Wat goed dat je weer een kloppend hartje zag mamavandrie. Altijd weer fijn om bevestiging te krijgen he? Ik begrijp heel goed dat je schrok Cheerio, maar oud bruin is echt heel normaal deze termijn. Zeker als het gewoon weer stopt en je niet door bloedt, zou ik me geen zorgen maken. Amy, wat vervelend dat het bloedverlies steeds weer komt, maar ik begrijp dat het tussendoor ook vaak stopt? Ik hoop dat je gauw meer zekerheid hebt en als het voor jou fijn is om de vk te bellen... Doen! Ik heb vandaag ook de vk gebeld. Sinds vorige week dinsdag non-stop helder bloed- en slijmverlies, plus het hartje dat niet sneller was gaan slaan en het vruchtje dat niet was gegroeid... De assistente begreep me en ik heb op haar aanraden het zkh gebeld voor een echo bij de gyn. Die kreeg ik dus vandaag (ipv vrijdag). Ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb. Er was gelijk te zien dat het niet goed is. Geen hartje meer, een gek gevormd vruchtzakje, geen vruchtje en het lag laag in mijn baarmoeder. Thuisgekomen ben ik gelijk een hoop 'dingen' verloren, alsof mijn hoofd mijn lijf toestemming heeft gegeven. Voor mij stopt het hier dus... Ik ben natuurlijk verdrietig, maar op dit moment ook vooral heel opgelucht. Het was nooit meer een zorgeloze zwangerschap geworden en nu weet ik waar ik aan toe ben. Ik stap uit de achtbaan. Heel veel succes en plezier met de zwangerschappen. Xxx
Melian wat een verschrikkelijk nieuws... had het je zo gegund na alle ellende. IK hoop dat je het een plekje kunt geven. Laat je steunen door de lieve mensen om je heen!! Dikke knuffel meis
Ah nee lieve melian! Stevige knufffel meis en voel je maar ff goed rot.. Zo naar dat je emoties alle kanten zijn opgeslingerd afgelopen weken! Geef je verdriet de tijd en ruimte..
Lieve melian, heel veel sterkte.. Fijn dat je vandaag terecht kon, praat erover lucht je hart, en probeer het uiteindelijk wen plaatsje te geven hoe moeilijk dat ook is.. Xx
Precies ik zie het maar weer als een stapje verder ik leef echt nog op stapjes gezien de vorige miskraam, de volgende stap is een grote dan kan ik het meer loslaten denk ik
Jeetje melian, zoveel zorgen en ellende en dan uiteindelijk met dit nieuws... ik vind het vreselijk verdrietig voor je dat het niet zo heeft mogen zijn. Heel veel sterkte en dikke digitale knuffel.
Heel veel sterkte voor jou Melian! Goed dat je gebeld hebt en fijn dat je eerder terecht kon. Nu zit je ook niet meer in onzekerheid. Mamavan3: fijn zo'n mooie echo. Geniet ervan!
Mama van drie mooie echo inderdaad die heb ik net gemist! Het vruchtzakje lijkt zo net een glimlach, wat een vrolijke echo
bruinverlies zat me niet helemaal lekker merkte ik, dus voor de zekerheid toch ff gebeld. En ja hoor ik werd gelijk gestuurd voor een echo! Heb het nu al mogen zien, en zag het hartje ook kloppen. Maar toen zei die vrouw wel dat zij hem wat traag vond kloppen. Maar dat dat op zich nog niet veel wilt zeggen. En dat ze naar de verloskundige zou terugkoppelen dat het een intacte zwangerschap is.. uhm ja.. Maar goed ze wilde dus zeggen dat het nog zo pril is en alle kanten op kan! Maar ik kan nu toch wel iets gerust zijn, is toch wel vaker dat het nog wat traag klopt met 6.5 wat zij aangaf? Kan ik daar weer onzeker over zijn pffff , zeg zulke dingen gewoon niet tegen mij
Melian: Ach nee meis, wat heftig! Ik begrijp tegelijkertijd je opluchting, die onzekerheid is zo pittig. Heel veel sterkte met de verwerking hiervan!!!! Mamavandrie: jee, stap 1 is gezet! Op naar de volgende! Cheerio: wat fijn, gelijk een echo! En volgens mij is het echt heel normaal dat ze nu nog niet een stevig kloppend hartje zien hoor. Ik kreeg pas met 7.2 weken een echo omdat het dan ècht goed gezegd kan worden! Je niet te onzeker maken en probeer hier ook maar even van te genieten!
