Zo, werkweek is weer begonnen L. Maar wat een lekker weekend. Zaterdagochtend kamertje gekocht en de wandelwagen. Ben er zo mee in mn sas. Ook een box en een maxicosi. Alles wordt in mei geleverd J. Wij zijn bij babyentiener in Sliedrecht geweest. @daphnev85: Oh, wat leuk zeg die envelop. Dan weten jullie het wel tegelijk. @weten: Als ik het geweten had, had ik het hier ook verteld ja. Daar zijn we toch voor J. @Niekske: Je zult het ongetwijfeld al wel eens verteld hebben, maar waar maak je allemaal foto`s van? Ook van dikke buiken??? Gaan jullie een dikke buiken shoot doen? wij gaan wel een new born shoot doen, maar dikke buiken shoot weet ik nog niet. Echt heel vervelend van die man. Je bent pas 35. Tegenwoordig heel normaal om op die leeftijd je eerste te krijgen hoor. Tegenwoordig krijg je als je jong bent: Nu al???? @danielle: Oh wat leuk. Nog een jongen. Het worden wel veel jongens haha. Oh das wel veel een week. Is het ook ernstig? @annemarie: Wij wachten geduldig samen af J. Heb jij een voorgevoel? Mijn gevoel zegt een meisje. Waarom, weet ik niet. Mijn man zegt een jongen. @catnip: Ja, daar heb je ook gelijk in. Ik zit met zo`n 35 tot 40 man op één zaal. Merendeel vrouwen, dus dan weten jullie het wel. Haha, schoonmaken van de keuken vind ik ook altijd wel leuk. Waarom weet ik niet. Maar het voelt altijd zo lekker fris aan. @snoepen: Hier valt het gelukkig mee. Wel veel fruit en brood. Maar echt snoepen nee, gelukkig niet. Meestal pak ik dan 1 of 2 snoepjes en dan ben ik er ook wel weer klaar mee. @madameV: Kwak kwak haha. Wat leuk. Hier nog niet echt aant waggelen, maar wel als ik net opsta. Dan moet ik even op gang komen haha. 10 pond . Man, hopelijk is de kleine van mij niet zo groot. @dreamchild: Leuk buikje al zeg. Geniet van je weekend. Zag gister een foto op facebook van iemand die 18w was en ik moest goed zoeken naar de buik. Het begin was er, maar hij was nog kleiner dan die van jou. @sterre: oh, dat is minder zeg. Het zou wel de mini kunnen zijn. Als daar geen placenta ligt. Had niet gedacht dat jij ook onzekerheden had. Jij bent zon wijze vrouw. In het begin heb jij mij ook zo gerust gesteld. @chocochick: Welkom haha. Oh wat erg zeg van jullie hondje. Dat is niet leuk. Hopelijk kan de arts toch nog wat doen. @deniseG: Nee, totaal geen last van mn bekken. Weet dus ook totaal niet hoe het voelt. Heb alleen zo af en toe last van mn rug, maar alleen als ik teveel heb gedaan. Wel vervelend dat je elke week moet terugkomen. Aan de andere kant, dan heb je ook gelijk even een half uurtje sporten. Hopelijk helpen de oefeningen wel. @kleertjes: nog niet over nagedacht. Alleen dat ik een shirtje voor een jongen en een meisje wil hebben. Denk wel lange mouwen voor de eerste dag en ik koop ook wat neutrale korte mouwen. Of alleen een romper met lange mouwen. Anders stuur ik mn ma wel even naar de hema haha. kan zij even shoppen. @voelen: nou dames, volgens mij voel ik uk nu ook. Of mijn darmen moeten ook kunnen schoppen (die aan de buitenkant te voelen zijn), maar dat geloof ik niet haha. Heb gister een mooie lange ketting van mn vriendin gehad. Zo`n zwangerschapsketting met handjes erop. Zo leuk. @verlof: Welke datum gaan jullie met verlof? Ik hoop zaterdag de 21ste. Dat is 4 weken van te voren. Zoals ik me nu voel moet dat kunnen, maar je weet nooit natuurlijk. Lijkt nog zo ver weg .. Fijne dag allemaal.
