16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    @Minimaus: Vervelend dat je zo beperkt bent door je klachten, ik hoop dat het in beetje binnen de perken blijft.

@Niekske: Wat leuk dat je de wandelwagen en uitzet al hebt, schiet al mooi op zo. Wij hebben ook een cabriofix en in combinatie met zo'n isofix basis kun je die inderdaad heel makkelijk in de auto zetten. Wat een gedoe met je werkgever! Ik hoop dat je eruit gaat komen, misschien in combinatie met ouderschapsverlof oid (mag hij niet weigeren he!).

@Daphne: Haha leuk dat je naar de BSB gaat, voor mij ook echt jeugdsentiment.

@Marievs: Fijn dat de 20 weken echo goed was. Vervelend dat je nog misselijk bent. Hier is de misselijkheid weg, heb wel dat een bepaald soort eten me nog tegen staat. Ben 3,5 kilo aangekomen. Eetlust is niet veel meer dan voor de zwangerschap. Heb wel heel veel trek in kaas, blokjes jonge kaas en blokjes feta overal doorheen :D

@Catnip: Wat leuk dat je de kleine nu ook voelt!

@Sterre: Fijn dat het nog steeds een meisje is :D Mooi dat ze helemaal op schema ligt en dat alles goed is!

@Lijst: Annemariew89 en Babyboom melden zich toch nog regelmatig? Alleen had Annemarie een hoge bloeddruk, ben benieuwd hoe het met haar is. Ik dacht dat Isabella82, Memvan4 en Ik ben verliefd ook nog recent iets van zich hadden laten horen, maar ben niet zeker hoor ;)

@hier: Ik voel de baby nu dagelijks heel goed, placenta lag volgens mij ook zij-achter, dus gunstig om te voelen. Gisteren controle gehad en alles was in orde, bloeddruk mooi 120/60 en hartje was goed te horen. Nog een weekje tot de 20 weken echo... Heb wel veel last van harde buiken, toch een paar keer per dag en ook s avonds als ik in bed lig. Soms ook best pijnlijk, hebben jullie dat ook? Ben nu thuis lekker met vakantie, heerlijk om rustig aan te doen, dat doet me goed. Zie er wel weer een beetje tegenop om volgende week weer te gaan werken :)

2. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

bloemetjes staan er! Wat lief :p

3. daphnev85

☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

11 juli
    Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    13 juli
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen
    16 juli
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje
    17 juli
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje
    Minimaus 20 jaar - 1e kindje - jongen
    19 juli
    Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing
    21 juli
    Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen
    Danielle - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22 juli
    Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje
    Jvs12 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Catnip - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    23 juli
    DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen
    24 juli
    Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen
    25 juli
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen
    Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing
    27 juli
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje
    Ik ben verliefd
    - 26 jaar - 5e kindje - jongen
    28 juli
    Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing
    29 juli
    Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje
    1 Augustus
    Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22 september
    Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Meisje: 5 Jongen: 7 Verrassing: 2

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

Februari
    Chocochick 27 februari - 20 weken echo
    MadameV 27 februari - 20 weken echo
    Marievs 28 februari - verloskundige

Maart
    Liesken 4 maart - verloskundige
    Catnip 4 maart - 20 weken echo
    Danielle 4 maart - verloskundige
    Lili 4 maart - 20 weken echo
    Marygirl 5 maart - 20 weken echo
    Jvs 6 maart - verloskundige
    Jvs 10 maart - 20 weken echo
    Daphné 10 maart - 20 weken echo
    MadameV 10 maart - verloskundige
    Niekske 11 maart - 20 weken echo
    Sterre 11 maart - verloskundige
    Marjolinos 11 maart - 20 weken echo
    Baby boom 18 maart - 20 weken echo
    Niekske 18 maart - verloskundige
    Danielle 20 maart - 20 weken echo

April
    Lili 3 april - verloskundige
    Daphné 26 april - 3D-4D echo
    Chocochick 29 april - 3D-4D echo

Vlindermama's

Laupio
    Dreamchild
    Anelisa
    Truus86
    Mama mus

Zo, voorlopig de lijst even aangepast. Heb de 'twijfelgevallen' :p nog even laten staan. :D

4. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Bloemetjes!!!

5. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

11 juli
    Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    13 juli
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen
    16 juli
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje
    17 juli
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje
    Minimaus 20 jaar - 1e kindje - jongen
    19 juli
    Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing
    21 juli
    Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen
    Danielle - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22 juli
    Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje
    Jvs12 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Catnip - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    23 juli
    DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen
    24 juli
    Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen
    25 juli
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen
    Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing
    27 juli
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje
    Ik ben verliefd
    - 26 jaar - 5e kindje - jongen
    28 juli
    Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing
    29 juli
    Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje
    1 Augustus
    Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22 september
    Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing

Meisje: 5 Jongen: 7 Verrassing: 2

Afspraken:

Februari
    Chocochick 27 februari - 20 weken echo
    MadameV 27 februari - 20 weken echo
    Marievs 28 februari - verloskundige

Maart
    Denise 3 maart - 20 weken echo
    Liesken 4 maart - verloskundige
    Catnip 4 maart - 20 weken echo
    Danielle 4 maart - verloskundige
    Lili 4 maart - 20 weken echo
    Marygirl 5 maart - 20 weken echo
    Jvs 6 maart - verloskundige
    Jvs 10 maart - 20 weken echo
    Daphné 10 maart - 20 weken echo
    MadameV 10 maart - verloskundige
    Niekske 11 maart - 20 weken echo
    Sterre 11 maart - verloskundige
    Marjolinos 11 maart - 20 weken echo
    Denise 14 maart - verloskundige
    Baby boom 18 maart - 20 weken echo
    Niekske 18 maart - verloskundige
    Danielle 20 maart - 20 weken echo

April
    Lili 3 april - verloskundige
    Daphné 26 april - 3D-4D echo
    Chocochick 29 april - 3D-4D echo

Vlindermama's

Laupio
    Dreamchild
    Anelisa
    Truus86
    Mama mus

Ik heb mijn 20 weken echo en de volgende afspraak met de vk er nog even tussengezet :D

6. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Nou op voor ronde 2
    Sterre ik snap jou ze kunnen er zelf niks aan doen nee. Het is beginnend kan het dus hopelijk oplossen met veel drinken en heb nu cranberrypillen haha. Fijn dat jullie haar goed in elkaar hebben gebreid hihi.

Chocochick het is een goede baan en ben zelf redelijk nuchter en werk niet 1op1 met gedetineerde dus krijg heel weinig mee als er iets gebeurt. Wij gaan over 2 weken naar de locatie, een strandtent in wassenaar, om de puntjes op de i te zetten voor de trouwerij, we doen alles daar. Was altijd een droomvan mij op het strand trouwen en nu is dat bijna echt zo want in nl mag je niet OP het srrand trouwen maar wel in die strandtent. Is ook een leuke eigenaar en assistent en de bediening is ook bijna altijd vriendelijk. Heb er echt zin in hihi

Marievs wel grappig alleen loop jij 6 jaar verder hihi. En ik werk als beveilger zeg maar. Zorg ervoor dat ze niet op plekken komen waar ze niet mogen en dat soort dingen. Veel sterkte morgen zal geen fijne dag zijn o danks dat het al 15 jaar geleden is. Wel mooi gebaar van de bloemen.

Denise schelen we een dag ik heb hem dinsdag hihi

Catnip wil proberwn tot 4 weken toch door te werken zijn veel aanpassingen mogelijk als ik dat zelf wil. Draai nu bv al geen nacht diensten meer. Zijn heel flexibel op mijn werk en vind ik wel erg fijn. Was bij mijn amdere gevangenis niet toen ik daar werkte enzwanger was van damian.

Zo en nu duimen dat ik hem wel plaats haha

7. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Gezellig die bloemetjes! :)

8. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Heel gezellig, de bloemetjes in de titel!!

