Je kan best een behoorlijke toeter krijgen hoor, een vriendin van mij heeft ook een gekantelde baarmoeder en die had toch echt een mooie grote zwangere buik. Ik heb een zwevende baarmoeder, hoeft ook geen problemen te geven.
Bedankt allemaal! Kersje; ik voel me op zich goed alleen wel weer heel moe en steeds maar weer misselijk, aftellen naar dat ohh zo fijne 2e trimester!! Zuri; hihi ja dat zeiden wij ook, dit moest zo zijn.. bij beide meiden zijn we bijna een jaar bezig geweest en deze kleine eigenwijs wurmt zich er zo tussen Ik ben wel veeeeel nieuwsgieriger dan bij de andere zwangerschappen naar het geslacht, komt er een zoontje bij of wordt het hier echt een kippenhok zoals manlief het zegt haha. Nu drukdruk , bezig voor de vakantie , zondag met de auto 10 daagjes naar kroatie, zo ontzettend veel zin in! Gaan er hier nog meer op vakantie? Fijne dag allemaal!
Lekker zeg op vakantie. Wij gaan in eind juli een weekend naar zwager en schoonzus in Duitsland. 6 augustus een weekje frankrijk en half september een weekje kreta, wij hebben dus nog lekker wat in het vooruitzicht.
@Hopeful; ja kan me voorstellen dat na 2 meiden een kleine man ook wel erg leuk is voor de afwisseling! Haha Veel plezier op vakantie! Zo Kersje, jullie nemen het er lekker van, heerlijk! Wij zijn net terug, in september weer 3 weken vrij. Denk dat we 1 weekje vakantie gaan boeken en dan 2 weken de tijd voor het kinderkamertje. Maargoed dat zien we tzt nog wel.
Wij zouden eigenlijk niet op vakantie fit jaar maar nu ik zwanger ben wil ik eigenlijk wel heel graag want we zijn nog nooit met zijn tweetjes weg geweest (we zijn nog niet zo heel lang samen ) maar een vakantie zit er dit jaar niet in. Misschien gaan we lekker een weekendje weg samen. Ook fijn
Oh haha oke dat zei de verloskundige namelijk maar ik ben ook niet zo lang dus misschien maakt het inderdaad niet zoveel uit.
Gisteren echo gehad en blijk nog maar 6 weken te zijn. Ik Weet Niet of t klopt. Als ik uitga van mn laatste menstruatie Klopt het gewoon niet. Of ik moet 2 weken later dan normaal mm eisprong hebben gehad. Je zag al wel een kloppend hartje
Nou dat is wel onverwachts dan! Misschien had je niet zo'n regelmatige cyclus? Of in ieder geval deze keer niet? Zag alles er verder wel goed uit? Want dan zou ik me niet te druk maken hoor *knuf* Haha nou genieten ... xD Ik hoor een liedje op de radio, het spreekt me zo erg aan! Hij zint: "you crossed my mind, only a million times". Moest het hele nummer aan ons kleine wondertje denken, want ik denk wel 100x per dag aan hem/haar. Heb het even opgezocht het liedje is van Rui mochten mensen nieuwsgierig zijn. Volgens mij gaat het niet over zijn kind, maargoed
Babyjoris dat is schrikken. Hoe zeker ben je van je eisprong? Zuri ik ga hem zo even googelen. Ik net de intake bij de vk gehad, alles stond nog in het systeem dus was zo weer buiten.
