Hier zij mijn voorgevoel een jongen (dat droomde ik s nachts vanaf de 12 weken) en dat klopte! We hebben nu de definitieve naam en ik ben helemaal happy. Ben nog regelmatig ziek zwak en misselijk maar kan nu ook echt wel genieten van het mannetje in mijn buik. Het is ook zo bijzonder! Mijn buik is nu ook flink aanwezig dus voor de buiten wereld is het ook geen geheim meer. Dat maakt dat ik me ondanks alle kwaaltjes op en top zwanger voel. Een trotse mama! Net het hartje gehoord. Wat een heerlijk geluid. Mijn vk heeft me ook mijn baarmoeder laten voelen. Heel bijzonder
Gister zijn bij mij de flessen van mvm voor het laatst opgehaald ivm vakantie. Ben nu ook zo nieuwsgierig naar het geslacht, dat Had ik niet zo erg bij onze zoon. Wachten tot 14 sept dan zullen we het weten....
Bedankt noekie en amy! Hummeltje: ja is mijn eerste, zo bijzonder allemaal! Ik ben benieuwd wat het bij jou wordt! Blijkbaar hebben meerdere last van een dipje. Ik ook. Meer misselijk weer en meer overgeven, neem nu af en toe maar weer een pilletje emesafene in. Winnie leuk zeg! Ik heb ook over een jongen gedroomd! Kersje: fijn dat t klaar is! Nog even geduld helaas
Hummeltje, gefeliciteerd met je zoon!!! Vandaag controle gehad bij de gyn, moest gelijk bloed laten prikken want wat voel ik me beroerd de laatste week. Vooral vannacht in de weer geweest met hartkloppingen, tot wel 130 slagen per minuut in rust. Krijg vanmiddag al de uitslag. We hebben wel een hele korte echo gehad en het hartje klopt nog steeds heeeel mooi. Gelijk de brutale schoenen aangetrokken en gevraagd of het geslacht al te zien was. En..... Het is voor 99% zeker dat het een jongetje is! Mijn droom over een echo met piemel is dus toch uitgekomen! Iemand vroeg of de mensen die het geslacht al weten een voorgevoel hadden en of deze klopt. Bij mij wel. Zei in het begin gelijk al het is een jongen! En nu dus gelijk gekregen wij zijn blij!!!
13 t/m 31 januari 2017 13. Annabel84 - 32 jaar - 3e kindje ❤ 15. WinnieDePoeh - 22 jaar - 1e kindje ❤ 16. 1Hanneke 32 jaar - 2e kindje ❤ Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - Na BBZ ❤️ Hees87 - ? jaar - 2e kindje ❤ 18. Bianciie - 27 jaar - 1e kindje ❤ 19. noah5 - 34 jaar - 2e kindje ❤ 20. Ukkie1985 - 31 jaar - 3e kindje ❤️ Didi90 - 26 jaar - 1e kindje ❤️ Noekieb - 38 jaar - 3e kindje ❤ 21. Amy81 - 35 jaar - 2e kindje - dmv ICSI ❤ Kaaat - 30 jaar - 3de kindje - dmv ICSI ❤ Proud Mommy 88 - 28 jaar - 2e kindje ❤ 23. Sunshine1 - 30 jaar - 1e kindje ❤ Cilla83 - 32 jaar - 3e kindje ❤ 24. pienvd90 - 21 jaar - 1e kindje ❤ Jenne85 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje ❤ Nashville-34 jaar-3e kindje❤ Hopefull89 -27 jaar - 3e kindje ❤ 25. mamavandrie - 27 jaar - 4e kindje ❤ Ginie - 33 jaar - 4e kindje ❤ 27. Mawaikee - 31 jaar - 2e kindje ❤ Hummeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje ❤ 28. Zuri - 28 jaar - 1e kindje ❤ Meisjemeisje85 - 31 jaar - 1e kindje ❤ Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje ❤ 