Mooi optijd 😥 ik breng het nu nog wel naar een depot van moeders voor moeders ivm nieuwsgierige buren.. Over 3 weken na hopelijk weer een goede echo laat ik het ook weer ophalen bij huis.. De vorige keer zou de chauffeur s ochtends komen, kwam hij s middags terwijl ik een huis vol verjaardagsvisite had zitten daar was ik niet blij mee! Hier ook zo ziek de hele dag door met soms een goed momentje ertussen, maar ik zie het maar als een goed teken 😉
Ginie wat een verschrikkelijk nieuws, woorden schieten idd te kort. Ik wens jullie veel sterkte deze komende periode . Wat kan het leven toch dubbel zijn...jeetje 37 jaar. Nogmaals heel veel sterkte, en snap dat het moeilijk is om ook je moeder hiermee geconfronteerd te zien worden.
Dat is idd niet ideaal, heb de informatrice niet gehoord over een depot hier. Vorige week kwam hij in het begin van de middag, de route wijzigt wekelijks.
Ginie, geen woorden voor. wat verschrikkelijk, zo jong.... ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd. dikke knuffel
Ginie wat een vreselijk nieuws; heel veel sterkte voor jullie allemaal. Hier goede en slechte momenten. Gisterenavond echt extreem misselijk dus op tijd naar bed gegaan; had gedweild ed dus misschien toch teveel gedaan. Vanochtend viel het gelukkig weer mee. Heb nog voor 10 dagen pillen dus vraag volgende week even aan de vk of ik er nog mee door mag gaan want ze helpen wel.
Ik heb nu eme..nog wat! Hopelijk helpt dat beter, want die gembertabletten werken bij mij niet helaas. Net ook intake gesprek gehad en bloed laten prikken. Alles prima verder, moe't 14 juli weer als we voor de termijn echo gaan en als we de combinatie test willen eerder, maar daar moeten we nog over nadenken.
Hoi hoi, Wat kunnen er toch een hoop mooie en veel minder mooie dingen gebeuren in het leven zeg. Omdat ik nog niet al de namen etc. goed weet wil ik in zijn algemeenheid (maar zeker niet minder gemeend) toch echt wel even de dames die dit onder ons nodig hebben, heel veel sterkte toewensen bij alles. Dingen staan soms in schril contrast met elkaar he... En soms lijkt alles zo oneerlijk! Gelukkig zijn er ook fijne berichten! Fijn hoor! Al verschillenden onder ons een echo gehad! Wauw! Hier zelf ook een echo gehad met 6 weken. Beebje was toen 5.1. mm en had een mooie hartactie. Volgende week dinsdag mogen we op voor de 8 weken echo. Heel spannend toch weer hoor. Alles is nog zo pril en kwetsbaar... Wel erg misselijk hier en vermoeider. Pfff, vorige week riep ik nog dat ik niks voelde. Nu ben ik misselijk en is het eigenlijk ook weer niet goed Maar ja, werken en al 2 kleine kids rond hebben lopen... valt ook niet altijd mee. Maar goed, laten we hopen dat het bij ons allemaal na het 1e trimester een beetje gaat verdwijnen! Ow ja, als het nog kan zou ik het leuk vinden om toch nog op de lijst te komen. Voor nu zou ik 31 januari uitgerekend zijn. Ben trouwens 26 jaar.
Zuri ik heb emefasane En ik vind ze op zich wel werken al heb ik soms wel een dag dat ik alsnog misselijk ben maar spugen is weg
Ginie sterkte! Vandaag was de dag !!!! De kleine groeit super volgens de meting is hij nu 8 weken en 2 dagen. 23-01-2017 uitgerekend! Voor de rest alles super, hartje klopt.... En navelstreng gezien! Wil iemand mij op de lijst verplaatsen van 30 naar 23?
Ow ginie, wat een verschrikkelijk bericht. 37 jaar... Veel te jong... Sunshine; fijn, een goede echo! Boy2 welkom, ook jij gelukkig een goede echo. Hier steeds misselijker. Vanmiddag ging t er op m'n werk over, ik dacht vooral 'jullie moesten eens weten' Maar een vraagje; ik ben zo snel uitgeput. Als ik 3 verdiepingen traploop ben ik compleet kapot. Echt hart in m'n keel zeg maar. Sowieso snel kortademig. Herkent iemand dat?
Jep erg herkenbaar. Vandaag vroeg een colega, sinds wanneer ga jij met de lift. Maar ben ook kapot na 3 verdiepingen.
En Ginie wat vreselijk veels te jong idd. Sunshine je bent zwanger dmv icsi en dan een week vooruit gezet? Gefeliciteerd met je goede echo.
Wat fijn! weer een goede echo... Hier ook kapot, traplopen stofzuigen boodschappen, ben gewoon buiten adem! Morgen heb ik weer een echo. Begin beetje zenuwachtig te worden... beetje veel zenuwachtig. Hoop zo dat het goed is allemaal.
