Nieuwe dames welkom. Hier doen wij ook geen combinatietest! Amy hier wel al 2 kilo kwijt maar vooral s avonds echt een bol buikje.
Haha hier net naar de burgerking gereden ik moest en zal chili chees balls eten.. En dan te bedenken dat het alleen heen al 40 min rijden is voor ons naar de dichtsbijzijnde burgerking🙈
Haha, 40 minuten rijden voor een beetje eten. Gek wat hormonen met je doen. Ik moet niet aan eten denken..... Wij gaan wel de combinatie test doen, als de uitslag "niet goed" is gaan we niet voor een vruchtwaterpunctie of vlokkentest maar voor de nipt test. Die test levert dan weer niet een risico voor de baby op. Het is dat die test zo duur is anders hadden we hem wel meteen gedaan.
Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben winniedepoeh 22 jaar en ik weer sinds 25-05 dat ik zwanger ben. Dat kwam totaal onverwachts want we waren helemaal niet bezig met zwanger worden maar na een kleine seconde van shock en ongeloof was ik dol gelukkig met de positieve test die ik in mijn hand had. Meteen ook een clear blue test gehaald en die gaf aan 3+. 09-06 hadden we de eerste echo en de VK vertelde ons toen dat ik 8weken en 2 dagen zwanger was. Ons kindje groeit goed en het hartje klopt mooi. Vanaf dat moment geloof ik pas echt dat ik zwanger ben. Mijn familie heb ik het meteen verteld en een aantal hadden het al gezien aan mijn 'zwangere' buik. Niet dat ik heel slank was maar het is nu anders verdeeld en ik pas dan ook al vanaf 6 weken mijn eigen kleding niet meer. Ik draag nu vaak kleding van mijn vriend haha. Het genieten van de zwangerschap vind ik nog erg moeilijk want ik ben ontzettend misselijk en moet vaak overgeven (waar ik ontzettend bang voor ben) en ik heb 0,0 energie. Werken kan ik op dit moment ook niet en ik ben al blij als ik in ieder geval even buiten kom op een dag. Sinds vandaag ben ik ook emotioneel een wrak. Ik moest vanochtend huilen omdat mijn vriend naar zijn werk moest en vanmiddag omdat de hond haar kussen had ondergekotst. Dat zullen de hormonen wel zijn Vanmiddag heb ik in mijn emotionele uitbarsting geroepen dat ik niet meer zwanger wil zijn en ik vind het echt heel erg dat ik dat gezegd heb want dat is absoluut niet zo. Ik wil me alleen niet meer zo voelen. Ik wil er van kunnen genieten. Maar goed het is voor een goed doel dus ik klaag niet. Morgen komt er iemand van moeders voor moeders en daar zie ik een beetje tegen op. Ik heb gehoord dat veel vrouwen misselijk worden van de geur van de flessen en ik hou al amper wat binnen. Ook ben ik bang dat de urine test misschien niet goed is. Hoewel ik ons kindje heb gezien en het hartje heb zien kloppen, hoe dichter de volgende echo bij komt Hoe onzekerder ik word. Donderdag hebben we de termijn echo en ik hoop zo dat alles gewoon goed is. Want stiekem hou ik al ontzettend veel van ons smurfje. Ik aai mijn buik de hele dag haha. Ik ben super trots dat ik zwanger mag zijn en dat ik hopelijk in januari mezelf mama mag noemen van een prachtig kindje.