@Marygirl, mooi dat de controle goed was. Harde buiken heb ik nu ook wel, voornamelijk als ik buk bijv bij het stofzuigen of speelgoed opruimen. Dan moet ik daarna echt even op de bank om alles weer te laten ontspannen.

@Lili, klinkt als een fijne, interessante en flexibele baan!

@Lijst, mooi opgeschoond zo :)

Hier aan het werk, nog een paar uurtjes en dan lekker weekend. Gisteren is mijn eerste gehaakte babydekentje voor in de kinderwagen afgekomen. Hij is erg leuk geworden. Nu nog bezig met een omslagdoek haken en mijn volgende projectje wordt een muziekknuffel.
    Van mijn schoonzusje kregen we gisteren over de post een lief rompertje. En van mijn andere schoonzus kregen we te horen dat ze in verwachting was van hun, niet schrikken, 12e kindje. Eind augustus is ze uitgerekend, dus erg leuk een neefje of nichtje dicht op elkaar.
    Nu weer even aan het werk :)

9. daphnev85

Wauw, 12 kinderen! :$

10. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Wauw 12 de dat is veel maar wel leuk dat ze zo dicht op elkaar zitten hihi

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jeetje 12 kinderen wat een berg, wel erg gezellig :D

Wat leuk dat het dekentje af is, ga je nog een foto spammen?

Lijkt mij een hele intressante baan lili, wel fijn dat je weinig 1 op 1 contact hebt, dat lijkt mij dan wel weer eng, zeker nu.

Ik voel de baby ook dagelijks, niet erg hard, mijn placenta ligt jammer genoeg wéér voor.

Tot nu toe 7kg aangekomen, wel weer een hoop maar sta nu wel weer even stil, ik ga mij er niet al te druk om maken, je doet er vrij weinig aan. Zoveel extra eet ik niet dus ach

Hier ook nog aan het werk, duurt nog wel even, zit te wachten op software........computers pfff

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Grrrr nou had ik het ook! Alles weg.

@ Sterre ja grappig he alles gelijk lopen. Wat fijn dat alles goed was.

@ chocochick haha moet wel om je lachen dat je niet meer precies weet waar je na toe moet. Soms is het ook zoveel! Ik herken mezelf helemaal haha

@ Marievs goh zijn ze bij jou echt zo in details gedaan met de echo? Hier ook wel zo van waar ze na kijkt en of dat dan goed is enz of niet, maar niet in details van hoelang enz, zolang alles goed is hoef ik al die info eerlijk gezegd ook niet. Kan ik toch niet onthouden, en qua groei kun je toch niet altijd helemaal zeggen hoe het verder zal verlopen toch?

@ catnip haha figuur. Nou is het net of ik totaal ontevreden ben, maar dat was ik eigenlijk nooit en nu word het alleen maar beter! Vind het juist wel fijn dat ik nog niet zo'n echte buik heb, onder het mom van wat er niet aan komt hoeft er ook niet af!

@ Daphne, dat is in Frankrijk standaard met 34 weken stoppen? Ben her niet zozeer minder gaan werken om de zwangerschap. Werkte altijd 30 u maar kreeg nu vast contract mits ik akkoord zou gaan met 25 uur, nou prima. Ben allang blij met een vast contract in deze tijd en wilde na de geboorte toch na 25 uur. Ik hebben het gister over verlof gehad. Neem 1 week vakantie voor die tijd en mijn verlof gaat 4 weken voor die tijd in, stop dus bij 35 weken. Eerlijk gezegd nu ik de 20 weken heb bereikt vind ik het wel een lekker idee nog maar 15 weken. Zie er nu al na uit!

@ lijst vind ook prima dat ie word opgeschoond. Leest idd makkelijker en sommigen al heel lang niks van gehoord, kunnen er evt altijd nog weer op als ze terugkomen maar sommigen zullen het waarschijnlijk niet eens door hebben. Mem van 4 zie ik wel nog regelmatig langskomen toch? Fijn ook van die bloemetjes!! Heel herkenbaar. Aangezien ik me sinds een paar dagen bemoei met de namen topics haha ( sorry ma vind leuk om andermans gedachtes te lezen ) is het ook lastiger terug vinden.

