Welkom Jenne en Hees. Wat klote pien dat je contract niet verlengt word. Hier gaat het vandaag best rustig; maar merk dat mijn misselijkheid de laatste dagen verschoven is naar de avond Bijna 12 weken dus we blijven hopen dat het straks helemaal over is. Komt een drukke tijd aan dus heb wel wat energie nodig. De oudste mag maandag weer afzwemmen; die week erop neemt hij afscheid van de basisschool dus is het musical tijd en nog veel meer drukte. Aankomende week gaan we het vertellen aan mijn schoonmoeder. Die week erop aan mijn moeder want die is een weekje weg. Daarna mijn werkgever (die vast zal slikken als ze erachter komt dat het bijna tegelijk is met de collega waar ik mee samen werk). En daarna mag iedereen het weten
13 t/m 31 januari 2017 13. Annabel84 - 32 jaar - 3e kindje ❤ 15. WinnieDePoeh - 22 jaar - 1e kindje ❤ 16. 1Hanneke 32 jaar - 2e kindje ❤ Elaf - 22 jaar - 1e kindje Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - Na BBZ ❤️ Hees87 - ? jaar - 2e kindje ❤ 18. meisjemeisje85 - 30 jaar - 1e kindje 19. Ireneee - 26 jaar - 1e kindje 20. Ukkie1985 - 31 jaar - 3e kindje Didi90 - 26 jaar - 1e kindje ❤️ Noekieb - 38 jaar - 3e kindje ❤ 21. Amy81 - 35 jaar - 2e kindje 22. Bianciie 27 jaar 1e kindje Proud Mommy 88 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Kaaat - 30 jaar - 3de kindje - dmv ICSI, cryo tp ❤ 23. noah5 - 34 jaar - 2e kindje Mou - 32 jaar - 2e kindje Gabri - 29 jaar - 2e kindje SW1990 - ? jaar - 1e kindje Sunshine1 - 30 jaar - 1e kindje ❤ Cilla83 - 32 jaar - 3e kindje ❤ 24. pienvd90 - 21 jaar - 1e kindje ❤ Jenne85 - 31 jaar - 3e kindje ❤ 25. mamavandrie - 27 jaar - 4e kindje Zuri - 28 jaar - 1e kindje 26. Ginie - 33 jaar - 4e kindje ❤ 27. Mawaikee - 31 jaar - 2e kindje ❤ Nashville - 34 jaar - 3e kindje❤ 28. Miss M - 33 jaar - 4e kindje kersje - 34 jaar - 2e kindje ❤ 29. Hummeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje ❤ Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje ❤ Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje ❤ 30. Indiigo - 24 jaar - 2e kindje ❤ 31. Boys2 - 26 jaar - 3e kindje Buiten de lijst: Indy89 - ? jaar - ? kindje Jellybean79 - ? jaar - ? kindje Hopefull89 - ? jaar - 3e kindje Totaal aantal: 38 Sterretjes: Melian☆, DitBenIk☆, Cheerio☆, babyjoris☆ Afspraken: Juli 4 juli: Puckeltje - termijnecho 4 juli: Miss M - 1e echo 4 juli: Proud Mommy 88 - 3e echo/termijn echo 5 juli: Hummeltje 1 - termijn echo 5 juli: WinnieDePoeh - controle vk (cp) 6 juli: Jenne85- Termijn echo + afspraak gyn 6 juli: Ginie - termijnecho + controle vk 6 juli: pienvd90 - termijn echo 6 Juli: Nashville- termijnecho 8 juli: Kaaat - termijnecho 8 juli: Annabel84 echo combinatietest 9 juli: Kersje - termijnecho 11 juli: Lisan86 - termijnecho 11 juli: pienvd - echo nekplooimeting 12 juli: Jenne85 - Jarig!! nekplooimeting 14 juli: Zuri - termijnecho 18 juli: Proud Mommy 88 - 1e medische echo 18 juli: pienvd - hartje luisteren 26 juli: Hummeltje 1 - intake vk 26 juli: Kaaat - controle vk 26 juli: Sunshine1 - controle 27 juli: Didi90 - controle vk 27 juli: kersje - controle vk Augustus 3 augustus: pienvd - echo 4 augustus: Kaaat - geslachtsbepalingsecho September 1 september: Didi90 - 20 weken echo MvM: Sandywich, Bianciie, Mou, Didi90, Gabri, Ireneee, kersje, Zuri, Puckeltje, Annabel84, Hummeltje 1, WinnieDePoeh, Nashville Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ❤ achter je naam.