Die geur van die flessen is idd niet lekker, adem in en overgieten maar. Ik ben ook erg misselijk en hou niets binnen maar op deze manier is het goed te doen. Ze gaf hier ook te tip om anders meerdere plassen op te vangen in de kan voor je ze overgiet. Stand staat bij mij trouwens ook op -2 kilo
@winnie: wat een verrassing inderdaad! Gelukkig nu wat gewend aan het idee! Ik vind eerlijk gezegd de geur van de urine nog veel erger dan de geur van die fles. Met name als er al urine in de fles zit en je die dop eraf haalt, poe.. maar op momenten dat ik me echt te misseliik voel plas ik gewoon even niet in het potje hoor. Het moet wel te doen blijven voor jezelf. Vandaag vakantie voorbij en moet weet werken. Heb slecht geslapen ben enorm verkouden en ben enorm brak wakker geworden. Moge duidelijk zijn dat ik er heel erg tegenop zit
pffff voel me beroerd zeg Behalve als ik slaap of als ik net aan mijn eten zit gaat het ok. Buiten dit continue misselijk gevoel, niet overgeven gelukkig. En hoe is het met jullie allemaal? En welkom nieuwe dames!
Oh wat naar cheerio! Ik ken het gevoel. Ik ben zelf ook echt de hele dag misselijk nu al 3 weken. Ik kom daardoor ook nauwelijks meer buiten. (Al moet ik zeggen dat de laatste twee dagen het beter gaat) en ik ben inmiddels 3,5 kilo kwijt. misschien kan je zoeken naar voedingsmiddelen die voor jou goed voelen en dat dan verder uit te breiden. Ik heb bijvoorbeeld ontdekt dat goedemorgen drinkontbijt van Vivit voor mij super goed werkt. Ik drink dat nu dus s middags bij de lunch en dan ben ik een paar uur van de misselijkheid af. Met een beetje mazzel zelfs tot het avond eten. Misschien kan je dat ook eens proberen al denk ik dat het voor iedereen anders is wat wel en niet werkt. Succes in je zoektocht! En als je iets gevonden hebt wat voor jou werkt ben ik echt ontzettend benieuwd naar wat dat dan is
Ik las over de combinatie test het volgende Als 10 duizend vrouwen van 30 zwanger zijn dan zijn er 19 zwanger met een kindje met downsyndroom. Alle andere 9981 zijn zwanger van van een kindje zonder down. Zie ook http://www.rivm.nl/dsresource?objectid=rivmp:51014&type=org&disposition=inline&ns_nc=1 Ik denk nu ... Waarom zou ik dan die test doen? Ik dacht eerst ik doe de test dan weet ik het vooraf mocht het zo zijn. Bij ons zou er geen sprake zijn van weghalen. Ik wist niet dat de kans zo klein was.
Ha meiden (en nieuwe meiden! ) Ben een tijd niet gewrest, wel braaf meegelezen! Wat een hoop ellende is er langs gekomen, wat sneu allemaal! Ginie, wat een rotnieuws van je broer... k wens jullie alle sterkte en kracht de komende tijd. Dikke knuff Hier voel ik me vandaag en gister weer een beetje mens. Ben 2.5 week enorm beroerd geweest met veel misselijkheid en dergelijke. Kan sinds gister weer een beetje eten en niet meer de hele dag misselijk. Moet zeggen dat dat me dan weer niet onzeker maakt, maar ik gewoon echt blij ben! Mijn borsten doen nog steeds enorm pijn en me buik leeft een eigen leven 😉 Verder lees ik dat er veel misselijk zijn zeg! Goedemorgen hielp bij mij ook smorgens, k nam dat dan omdat ik normaal gesproken geen ontbijter ben... en k toch iets moest eten. Mogen heb ik weer een echo. Ben ik 8.4 wk. Dat vind k wel weer spannend! Hoop zo dat alles er goed uit ziet en dat het hartje nog klopt! Verder nog echo's? Deze dagen?
Wij doen trouwens ook geen test. Het is maar een indicatie en geen zekerheid. Daarnaast val ik totaal niet in de risico groep dus wij doen het niet.
