Welkom nieuwe mama's! Doen Proud Mommy 88! Ik ben ook benieuwd wanneer je dan mag Hier trouwens ook de hele dag honger. As we speak alweer aan het bedenken wat ik nu weer kan eten. Misschien maar even gewoon aan de boterhammen (bleh).
Gefeliciteerd jellybean en welkom! Dat plassen herken ik! Heb sowieso al veel meer dorst als normaal en plas heel veel. Moet er nu ook 's nachts al uit. Hoop dat dat wel even minder gaat worden. Ondertussen heb ik een buik die zo opgezet is dat ik wel 5 maanden zwanger lijk en ook mijn borsten zijn gegroeid, tenminste, zo voelt het. En die honger heb ik ook!! De hele dag trek... Voordat ik zwanger werd at ik koolhydraatarm omdat er wel 10 kilo af mocht. Nu eet ik wat bewuster, probeer niet te snoepen maar heb net wel een doos met magnumijs gehaald! Daar had ik gister zo'n trek in 😂
Zojuist de HA gebeld voor verwijsbrief (kom onder controle bij vk in het zh). Nu afwachten tot ik gebeld wordt voor afspraak! Hoop zelf dat ik rond de 7 weken mag komen! @Lisan86; ik ben ook de hele dag bezig met wat ik nu weer zal eten, hihi. Ik moet ook echt om de 2/2,5 uur wat eten anders wordt ik misselijk/weeïg.
Hey dames ook ik mag me hier melden , voor nu even onder deze naam ( later zou ik mijn andere naam gaan gebruiken ) Hier weer zwanger na een miskraam / bevalling op 12/12/16 met precies 12 weken. Doodseng vind ik het, vorrige keer zwanger met een hematoom en hopelijk blijft het me dit keer bespaard . Ben trouwens 30 en dit is het 4e kindje
Heb de oude zwangerschapsdagboekjes er nog eens bij gepakt. Daar wordt dan ook iedere maand om je gewicht gevraagd. Voor mijn eerste was het 65,5 kg, voor de tweede 63,2 kg en nu is het 60,6 kg. Die meiden van mij kosten blijkbaar erg veel energie Tijdens de zwangerschappen kwam ik telkens maar weinig aan, zo rond de 7 kg. Ik denk dat ik de eerste 7 kg er nu in de eerste maand al wel aan zal eten. Voor een goed doel. Heus. Echt niet ook omdat het zo lekker is allemaal.
Welkom StayWithMe. Wat fijn dat je na de miskraam weer zwanger bent, maar ik kan me voorstellen dat je het erg spannend vindt. Ik wens je een gezonde, fijne en uiteindelijk ook ontspannen zwangerschap toe.
Welkom StayWithMe! En gefeliciteerd natuurlijk! Het is dus reuze spannend voor je !! Laten we hopen op een gezonde plakbaby!
28jan uitgerekend 😆 Laten we hopen op veeeeel gezonde baby's !! Ja behoorlijk spannend eerlijk gezegd , waren er een poos niet mee bezig door de laatste miskraam maar door de verhuizing pil slecht geslikt ( zou overgaan op spiraal ) omdat ik nog niet durf zwanger te zijn maar ukje heeft anders bedacht die had overal schijt aan 😆
Nieuwe zwangere gefeliciteerd! Stay with me; dat is indd spannend! Iig van harte en k ga voor je duimen! Wij willen t ook graag weten! Ben veelste ongeduldig! K verander denk ik cruela als ik t niet weet 😂 haha
Gefeliciteerd staywithme! Ik heb eindelijk een datum voor mijn eerste echo! 27-6. Duurt lang!!! En op 28-6 intake bij de vk hier in het dorp. Van het ziekenhuis nog niets gehoord, ga ik morgen zelf maar ff bellen. Ondertussen ploffen mijn borsten echt uit mijn bh.
Welkom alle nieuwe zwangeren! Allemaal voorspoedige zwangerschappen gewenst. Hier ook erg onzeker door 2 miskramen, de ene dag gaat het prima, de volgende dag maak ik mijzelf helemaal gek. Ik heb van beide al 1 een jongen en een meisje dus heb alles in huis, maar ben echt veels te nieuwsgierig, wil het met 16 weken echt wel weten. Hopen en bidden dat we zo ver komen dit keer!
Hier ook angst, zo herkenbaar als je het 1 keer meegemaakt hebt ga je toch angstiger de 12 weken door. Leuk meisje en jongen! Hier meisje van 12, jongen van 5 en meisje van 3 Hier wil ik het graag weten liefst met 15/16 weken
Welkom! Hebben jullie al veel symptomen? Ik voel echt helemaa niks op beetje pijn aan mijn borsten na. Daardoor maak ik me druk of alles wel goed zit. Bij afscheiding voel ik het soms en dan denk ik oeh zal het bloed zijn, snel naar de wc maar dan is het gewoon afscheiding.
Welkom nieuwe zwangeren en gefeliciteerd!! @Staywithme; ik zie hem toch goed hoor! @noah5; Ik merk ook amper nog iets. Licht misselijk als ik honger krijg. Vorige zwangerschap merkte ik de eerste zeven weken echt helemaal niks trouwens. En dat is ook goedgekomen. Maar oh wat maakte ik me toen zorgen!! Dus dat snap ik heel goed!
Dat gevoel heb ik ook! Vandaag zelfs met inlegkruisje gelopen. Verder heb ik nog steeds krampjes en steekjes hele opgezette buik, meer trek en gevoelige tepels en gespannen borsten.
Staywithme ik zie hem hoor.! Zal zo eens 1 plaatsen die ik afgelopen zaterdag had met precies 5 weken. Ja mij beide miskramen waren rond 9/10 weken dus tot die tijd echt wel onzeker hoor. Hier ook veel afscheiding idd, maar gebruik ook utrogestan zijn bolletjes die je vaginaal in moet brengen en die geven ook troep. Moet ze door gebruiken tot de 12 weken, omdat het een terug plaatsing was in kunstmatige cyclus. Hier dus erg weeïg. Afgelopen dagen hele dag door, vandaag wat minder alleen tijdens de lunch en nu. Iets wat vermoeid maar niet heel erg en wel donkerdere tepels maar nog niet pijnlijk of groter. Ach elke vrouw en elke zwangerschap verschilt.