16 t/m 31 januari 2017 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandywich, 11 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinnieDePoeh

16 jun 2016
    83
    0
    0
    Ohjee nu heb ik wel een beetje een probleem.... ik ben al 2 weken op zoek naar nieuwe broeken maar ik kan gewoon niks vinden dat lekker zit. Ik wil eigenlijk geen spijkerbroeken meer want het zit gewoon niet fijn. Helemaal aan het eind van de middag niet meer.

Ik had nog 1 broek die redelijk zat en in ieder geval dicht kon maar daar is zojuist de knoop van afgesprongen. Stiekem zat die inmiddels toch ook te strak. En over een kwartier moet ik naar mijn werk. De broeken van mijn vriend heb ik ook al geprobeerd maar die passen ook niet. Oh ohhh 😂

2. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    13 t/m 31 januari 2017

13.
    Annabel84 - 32 jaar - 3e kindje ❤

15.
    WinnieDePoeh - 22 jaar - 1e kindje ❤

16.
    1Hanneke – 32 jaar - 2e kindje ❤
    Elaf - 22 jaar - 1e kindje

18.
    meisjemeisje85 - 30 jaar - 1e kindje

19.
    Ireneee - 26 jaar - 1e kindje

20.
    Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - Na BBZ
    Ukkie1985 - 31 jaar - 3e kindje
    Didi90 - 26 jaar - 1e kindje ❤️
    Noekieb - 38 jaar - 3e kindje ❤

21.
    Amy81 - 35 jaar - 2e kindje

22.
    Bianciie – 27 jaar – 1e kindje
    Proud Mommy 88 - 28 jaar - 2e kindje ❤
    Kaaat - 30 jaar - 3de kindje - dmv ICSI, cryo tp ❤

23.
    noah5 - 34 jaar - 2e kindje
    Mou - 32 jaar - 2e kindje
    Gabri - 29 jaar - 2e kindje
    SW1990 - ? jaar - 1e kindje
    Sunshine1 - 30 jaar - 1e kindje ❤

24.
    pienvd90 - 21 jaar - 1e kindje ❤

25.
    mamavandrie - 27 jaar - 4e kindje
    Zuri - 28 jaar - 1e kindje
    cilla83 - 32 jaar - 3e kindje ❤

26.
    Ginie - 33 jaar - 4e kindje ❤

27.
    Mawaikee - 31 jaar - 2e kindje ❤

28.
    Miss M - 33 jaar - 4e kindje
    kersje - 34 jaar - 2e kindje ❤
    Nashville - 34 jaar - 3e kindje

29.
    Hummeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje ❤
    Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje ❤
    Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje ❤

30.
    Indiigo - 24 jaar - 2e kindje ❤

31.
    Boys2 - 26 jaar - 3e kindje

Buiten de lijst:
    Indy89 - ? jaar - ? kindje
    Jellybean79 - ? jaar - ? kindje
    Hopefull89 - ? jaar - 3e kindje

Totaal aantal: 36

Sterretjes: Melian☆, DitBenIk☆, Cheerio☆, babyjoris☆

Afspraken:
    Juni
    30 juni: Mawaikee - intake VK

Juli
    1 juli: Puckeltje - intake vk
    1 juli: Sandywich - termijnecho
    4 juli: Puckeltje - termijnecho
    4 juli: Miss M - 1e echo
    4 juli: Proud Mommy 88 - 3e echo/termijn echo
    5 juli: Hummeltje 1 - termijn echo
    5 juli: WinnieDePoeh - controle vk (cp)
    6 juli: Ginie - termijnecho + controle vk
    8 juli: Kaaat - termijnecho
    8 juli: Annabel84 echo combinatietest
    9 juli: Kersje - termijnecho
    11 juli: Lisan86 - termijnecho
    11 juli: pienvd - termijnecho
    14 juli: Zuri - termijnecho
    18 juli: Proud Mommy 88 - 1e medische echo
    18 juli: pienvd - hartje luisteren
    26 juli: Hummeltje 1 - intake vk
    26 juli: Kaaat - controle vk
    26 juli: Sunshine1 - controle
    27 juli: Didi90 - controle vk
    27 juli: kersje - controle vk

Augustus
    3 augustus: pienvd - echo
    4 augustus: Kaaat - geslachtsbepalingsecho

September
    1 september: Didi90 - 20 weken echo

MvM: Sandywich, Bianciie, Mou, Didi90, Gabri, Ireneee, kersje, Zuri, Puckeltje, Annabel84, Hummeltje 1, WinnieDePoeh

Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ❤ achter je naam.

3. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    @winniethepooh: al bij de zwangerschapsbroeken van de H&M gekeken? Die vind ik mooi en fijn zitten!

Wij hebben gister ook de termijnecho gehad, kindje werd wakker en was druk aan het bewegen en boxen haha! Het hartje ook weer mooi zien kloppen! Was perfect gegroeid volgens termijn 😊

Hoe is het met de rest qua misselijkheid? Hier even wat erger. Slik al sinds de 6e week 2 x pd emesafene.

4. WinnieDePoeh

16 jun 2016
    83
    0
    0
    Bedankt voor de tip Didi90! Daar had ik nog niet gekeken. Ik wist niet eens dat ze dat hadden. Vanavond koopavond dus als ik nog een beetje puf heb ga ik dan weer op broeken jacht. Voor nu maar een extra lang shirt aan hihi

5. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    Graag gedaan! Ik heb een super skinny en gewone skinny daar gehaald en zitten echt mooi! Die band bij je buik zit ook lekker! en de mama leggings zijn ook een aanrader!

6. WinnieDePoeh

16 jun 2016
    83
    0
    0
    Haha nou een skinny gaat hem voor mij niet worden. K wil alles zo losjes mogelijk. Het liefst loop ik de hele dag in mijn jogging broek maar ja dat gaat ook weer een beetje ver

7. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Qua broeken, ik heb nu 2 van mamalicious van de prenatal die zitten heerlijk! Ik ga zaterdag nog ff 2 bijkopen want met maar 2 broeken red ik het echt niet. Ik vond ze ook goedkoop. Ik lees alleen van veel mensen dat ze dit helemaal geen fijne broeken vinden. Hm lees ik veel goeds over ga ik ook ff voor kijken.

Ja daar sla je de spijker op z'n kop. Volgens mij beseffen ze het ook echt niet. Zijn ze helemaal verontwaardigd dat we niet gewoon elke week gezellig op visite komen. Kreeg van de week een kaartje met gefeliciteerd met de zwangerschap blabla. Had echt zoiets van, wat moet je hier dan mee na zo'n opmerking? Kwam op mij enkel hypocriet over...

Sommige mensen zijn gewoon iets minder, of misschien helemaal niet, met gevoelens van andere bezig.

8. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Wat fijn al die hartjes in de lijst :)

Helaas vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet word verlengd... lekker moment ook met een kleine opkomst. Ben bang dat ik nu niet zo snel meer aan een baan kom.

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Ja hm is echt een aanrader. Ik pas al mijn broeken nog maar wel vast rond gespiekt online. En zal eerdaags even op zolder zoeken.

Pien wat balen zeg. Wat voor werk doe je?

10. Annabel84

Annabel84 Lid

26 mei 2016
    84
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat een mooie echo cilia.

Een tijdelijke oplossing kan ook zijn een haarelastiek door je knoopsgat halen en dan om je knoop doen.
    Moet je knoop er niet afspringen natuurlijk.
    Broek maat groter kan evt ook tijdelijk.
    Leuk jurkje met een legging?

Wat onaardig ginnie. Zo moeten ze niet reageren. Dat doet zeer.
    Probeer het wat los te laten. E
    Je hebt al genoeg energie nodig voor je broer en je eigen gezin.

hier gister en vandaag slechte dagen, drinken gaat moeizaam. Eten , het avondeten en verder vind ik het spugen nog meevallen, maar het is vaak net niet spugen.
    Bukken even de trap op, was ophangen, stekken triggerd mijn maag.
    Bah. Vanmiddag even 1.5 uur geslapen.
    Waterijsjes gaan er gelukkig wel in. Maar ik moet meer vocht tot me nemen, ik kan soms zo'n dorst hebben, maar een glas zo leeg drinken is natuurlijk vragen om moeilijkheden.
    Morgen 12 weken, de magische grens.
    Hier ligt die grens toch pas richting die 16 weken.
    Hopelijk kan ik dan echt genieten.

11. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Ik ben kapster

12. Annabel84

Annabel84 Lid

26 mei 2016
    84
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat rot pien.
    Toch niet omdat je zwanger bent he?

13. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Balen pien! Tot wanneer loopt je contact?

Mijne loopt tot eind juli naar gelukkig 3 weken geleden al op papier gehad dat hij verlengt wordt. In ons online programma is het ook al helemaal aangepast.

14. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh das bale pien:(

Wat een rollercoaster bij jou toch Ginie!

Hier ook n smurf die na de zomervakantie naar de basisschool gaat, vind het zo spannend!