16 t/m 31 januari 2017 16. 1Hanneke 32 jaar - 2e kindje Elaf - 22 jaar - 1e kindje 17. 18. meisjemeisje85 - 30 jaar - 1e kindje 19. Ireneee - 26 jaar 1e kindje 20. Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - Na BBZ Kaaat - 29 jaar - 3de kindje - dmv ICSI, cryo tp Ukkie1985 - 31 jaar - 3e kindje Annabel84 - 32 jaar - 3e kindje Didi90 - 26 jaar - 1e kindje 21. Amy81 - 35 jaar - 2e kindje 22. Bianciie 27 jaar 1e kindje Pienvd90 - 22 jaar - 1e kindje Proud Mommy 88 - 28 jaar - 2e kindje 23. Noekieb - 38 jaar - 3e kindje noah5 - 34 jaar 2e kindje Mou - 32 jaar - 2e kindje Gabri - 29 jaar - 2e kindje SW1990 - ? jaar - 1e kindje Sunshine1 - 30 jaar - 1e kindje 24. 25. mamavandrie (annie) - 27 jaar - 4e kindje Zuri - 28 jaar - 1e kindje cilla83 - 32 jaar - 3e kindje 26. Ginie - 33 jaar - 4e kindje 27. Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje Mawaikee - 31 jaar - 2e kindje Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje 28. Miss M - 33 jaar - 4e kindje kersje - 34 jaar - 2e kindje Nashville - 34 jaar - 3e kindje Cheerio - 35 jaar - 1e kindje 29. Hummeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje 30. Indiigo - 24 jaar - 2e kindje 31. Boys2 - 26 jaar - 3e kindje Buiten de lijst: Indy89 - ? jaar - ? kindje Jellybean79 - ? jaar - ? kindje Totaal aantal: 35 Sterretjes: Melian, DitBenIk Afspraken: Juni 16 juni: Kaaat - 1e echo ziekenhuis 16 juni: Gabri - intake vk 16 juni: Ginie - 1e echo + intake vk 16 juni: 1Hanneke - 1e echo + intake vk 18 juni: meisjemeisje85 - 1e echo + intake vk 20 juni: Cheerio - 1e echo + intake vk 20 juni: Proud Mommy 88 - 2e echo vk zh 21 juni: Didi90 - intake vk 21 juni: noekieb - intake 21 juni: Puckeltje - 8 wekenecho 22 juni: Mawaikee -2e echo, 1e x VK 23 juni: Kaaat - intake vk 23 juni: Annabel84 termijnecho zh 24 juni: Lisan86 - 1e echo + intake ziekenhuis 27 juni: Lisan86 - echo vk 27 juni: Indiigo - 1e echo 28 juni: Lisan86 - intake vk 28 juni: Mou - termijnecho en intake 28 juni: Gabri - termijnecho 28 juni: kersje - intake VK 28 juni: Noah5 - termijnecho 29 juni: Didi90 - termijnecho 30 juni: Mawaikee - intake VK Juli 1 juli: Puckeltje - intake vk 4 juli: Miss M - 1e echo 5 juli: Hummeltje 1 - termijn echo 9 juli: Kersje - termijnecho 14 juli: Zuri - termijnecho 26 juli: Hummeltje 1 - intake vk MvM : Sandywich, Bianciie, Mou, Didi90, Gabri, Ireneee, kersje, Zuri, Puckeltje, Annabel84
16 t/m 31 januari 2017 16. 1Hanneke 32 jaar - 2e kindje Elaf - 22 jaar - 1e kindje 17. 18. meisjemeisje85 - 30 jaar - 1e kindje 19. Ireneee - 26 jaar 1e kindje 20. Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - Na BBZ Ukkie1985 - 31 jaar - 3e kindje Annabel84 - 32 jaar - 3e kindje 21. Amy81 - 35 jaar - 2e kindje 22. Bianciie 27 jaar 1e kindje Proud Mommy 88 - 28 jaar - 2e kindje Kaaat - 29 jaar - 3de kindje - dmv ICSI, cryo tp 23. Noekieb - 38 jaar - 3e kindje Didi90 - 26 jaar - 1e kindje noah5 - 34 jaar 2e kindje Mou - 32 jaar - 2e kindje Gabri - 29 jaar - 2e kindje SW1990 - ? jaar - 1e kindje Sunshine1 - 30 jaar - 1e kindje 24. 