Chocochick wat rot van je hondje. Wel fijn dat jullie vakantie geslaagd was. Kwam je wel in heel ander weer thuis hihi Marievs ik ga de 27ste met verlof als mij het ook lukt. Das ook 4 weken. Fijn dat je de kleine ook gaat voelen leuk he. Wij zijn in capelle gewwest bij baby en tiener. Leuke zaak hihi.
@madameV, hihi leuk dat gewaggel door de supermarkt. Ik doe 1x in de week op zaterdag ochtend vroeg boodschappen, wordt nu wel wat zwaar al die tassen maar hoef er de rest van de week ook niet meer aan te denken. Voorlopig gaat het nog best. Stond tijdens mijn vaste rondje bij de slager van het weekend en had met het lekkere weer voor het eerst geen sjaal voor mijn buik hangen. Zegt de slager Zo hee! Zie ik daar wat groeien?? Haha nou had hij geluk dat ik echt zwanger ben, stel je voor dat je gweoon wat bent aangekomen ook zo lullig in een volle zaak @dreamchild, mooi buikje al joh! Hoe gaat het? Voel je je goed? @sterre, wat vervlend die steken, hier ook af en toe steken maar dit gaat meestal samen met het te snel opstaan ofzo dus ga er vanuit dat het daardoor komt. Wat ik ook merk is stijvigheid en pijn na het opstaan. Op rug liggen voelt niet lekker meer (pijn in onderrug).. @denise, ik heb nooit eerder bekkenpijn gehad dus ewetniet precies het verschil tussen gewone klachten zoals ik hierboven beschrijf of echt bekkenpijn.. Over twee weken weer naar ostepaat voor een check dan maar vragen wat hij ervan denkt. @kleertjes, hier nog niets gekocht eigenlijk, veel gekregen maar allemaal grote maten op een crème overslag pakjemet broekje na. Ik denk ook dat ik beide koop (lang en korte mouwtjes).. maar echt minimal hoor want verwacht ook nog wel veel te krijgen. @choco, welkom terug! Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad maar wat verdrietig nieuws over je hondje zeg .. das toch echt ook een deel van je gezin @marievs, goed geslaagd al zeg! Wij moeten nog zoveel doen, meubeltjes verven, kantoorleeg ruimen, behangen, kinderwagen etc kopen. Leuk dat je de kleine nu ook voelt! Hier ook het plan om verlof vanaf maandag de 23ste in te laten gaan. @ego, hier maar weinig van het heerlijk weer genoten eigenlijk. De kiespijn werd echt onhoudbaar in de loop van zaterdag.. de vlagen pijn kwamen steeds vaker en op een gegeven moment bleef het constant, bij het aanraken van de kies ging ik echt door de grond dus kon amper eten.. alleen wat vloeibaar spul en zachte fruithapjes. Als ik ging liggen voelde ik mijn hart kloppen in mijn kies! Uiteindelijk toch 2 paracetamol genomen gister om scherpe kantjes er beetje aft e halen. Maakte me echt zorgen over de kleine, had had het idee dat ik haar minder voelde enzo en was zo bang dat de ontsteking en pijn impact op haar hadden. Vanmorgen kon ik gelukkig direct terecht dus hoefde niet meer tot later deze week te wachten. Zenuw is er nu uit en zou als het goed is geen pijn meer moeten hebben behalve wat napijn. Wat een opluchtig zeg! Zit nu een noodvulling in en tandarts stelde voor om pas na de bevalling terug te komen als het lukt zodat hij het goed kan afmaken incl rontger fotos enzo. Ze blijven dus heel voorzichtig maar ben al lang blij dat de pijn weg is. Kan echt heel slecht met pijn omgaan.. dat gaat wat worden eind juli