Liesken 12 kinderen jeetje! Zag gister op tv bij hoeveel ben je waard 6 kinderen vond ik al veel haha.

@ haken ik wil ook een foto! Oh wou dat ik het kon..

@ 20 weken echo hier ook vanmiddag gehad. Alles was goed. Heb ook placenta helemaal voor liggen. Kan zelf sinds vorige week goed voelen ma Vl nog niet helaas. Kindje lag met hoofd na beneden en gezicht na achter dus rug na mijn buik. En ook nog beide handen bij het gezicht. Dus daar heeft ze wel even moeite voor moeten doen om te checken. Paar x aan mijn buik geschud, en ook tussen door andere dingen gecheckt maar nee, volgens mij is dit d'r favoriete houding want zo lag ze met 16 weken ook al haha. Ben erg blij dat alles goed is. En dat ik nu over de helft ben, toch wel een mijlpaaltje

@ catnip, erg leuk behang heb je gezien zeg. Maar wel erg duur. Zou het er in dat geval zeker niet zelf op plakken ivm krimpen en naden enz. Heb zelf ook behang van 90 euro de rol in de hal maar prijzig is het wel. Heb er ondertussen ook al aardig verstand van haha mijn moeder zegt altijd tussen de 30 en 40 euro heb je hele leuke behangetjes. Is het duurder denk er dan gewoon goed overna of je het echt graag wil. Dus dat is natuurlijk altijd ieders eigen keus. Ga je dan 1 muurtje met dat mint groen doen? Of hoe had je het bedacht. Wij hebben dinsdag besloten dat het toch wat anders word als pip. Vind het toch wel erg druk voor een babykamer en lastig te combineren. Juist omdat ik wel van bont hou word het aan lakentjes enz straks helemaal zo bont en de kamer is al niet groot. We hebben nou onderstaande uitgezocht. Dat komt op 1 wandje. Er zit ook een heel klein grijs stipje op. Dan doen we 1 wandje rood met een wit stipje ( uit hetzelfde boek dus hoort bij elkaar ) en de overige wanden gewoon wit met hetzelfde grijze stipje maar dan zonder de kooitjes. Lijkt heel druk nu ik het so schrijf ma het stipje is zo subtiel dat je het van afstand bijna niet eens ziet. Veel succes nog catnip!

13. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Chocochick hoe was je echo???

14. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    De echo was goed!

Alleen wel een grote baby. Alles zat op +1 en het hoofdje en de buik zelfs op (en boven) de +2. De gyn was er heel relaxt onder. Hij grapte nog dat we dan in ieder geval zeker wisten dat Chocoman de vader is. Hahaha :D
    Gek genoeg was ik eigenlijk helemaal niet zenuwachtig. De echoscopiste deed het zo relaxt. Wel heel apart om de hartslag in alle afzonderlijke ruimtes van het hart te horen. Dat deden ze bij Chocomeid nog niet.
    Oh en ze heeft weer bevestigd dat we een Chocoventje krijgen.

Wat een dag zeg. Eerst haasten op werk, daarna de hele middag in het ziekenhuis. De afspraak met de gyn liep 45 min uit dus we zaten volop in de file toen we Chocomeid gingen ophalen en de hond wegbrengen. Heb net de meeste spullen gepakt en morgen gaan we na de lunch richting Oostenrijk. Ben dus een weekje afwezig.
    Ik zal dan wel een dag nodig hebben om bij te lezen denk ik ;)

15. daphnev85

Fijn Chocochick van je goede echo!
    Gaan jullie skieen? Geniet ervan meid! Maar voorzichtig hé ;)

16. minimaus

minimaus Lid

18 feb 2014
    64
    0
    0
    NULL
    leeuwarden
    Mooi dat je echo goed was choco en veel plezier in Oostenrijk :)
    Wauw 12 kinderen :eek: die hebben niet stil gezeten in ieder geval hihihihi

