Super een nieuw deel! Spannend Wendy! En ik ben ook erg benieuwd hoe het met Sammy gaat. @ 2e leg nee, ik ben niet (meer) onrustig. Ik had dat wel twee weken geleden, omdat we nog niet alles in orde hadden, maar nu... Laat het maar beginnen. Hoewel ik ook nog wel een weekje geduld kan hebben. @ huisdieren onze drie poezen zijn niet anders dan anders. Ze zoeken me net zoveel op als anders en liggen als het even kan gewoon op mijn dikke buik. Wel vinden ze het wiegje reuze interessant. Ze hebben er een aantal keren in mogen snuffelen, geur afgeven en bekijken, maar nu hebben we er een klamboe overheen gedaan en is het klaar.
Wow spannend Wendy.. En jeeej een nieuw topic Hier gaat alles oke, huil heeeeeel veel en bv komt een beetje op gang. Verder heel moe, mevrouw heeft de hele nacht wakker gelegen en ik dus ook. Fysiek hoop ik dat het snel beter gaatv
Oeps sorry! Foutje was te vroeg dacht dat het sneller zou gaan, maar misschien kunnen we hier alleen afspraken neerzetten zodat we weer vrij snel een lijst hebben.
We hebben vandaag te veel gekletst, haha. Nu al weer over naar deel 4 Reb fijn dat het oke gaat. Ik hoop wel dat je je snel beter voelt. Dikke knuffel voor jou!
Pfff wat een geklets vandaag!! Zet em op Wendy!!! En vergeet niet te genieten!!!!! Ben ook benieuwd naar Sammy!!!! Hoe zou het zijn??? @ lrkkende borsten: nee heb ik niet, ik ben net bang ik geen voeding heb... Wanneer komt dat eigenlijk???
Bevallingslijst februari 2014 29 januari: Elja81 (32 jaar), 2e kindje, meisje ♥ BV 30 januari: Lappie (38 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 31 januari: ButterflyM (23 jaar), 1e kindje, jongen ♥BV 1 februari: Reb (27 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Wendy88 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV 3 februari: Panther (39 jaar), 3e kindje, jongen ♥ Paula1984 (29 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 5 februari: Chantal3 (35 jaar), 3e kindje verrassing ♥ BV? 8 februari 2de leg (32 jaar) 3e kindje meisje ♥ bv 9 februari: Migske (30 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Tigermommy (32 jaar), 3e kindje, jongen ♥ bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje, jongen ♥ BV? 10 februari: Janneke00 (31 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV Lov23 (30 jaar) 3e kindje, jongen ♥ BV 11 februari: Sammy88 (25 jaar), 1e twee kindjes, jongen ♥ meisje ♥ BV Inkie86 (27 jaar), 2e kindje jongen ♥ Mek11 (29 jaar), 2e kindje jongen ♥ FV 15 februari: Kahlan (32 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV 17 februari: Rockmade (28 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ BV Paprikaas (28 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV 18 februari: Pien (30 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ BV 20 februari: Ddana (38 jaar), 1e kindje, meisje ♥ ? 21 februari: 00Wendy00 (32 jaar), 2e kindje, meisje ♥ FV 24 februari: Logo (31 jaar), 2e kindje (1e kindje overleden), jongen ♥ BV Gean (28 jaar), 3e kindje verrassing ♥ BV[/ 25 februari Bibi25 (25 jaar), 1e kindje , verrassing ♥ bv 26 februari: Demi1982 (31 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 20x jongen 9x meisje 4x verrassing Geboren 28-11-2013 - Yasmin84 (29 jaar), twee jongens geboren in het ziekenhuis d.m.v. een keizersnede (26 wkn) 11-12-2013 - Daniëlle1980 (32 jaar), een jongen in het ziekenhuis geboren (32 wkn) 04-01-2014 - Troy (29 jaar), een jongen in het ziekenhuis d.m.v. een keizersnede geboren (34+4) 09-01-2014 Nyneave (33 jaar), een jongen in het ziekenhuis d.m.v. een keizersnede geboren (34+3) 14-01-2014 - Charmed (23 jaar), twee meisjes in het ziekenhuis geboren d.m.v. een keizersnede (36+3) Afspraken: 27-01 - Sammy88: Inleiden bevalling 28-01 - 00Wendy00: Afspraak internist 28-01 - Logo: CTG 29-01 - Lappie: Controle VK 29-01 - Tigermommy: Denkbeeldige bevalling 31-01 - Wendy88: Afspraak VK Staat je naam er nou niet bij en wil je dat wel heel erg graag? Stond je naam er ooit wel bij en nu niet meer? Dan zouden we het toch super gezellig vinden als je weer lekker mee komt kletsen! Wil je jouw afspraken op de lijst? Graag even in een berichtje zetten (GRAAG IN KLEUR) *Namen zijn van de lijst gehaald door Reb (voor meer info, stuur me maar een PB)
Hier ook nog geen lekkerder borsten hoor. Dat hoeft toch ook niet? Ik krijg het ineens op mijn heupen, ben m'n zkh tas aan het inpakken En spullen in huis aan het opruimen. mijn man is ons nieuwe matras aan het stofzuigen met de hoop dat de vieze chemische nieuwe lucht eruit gaat. Iemand tips (nieuw ikea matras)?
Zo ik zag dat iedereen aan het klooien was met de lijst... Ik heb even meegeklooid Nu staat hij ook weer hier... Maar op de ipad is het ook niet echt heel handig bijwerken... Ik hoop dat alles er goed instaat en ik niets heb gewijzigd/verwijderd...