He lieve meiden, Sorry dat ik er niet zoveel ben maar ik voel me niet tof, erg misselijk en veel moe. Ik probeer mijn dagelijkse dingen, gezin, werk, huishouden ect te doen maar dan is het wel een beetje op. Ik hoop dat het het goed gaat met alle kleine baby'tjes en dat we maar snel 12 weken mogen zijn en ons echt beter gaan voelen!
Bedankt voor het updaten van de lijst Pien! Net wat positiebroeken gekocht bij de H&M want het ging echt niet meer, zelfs m'n leggings zaten oncomfortabel . Gelijk thuis een broek aangetrokken en wat een opluchting is dat zeg!! Pfoeee, kan weer ademen .
Geen dank vind het niet erg om het bijtewerken als iktijd heb haha Ik heb afentoe het gevoel alsof mijn darmen aan het bellen blazen zijn haha. Herkent iemand dit?
Hahahaha het is mij niet bekend dat ik nog ergens een broer hebt maar wie weet 😂. Weet je het is eigenlijk heel dubbel. Bij mijn broer heb ik dan nog zo iets als ik hem ziet dat het een soort van te praat komt daartegen mijn schoonzus lijkt wel zo'n jaloerse puber pfffff. (nou zit ik even op mijn klaagstoel) waar ik me bij haar ook kapot aan irriteer is bijv als je iets op Facebook zet. Mijn broer lijkt het altijd, maar mijn schoonzus lijkt bijna nooit iets bij mij tenzij zij of mijn neefje er in voorkomt. Ze heeft zelf een zus met een kind, en zodra zij er iets opzet wordt het gelijk geliked. Zal mij heel erg benieuwen wat ze doet als ik op Facebook zet dat ik zwanger ben, ik durf bijna mijn handen in het vuur te steken dat ze er niks onder zet of liked. Vindt het gewoon triest en jaloers gedrag. En zo kan ik nog heeeeel veeeeeel voorbeelden geven 😄. Maar goed de relatie met mijn broer wil ik niet kwijt, ondanks dat hij ook af en toe van die trekken heeft. Het is en blijft mijn broer, en we hebben best wat meegemaakt met elkaar. Familie is gewoon lastig hahahahah. Gisteren was zooo schattig. We gingen op verjaardags visite bij de dochter van mijn schoonzus (de zus van minn vriend, de kant die wel heel enthousiast reageerde 😉 Had ons nichtje een briefje geschreven aan mij, mijn vriend onze zoon en de baby hoe blij ze is weer een nichtje of neefje te krijgen, met hartjes en love you. Ook had ze voor mij een zelf gemaakt masker voor mijn gezicht van avocado en yoghurt 😊hoe lief is dat. Echt te schattig, en dat maakt alles dan wel weer goed. Wel vervelend dat het contact bij jullie over is. denk je dat het ooit nog goed komt?
Daar ben ik weer, ik heb een poosje niks geplaats er is ook veel gebeurd.. Al vanaf het begin van de zwangerschap heb ik last van bruinverlies.. Eindelijk is de oorzaak gevonden er zat nog een leeg vruchtzakje naast het goede kindje, dit stoot mijn lichaam af en daar komt het bruinverlies vandaan. Voor mij niet nieuw.. Bij de zwangerschap van mijn zoontje waren er 3 vruchtzakjes waarvan 2 gevuld en uiteindelijk heeft alleen mijn zoontje het gered. Ik ben blij dat ze een oorzaak hebben gevonden. Ook is mijn oma helaas vorige week overleden.. 83 is ze geworden maar ze was verder niet ziek dus het kwam vrij onverwachts.. Zou iemand een kloppend hartje a hter mijn naam willen zetten? Want met de kleine is alles prima in orde 😊
En nog een fototje van de kleine , ik ben van de week bij een pret echo bureau geweest omdat ik niet langer kon wachten tot de volgende wcho, heel leuk we hebben ook een filmpje