25. mamavandrie (annie) - 27 jaar - 4e kindje Zuri - 28 jaar - 1e kindje cilla83 - 32 jaar - 3e kindje 26. Ginie - 33 jaar - 4e kindje 27. Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje Mawaikee - 31 jaar - 2e kindje Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje 28. Miss M - 33 jaar - 4e kindje kersje - 34 jaar - 2e kindje Nashville - 34 jaar - 3e kindje Cheerio - 35 jaar - 1e kindje 29. Hummeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje Pienvd90 - 22 jaar - 1e kindje 30. Indiigo - 24 jaar - 2e kindje 31. Boys2 - 26 jaar - 3e kindje Buiten de lijst: Indy89 - ? jaar - ? kindje Jellybean79 - ? jaar - ? kindje Totaal aantal: 35 Sterretjes: Melian, DitBenIk Afspraken: Juni 18 juni: meisjemeisje85 - 1e echo + intake vk 20 juni: Cheerio - 1e echo + intake vk 20 juni: Proud Mommy 88 - 2e echo vk zh 21 juni: Didi90 - intake 21 juni: noekieb - intake 21 juni: Puckeltje - 8 wekenecho 22 juni: Mawaikee - 2e echo, 1e x VK 22 juni: Kaaat - 3e echo 22 juni: Pienvd90 - 1e echo nieuwe vk 23 juni: Kaaat - intake vk 23 juni: Annabel84 termijnecho zh 24 juni: Lisan86 - 1e echo + intake ziekenhuis 27 juni: Lisan86 - echo vk 27 juni: Indiigo - 1e echo 28 juni: Lisan86 - intake vk 28 juni: Mou - termijnecho en intake 28 juni: Gabri - termijnecho 28 juni: kersje - intake VK 28 juni: Noah5 - termijnecho 30 juni: Mawaikee - intake VK Juli 1 juli: Puckeltje - intake vk 1 juli: Sandywich - termijnecho 4 juli: Miss M - 1e echo 5 juli: Hummeltje 1 - termijn echo 6 juli: Ginie - termijnecho + controle vk 9 juli: Kersje - termijnecho 14 juli: Zuri - termijnecho 26 juli: Hummeltje 1 - intake vk MvM : Sandywich, Bianciie, Mou, Didi90, Gabri, Ireneee, kersje, Zuri, Puckeltje, Annabel84, Hummeltje 1
Dit is de recente lijst Didi90. Wil je hier aanpassingen in doen? De nieuwe dames wil ik eventueel vanavond toevoegen! Welkom!!!
Ik zal eens op zoek gaan naar voedsel wat de misselijkheid af doet nemen. Neem nu een tictac af en toe helpt eventjes in ieders geval. Puckeltje daar ben je weer! Fijn dat je je weer wat mens voelt! Wat kun je beroerd zijn heey! Ik heb straks een echo
Het gaat wel weer Cheerio. Even heel erg verdrietig geweest de afgelopen dagen en heel veel bezig geweest met zwanger zijn/zwanger worden en hier op zp rondhangen. Blijkbaar moest het toch even aandacht krijgen Ik ben heel benieuwd naar jouw echo en hoop dat je een mooi plaatje te zien krijgt (en deelt uiteraard ).
Spannend cheerio... Hoelaat moet je? En laat je ons zien aub!! 😍 Je kan je indd beroerd voelen! Melian, meid wat had k t te doen met je! Dikke knuffel hoor. En neem alle tijd en aandacht die je wilt... als jij je er beter door voelt, zeker doen! !
Jaaa Cheerio je eerste echo!! Spannend!!! Ben enorm benieuwd! Ik slik nu Emefasene gekregen via de huisarts. Had het gelezen hier dat het hielp en ik kan nu ook zeggen dat het voor mij ook helpt! De eerste pil slik ik na ontbijt en dan de 2e vaak rond een uur of 14. Ik ben een klein beetje misselijk nu nog, maar niet meer zo ernstig.