30. Indiigo - 24 jaar - 2e kindje ❤ Miss M - 33 jaar - 4e kindje ❤ 31. Boys2 - 26 jaar - 3e kindje Kersje -34 jaar-2e kindje❤ Totaal aantal: 31 Sterretjes: Melian☆, DitBenIk☆, Cheerio☆, babyjoris☆ Afspraken: Augustus 6 augustus: Bianciie - Pretecho - Geslachtsbepaling 8 augustus: Lisan86 - Pretecho 9 augustus: Amy81 - Geslachtsbepaling 10 augustus: Sandywich - controle vk 10 augustus: Zuri - geslachtsbepalingsecho 12 augustus: Puckeltje - geslachtsbepalingsecho 17 augustus: Zuri - Controle 17 augustus: Ginie - geslachtsbepalingsecho 18 augustus: Noah5 - echo 22 augustus: WinnieDePoeh - 20 weken echo 24 augustus: Kersje - controle vk 24 augustus: Hummeltje - controle vk 30 augustus: WinnieDePoeh - Controle VK (CP) 31 augustus: Kaaat - 20 weken echo 31 augustus: Sandywich - 20 weken echo 31 augustus: Didi90 - controle vk September 1 september: Didi90 - 20 weken echo 1 september: Lisan86 - 20 weken echo 2 september: Ginie - 20 weken echo 5 september: Noah5 - 20 weken echo 5 september: ProudMommy88 - 20 weken echo 6 september: Hummeltje 1 - 20 weken echo 7 september: Kaaat - controle vk 7 september: Lisan86- controle gyn 14 september: kersje -20weken echo MvM: Sandywich, Mou, Didi90, Gabri, Ireneee, kersje, Zuri, Puckeltje, Annabel84, Hummeltje 1, WinnieDePoeh, Nashville, Meisjemeisje85, Amy81 Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ❤ achter je naam. Dames met geslachtsbepalingsecho's maak jezelf roze of blauw
13 t/m 31 januari 2017 13. Annabel84 - 32 jaar - 3e kindje ❤ 15. WinnieDePoeh - 22 jaar - 1e kindje ❤ 16. 1Hanneke 32 jaar - 2e kindje ❤ Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - Na BBZ ❤️ Hees87 - ? jaar - 2e kindje ❤ 18. Bianciie - 27 jaar - 1e kindje ❤ 19. noah5 - 34 jaar - 2e kindje ❤ 20. Ukkie1985 - 31 jaar - 3e kindje ❤️ Didi90 - 26 jaar - 1e kindje ❤️ Noekieb - 38 jaar - 3e kindje ❤ 21. Amy81 - 35 jaar - 2e kindje - dmv ICSI ❤ Kaaat - 30 jaar - 3de kindje - dmv ICSI ❤ Proud Mommy 88 - 28 jaar - 2e kindje ❤ 23. Sunshine1 - 30 jaar - 1e kindje ❤ Cilla83 - 32 jaar - 3e kindje ❤ 24. pienvd90 - 21 jaar - 1e kindje ❤ Jenne85 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje ❤ Nashville-34 jaar-3e kindje❤ Hopefull89 -27 jaar - 3e kindje ❤ 25. mamavandrie - 27 jaar - 4e kindje ❤ Ginie - 33 jaar - 4e kindje ❤ 27. Mawaikee - 31 jaar - 2e kindje ❤ Hummeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje ❤ 28. Zuri - 28 jaar - 1e kindje ❤ Meisjemeisje85 - 31 jaar - 1e kindje ❤ Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje ❤ 30. Indiigo - 24 jaar - 2e kindje ❤ Miss M - 33 jaar - 4e kindje ❤ 31. Boys2 - 26 jaar - 3e kindje Kersje -34 jaar-2e kindje❤ Totaal aantal: 31 Sterretjes: Melian☆, DitBenIk☆, Cheerio☆, babyjoris☆ Afspraken: Augustus 6 augustus: Bianciie - Pretecho - Geslachtsbepaling 8 augustus: Lisan86 - Pretecho 9 augustus: Amy81 - Geslachtsbepaling 10 augustus: Sandywich - controle vk 10 augustus: Zuri - geslachtsbepalingsecho 12 augustus: Puckeltje - geslachtsbepalingsecho 17 