Heel veel sterkte met het verlies! En wat een maf verhaal zeg van al je lege vruchtzakjes. Wel blij te horen dat met 1 kindje alles helemaal goed gaat en dat er nog een vruchtzakje zit waardoor je bloedt. Hopelijk stopt het bloeden snel. Lijkt me toch alsnog erg onzeker als je continu bloed ziet. @hummeltje: ja.. Ja wat ik al zei, heel herkenbaar allemaal. Tis echt precies mijn schoonzus in alles wat je zegt. En ja ik denk dat er een flinke dosis jaloezie en afgunst bij komt kijken inderdaad. En waarom?? Alsof ons leven zo perfect is, denk ik dan.. ik hoop dat je ongelijk hebt en ze straks je status liked, maar ik zou er ook niet teveel heil in zien en als je er al van uitgaat ben je tenminste niet zo verbaasd en teleurgesteld straks inderdaad. Mijn man had niet echt een hele sterke band met zijn broer dus dat ligt dan al anders dan bij jullie inderdaad. En nee ik denk absoluut niet dat het met hun ooit nog goed komt. Mijn schoonouders zijn van die mensen die altijd het hele gezin bijeen willen, die halen daar heel veel voldoening uit. Dus ik heb me heel erg lang proberen aan te passen en in leren houden. Ik ben best extravert maar zat daar op ten duur 3 uur met mijn kiezen op elkaar mijn tijd maar uit te zitten. Het was voor mij een hel. Ik leefde een week van te voren al naar die ene dag waarop ik wist dat ik haar weer moest zien, zo erg vond ik het. Als we erheen gingen zaten de mannen bij elkaar, mijn schoonma zat alleen met mijn schoonzus en ik zat daar maar. Toen kreeg ze een kind en was ik helemaal lucht. Alles draaide om dat kind, vreselijk. Ik mocht het ook niet vasthouden dan zou ik het "vergiftigen" met mijn aanwezigheid en mijn schoonma vond het maar doodnormaal dat er dit soort dingen gezegd werden. Net zoals ze eens zei dat ze hoopt dat ik een dodelijk ongeluk krijg want dan is ze van me af. Mijn schoonma vond dat een flauw grapje, maar ik was op het bot gekwetst... Tis een beetje een dramatisch verhaal zo uitgeschreven haha maargoed. We hebben verder echt een onwijs leuke grote familie met veel leuke mensen om onder heen. Natuurlijk is er het gemis van je schoonouders, maar de vele leuke andere mensen maken bijna alles goed. en fijn dat dat laatste dus ook voor jou geldt! Super zo'n leuke reactie
13 t/m 31 januari 2017 13. Annabel84 - 32 jaar - 3e kindje ❤ 15. WinnieDePoeh - 22 jaar - 1e kindje ❤ 16. 1Hanneke 32 jaar - 2e kindje ❤ Elaf - 22 jaar - 1e kindje Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - Na BBZ ❤️ Hees87 - ? jaar - 2e kindje ❤ 18. meisjemeisje85 - 30 jaar - 1e kindje 19. Ireneee - 26 jaar - 1e kindje 20. Ukkie1985 - 31 jaar - 3e kindje Didi90 - 26 jaar - 1e kindje ❤️ Noekieb - 38 jaar - 3e kindje ❤ 21. Amy81 - 35 jaar - 2e kindje 22. Bianciie 27 jaar 1e kindje Proud Mommy 88 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Kaaat - 30 jaar - 3de kindje - dmv ICSI, cryo tp ❤ 23. noah5 - 34 jaar - 2e kindje Mou - 32 jaar - 2e kindje Gabri - 29 jaar - 2e kindje SW1990 - ? jaar - 1e kindje Sunshine1 - 30 jaar - 1e kindje ❤ Cilla83 - 32 jaar - 3e kindje ❤ 24. pienvd90 - 21 jaar - 1e kindje ❤ Jenne85 - 31 jaar - 3e kindje ❤ 25. mamavandrie - 27 jaar - 4e kindje ❤ Zuri - 28 jaar - 1e kindje 26. Ginie - 33 jaar - 4e kindje ❤ 27. Mawaikee - 31 jaar - 2e kindje ❤ Nashville - 34 jaar - 3e kindje❤ 28. Miss M - 33 jaar - 4e kindje kersje - 34 jaar - 2e kindje ❤ 29. Hummeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje ❤ Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje ❤ Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje ❤ 30. Indiigo - 24 jaar - 2e kindje ❤ 31. Boys2 - 26 jaar - 3e kindje Buiten de lijst: Indy89 - ? jaar - ? kindje Jellybean79 - ? jaar - ? kindje Hopefull89 - ? jaar - 3e kindje Totaal aantal: 38 