Ben ik ook weer! Heb zo'n giga drukke week achter de rug... Veel werken, laat thuis, 's avonds vergaderingen, ik kwam echt even niet aan reageren toe. En van het weekend was het natuurlijk fantastisch weer, dus daar hebben we heerlijk van genoten in de tuin en op een verjaardag van een vriendinnetje op de boerderij. Helemaal geweldig, er worden elke dag wel een paar lammetjes geboren, prachtig om te zien. Wie er ook geboren is, is mijn nichtje Eva! Van mijn zwager en schoonzus. Van de week gauw op kraamvisite, we zijn natuurlijk reuze benieuwd. Na 2 jongens nu een meisje. @Dreamchild, wow een flink buikje al hoor! Die kan je niet meer verborgen houden.. @MadameV, een meisje van 10 pond hoor je niet zoveel. Gefeliciteerd! @Denise, vervelend van de bekkenpijn. En dat het al zo vroeg in de zwangerschap is.. Ik heb af en toe last van mijn bekken, gisteren bijvoorbeeld van mijn bil. Maar dat trekt dan na een tijdje ook wel weer weg. Ik zou denk ik proberen je zo min mogelijk te belasten. Vooral in het huishouden. Vriend/man meer doen, misschien tijdelijk een werkster een optie? Tillen met een kleintje ontkom je bijna niet aan, maar wat ze zelf kan doen zoveel mogelijk zelf laten doen (trap op en af enzo) @Sterre, lekker dagje gehad gister zo te lezen! @Lili, heerlijk hoor, ook voor de trouwerij lekker plannen. Werk ze weer van de week. @Kleertjes, maatje 50 koop ik voornamelijk langmouwshirtjes. En dan wel rompers zonder mouw eronder. Ik woon in een houten huis, dus zomers is het hier warm genoeg, ook als het buiten maar 20 graden is. Kortmouwshirtjes haal ik in maat 56. Als het nu echt heel warm is na zijn geboorte dan kunnen we snel over naar kort mouw in een maatje groter. En is het juist koud dan lekker in de wikkeldeken. @Chocochick, een heerlijke vakantie gehad dus, lekker!! Sneu van jullie hondje, dat is wel heftig.. @Marie, zo flink aan het shoppen geweest! Leuk dat alle grote dingen nu besteld zijn. Jaa, en leuk dat je ukkie nu voelt! @Verlof, ik ga 6 weken vantevoren. Precies voor het hemelvaartsweekend is dan mijn laatste werkdag, ik meende woensdag 28 mei. Dat is nog maar 2,5 maand!!!
Wat erg van je hondje Chocochick... Even mn frustratie uiten (ik reageer later wel op jullie verhalen). Jullie zullen er wel gek van worden, maar ik heb weer eens een 'geweldige' ochtend hier op het werk. Mn baas is vorige week op wintersport geweest. Normaal legt hij werk wat ik moet overnemen bij mij op kantoor neer, maar vorige week lag er niks. Ik nam aan dat hij zaterdagochtend nog op de zaak was geweest om eea weg te werken. Maar woensdagmiddag zag ik dat hij alles op zijn bureau had liggen (ik heb hier normaal niks te zoeken, dus ga ik hier niet niet zoeken naar spullen). Resultaat? Het was voor mij te laat om alles bij te werken. Daar kwam nog bij dat woensdag de accountant hier was om de voorbespreking voor de jaarrekening toe doen. Hier moet ik heel veel voor voorbereiden, waar ik dinsdag dus druk mee ben geweest (maandag zaten we dicht ivm Carnaval). Ik heb mn baas een mail gestuurd om het uit te leggen, en gezegd dat ik maandag, vandaag, met die grote stapel aan de slag ga. Kom ik vandaag op kantoor, vraag ik netjes hoe zn vakantie geweest is. Tja... ik ben nog wel beschaafd. Krijg ik de wind van voren! Waarom ik het niet heb bijgewerkt, en wat ik dan in godsnaam vorige week gedaan heb, had ik uberhaupt wel iets gedaan!! Ik bleef rustig en probeerde hem uit te leggen hoe het gegaan was, en dat ook nog eens de accountant geweest was. Kennelijk was dit dus niet voldoende, en hij bleeft maar doorgaan. Het mooie is, dat ik minuut daarvoor door andere collega's ben gefeliciteerd voor mijn verjaardag van vorige week. Dit heeft hij moeten horen, want zijn kantoor is er naast, en de duren stonden open. Denk je nu dat hij het fatsoen heeft gehad om mij ook even te feliciteren?? Ik was van plan om in de pauze gebak te gaan halen, maar dit is iig van de baan. Was het maar weekend!! Ik heb soms zooo de neiging om te ziek te melden hier... maar ja... ik wil wel naar mn andere baan... En ik denk niet dat het wordt geaccepteerd als ik hier weg blijf, en donderdag wel verschijn op mn andere werk... Ik krijgt echt de schijt van die vent! Wat een ongeloofelijk eikel zeg (en dit is nog heeeel zachtjes uitgedrukt). Zo... dat is eruit...
