Cheerio, vervelend zeg dat zo'n echoscopiste je ook zoveel onzekerheid geven. Maandag gewoon een goede echo hoor! Het hoeft natuurlijk ook niets te betekenen.
Cheerio, dat is echt niet iets om je, denk ik, druk om te maken hoor, dat heb ik regelmatig gehad tijdens deze en de vorige zwangerschap; maar goed, snap je gevoel wel hoor, je wordt er onzeker van! Ik zou mij bijna schuldig voelen dat ik n 0,0 drink maar dat doe ik niet, bij mijn dochter dronk ik het ook regelmatig: staat ook dat het in cola kan zitten of in brood. Zou ik nu af en toe een wijntje drinken vind ik het n ander verhaal maar goed, t is heel persoonlijk!
He bah Cheerio kan me voorstellen dat het je erg onzeker maakt. Probeer je niet te druk te maken, ik know heel moeilijk. Bloedverlies kan gewoon he in eerste trimester! ik heb bij mijn zwangerschap van mijn dochter een enorme bloeding gekregen, het spoot er letterlijk uit, het bloed zat gewoon tegen de tegels aan op de wc. Alles was goed, tijdens de echo zag ik toen bloedstromen naar het vruchtje, de placenta had een wondje gemaakt en heb ruim een week gevloeid als bij een hevige menstruatie. Mijn dochter is nu 12! Rustig afwachten tot de echo maandag. ik heb de laatste dagen echt onwijs veel pijn in onderbuik een scherpe zeurende pijn. heel vervelend. ik hoop maar dat dat is omdat mijn baarmoeder aan het groeien is.... Fijn weekend allemaal! xxx
Dank jullie voor de reacties, ik hoop t echt kersje! Ieder zijn keuze Amy, neem aan dat je het niet continue drinkt Heb zelfs weleens gehoord dat 1 glaasje wijn een keer ook geen kwaad kan en zelfs weleens goed is
Snap je onzekerheid cilia, maar wat anderen al zeiden, het kan er heel goed bij horen. En daarbij, bruin is oud. Maar snap de onzekerheid helemaal. Wat betreft het 0,0 bier. Zie volgend artikel, inclusief bronvermelding; Kun je dronken worden van alcoholvrij bier? | Kennisinstituut Bier Ik drink t wel, maar keuze is natuurlijk ieder voor zich
Ik heb verder ook geen probleem mee hoor en ga ook gewoon 0,0 drinken en als ik met oud en nieuw 1 glaasje champagne mee wil drinken doe ik dat ook gewoon.. Een vriendin van mij drinkt een keer in de week een glaasje wijn. Prima, als dat voor haar goed voelt, moet zij dat lekker doen. Ik vind persoonlijk zwangere vrouwen die roken dan weer niet kunnen. Maar wederom is dit ieders eigen keus en ga ik me er verder biet druk om maken😊
Nu even het goede nieuws. Echo was helemaal goed! Mooi kloppend hartje! Qua uitgerekende datum (tijdelijk tot de termijnecho) verplaatst naar 26-1-17 (nu 8+2) als het gaat om de lengte. Verder zat er al wel een navelstrengetje en dat was eigenlijk heel vlot maar alles was dus goed!! Vanmiddag ook eerste intake bij de vk. Lekker dagje
Mooien echo!! Cheerio war vervelend zeg alweer bloedverlies.. ik hoop dat de verloskundige je gerust kan stellen maandag! Maar lijkt mij ook echt geen prettig gevoel nee. Kersje oké zo nee dan was je indd een maand eerder! Ik dacht in juni positieve test, ja dat klopt want als je nu zou testen, test je positief Ik kan me ook niet indenken dat 0.0 kwaad kan, heb me er toevallig vorige week over ingelezen. Maar toch vond ik het wel verstandin mensen ermee bekend te maken. Een glaasje wijn per week, dat is wel echt teveel als je zwanger bent hoor. Of bedoelde je niet dat ze zwanger is?