Meiden Hier goed nieuws eindelijk. We hebben een mooi kloppend hartje gezien. Alles klopt qua termijn in zo verre ze dat nu kan zien ongeveer dus 7 weken en 1 dag. Dinsdag avond 5 jul heb ik de termijn echo. Niet te beschrijven na al die inwendige echo's hoe ik me nu voel. Niks was er iedere keer te zien en nu een heel klein mensje met een klein kloppend hartje echt bizar. De wijnflessen met foto van zoon en de zwangerschapstest is besteld . Ook net gelijk MvM gebeld, die neemt 1 dezer dagen contact op. En nu een beetje genieten al blijft het nog steeds spannend.
@ Melian. Wat onwijs verdrietig. Maar ik begrijp ook de opluchting, geen onzekerheid meer. Heel erg veel sterkte met de verwerking. X Mamavandrie en hummeltje; super echo's, mooi hoor!!! Fijn bericht he!! Cheerio; ik weet het eigenlijk niet, maar ik zou zeggen, hartje is pas net gaan kloppen, dus lijkt mij niet gek. Wanneer moet je naar VK? Anders gewoon bellen voor uitleg/toelichting
Mooie echo hummeltje!!! Cheerio vorige week zei de gyn, toen ik zei wat fijn het hartje klopt nu sneller dan de vorige keer wat mis ging, dat is normaal hoor want hartje klopt rond de zes weken langzamer... dus dat is positief. en anders gewoon verloskundige bellen als je je zorgen blijft maken. ik begin ook weer wat onzeker te worden, zou blij zijn als het donderdag was!!
Cheerio, toen ik de eerste echo met kloppend hartje kreeg, was ik 6w2d volgens de gyn en zij vond alles perfect voor de termijn. Ze heeft zelfs boeken erbij gepakt ter vergelijking (ze was enthousiast over haar vak ). Je hebt geen computertje in je buik... Hoe klein ze ook zijn... die humpies doen toch alles in hun eigen tempo. Bovendien weet je nooit op de dag wanneer het is ingenesteld etc. Vandaag zag je een mooi kindje met kloppend hartje. Dat is top en stap 1. Stap 2 komt later pas. Vertrouwen En wat een prachtige echo Hummeltje. Zo duidelijk! Echt een om in te lijsten. Dames met eerste kindje op komst: echo foto's schijnen te vervagen in de loop der tijd en onder invloed van licht. Maak er foto's van!!! En dankjewel voor jullie lieve woorden. Ik heb stevige krampen (echt soort weeën) en raak heel veel kwijt. Ben trots op mijn lichaam en vertrouw het hierin. Gekke en dubbele is dat het precies twee jaar geleden is dat ik ook weeën wegzuchtte... Nederland won die avond met 5-1 van Spanje. Morgen, op 14 juni twee jaar geledenwerd mijn jongste dochter Elin geboren. Over het gevoel herleven gesproken Dikke knuffels!
Melian wat ontzettend dubbel, 2 jaar geleden en nu! Heel veel sterkte!! Hummeltje wat een mooi plaatje zeg! Cheerio ben het helemaal eens met wat Melian zegt, het hartje klopt nu vertouwen op je kindje. Hier ben ik echt goed ziek, ook al 2 kilo afgevallen. Ik spuug niet gelukkig, maar niets en dan echt niets smaakt mij. Dus eet mij 2 maaltijden maar daar blijft het dan ook bij.
Dankjewel meiden, ik ben zoooo blij met deze echo. Nu heb je steeds meer het gevoel dat er echt iets aan het groeien is. @ Melian Jeetje meis dat is wel heel bizar zeg, en nu dit. Nogmaals ik neem me petje voor je af. Zo knap hoe jij hier mee om gaat. Je bent een toppertje, echt