Straks even bijlezen meiden, nu ff te nerveus. Om 11u15 de 20 weken echo. VL. gaat niet mee, heeft teveel werk dus heb ik schoonmoeder maar opgetrommeld. Leuk om te zien dat het VL. zo interesseert ben er behoorlijk pissed over. Ik laat hem dan ook niets weten na de echo. Dat zal hem wel leren.
Daphne85: succes Chocochick; welkom terug, wat erg van jullie hondje. nieske78; pfff om toch niet goed van te worden, wat een baas zeg vreselijk. Hier om half 12 ook de 20 weken echo en dan weten we ook zeker wat het geslacht is....super spannend dus.
@Niekske, ooh brrr krijg vanaf hier al helemaal de kriebels van jouw baas. Moeilijk hoor, eerst even netjes vragen waarom iets niet gedaan is wat hij misschien wel had verwacht, en in plaats daarvan meteen beginnen met kafferen.. Succes vandaag in ieder geval verder.. Echt niet leuk. @Daphne, oeh nee daar zou ik ook niet vrolijk van worden als mijn man niet meeging met de 20 weken echo. Dat is niet zomaar een simpele afspraak bij de vk ofzo... In ieder geval veel succes, hij is denk ik al achter de rug, hopelijk was alles goed. @Jvs, jij bent vast nog bezig, spannend! Ook voor jou hopelijk alles goed en een bevestiging van het geslacht!
Ja het was inderdaad een heerlijke dag gister zeg! En nu alweer, krijg helemaal de neiging om de tuin in te gaan, terwijl ik helemaal niet vanntuinieren hou haha. Morgen maar even wat leuke plantjes etc kopen. @ Sterre ik heb verschillende kleertjes, wat met lange mouw wat met korte mouw, en 1 jumpsuit zonder mouwen alleen breed op de schouders, wat een gaaf ding is dat zeg, te leuk om te laten liggen haha. Vind het ook erg lastig. Ook qua maten enz. Probeer beetje van 3 setjes van 50/56 te hebben en 3 iets groter. En dan wat warmere en koelere dingen. Maar het blijft gissen. @ chocochick sterktE meid. @ Marievs ik ga de 7e met verlof, dat is 5 weken, ik neem 1 week extra vakantie op voor die tijd. ( dan is hier kermis ) dus mijn verlof gaat ook in vanaf 4 weken voor die tijd @ 10 pond nee zal het zelf ook niet hopen haha. T moet er ook nog uit denk ik dan. @.catnip fijn dat er wat aan je kies 's gedaan. Kon ook echt niet meer zo he. Fijn dan het een opluchting was. @ niekske wat frustrerend zeg, als ik dat zo leest frustreert het mij ook! Wat een vent, hopelijk lucht het op hier even je verhaal te doen. @ jva12 en Daphne succes met de echo. Daphne hier is Vl ook niet meegeweest maar wel in overleg en ik vond het ook niet erg dus. Mannen ..... Af en toe! Heb ik nu ook nu ik na de vk ben geweest ( kwart over 9 al! ) en nog niks heb gehoord, Gelukkig ben ik wel weer gerustgesteld. Met kindje alles goed, hartje weer gehoord altijd fijn. Ik moet nu een buikband kopen en die overdag ( of alleen met werk dat is aan mezelf ) gewoon onder de kleding dragen, savonds dan juist af want je spieren moeten er niet aan gaan wennen. Het komt waarschijnlijk doordat ik sinds die eerste keer voetreflex therapie ineens zo hard ben gegroeid. Heb soms last bovenaan bij de aanhechting of het gevoel dat mijn buik tussen mijn benen hangt, verder kan het geen kwaad gelukkig. Maar gister was het zo erg dat ik onder het fietsen tussen door ben afgestapt, en toen ik later in bad lag had ik ook zo'n aanval kon er bijna niet uit komen zo'n zeer. Kn ook merken dat ik teveel verhalen lees. Laatst nog van een forum lid hier die met 26 weken isbevallen zonder dat ze doorhad al bezig te zijn zeg maar. Gister had ik ook zo'n last ervan dat ik bijna dacht van als dit weeeen zijn ( ik herken het natuurlijk niet ivm mijn eerste ) dan geloof ik het ook. Na de vk na de voetreflex geweest en die zei ook dat mijn hormonen meer vant rit waren als 2 weken geleden. Toch een beetje druk gemaakt dus. Dus ben blij dat ik weer gerust gesteld ben!