16 t/m 31 januari 2017 16. 1Hanneke 32 jaar - 2e kindje Elaf - 22 jaar - 1e kindje 17. 18. meisjemeisje85 - 30 jaar - 1e kindje 19. Ireneee - 26 jaar 1e kindje 20. Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - Na BBZ Ukkie1985 - 31 jaar - 3e kindje Annabel84 - 32 jaar - 3e kindje 21. Amy81 - 35 jaar - 2e kindje 22. Bianciie 27 jaar 1e kindje Proud Mommy 88 - 28 jaar - 2e kindje Kaaat - 30 jaar - 3de kindje - dmv ICSI, cryo tp 23. Noekieb - 38 jaar - 3e kindje Didi90 - 26 jaar - 1e kindje noah5 - 34 jaar 2e kindje Mou - 32 jaar - 2e kindje Gabri - 29 jaar - 2e kindje SW1990 - ? jaar - 1e kindje Sunshine1 - 30 jaar - 1e kindje 24. 25. mamavandrie (annie) - 27 jaar - 4e kindje Zuri - 28 jaar - 1e kindje cilla83 - 32 jaar - 3e kindje 26. Ginie - 33 jaar - 4e kindje 27. Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje Mawaikee - 31 jaar - 2e kindje Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje 28. Miss M - 33 jaar - 4e kindje kersje - 34 jaar - 2e kindje Nashville - 34 jaar - 3e kindje Cheerio - 35 jaar - 1e kindje 29. Hummeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje Pienvd90 - 22 jaar - 1e kindje 30. Indiigo - 24 jaar - 2e kindje 31. Boys2 - 26 jaar - 3e kindje Buiten de lijst: Indy89 - ? jaar - ? kindje Jellybean79 - ? jaar - ? kindje Totaal aantal: 35 Sterretjes: Melian, DitBenIk Afspraken: Juni 23 juni: Annabel84 termijnecho zh 24 juni: Lisan86 - 1e echo + intake ziekenhuis 27 juni: Lisan86 - echo vk 27 juni: Indiigo - 1e echo 28 juni: Lisan86 - intake vk 28 juni: Mou - termijnecho en intake 28 juni: Gabri - termijnecho 28 juni: kersje - intake VK 28 juni: Noah5 - termijnecho 30 juni: Mawaikee - intake VK Juli 1 juli: Puckeltje - intake vk 1 juli: Sandywich - termijnecho 4 juli: Miss M - 1e echo 4 juli: Proud Mommy 88 - 3e echo/termijn echo 5 juli: Hummeltje 1 - termijn echo 6 juli: Ginie - termijnecho + controle vk 8 juli: Kaaat - termijnecho 9 juli: Kersje - termijnecho 14 juli: Zuri - termijnecho 18 juli: Proud Mommy 88 - 1e medische echo 26 juli: Hummeltje 1 - intake vk 26 juli: Kaaat - controle vk Augustus 4 augustus: Kaaat - geslachtsbepalingsecho MvM : Sandywich, Bianciie, Mou, Didi90, Gabri, Ireneee, kersje, Zuri, Puckeltje, Annabel84, Hummeltje 1
Wat een mooie echo's kwamen er weer voorbij. Ok babyJoris, wanneer mag je nogmaals komen? Was de verloskundige tevreden met wat ze zag? 6 weken en een kloppend hartje is prima. Lekker gepland kersje. Heerlijk zo'n vooruitzicht met vakanties. Wij gaan in de zomer een weekje op pad. Verder spring ik graag mee naar week 16/20, maar anderzijds kijk ik ook wel uit naar het gespartel in mijn buik! Ik blijf misselijk, ik kan op de bank zitten en denken, wauw ik voel me goed en ik ga dit of dat doen, maar zodra ik dat dan doe...bah moet ik hollen. Gister viel het me ook echt zwaar, alles loopt langzaam achter in huis en met een goed moment wil ik teveel. Vandaag een hele mooie echo gehad en ook duidelijk, die 2 weken maken zo'n verschil. Een bewegend kindje. Zo mooi die kleine zwaaiende armpjes. Ik ben alleen wel vooruit gezet en mijn uitgerekende datum staat voor nu op 13 januari, hopelijk mag ik wel gewoon hier blijven kletsen Zoiezo komt ons kindje nog eerder, omdat ik al 2 keer eerder een keizersnede heb gehad.
