16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimaus

minimaus Lid

18 feb 2014
    64
    0
    0
    NULL
    leeuwarden
    Goh wat een verhalen van de week maar even een verhaal terug typen op de laptop haha dat gaat wat makkelijker op de telefoon :p

Pffffffff wat een mooie dag niet. Hahahahaha ( Grapjeee)
    Gisteren een super kadootje van mn moeder gehad ze heb gordijnen en beddengoed voor het ledikant gebracht waar ik 20,5 jaar geleden onder heb gelegen en wat mijn oma gemaakt heeft :) helemaal blij mee vooral omdat mn oma het helaas allemaal niet meer mee kan maken :( mag gelukkig weer wat meer doen van de ha :) maar geen 7 km meer fietsen voor een echo dus dan toch maar de auto van mn moeder lenen hihihi

2. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan er geen gelijkstand meer van maken hihi;)
    Maandag horen jullie het.
    afspraak van 6 maart mag eruit.

Nieuwe afspraak 3 april vk mag erin.

3. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Hoi Allemaal,

Zo ik heb weer even tijd om te schrijven :)

De echo gister is goed gegaan.. de kleine liet zich goed bewonderen en we hadden echt een super leuke vrouw die alles goed uitlegde...
    Zo bijzonder dat dit zo kan groeien!, Wij weten nog niet wat het word en willen dit ook nog steeds zo houden.. ook al vind ik het soms wel lastig maar we blijven hier bij de beslissing :)

Verder hou ik de laatste tijd goed rust, alleen op de maandag werk ik nu nog een aantal uren. En tja goed op mijn bloeddruk letten... Hij is nu perfect alleen went mijn lichaam nog niet zo :( helaas.

Zo ga ik nu weer even reageren op (al) jullie berichtjes ;)

@20 weken echo, Fijn voor de dames waar de echo al goed bij was! echt heel bijzonder..

@voelen, Tot nu toe voel ik nog niet echt de kleine in mijn buik, wel af en toe een bobbel maar verder nog niks... maar even afwachten wanneer dat komt dus :)

@Dreamchild, Wat heerlijk dat je buik al begint te groeien! En ook al zijn het vooral je darmen het is al e en super gevoel :)

@Niekske, Het is wel schrikken als je arm gedeeltelijk uitvalt.. maar gelukkig dat de dokter er een goeie verklaring voor had, dat scheelt een hoop :). Mooie foto heb je gemaakt :) Echt leuk dat je daar zelf de apparatuur voor hebt.
    Beetje jammer dat zo'n man zo reageert.. ik ben dan 25 als de baby word geboren.. (ben in april jarig) maar wat maakt het nou uit wanneer je een eerste kindje krijgt. Toch heerlijk dat het nog allemaal kan! Gewoon lekker zelf blijven genieten :)

@Sterre, ja die gebreide deken vond ik echt super leuk! en nu met die 20% korting is het dan alleen maar nog leuker ;), was het jou nog gelukt om spulletjes te kopen bij de hema?, Wat fijn dat je drie maanden contract verlenging hebt gekregen :)

@Medamev, Haha grappig dat je zelf ook een karretje had ;), Tja ik ben nou eenmaal niet de persoon met zoveel mensen, dus zal het wel een combinatie zijn dat het niks voor mij is :) , Leuk zo'n hangwieg, nu maar hopen dat we echt een mooie zomer krijgen :)
    Wat leuk trouwens dat er zoveel vrienden zwanger of net bevallen zijn.. , Maar begrijp ook dat je na een tijdje wel genoeg over kinderen hebt gepraat ;)
    Vervelend dat gevoel.. Hoop dat dat nu beter gaat... Misschien toch wat te lang gestaan en die muziek zal ook niet heel zacht zijn..

@Marygirl, Hoe gaat het nu met je...Lukt het werken je nog een beetje? Balen als het niet meer zou lukken maar op dit moment gaat je lichaam en die kleine voor :) , Gefeliciteerd met jullie dochter :)

@liesken, Wat een super leuk dekentje zeg!