De 20w echo is goed verlopen. De gyn heeft het bevestigd, het wordt een meisje! Alles zit erop en eraan ze groeit goed en zit overal op het gemiddelde. Verder heeft hij me iets voorgeschreven voor de harde buiken. Ik had er net een paar tijdens de echo en hij zei me dat het inderdaad contracties van de baarmoeder zijn. Maar niets om me zorgen te maken. Weeral een mijlpaal bereikt, ga nu vlug nog een beetje genieten van de rest van mijn vrije dag en het mooie weer!!!
Wat fijn daphne dat alles goed is. Hier ook alles goed, lag ook mooi op schema en idd het is een MEISJE.
Zo weer even bijgelezen met een lekker bakje thee. @Sterre: Wat fijn dat je contractverlenging hebt gekregen. Geeft toch een fijner gevoel bij het werk de komende maanden dan als dat niet zo was. Mijn man vindt het leuk zoveel meiden. Hij komt zelf uit een jongensgezin. Hij had een jongen ook leuk gevonden, maar hij zij voor de echo wel dat hij dan wel even aan het idee zou moeten wennen, nog een man in huis Die steken in de zij heb ik ook, kunnen bij mij af en toe echt gemeen zijn. Het voelt een beetje alsof de kleine helemaal opgefrummeld zich in een hoek wil wurmen. Lijkt me alleen nog wel wat vroeg dat ze al zo sterk is dat ik er zo'n pijn van heb Qua kleertjes: Ik ga voor zowel korte als lange mouwen, vind beide wel handig. Voor het lijstje: 24 maart mag ik voor een controle naar de VK. @madameV: Ik had geen voorgevoel over of het een meisje of jongen zou zijn. Vind dit wel heel gezellig, allemaal meiden thuis Bij onze verloskundigenpraktijk doen ze 'normaal' nog een liggingsecho met 36 weken. Wat vervelend dat je zo'n last hebt gehad, hopen dat de band een beetje helpt. @jvs12: Fijn dat de 20 weken echo goed ging, leuk een meisje @Catnip: Hehe fijn dat de zenuw er nu uit is, hopen dat het nu goed blijft tot de bevalling. En niet schuldig naar je werk voelen hoor dat je er straks een paar maanden uit bent, zo te horen ben je heel toegewijd dus ze hebben geluk met je! @marievs: Mooi gedichtje! Leuk dat je de kleine nu ook voelt Ik ga half juni met verlof, 6 weken van tevoren, moet ook omdat ik nu al gedeeltelijk in de ziektewet zit, maar anders had ik er zelf ook voor gekozen. @Danielle: Gefeliciteerd, fijn dat het allemaal goed gaat. Hoop dat suiker op goede waarde blijft. @annemarie: Fijn dat de echo goed ging. Nog een verrassing voor jullie dus, leuk hoor @Dreamchild: Mooi buikje al! @Chocochick: Welkom terug en fijn dat jullie zo genoten hebben op vakantie. Maar wat naar van jullie hondje @DeniseG: Hier ook last van bekkenpijn. Mijn dochters zijn 2,5 en net 4. De oudste kan zichzelf al goed redden met aankleden, trap op en af en naar de wc gaan. De jongste is bezig met zindelijk worden, kan wel zelf de trap op, maar nog niet af en moet ik nog regelmatig tillen. Wat mij veel helpt is van die Ikea opstapjes. Heb zowel de houten als plastic (hoog en laag) overal in huis staan. Dan kunnen ze in elk geval zelf bij de kraan voor handen wassen, de jongste zelf op de commode klimmen etc. Heel handig Verder probeer ik het tillen zoveel mogelijk te beperken. @Liesken: Gefeliciteerd met je nichtje! @Niekske: Grrrr wat zou ik mijn horrormonen eens graag op die baas van jou willen afsturen :x @Daphne: Jeej nog steeds een meisje Fijn dat alles goed was bij de echo. Wel jammer dat VL zo doet op zo'n moment. @hier: Ik geniet van een dagje vrij. Heb nog veel vrije uren staan en zal na mijn verlof pas weer in januari terugkeren op werk. Ik moet dus voor die tijd wel zorgen dat ik mijn dagen opneem, geen probleem Heb vorige week op werk nog met mijn leidinggevende gesproken over de toenemende pijn en zij stelde gelijk voor om naar halve dagen te gaan, ze wil me graag heelhuids weer terug hebben straks. Bedrijfsarts vond het ook een goed idee, ook omdat de mini nu al wat kleiner was op de echo's en ze in elk geval voor genoeg rust wil zorgen. Wordt goed voor me gezorgd
@ daphne en jvs12 wat fijn dat alles goed is zeg! @ Marygirl wat fijn dat ze bij jou zo goed meeleven op het werk zeg! SOw hey in januari pas weer werken dat is relaxt meer als een half jaar! Wat werk je normaal qua uren in de week? Heb je ook vaste dagen?