augustus: Zuri - Controle 17 augustus: Ginie - geslachtsbepalingsecho 18 augustus: Noah5 - echo 22 augustus: WinnieDePoeh - 20 weken echo 24 augustus: Kersje - controle vk 24 augustus: Hummeltje - controle vk 30 augustus: WinnieDePoeh - Controle VK (CP) 31 augustus: Kaaat - 20 weken echo 31 augustus: Sandywich - 20 weken echo 31 augustus: Didi90 - controle vk September 1 september: Didi90 - 20 weken echo 1 september: Lisan86 - 20 weken echo 2 september: Ginie - 20 weken echo 5 september: Noah5 - 20 weken echo 5 september: ProudMommy88 - 20 weken echo 6 september: Hummeltje 1 - 20 weken echo 7 september: Kaaat - controle vk 7 september: Lisan86- controle gyn 14 september: kersje -20weken echo MvM: Sandywich, Mou, Didi90, Gabri, Ireneee, kersje, Zuri, Puckeltje, Annabel84, Hummeltje 1, WinnieDePoeh, Nashville, Meisjemeisje85, Amy81 Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ❤ achter je naam. Dames met geslachtsbepalingsecho's maak jezelf roze of blauw
Hummeltje geniet van je vakantie en alvast gefeliciteerd met je zoontje!! Zuri wat naar dat je je weer zo naar voelt. Was het nog gelukt met yoga? Noekieb leuk om te zien wat je allemaal verzameld op zo een zolder he haha, ik vorige week ook alles gesorteerd en in bakken gedaan. Heb al 2 volle bakken die ik gelijk kan gebruiken voor een meisje. Amy ons meisje wilde ook zo graag een zusje, maar haar steeds uitgelegd dat zij heel blij zijn met een baby wat het ook is. En ze is oprecht heel blij en het eerste wat ze vanochtend zei was wanneer gaan we roze kleertjes kopen, maar ik denk dat ze met een broertje uiteindelijk net zo blij was geweest, ze is ook ontzettend blij met het broertje dat ze al heeft. Hihi heerlijk Sandywich, trots zijn en showen!! Winniethepooh wat naar dat je je ook nog zo ziek voelt!! Maar wat fijn dat jullie al uit de naam zijn. Voor een jongen was het bij ons een stuk makkelijker geweest. Voor meisjes heb ik een erg gevarieerd lijstje liggen, dus lastig. Kersje ow 14 september duurt nog even Maar nu eerst vakantie toch? Didi sterkte met de misselijkheid Goed hoor Lisan gewoon vragen haha. Leuk een jongen, hihi alle babies zijn leuk dus ja ! Vooral die van mij! Geintje! Nou schop onder mijn eigen kont, moet nodig beginnen met koken en wilde ook nog even sporten vanavond! Hop hop!
Kersje fijn dat je ervan af bent! En Lisan gefeliciteerd een zoon!! Hier nog 2 dagen mvm en 5 nachtjes tot echo... Ja yoga was echt heel erg fijn, voor eerst dat ik me niet ziek voelde. Ik moest alleen rustiger aan doen en viel nu waarom, heb zere onderrug en stuitje nouja beetje gezonde spierpijn kom ik wel bovenop. Eet smakelijk en sport ze!
Ah meiden wat leuk dat jullie al weten wat het gaag worden,is er iemand die het nog niet wil weten voor de bevalling? Helaas nog meer meiden die nog steedz ziek zijn, echt balen. Hopelijk wordt het snel beter.
Ja, druk aan het poetsen geweest vandaag, bedden verschoond. Nu inpakken en morgen lekker een weekje naar frankrijk. Zin in.