@daphne, Hoe gaat het nu met je buik, nog steeds last van harde buiken of kwam dit vooral doordat je die dag daarvoor zoveel gedaan had?, Begrijp dat het niet niks is als je familie niet bij je in de buurt woont. Het lijkt me heel gek omdat ik mijn moeder juist heel erg vaak zie. Leuk dat jullie wel samen een echo gaan maken :) straks maar even genieten van die dagen dat jullie weer even bij elkaar zijn!

@Sab, Geniet van je zwangerschap! En mocht je toch nog is willen kletsen gewoon doen :)

@catnip, Wat leuk een meisje :) gefeliciteerd!
    Stom dat het uwv die folders niet in het engels heeft.. er zijn toch zat mensen hier in nederland die van een uitkering of iets dergelijks gebruik willen maken, maar die de nederlandse taal niet spreken? Nou ja hoop dat je wel alles goed kunt regelen :)

@lili, grappig dat je toch hebt gezien wat het geslacht is en gefeliciteerd met jullie jongen :), Bij ons zei die vrouw opeens dat het geslacht ook goed was maar wij hadden echt niks gezien ;)

@Facebook, Ik zet op zich wel dingen erop.. Maar zal niet de heletijd vertellen hoe ik mij voel ;) , Valt mij bij mij ook wel op idd dat er een paar zijn die echt elke dag vertellen hoe "zielig" ze wel niet zijn..

@marievs, Grappig dat jij het ook nog niet weet.. Ik word hier ook wel nieuwsgierig maar ik ga geduldig nog 20 weken wachten :)

@Danielle , gefeliciteerd weer een jongen :) Leuk!

Nou dat was het weer zo'n beetje geloof ik ;)
    13 maart heb ik trouwens weer een afspraak bij de gyn.. :)

Fijn weekend allemaal!

X

4. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Marievs, fijndat ales goed was afgelopen vrijdag! Leuk gedichtje trouwens :) Moet zeggen dat ik het lekker vind hoor dat alleen zitten. Vorige baan zat ik met 15 man op een open afdeling. De meeste waren tussen de 25 en 35 jaar oud en allerlei verschillende afkomsten (Russen, (Zuid) Amerikanen, (Noord) Afrikanen), je kan wel voorstellen wat een chaos en herrie het soms was :D Echt wel gezellig maar ook veel geruzie en geroddel. Vond het een verademing zo alleen! Al moet ik wel opletten dat ik regelmatig iets inplan buiten de deur want moet eerlijk zeggen dat mijn social skills er niet op vooruit gaan van dat alleen zitten ;)

MadameV, ook leuk beetje orienteren toch ? Kan me voorstellen dat je niet al te veel wilde kopen met je zusje erbij.

Sterre, leuk dat het zo goed klinkt met de mensen in het gebouw. Is het kantoor nu helemaal af? Vervelend die gebroken nachten, bijna weekend dan kan je hopelijk weer bijkomen!

Danielle, fijn dat alles goed is!

Wat een prachtig cadeau minimaus.:)

Daphne, kwam toevallig jouw reactie tegen op het topic over snoepen, haha geweldig :D Hier ook erg hoor, ene dag erger dan de ander maar kan het dus niet zoals vroeger bij 1 koekje of winegum houden als ik niet oppas eet ik gewoon heel pakje/zakje leeg. Andere ook last van eetbuien?

Knap hoor dat je zo lang kan wachten Annemarie! Hoop dat je lichaam alsnog gaat wennen aan je bloeddruk/medicatie. Moet je ook nog extra op je voeding letten enzo of is medicatie voldoende?