Ik drink geen 0.0 omdat ik het niet lekker vind maar ik zou het anders wel gewoon een keer drinken (niet wekelijks) Het zit ook in de blije doos dus ze geven het toch niet voor niets mee denk ik dan. Als iedereen lekker doet waar die zelf zin in heeft en gelukkig van word moet je het vooral doen. Denk dat iedereen zelf heel goed weet wat wel en niet mag.
Wauw wat een mooie echo meisjemeisje! Heerlijk van genieten. Herkenbaar Cilla de pijn in je onderbuik. Hier ook af en toe mee te maken. Denk (hoop) dat het erbij hoort. Ik lig al in bed en ga slapen. Ben kapot na de late avondjes en de dubbele emoties omtrent mijn broer en de baby. Slaap lekker allemaal!
Hey dames, deze week niet veel op de forum geweest maar wel geprobeerd bij te lezen. Ginnie; sterkte met je broer! Verder mooie echo's! En wat onzekerheden, nog een paar weken dan worden hopelijk de onzekerheden een stuk minder. Hier heeft de misselijkheid zich toegeslagen. Voel me al dagen beroerd bovenop de zorgen van de auto, dat iemand ons huissleutel te pakken heeft kunnen krijgen en binnen had kunnen komen. Rare gedachte! Morgen de vrijgezellenfeest van mijn zusje en dan een drukke werkweek. Ben blij als komende week ook weer voorbij is. Uitslag van mijn bloedtest was op zich positief maar de gyn wil voor de zekerheid overleggen of ik weer met de schildkliermedicijnen moet beginnen maar ze krijgt de internist niet te pakken,raar als ze in hetzelfde ziekenhuis werken! Nu belt ze me volgende week weer. Ik moet nog wachten tot 28 juni voor de echo ben zo benieuwd.
Ik blijf ook zo onzeker! Mijn misselijkheid is na 2 weken zo goed als verdwenen. Heb nu nog in vlagen een weeïg gevoel. Mijn vermoeidheid is weer terug na 2 dagen weg geweest te zijn, maar nu lijken mijn borsten minder groot en pijnlijk. Ik heb gister een verloskundige gesproken en die vertelde mij dat dit best normaal was voor de termijn wat ik nu zou zijn aangezien mijn lichaam gaat wennen aan het zwangerschapshormoon... Nou ik ben blij als ik vrijdag mijn eerste echo heb gehad en ik ook echt zie dat alles goed gaat!!!
Hoi allemaal! Zou ik me hier ook aan mogen aanmelden? Volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 17-01. Donderdag heb ik de 2e echo en dan krijg ik een 'officiele' uitgerekende datum. Morgen heb ik een afspraak met moeders voor moeders. Dat vind ik stiekem toch ook wel een beetje spannend
Ik zou ook graag mee kletsen. Gisteren positieve test en een cb van 3+. Als ik uit reken kom ik op 30 januari uit. Woensdag heb ik een echo. Was beetje een verrassing dit. Niet gepland maar niet minder gewenst. T is mn 2e kindje
Welkom beide en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Pff vandaag een slechte dag gehad, erg moe en misselijk. Voel me al dagen stukken beter en nu vandaag mega terugval helaas. Blij als ik zo naar bed kan Ja de combinatietest is ons ook gevraagd, besloten het niet te doen. Dit omdat de enige test met volledige zekerheid een punctie of vlokkentest is en die is risicovol en eerlijk gezegd denk ik niet dat ik dat risico wil lopen. Maar je moet natuurlijk zelf weten wat je doet, daar ben je dus ook vrij in en dat vind ik juist een mooi systeem, dat je zelf mag kiezen.
Ha nieuwe meiden, welkom! Wij doen ws ook de combinatietest niet, a.s. Dinsdag echo en dan zal dit vermoed ik gevraagd worden; al blijft het wel lastig. Hier alles oke, ik begin echt al zo'n dikke buik te krijgen, vanwege het feit dat het om n tweede gaat en omdat ik compleet opgeblazen ben vanwege mijn darmen..., ben wel benieuwd dinsdag, spannend weer!!!