Ik heb weer iets om me druk over te maken. Fijn zo'n zwangerschap vol onzekerheden. Is het niet over de echo dan is er wel weer wat anders . Ik moet maandag bloedprikken en ik ben onwijs nerveus. Sowieso heb ik op het gebied van naalden aan een enorme angst maar daarnaast begint ook meteen de onzekerheid. Zal alles wel goed zijn. Zijn mijn suikerwaardes goed etc.etc.etc. ik krijg de week erna op dinsdag pas de uitslag dus ik heb lekker een hele week de tijd om me druk te maken haha. Meer dames die binnenkort moeten bloedprikken?
Jaaaaa, ik heb een goede echo gehad en dus het hartje zien kloppen!!! Ik ben helemaal blij en opgelucht. Ik word waarschijnlijk wel een aantal dagen teruggezet, maar dat hoor ik pas over 2 weken bij de termijnecho!
13. Annabel84-32 jaar- 3e kindje 16. 1Hanneke 32 jaar - 2e kindje Elaf - 22 jaar - 1e kindje 17. 18. meisjemeisje85 - 30 jaar - 1e kindje 19. Ireneee - 26 jaar 1e kindje 20. Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - Na BBZ Ukkie1985 - 31 jaar - 3e kindje 21. Amy81 - 35 jaar - 2e kindje 22. Bianciie 27 jaar 1e kindje Proud Mommy 88 - 28 jaar - 2e kindje Kaaat - 30 jaar - 3de kindje - dmv ICSI, cryo tp 23. Noekieb - 38 jaar - 3e kindje Didi90 - 26 jaar - 1e kindje noah5 - 34 jaar 2e kindje Mou - 32 jaar - 2e kindje Gabri - 29 jaar - 2e kindje SW1990 - ? jaar - 1e kindje Sunshine1 - 30 jaar - 1e kindje 24. 25. mamavandrie (annie) - 27 jaar - 4e kindje Zuri - 28 jaar - 1e kindje cilla83 - 32 jaar - 3e kindje 26. Ginie - 33 jaar - 4e kindje 27. Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje Mawaikee - 31 jaar - 2e kindje Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje 28. Miss M - 33 jaar - 4e kindje kersje - 34 jaar - 2e kindje Nashville - 34 jaar - 3e kindje Cheerio - 35 jaar - 1e kindje 29. Hummeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje Pienvd90 - 22 jaar - 1e kindje 30. Indiigo - 24 jaar - 2e kindje 31. Boys2 - 26 jaar - 3e kindje Buiten de lijst: Indy89 - ? jaar - ? kindje Jellybean79 - ? jaar - ? kindje Totaal aantal: 35 Sterretjes: Melian, DitBenIk Afspraken: Juni 27 juni: Lisan86 - echo vk 27 juni: Indiigo - 1e echo 28 juni: Lisan86 - intake vk 28 juni: Mou - termijnecho en intake 28 juni: Gabri - termijnecho 28 juni: kersje - intake VK 28 juni: Noah5 - termijnecho 30 juni: Mawaikee - intake VK Juli 1 juli: Puckeltje - intake vk 1 juli: Sandywich - termijnecho 4 juli: Miss M - 1e echo 4 juli: Proud Mommy 88 - 3e echo/termijn echo 5 juli: Hummeltje 1 - termijn echo 6 juli: Ginie - termijnecho + controle vk 8 juli: Kaaat - termijnecho 8 juli: Annabel84 echo combinatietest 9 juli: Kersje - termijnecho 11 juli: Lisan86 - termijnecho 14 juli: Zuri - termijnecho 18 juli: Proud Mommy 88 - 1e medische echo 26 juli: Hummeltje 1 - intake vk 26 juli: Kaaat - controle vk Augustus 4 augustus: Kaaat - geslachtsbepalingsecho MvM : Sandywich, Bianciie, Mou, Didi90, Gabri, Ireneee, kersje, Zuri, Puckeltje, Annabel84, Hummeltje 1
Ik gebruik voor de zwangerschap ook al Movicolon en dat werkt prima. Nu zwanger maar heb wel een extra zakje nodig nu.
amy81 ik zit gewoon in holland haha. was het maar waar. wat een mooie echo lisan. hoe krijg je die erop. bij mij was er iets niet goed met het bestand? en één mm is al een dag hè. dus een paar dagen is niet zo erg. ik ben 3 dagen vooruitgezet. ik weet ongeveer wel wat we uitgespookt hebben en wanneer dat ik denk dat kan bijna niet! haha. winniethepooh. probeer het stap voor stap te doen. makkelijker gezegd dan gedaan. . en wat betreft het vol zitten: tussen de 8 en 10 weken werkt je lijf hormonaal op volle toeren en dus ook het meeste last van obstipatie. . en met warmte hou je inderdaad ook vocht vast zwangeren moeten behoorlijk wat eten. ik eet heel de dag beetjes. en al bijna 4 kilo kwijt in die 7 weken. ik ben ook nog zoekende naar welk eten goed blijft zitten. maar niks doen en uitgerust zijn scheelt wel voor de misselijkheid. ik kan zitten op de bank en me goed voelen. tot ik wat ga doen.