Hier nog uurtje werken en dan klaar voor vandaag! Onderweg maar even langs de Hema denk ik. Wil wat spulletjes kopen op keukekastjes beter te organiseren. Met mijn schoon blinkende nieuwe koelkast lijkt de rest opeens veel minder netjes! Kastje voor kastje zet ik de inhoud in de vaatwasser, kastje schoonboenen en alles opnieuw erin. Pakjes en potjes ook allemaal uitzoeken enzo.. Vriendje helpt ijverig mee, hij lijkt al net zoveel last te hebben van hormonen als ik! Van de week om 11 uur ‘s avonds stond de afzuigkap uit elkaar te halen en schoon te maken :D

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haha catnip,schoonmaak woede? Hier ook af en toe last van. Keuken hmm best goed idee! Heb deze week hetzelfde gedaan in de badkamer. Al mijn sieraden uitgezocht ( is nogal wat ) hele kast schoongemaakt alles van top tot teen lekker gevoel weer!

Idd gewoon oriënteren. Al heb ik zulke leuke slaapzakjes gezien voor ma 10 euro dat toen ik vanmiddag vrij kreeg omdat het rustig was ik neiging had om meteen terug te gaan haha ma heb me ingehouden.

@ Annemarie thanx voor t reageren. Gelukkig gaat het wel iets beter. Ma heb nog af en toe dat loodzware gevoel. Ben eerlijk gezegd blij dat ik maandag weer na de vk ga. Vind het te ver gaan om te bellen maar toch fijn om het er even over te hebben.

Ging straks met Vl na de supermarkt en had het idee dat ik achter het karretje nu al aan het waggelen ben haha. Zei teren mijn vriend als dar echt zo is en je ziet dat zeg er alsjeblieft wat van misschien kan ik er op letten haha. Kwak kwak! Komt waarschijnlijk ook omdat ik nog steeds beetje last heb van mijn buik.

Iedereen fijn weekend! Nog leuke dingen doen? Ik 2 verjaardagen morgen en zondag 1

6. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Hoi meiden!

Wat kunnen jullie lekker kletsen zeg! Ben een weekend weg, dus zit weer op mijn foon. Net even gevraagd of ze een buikfoto willen maken. Met 11 weken vandaag!
    Zie hier het resultaat....
    Gaan nu ook gelijk liggen, ben behoorlijkmoe van de reis! Wilde alleen even snel mijn buik laten zien. Wat vinden jullie voor 11 weken?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,5 KB
      Weergaven:
      3
  7. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Hmmm, foto is wel gedraaid :(

8. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi Dreamchild! Echt al een flinke buik!

9. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Madame V, dat zal ik straks ook weer horen, kwak kwak! En manlief lacht er zelf heel hard bij...

Niekske, ja hè? Mijn moeder schrok gister wel toen ik mijn trui uit deed.
    Btw, over dat slaapzakje, het is niet echt een dekentje, zit dus echt dicht met die knopen. Kan het dus overal lekker gebruiken.

10. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Dreamchild zo das al een flinke buik weet je zeker dat er maar 1 in zit hihi en geniet lekker van je dagies weg

catnip fijn dat je vriend helpt bij de aanval op je keuken hihi. En denk ook dat wat je zegt het nietwaar helpen met je social skills nee hihi

annemarie wij wouden het ook niet weten maar toen hij het buikje ging opmeten bij de echo zagen we het al hihi. Fijn dat bij jou alles goed is.

Hier een heerlijk genieten weekend wordt dit. Vanochtend lekker rustig a as n. Zoonlief slaapt nog en manlief aan het werk tot 12.00. Dan ff met zijn 3 en de stad in en lekker lunchen. Vanavond buurtjes gezellig op visite. En dan morgen heerlijk naar het strand van wassenaar. Ff heerlijk genieten van het weer als de zo'n meewerkt hihi. Nou fijn weekend meiden

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Minimaus: fijn dat je weer wat meer mag doen :)

Annemarie: gelukkig is je bloeddruk goed maar balen dat je lichaam er niet aan went :(

Catnip: is het nog gelukt met de keuken :D
    Het kantoor is bijna af, nog wat van die kleine dingetjes maar die komen wel :)

MadameV: mijn vriend zei ook al dat nu het eendenloopje weer kwam ;) Volgens mij valt het best mee... Mijn vriend overdrijft altijd graag :p
    Veel plezier met de verjaardagen! Hier ook een vol weekend.