Chocochick: fijn dat de vakantie goed was Wat rot van jullie hondje Een diertje afgeven is altijd verdrietig :'( Marievs: spannend, in mei het kamertje enzo Onee ik ben helemaal niet wijs hoor hihi Yay dat je de mini voelt. Leuk is dat he Ik denk dat ik 6 weken van te voren met verlof ga. Ik heb redelijk fysiek werk dus ik denk dat ik dat niet volhoud... Alhoewel het aangepaste werk wat ik vorige week moest doen wel goed te doen is maar helaas is daar niet altijd genoeg van. Even over nadenken dus. Catnip: haha grappig van je slager Was inderdaad lullig geweest als het niet zo was geweest Oef erg zeg van je kies Gelukkig is er iets aan gedaan nu! Wat een opluchting kan dat zijn he. Liesken: gefeliciteerd met je verse nichtje! Als ik bij 34 weken met verlof ga is eind mei ook mijn laatste dag...klinkt best goed he Niekske: argh die baas van jou :x Die zou je inderdaad graag even over z'n bureau willen trekken... En daarna nog een keer... Daphne: oef daar zou ik ook niet zo blij mee geweest zijn Wel fijn dat alles goed was en het inderdaad een meisje is Fijn ook dat je wat gekregen hebt voor die harde buiken! MadameV: die jumpsuits zijn leuk he! Daar wil ik er ook nog wel een (paar) van kopen Herkenbaar van te veel verhalen lezen Maar helaas ook in mijn omgeving mee gemaakt... Bij de 2e zat een vroeggeboorte in mijn hoofd en nu weer, geen idee waarom, ik heb er totaal geen aanleiding voor. Ik heb het er wel over gehad met m'n vk en die zei dat zijzelf ook al allerlei angsten ed heeft gehad tijdens haar zwangerschappen. Ik hou het dus maar op hormonen die een loopje met me nemen Jvs: fijn, bij jou ook alles goed en joepie, inderdaad een meisje! Marygirl: leuk dat je man het zo leuk vind Vrienden van ons hebben ook 3 meiden en papa is er toch wel heel trots op Wat fijn dat je halve dagen kan gaan werken! Ook heel fijn dat je leidinggevende zo goed meedenkt. All: wij hebben via mp een leuk 2e hands bankstel gekocht, ben er helemaal blij mee Vanavond hebben we em bekeken bij die mensen en woensdag gaan we em halen. Kan die beige suède bank, die natuurlijk totaal kansloos is met kids eindelijk weg! Toen we thuis kwamen van de bank bekijken gingen we snel even de jongens op bed leggen en ineens werd er gebeld en op het raam geklopt. Het klonk behoorlijk dringend en toen ik ging kijken stond er politie op de stoep... Ik schrok me dood.. Waren ze buurtpreventie aan het uitvoeren en bleek onze auto niet op slot te staan Hij had onze radio (frontje) er ook uit gehaald om te laten zien hoe snel het gepiept is Oeps
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 11 juli Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 13 juli Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje 17 juli Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje Minimaus 20 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 21 juli Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen Danielle - ? - 2e kindje - jongen 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 32 jaar - 2e kindje - meisje Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen 24 juli Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen 25 juli Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen 28 juli Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 september Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 8 Jongen: 9 Verrassing: 2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Maart Jvs 10 maart - 20 weken echo Daphné 10 maart - 20 weken echo MadameV 10 maart - verloskundige Niekske 11 maart - 20 weken echo Sterre 11 maart - verloskundige Marjolinos 11 maart - 20 weken echo Amnemarie 13 maart - gyn Denise 14 maart - verloskundige Liesken 15 maart - echo Baby boom 18 maart - 20 weken echo Niekske 18 maart - verloskundige Danielle 20 maart - 20 weken echo Marygirl 24 maart - verloskundige Marievs 28 maart - verloskundige April Lili 3 april - verloskundige Jvs 3 april - verloskundige Liesken 8 april - verloskundige Daphné 26 april - 3D-4D echo Chocochick 29 april - 3D-4D echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus Schrijft Isabella nog mee eigenlijk? Sorry als het wel zo is Ik zie ook geen afspraken meer staan namelijk.