Oef dagje niet online geweest en kon mooi bijlezen ik weet niet meer wie wat heeft gevraagd haha!
    Helaas moeten bellen met de dokter (lees onder dwang van mn vriend) omdat ik al 4 dagen rond dwaal snachts heb nu uhm 5 uurtjes slaap gehad in totaal.... Dus moet jammer genoeg heel heel veel rust nemen tot de vk afspraak.... Gelukkig duurt deze niet zo lang meer want ik en stil zitten is als een puppy met een stok alles is leuk zolang je maar wat mag doen.... Best wel balend humeur
    Maar de baby doet zn best om gevoeld te worden de boef hij trapt er lekker op los dus dan heb ik in iedergeval vermaak hihihi
    Spanning stijgt aan deze kant van de computer want nog maar 3 nachtjes dan hebben we de 20weken echo gehad

17. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik probeer inderdaad wel af en toe mee te schrijven maar niet zo vaak als ik zou willen. Begrijp het dus goed als jullie mij uit de tabel halen hoor.
    Voel me lichamelijk absoluut niet fijn en ben zo bang voor 20wkn echo :( Daar wil ik jullie ook niet steeds mee lastig vallen.

Minimaus, doe je beetje rustig aan!

Wauw, 12 kinderen! Dat hoor je tegenwoordig niet zo vaak meer.

18. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meissie toch. Wat vervelend dat jeje niet goed voelt voor de 20 weken echo. Natuurlijk kun je je angsten hier gewoon bespreken, als je dat wil. Hopelijk kunnen wij je dan een beetje helpen. Dikke knuffel!

Mijn man gaat inderdaad snowboarden, en de vriend en twee kinderen van m'n nicht ook. Mijn nicht en ik gaan lekker chillen met Chocomeid. :D

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wat naar dat je je zo voelt Memvan4 maar dat is toch geen lastigvallen, als je je ei kwijt wil kan dat hier ook als je wilt, kunnen we je steunen

Lekker chillen in de sneeuw :D
    Ben zelf meer van een zonvakantie, hou niet zo van kou, ben half Surinaamse dus heb warm bloed ;)

Wat fijn zeg die goede 20 wk echo's, ik mag maandag, ben niet echt zenuwachtig maar vind het wel spannend

Rustig aan hoor Minimaus, je lijf roept je niet voor niets teug. Ik merk zelf nu ook meer dat ik terug gefloten wordt. Was vanmorgen stuk wezen met wandelen met de kleine chick en de hond en daarna even snel het huis, gelijk een harde buik, heb ik jammer genoeg de laatste dagen wel vaker last van. Merk ook wel dat ik daar emotioneel onder lijd, ik wil nog zo veel bewegen en sporten en bewegen maar het lukt en kan gewoon niet, erg frustrerend....maar goed, we zijn al bijna op de helft en het is natuurlijk voor een goed doel.

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Was ik ook weer even :) Heb het even heel druk; gister 's ochtends veel gedaan voor m'n vriend op kantoor, tussendoor nog een voorstelling van m'n oudste op school vw carnaval ( wat echt heel leuk was trouwens :D ) en daarna nog een late dienst draaien op m'n werk. Vandaag ook nog...maar daarna weer lekker weekend :)

Lijst: goed gedaan! :)

Bleumkes in titel: leuk! :D

12 kinderen....:$ Lekker druk :D

20 weken echo's: fijn te lezen dat ze tot nu toe allemaal goed zijn!

Mem: hier gewoon komen praten hoor! Na wat jullie al meegemaakt hebben is het héél begrijpelijk dat je er angst voor heb :( Nadat een forumvriendin hier al 2 kindjes verloren is, zit/zat het mij al totaal niet lekker dus voor jou kan ik het helemaal begrijpen.

Heb niet op alles kunnen reageren, sorry.
    Nu nog even knuffelen met m'n zoon en over een half uurtje weer naar hetvwerk...meh :)

Deel Deze Pagina