Sterretjes: Melian☆, DitBenIk☆, Cheerio☆, babyjoris☆ Afspraken: Juli 4 juli: Puckeltje - termijnecho 4 juli: Miss M - 1e echo 4 juli: Proud Mommy 88 - 3e echo/termijn echo 5 juli: Hummeltje 1 - termijn echo 5 juli: WinnieDePoeh - controle vk (cp) 6 juli: Jenne85- Termijn echo + afspraak gyn 6 juli: Ginie - termijnecho + controle vk 6 juli: pienvd90 - termijn echo 6 Juli: Nashville- termijnecho 8 juli: Kaaat - termijnecho 8 juli: Annabel84 echo combinatietest 9 juli: Kersje - termijnecho 11 juli: Lisan86 - termijnecho 11 juli: pienvd - echo nekplooimeting 12 juli: Jenne85 - Jarig!! nekplooimeting 14 juli: Zuri - termijnecho 18 juli: Proud Mommy 88 - 1e medische echo 18 juli: pienvd - hartje luisteren 26 juli: Hummeltje 1 - intake vk 26 juli: Kaaat - controle vk 26 juli: Sunshine1 - controle 27 juli: Didi90 - controle vk 27 juli: kersje - controle vk Augustus 3 augustus: pienvd - echo 4 augustus: Kaaat - geslachtsbepalingsecho September 1 september: Didi90 - 20 weken echo MvM: Sandywich, Bianciie, Mou, Didi90, Gabri, Ireneee, kersje, Zuri, Puckeltje, Annabel84, Hummeltje 1, WinnieDePoeh, Nashville Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ❤ achter je naam.
Ach zuri.. Het is vooral bruin en oud.. Zolang het niet helderroos is met stolsels ben ik er vrij gerust op gelukkig 😉
Vandaag zit ik precies op de 12 weken! Wat een fijn gevoel maar wat gaat het ook snel. Dinsdag controle bij de VK. Ik vind het toch wel fijn dat we dan weer even naar het hartje gaan luisteren. Ik voel me wel echt een stuk beter al, dat is ontzettend fijn maar maakt ook soms dat ik me niet zwanger voel. Haha het is ook nooit goed
Mooi echo plaatje weer! Kan niet wachten tot volgende zaterdag! Daarna rustig aan vertellen. Zoon roept aldoor dat hij een superheld is dus ik heb voor zijn supermanshirt (ja ik weet het, het is vreselijk) een extra cape gemaakt en daar een tekst op gemaakt...
Super leuk! Ik heb een soort van filmposter in elkaar geknutseld van ons hele gezin.. Volgende week zondag zijn wij 1 jaar getrouw en dan willen wij het graag op deze manier op fb bekend maken, ik zal hem volgende week even delen
Zoooo ja maar dat is indd een heel ander verhaal . Als mijn schoonzus zulke dingen tegen mij zou zeggen, had ze echt een groot probleem met mij gehad en mijn broer ook. Ik snap je reactie volkomen, en zeker dat het contact verbroken is. Wat een nare reactie's ook van je schoonmoeder zeg. Wat vindt je vriend/man daarvan?
@mamavandrie. Jeetje wat bijzonder zeg. dat er nog een zakje zit. Hopelijk ben je er snel vanaf en stopt het bruin verlies ook. @kersje super kick toch, vindt het een heel leuk idee. Benieuwd of de mensen het ook gelijk begrijpen. @winniedepoeh succes dinsdag, wij mogen dinsdag avond voor de termijnecho . Ben zo benieuwd Vandaag een hele drukke dag gehad, ben echt helemaal verrot. Heb de achtertuin met de hoge drukspuit schoongemaakt. Ik begond rond half 12 en was rond half 3 klaar. Toen moest ik uiteraard de ramen nog zemen want het is 1 grote bagger bende. Tussen door de was, stofzuigen en opruimen. Poehhhhh dat was me het dagje wel. Aan de andere kant merk ik dat ik weer wat energie begin te krijgen en dat doet me dan weer erg goed zeker omdat ik de laatste weken niet vooruit te branden ben. Ik ga zo lekker mijn mandje in, want heb behoorlijk last van mijn rug. Morgen weer vroeg op voor een dag werken. Fijne avond allemaal
Ja knap he hahahaha Mijn man wil eigenlijk best het geslacht weten dit keer maar ben bang dat ik dat niet geheim kan houden zo lang