13. Annabel84-32 jaar- 3e kindje 16. 1Hanneke 32 jaar - 2e kindje Elaf - 22 jaar - 1e kindje 17. 18. meisjemeisje85 - 30 jaar - 1e kindje 19. Ireneee - 26 jaar 1e kindje 20. Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - Na BBZ Ukkie1985 - 31 jaar - 3e kindje 21. Amy81 - 35 jaar - 2e kindje 22. Bianciie 27 jaar 1e kindje Proud Mommy 88 - 28 jaar - 2e kindje Kaaat - 30 jaar - 3de kindje - dmv ICSI, cryo tp 23. Noekieb - 38 jaar - 3e kindje Didi90 - 26 jaar - 1e kindje noah5 - 34 jaar 2e kindje Mou - 32 jaar - 2e kindje Gabri - 29 jaar - 2e kindje SW1990 - ? jaar - 1e kindje Sunshine1 - 30 jaar - 1e kindje 24. 25. mamavandrie (annie) - 27 jaar - 4e kindje Zuri - 28 jaar - 1e kindje cilla83 - 32 jaar - 3e kindje 26. Ginie - 33 jaar - 4e kindje 27. Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje Mawaikee - 31 jaar - 2e kindje Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje 28. Miss M - 33 jaar - 4e kindje kersje - 34 jaar - 2e kindje Nashville - 34 jaar - 3e kindje Cheerio - 35 jaar - 1e kindje 29. Hummeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje Pienvd90 - 22 jaar - 1e kindje 30. Indiigo - 24 jaar - 2e kindje 31. Boys2 - 26 jaar - 3e kindje Buiten de lijst: Indy89 - ? jaar - ? kindje Jellybean79 - ? jaar - ? kindje Totaal aantal: 35 Sterretjes: Melian, DitBenIk Afspraken: Juni 23 juni: Annabel84 termijnecho zh 24 juni: Lisan86 - 1e echo + intake ziekenhuis 27 juni: Lisan86 - echo vk 27 juni: Indiigo - 1e echo 28 juni: Lisan86 - intake vk 28 juni: Mou - termijnecho en intake 28 juni: Gabri - termijnecho 28 juni: kersje - intake VK 28 juni: Noah5 - termijnecho 30 juni: Mawaikee - intake VK Juli 1 juli: Puckeltje - intake vk 1 juli: Sandywich - termijnecho 4 juli: Miss M - 1e echo 4 juli: Proud Mommy 88 - 3e echo/termijn echo 5 juli: Hummeltje 1 - termijn echo 6 juli: Ginie - termijnecho + controle vk 8 juli: Kaaat - termijnecho 8 juli: Annabel84 echo combinatietest 9 juli: Kersje - termijnecho 14 juli: Zuri - termijnecho 18 juli: Proud Mommy 88 - 1e medische echo 26 juli: Hummeltje 1 - intake vk 26 juli: Kaaat - controle vk Augustus 4 augustus: Kaaat - geslachtsbepalingsecho MvM : Sandywich, Bianciie, Mou, Didi90, Gabri, Ireneee, kersje, Zuri, Puckeltje, Annabel84, Hummeltje 1
Nou ik heb een vrij regelmatige cyclus. Maar heb wel veel stress gehad. Mijn vader is in april overleden. Dus daar kan t wel aan liggen. De vk vond het er prima uit zien. Die was tevreden. Ik ben nu in nl en volgende week in be. Ik woon in be maat wilde niet wachten tot thuis. Dus zal daar verder alles moeten regelen. Ben officieel gewoin nl hoor. Wonen daar tijdelijk.
We hebben vanmiddag de termijn echo gehad en alles was goed. Wat een bewegelijk kindje, het was vrolijk aan het zwaaien en trappelen. Ik heb als een hele trotse mama zitten kijken. Wat bijzonder! 3,65 cm groot en alles zit er al op en aan. Het groeit goed. Zelfs zo goed dat we twee dagen vooruit zijn gezet. We zijn nu 10.4 en de uitgerekende datum is 15-01. Eigenlijk val ik daardoor nu net buiten deze groep maar als het mag blijf ik toch graag hier. Ik vind dit een hele gezellige groep
@annabel, fijn dat alles goed was! Ja hoor dan mag jij ons alvast lekker maken met hoe fijn het is als de baby er is haha. @winnie fijn dat jouw echo ook goed was!!
lief zuri! ik vergeet helemaal de echo toe te voegen, maar het lukt niet. jammer hoor. probeer het straks nog wel eens. babyjoris. wat een heftige periode. dat heeft ongetwijfeld invloed. maar vertrouw op je verloskundige. heerlijk hè winnie the pooh. gewoon verliefd op zo'n ukje