Dankjewel meiden. Vandaag al een leuke verjaardagsdag gehad. Het was de laatste dag op het k.d.v, en mocht dus trakteren. Vanavond lekker naar het pannekoeke huis geweest en nu lekker slapen. Morgen wordt het 1 groot feest en gaan we het echt vieren met familie en vrienden . Grappig dat bij jullie het voorgevoel klopt, en al zo veel jongens . Mijn vriend denkt ook echt dat we weer een knul krijgen, maar ik ben er niet zo zeker van hihihihi. De namen hebben wij al wel dus dat hebben we achter de rug . Vandaag ook naar het gemeentehuis geweest om de ongeboren baby te erkennen. Het krijgt weer de achternaam van mijn vriend . Voor nu is alles geregeld, dus nu op naar de 20 weken echo en hopelijk weten we dan het geslacht en kunnen we de babykamer gaan inrichten
Ja,hier willen we het geslacht niet weten voor de bevalling. Door jullie echo's krijg ik wel kriebels, maar ik hou vol. Heb er lang over gedaan om m'n man ervan te overtuigen om het geslacht een verrassing te laten.mom dan nu zelf te nieuwsgierig vind ik niet fair tegenover hem . Merk wel dat het met kleertjes uitzoeken erg moeilijk is. Niet veel keuze in neutrale kleuren. We hebben nu kleertjes uitgezocht om mee te nemen naar het ziekenhuis na de bevalling.
Bij de h&m hebben wij best wel een aantal geslachts neutrale kleding gekocht die echt heel erg leuk zijn, heel vet winnie de pooh enzo. Ik wil het wel weten maar echt niet alles hoeft blauw of roze te zijn voor ons. Vandaag bij de baby dump in capelle geweest, groot zeg! Groter dan de baby en tiener in capelle. Heb veel t-shirts gekocht met 25% en 50% korting wel prettig. Ook even gekeken naar een wagen en kamer. Nog niks besteld hoor. We komen toch steeds op een Joolz Day earth uit.. wel erg duur maar ik vind ze echt het meest prettigst. We hopen het ook niet bij 1 kindje te laten dus misschien dat we er toch wel voor gaan. Wel meer budget dan we wilden uitgeven maargoed het is dan wel voor een langer termijn. Op een fb pagina van januari zijn juist weer meer meisjes die verwacht worden, dus scheelt wel hoor waar je kijkt! Maar wij dacht heel erg een jongen maar ik merk hoe meer de dag nadert hoe minder ik het zeker denk te weten en hoe neutraler ik erin ben. Maar misschien is dat gewoon ook onzekere zo van, je kan het niet weten van te voren. We zullen zien! Ik heb altijd een dochter wens gehad maar zoals ik al zei hopen we wel op nog een 2e tzt dus dat mag dan ook wel een meisje zijn dan ligt de druk wel hoog whahaha xD maar ik denk dat het vrij standaard wens is, moeder wil dochter vader wil een zoon.
Haha op de facebook pagina waar ik lid van ben zijn het juist ook allemaal jongens. En de groep bij de vk waar ik in zit zijn er tot nu toe alleen nog maar jongens.