Dreamchild: zo dat is al een aardige buik!

Lili: klinkt als een fijn weekend! Fijne dag gehad vandaag?
    Veel plezier op het strand, heerlijk!

All: hier een druk maar wel leuk weekend :)
    Ik heb alleen iets geks.. Ik heb hele rare en soms pijnlijke steken in mijn linkerzij. Net alsof de mini heel venijnig aan het schoppen is ofzo maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dat nog helemaal niet kan...dat ze daar toch nog te klein voor is.. Dinsdag toch even aan m'n vk vragen of zij misschien weet of de mini de schuldige is of dat er iets anders is, m'n darmen ofzo?

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

11 juli
    Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    13 juli
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen
    16 juli
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje
    17 juli
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje
    Minimaus 20 jaar - 1e kindje - jongen
    19 juli
    Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing
    21 juli
    Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen
    Danielle - ? - 2e kindje - jongen
    22 juli
    Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje
    Jvs12 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje
    23 juli
    DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen
    24 juli
    Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen
    25 juli
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen
    Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen
    27 juli
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje
    Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen
    28 juli
    Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing
    29 juli
    Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje
    Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje
    1 Augustus
    Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22 september
    Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Meisje: 7 Jongen: 9 Verrassing: 2

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

Maart
    Jvs 10 maart - 20 weken echo
    Daphné 10 maart - 20 weken echo
    MadameV 10 maart - verloskundige
    Niekske 11 maart - 20 weken echo
    Sterre 11 maart - verloskundige
    Marjolinos 11 maart - 20 weken echo
    Amnemarie 13 maart - gyn
    Denise 14 maart - verloskundige
    Liesken 15 maart - echo
    Baby boom 18 maart - 20 weken echo
    Niekske 18 maart - verloskundige
    Danielle 20 maart - 20 weken echo
    Marievs 28 maart - verloskundige

April
    Lili 3 april - verloskundige
    Jvs 3 april - verloskundige
    Liesken 8 april - verloskundige
    Daphné 26 april - 3D-4D echo
    Chocochick 29 april - 3D-4D echo

Vlindermama's

Laupio
    Dreamchild
    Anelisa
    Truus86
    Mama mus

13. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, ik ben er weer! Zal morgen even bijlezen en op iedereen reageren. :)

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ dreamchild SOw, je hebt idd al een mooi buikje zeg! Zo ziet die van mij er nu ook uit hihi. Begint nu wel echt te komen, vond het eerst niet erg dat het zo lang duurde ma nu geniet ik er ook wel van. Word ook meer realiteit voor de omgeving zo.

Chocochick welkome back!

Sterre af en toe gewoon fijn he dat je na de vk moet. Kun je weer even gerustgesteld worden haha. Ik heb dat iig wel. Nog steeds best vaak last van mijn buik, dit was gewoon echt niet mijn week zeg maar. Dus ben ook blij dat ik morgen even kan gaan.

Gister in onze vriendengroep ook weer een kindje geboren. Bijna 10 pond een meisje! SOw hey!

Dames geniet allemaal lekker van het weer! Wij zo na de verjaardag van mijn peettekindje ze word 3 vandaag, en dan vanmiddag lekker in de tuin heerlijk!

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hey meiden ben ik even snel, morgen op werk weer even bijlezen een reageren nu maar even ego.

Ben vrijdag bij de bekkenfysio geweest, heb nu al flink last van mijn achterkant, bilspieren en stuitje, jammer genoeg toch al bekkenpijn, bij de eerste had ik dat pas rond een week of 34 dus best pijnlijk om nu al rustig aan te moeten doen.
    Moet elke week terug komen voor oefeningen en losmaken

Hebben er meer al last van bekkenpijn? En hoe doen jullie dat vooral met nog een kindje?

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Chocochick: welkom terug! Fijn gehad?