Ze meten het vruchtje op en daar komt dan uit hoe ver je bent. Systeem zei 8,2 week. En idd zwanger doormiddel van icsi.
Ginie wat vreselijk voor je broer en voor jullie, wat is het leven soms oneerlijk..veel sterkte en kracht voor jullie. wat ben ik jaloers op al jullie echo's hier nog een week wachten als het goed is ben ik dan 8,5 week.
16 t/m 31 januari 2017 16. 1Hanneke 32 jaar - 2e kindje Elaf - 22 jaar - 1e kindje 17. 18. meisjemeisje85 - 30 jaar - 1e kindje 19. Ireneee - 26 jaar 1e kindje 20. Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - Na BBZ Kaaat - 29 jaar - 3de kindje - dmv ICSI, cryo tp Ukkie1985 - 31 jaar - 3e kindje Annabel84 - 32 jaar - 3e kindje 21. Amy81 - 35 jaar - 2e kindje 22. Bianciie 27 jaar 1e kindje Pienvd90 - 22 jaar - 1e kindje Proud Mommy 88 - 28 jaar - 2e kindje 23. Noekieb - 38 jaar - 3e kindje Didi90 - 26 jaar - 1e kindje noah5 - 34 jaar 2e kindje Mou - 32 jaar - 2e kindje Gabri - 29 jaar - 2e kindje SW1990 - ? jaar - 1e kindje Sunshine1 - 30 jaar - 1e kindje 24. 25. mamavandrie (annie) - 27 jaar - 4e kindje Zuri - 28 jaar - 1e kindje cilla83 - 32 jaar - 3e kindje 26. Ginie - 33 jaar - 4e kindje 27. Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje Mawaikee - 31 jaar - 2e kindje Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje 28. Miss M - 33 jaar - 4e kindje kersje - 34 jaar - 2e kindje Nashville - 34 jaar - 3e kindje Cheerio - 35 jaar - 1e kindje 29. Hummeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje 30. Indiigo - 24 jaar - 2e kindje 31. Boys2 - 26 jaar - 3e kindje Buiten de lijst: Indy89 - ? jaar - ? kindje Jellybean79 - ? jaar - ? kindje Totaal aantal: 35 Sterretjes: Melian, DitBenIk Afspraken: Juni 16 juni: Kaaat - 1e echo ziekenhuis 16 juni: Gabri - intake vk 16 juni: Ginie - 1e echo + intake vk 16 juni: 1Hanneke - 1e echo + intake vk 18 juni: meisjemeisje85 - 1e echo + intake vk 20 juni: Cheerio - 1e echo + intake vk 20 juni: Proud Mommy 88 - 2e echo vk zh 21 juni: Didi90 - intake 21 juni: noekieb - intake 21 juni: Puckeltje - 8 wekenecho 22 juni: Mawaikee -2e echo, 1e x VK 23 juni: Kaaat - intake vk 23 juni: Annabel84 termijnecho zh 24 juni: Lisan86 - 1e echo + intake ziekenhuis 27 juni: Lisan86 - echo vk 27 juni: Indiigo - 1e echo 28 juni: Lisan86 - intake vk 28 juni: Mou - termijnecho en intake 28 juni: Gabri - termijnecho 28 juni: kersje - intake VK 28 juni: Noah5 - termijnecho 30 juni: Mawaikee - intake VK Juli 1 juli: Puckeltje - intake vk 4 juli: Miss M - 1e echo 5 juli: Hummeltje 1 - termijn echo 9 juli: Kersje - termijnecho 14 juli: Zuri - termijnecho 26 juli: Hummeltje 1 - intake vk MvM : Sandywich, Bianciie, Mou, Didi90, Gabri, Ireneee, kersje, Zuri, Puckeltje, Annabel84
Bedankt iedereen voor alle lieve berichtjes!!! Dat doet me echt goed Ik ben nu weer thuis na 2 vermoeiende intensieve dagen met ook nog veel misselijkheid. Het moeilijke was dat ik niets kon zeggen over mijn zwangerschap tegen mijn broer. Ik wil eerst zeker weten dat alles goed is morgen! Het is zo dubbel allemaal. Hij woont ook nog eens aan de andere kant van het land, bijna 4 uur reizen met de trein. Maar zal proberen geregeld heen te gaan, maar daarbij wel letten op mezelf natuurlijk! De lijst weer up to date gemaakt. Hopelijk weer kloppend zo! Ik zag dat Bianciie, Mou, Ukkie1985 en Didi90 ook voor een echo zijn geweest afgelopen dagen! Hoe is het bij jullie gegaan? Kaaat, Gabri en 1Hanneke: morgen mogen wij eindelijk! Succes dames!