@ Sterre, sorry net niet aan gedacht maar zou je mijn nieuwe afspraak bij de vk ook willen aanpassen? Is 10april. Dus zelfde datum alleen maand later, hoeft alleen maart er maar vanaf haha. Ja leuk he die jumpsuits! Heb er 1 van Dirkje via mp. Nog helemaal nieuw! Zou alleen dat jumpsuitje al wel kunnen knuffelen haha. Vroeggeboorte zit ik normaal gesproken helemaal niet mee in mijn hoofd, verwacht juist over tijd te gaan ook omdat mijn moeder dat ook bij ons alle3 had. Maar vorige week Pfff. Gaan je gedachten toch wel even aan de loop zo. Wat fijn een nieuwe bank, was het hard nodig? Wel ongeduldige politie of niet zeg. Zo dringend is het dan toch ook weer niet haha. Altijd fijn dat je er weer even op geattendeerd word
@Sterre: Zo hee dat is schrikken, zomaar politie aan de deur. Pfiew opluchting dat het alleen preventie was. Wat heeeerlijk een nieuwe bank, goed idee om via mp te kijken, kunnen wij ook wel eens doen. @madamev: Ik werk normaal drie hele dagen (en vaste dagen) per week. Ik werk in de semi overheid en bij ons kan ik gebruik maken van betaald ouderschapsverlof, dat neem ik gelijk na het zwangerschapsverlof volledig op voor drie maanden achter elkaar
MadameV: ik snuffel ook veel op mp, zeker voor de kleinere maatjes. Meestal zijn die nog goed en hier wordt het ook maar door 1 kindje gedragen. Er komen er niet nog meer (als het goed is) dus liever niet alles nieuw aanschaffen. Maar ik vind het ook heerlijk om te rommelen tussen al dat kleine spul Ik kan zo'n rompertje oid wel 100 x per dag bekijken en zwijmelen Ja bank was erg hard nodig. We hebben er al een tijdje zo'n hoes omheen maar daar werd ik ook knettergek van omdat ik die steeds terug moest stoppen tussen de kussens enzo. De bank zelf ziet er écht niet meer uit. Nu een mooie leren bank, zwart. Whoehoe gewoon een doekje en klaar Marygirl: ja was zeker schrikken. Volgens mij was het ook aan m'n gezicht te zien want die politieman zei gelijk, niet schrikken mevrouw! Nja, moet je vooral zo op m'n raam staan kloppen Lekker hoor dat je zo lang verlof kan pakken! Lekker lang genieten
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 11 juli Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 13 juli Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje 17 juli Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje Minimaus 20 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 21 juli Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen Danielle - ? - 2e kindje - jongen 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 32 jaar - 2e kindje - meisje Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen 24 juli Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen 25 juli Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen 28 juli Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 september Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 8 Jongen: 9 Verrassing: 2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Maart Niekske 11 maart - 20 weken echo Sterre 11 maart - verloskundige Marjolinos 11 maart - 20 weken echo Amnemarie 13 maart - gyn Denise 14 maart - verloskundige Liesken 15 maart - echo Baby boom 18 maart - 20 weken echo Niekske 18 maart - verloskundige Danielle 20 maart - 20 weken echo Marygirl 24 maart - verloskundige Marievs 28 maart - verloskundige April Lili 3 april - verloskundige Jvs 3 april - verloskundige Liesken 8 april - verloskundige MadameV 10 april - verloskundige Daphné 26 april - 3D-4D echo Chocochick 29 april - 3D-4D echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
Even snel een berichtje. Wat fijn dat alle 20-weken-echo's goed zijn gegaan! Dames die vandaag gaat: succes en veel plezier! Ik ben net terug van de 20-weken-echo. Gelukkig was alles goed! Alles was goed dichtgegroeid en alle waardes lagen binnen de curve. En het was overduidelijk een jongetje!!