ik heb gister trouwens bloed laten prikken. en het ligt ook echt aan de prikker. ik voelde er bijna niets van. fijn weekend meiden. hier hebben de meiden heel de dag al vrij. dus er ging geen wekker. zo fijn. dat scheelt een aantal keer spugen !! haha
Waar lezen jullie dan dat je zoveel meer moet eten? Het is toch echt maar 100-300 kcal per dag extra op wat je normaal zou moeten eten.. Wat voor mij nog steeds maximaal 1900/2000 kcal is.. (Ik verbrand gemiddeld 1600 kcal op een dag volgend m'n fitbit). En Amy81: volgens mij bedoelde je mij Hihi! Helaas is het hier nu ruim 35 graden waardoor ik vandaag toch wat last van misselijkheid had .
Wauw, mooie echo's meiden! Fijn ook Lisan, de bevestiging! En idd, Sandywich bedoelde jou met Italië, sorry!!! Met prikken heb ik echt geen problemen, zeker na ons icsi traject ben ik volledig over die angst heen gegroeid; je voelt er nix van! Ik heb hier weer eens enorme ongi-krampen *zucht* waarom heb ik altijd van die nare klachten? Bloed, kramp bah; gewoon proberen de dag uit te zitten
Fijn Lisan een mooie echo!! En Annabel prachtig plaatje!! Hier ook totaal geen probleem met bloed prikken na alle vele ziekenhuis bezoekjes!
Wauw Annabel! Prachtige echo!! Over bloedprikken: heb ik ondertussen geen problemen meer mee. Wel nog steeds grote angst voor een infuus. Bij m'n laparascopie had de anesthesist gelukkig niet het infuus in m'n hand gedaan. Hij keek naar m'n handen en zei gelijk dat hij daarbij mis ging prikken en het infuus zou aanleggen in m'n elleboogplooi. Ik was daarmee zo ontzettend opgelucht!! Moet er niet aan denken een naald in m'n hand.. Brrrr
Amy meer rust in je buik na een nachtje slapen? Vandaag drukke dag! Eerst naar (peuter)voetbal met mijn zoontje en vanmiddag is er kleuter middag op de Ponyclub en eind van de middag op kraamvisite bij mijn broer die heeft afgelopen dinsdag een nieuw wonder mogen verwelkomen! En morgen werken van 7-16 dus dan zijn we zo weer 2 dagen dichter bij de 12 weken, merk dat ik nu wel echt begin af te tellen! Als die gehaald zijn telnik wel weer af naar iets anders, geslachtsbepaling ofzo maar is toch fijn om ergens naar toe te leven!
@kaaat , pittig zo'n druk dagje.maar het zijn wel ontzettend leuke dingen dus dan gaat je dag inderdaad lekker snel. En over dat aftellen naar de 12 weken, ik denk dat we dat allemaal wel doen. Aan je bannen te zien hoef je nog maar 2 weken. Daar ben je zo! Helemaal met dagen als deze haha Ik ga vandaag lekker zwemmen. Daar heb ik echt al 5 weken zin in en vandaag is het eindelijk zo ver! Hopelijk valt het niet tegen zoals eten ook wel eens enorm tegen kan vallen als je er echt zin in hebt haha
Hier idd meer rust in mijn buik dus ook in mijn hoofd! Was n drukke dag hier, samen met dochtertjelief braderieen overgelopen, draaimolens, springkussens, trampolines: nu snel gegeten en straks madammeke op bed leggen en vooral heeeeeel weinig doen! Dit soort dagem vergeet ik echt n beetje dat ik zwanger ben waardoor ik a/h eind v/d dag denk: oh jee, hij zit er toch nog wel? Verder alles goed hier ladies? Die 12 weken herken ik! Zeker nu dat daadwerkelijk in zicht gaat komen word ik ongeduldig!
Klinkt zeker als een drukke dag Amy, zo vliegt een dag wel voorbij en ben je weer dichterbij de 12 weken. Hier vooral een dagje boodschappen, cadeautjes kopen, bedden verschonen etc. Niet mijn hobby maar moet gebeuren. Zoon net ik bad geweest en ik meteen gedouched, nu nog even saampjes op de bank voor hij naar bed gaat. Pietje bel kijken. Gister een kindje op mijn werk. ..... Juf, ik heb over jou gedroomd en een meisjes baby! Dat zijn nu dus 4 aanwijzingen voor een maakt me wel nieuwsgierig.