Oooh wat een geduld hebben sommige van jullie om niks te willen weten tot de bevalling! Respect hoor hihi... k zou denk als ik beide al heb en er komt een 3e het ook niet willen weten, maarrr dit is #2 dus mag best nieuwsgierig zijn vind ik 😂 vrijdag 12 hebben we een echo... ben zo nieuwsgierig! Hihi Wat balen dat er nog een hoop ziek zijn... hier *klopt af* is de misselijkheid weg... k ben alleen nog steeds een heks als ik niet op tijd eet... dus daar moet ik echt rekening mee houden.. De moeheid valt me ook alles mee.. ik kan al wat later naar bed ipv samen met zoonlief 🙈😉 Geniet vandaag van de mooie zonnige dag dames en kersje fijne vakantie! 🌞
13 t/m 31 januari 2017 13. Annabel84 - 32 jaar - 3e kindje ❤ 15. WinnieDePoeh - 22 jaar - 1e kindje ❤ 16. 1Hanneke 32 jaar - 2e kindje ❤ Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - Na BBZ ❤️ Hees87 - ? jaar - 2e kindje ❤ 18. 19. noah5 - 34 jaar - 2e kindje ❤ Bianciie - 27 jaar - 1e kindje ❤ 20. Ukkie1985 - 31 jaar - 3e kindje ❤️ Didi90 - 26 jaar - 1e kindje ❤️ Noekieb - 38 jaar - 3e kindje ❤ 21. Amy81 - 35 jaar - 2e kindje - dmv ICSI ❤ Kaaat - 30 jaar - 3de kindje - dmv ICSI ❤ Proud Mommy 88 - 28 jaar - 2e kindje ❤ 23. Sunshine1 - 30 jaar - 1e kindje ❤ Cilla83 - 32 jaar - 3e kindje ❤ 24. pienvd90 - 21 jaar - 1e kindje ❤ Jenne85 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje ❤ Nashville-34 jaar-3e kindje❤ Hopefull89 -27 jaar - 3e kindje ❤ 25. mamavandrie - 27 jaar - 4e kindje ❤ Ginie - 33 jaar - 4e kindje ❤ 27. Mawaikee - 31 jaar - 2e kindje ❤ Hummeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje ❤ 28. Zuri - 28 jaar - 1e kindje ❤ Meisjemeisje85 - 31 jaar - 1e kindje ❤ Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje ❤ 30. Indiigo - 24 jaar - 2e kindje ❤ Miss M - 33 jaar - 4e kindje ❤ 31. Boys2 - 26 jaar - 3e kindje Kersje -34 jaar-2e kindje❤ Totaal aantal: 31 Sterretjes: Melian☆, DitBenIk☆, Cheerio☆, babyjoris☆ Afspraken: Augustus 8 augustus: Lisan86 - Pretecho 8 augustus: Bianciie - Controle VK 9 augustus: Amy81 - Geslachtsbepaling 10 augustus: Sandywich - controle vk 10 augustus: Zuri - geslachtsbepalingsecho 12 augustus: Puckeltje - geslachtsbepalingsecho 17 augustus: Zuri - Controle 17 augustus: Ginie - geslachtsbepalingsecho 18 augustus: Noah5 - echo 22 augustus: WinnieDePoeh - 20 weken echo 24 augustus: Kersje - controle vk 24 augustus: Hummeltje - controle vk 30 augustus: WinnieDePoeh - Controle VK (CP) 31 augustus: Kaaat - 20 weken echo 31 augustus: Sandywich - 20 weken echo 31 augustus: Didi90 - controle vk September 1 september: Didi90 - 20 weken echo 1 september: Lisan86 - 20 weken echo 1 september: Bianciie - 20 weken echo 2 september: Ginie - 20 weken echo 5 september: Noah5 - 20 weken echo 5 september: ProudMommy88 - 20 weken echo 6 september: Hummeltje 1 - 20 weken echo 7 september: Kaaat - controle vk 7 september: Lisan86- controle gyn 14 september: kersje -20weken echo MvM: Sandywich, Mou, Didi90, Gabri, Ireneee, kersje, Zuri, Puckeltje, Annabel84, Hummeltje 1, WinnieDePoeh, Nashville, Meisjemeisje85, Amy81 Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ❤ achter je naam. Dames met geslachtsbepalingsecho's maak jezelf roze of blauw
Hoi dames, De laatste weken ben ik hier niet vaak meer geweest (druk met werk/privé, nog steeds erg moe en misselijk). Ik ga vanavond proberen zo veel mogelijk terug te lezen. Afgelopen zaterdag hadden wij de geslachtsbepaling (met ouders e.d. erbij), en wij krijgen (had niet anders verwacht) een ZOON!! Nu kan het shoppen écht gaan beginnen . Ik ga nu weer even aan het werk (zit stiekem tussendoor even hier ). Fijne dag allemaal!