MadameV: ja die vk-bezoekjes zijn inderdaad wel fijn. Ik bel eigenlijk nooit maar zit soms wel met onzekerheden enzo. Meestal slaan die nergens op haha, maar toch fijn om weer gerust gesteld te worden. En mijn vk is zo'n heerlijk nuchter mens, daar kom ik dan weer helemaal zen vandaan :D

Zo zeg, 10 pond :$ Nee doe mij maar een pondje of 6 a 7, mooi zat :p
    Nog gefeliciteerd met je petekindje :)

Denise: wat rot dat je bekkenklachten hebt :( Ik heb de vorige zwangerschappen heel veel last van ischias gehad. Nu gaat het gelukkig nog wel redelijk maar ik probeer sowieso m'n jongste ook zo min mogelijk te dragen / op te tillen. Verder denk ik je eigen belasting goed in de gaten houden en toch ook proberen om (enigszins) in beweging cq fit te blijven (voor zover dat gaat natuurlijk)
    En je vriend aan het werk zetten in het huishouden :p

All: wat een heerlijke dag was het zeg :cool: We zijn bij mijn broertje en zijn vriend geweest en hebben lekker een stuk gewandeld en in een park geweest waar allerlei soorten beestjes stonden. Jongens waren flink moe dus die lagen om 18.30 uur al voor pampus :)

17. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Sterre was geslaagde dag gisteren en vandaag nog meer . Was super weer. Gelijk met de eigenaar een afspraak gemaakt voor woensdagavond om de puntjes op de i te zetten voor de trouwerij hihi

Welkom terug chocochick hihi

Denise geen last van en nooit gehad dus sorry

Madamev hoe was de verjaardag en het genieten in de tuin? En das een flinke baby hihi

Morgen helaas weer werken einde van me weekje vrij :( maar ja hoort erbij he.

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Lili: gaaf hoor dat jullie daar gaan trouwen :)
    Werkse morgen! Altijd weer even bleh na een vakantie.

All: Nog even een vraagje, vergeten net... Wat voor kleertjes kopen jullie? Kopen jullie dingetjes met lange en korte mouwen? Ze zeggen dat het een hete zomer wordt maar goed, laten we ons daar maar even niet op vast pinnen na die vreselijk winter die ze voorspelt hadden :p

19. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Wij doen beide dan heb je het allebei in huis hihi

20. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    MadameV: wat een flinke baby!! Ik ben benieuwd want bij de 20 weken echo zei ze dat onze Chocobaby bovengemiddeld groot was. Ben benieuwd... Chocomeid was 6,5 pond en dat vond ik eerlijk gezegd ook wel prima. ;)

Denise: ik heb m'n vorige zwangerschap geen bekken klachten gehad en nu ook (nog) niet. *klopt snel al*
    Wat zuur dat je last hebt gehad en ik kan me voorstellen dat je daarom nu extra wil opletten. Maar met al kleintjes rondrennen is niet belasten vaak makkelijker gezegd dan gedaan.

Sterre: echt een heerlijke dag gisteren inderdaad, de komende week wordt iets minder warm maar wel heerlijk zonnig volgens de voorspellingen. Ik hoop dat we een heerlijke zomer krijgen maar als het voorjaar al zo goed word vrees ik het ergste. Vaak zijn. De zomers na een prachtig voorjaar ronduit beroerd.

Lili: wat fijn dat het goed is bevallen hopelijk zetten jullie woensdag alle puntjes op de i. Kan ook maar vast geregeld zijn, toch?

De vakantie was echt heerlijk. Overdag veel met Chocomeid gespeeld in de sneeuw maar ook in de binnenspeeltuin doe ze daar hadden. In de middag kwam de rest terug en ze vond het zo leuk om met de twee oudere meiden te spelen!
    Helaas gaat het heel slecht met ons hondenkindje :(
    Hij heeft hartproblemen en zit al aan zijn Max medicijnen maar nu houdt hij veel vocht vast. Hij is in een week van normaal naar hoogzwanger gegaan (van 9,5 naar 11,5 kg). De dierenarts kan denk ik niets meer voor hem doen. We zijn er allemaal helemaal van slag van.

Deel Deze Pagina