Vandaag een mooie echo gehad, loop 2 daagjes achter maar het mocht geen naam hebben:) ze zag het dooierzakje en een snelle hartslag en de combi van die twee maakt dat de kans op n miskraam nu een half procent zou zijn, fijn om te horen! Toch maar meegedaan aan de combinatietest, manlief wilde dit, na wat gesprekken er in mee gegaan.

Mvm is vandaag nog geweest, na de vakantie ga ik nog n aantal weken mee doen!

15. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    Wauw wat een mooie echo cilla83! En inderdaad mooi te zien al die hartjes in de lijst.

Wat balen Pien! Niet leuk en zeker niet in deze situatie.

Wat fijn dat je weer een mooie echo had Amy!

Mijn dochter gaat na de kerstvakantie naar school. Is daar nu al wel aan toe. Ze gaat vlak voor mijn uitgerekende datum dus hopelijk kan ik er wel gewoon bij zijn!

Broeken: ik moet er ook aan geloven maar wil ze pas aan als iedereen het weet anders zien ze het ben ik bang. Zal online eens gaan kijken.

Reacties schoonouders: vervelend dat er bij jou ook niet leuk werd gereageerd Zuri! Misschien proberen ze het toch wat goed te maken door de kaart?
    En inderdaad sommige zijn helemaal niet bezig met gevoelens van anderen. Dat heb ik met mn schoonzus en zwager. Er zal niet even worden gevraagd hoe het met mn broer gaat of met mij. Praten alleen maar over feestjes enzo...

Vervelend zo'n baaldag Annabel84! Hopelijk knapt het snel op en zit je zo bij de 16 weken. Snap met je voorgeschiedenis dat dat nog magischer is! Kop op!

Hier vandaag voor het eerst gespuugd :( op mn werk nog wel. Ben blij als ze het volgende week donderdag allemaal weten. Hopelijk blijft het bij 1x spugen... Morgen om half 8 nuchter bloed prikken...

16. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Nee ze zei van niet. Er ligt nog iemand uit om de zelfde reden.

Kersje: tot eind augustus :(

17. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een tip wat betreft te strakke broeken etcetera.. JURKJES!!!! ik heb een paar jurkjes gekocht.. ook positie jurkjes, lekkere legging eronder en heerlijk!!

Ik begin echt al een buik te krijgen, voor mijn gevoel dan, andere mensen denken waarschijnlijk zo die is aangekomen! want een Zwangerschapsbuik kun je het nog niet noemen. Wel paar keer met tranen in mijn ogen voor de spiegel gestaan. Jeetje ik zie er dik uit... als nou echt zeangerschapstoeter was dan OK maar pffff nu vind ik het nog lelijk...

18. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik draag wel al zwangerschapsbroeken. Doe strechband doe ik helemaal omlaag in de broek aangezien die nog heel los zit en het zo ook niet opvalt.

Pien: eind augustus is al snel ja, wil netjes dat ze het op tijd laten weten maart ja hier zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten. Ik hoop voor je dat je snel wat anders vind.

Amy, hebben ze meteen de nekplooimating gegaan?

Spannend al die kinderen die naar school gaan, zo'n kan ook echt niet wachten. Ik moet wel erg aan het idee wennen hoor. Juf klinkt wel heel erg leuk aan de telefoon en volgens de mensen die ik gesproken heb in onze omgeving is het de liefste juf. Voor ik wist welke juf hij kreeg zijn een vriendin al als je juf ..... treft heb je echt mazzel ze is favoriet. Ze werkt komend schooljaar ook 5 dagen in de kleuterklas, ook wel fijn.

19. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Jeetje balen pien! :( om in september wat anders teen vinden voor die paar maanden is ook wel rot. Lijkt me lastige situatie zeg...

En leuk al die naar school gaande koters!

Ja goed idee van de jurkjes cilla ga ook eens kijken voor een paar morgen! Ik vind mezelf ook gewoon dik lijken in de spiegel, snap wel wat je bedoelt :p maar ik draag wijde bloesjes en shirts en dan valt je buik helemaal niet op. Trouwens ook je net iets te grote zwangerschaps broek eronder ook niet :D

Ginie nahja dan dat zijn dus ook niet mensen waar je elke week gezellig op de koffie gaat. Hoe kan je daar nou niet om vragen? Ben toch blij dat wij niet zo zijn hè :) ja zou kunnen dat ze inderdaad wat goed willen maken met die kaart.

20. WinnieDePoeh

16 jun 2016
    83
    0
    0
    Ik zit aan een groot bord witte bonen, bruine bonen, kidneybonen en sperziebonen. Het maakt me allemaal niet meer uit maar ik wil NU naar de wc 😅 ik heb me nog nooit zo wanhopig gevoeld

Deel Deze Pagina