Yayyyy sab! @meiden die over de mac aan t praten waren.. bedankt he... net 2 hamburgertjes en een mcflurry op... *zucht* konden ons niet inhouden op de weg naar huis. Fijne avond meiden! X Joyce
Super sab! Gefeliciteerd! Jij testen waren toch ook niet mega donker? Ik heb me net aangemeld bij mvm! Vind het toch wel iets goeds hebben! Heel goed eigenijk! Mijn nichtje is ook kinderloos en als ik zie hoeveel verdriet zij daarvan heeft! Hopelijk kan ik hier andere vrouwen mee helpen! En je krijgt ook nog eens een mooie omslagdoek en als er iets is, dan kunnen ze dat misschien ook gelijk zien! Fijne avond allemaal! Ik ga vanavond chillen! Ben echt moe en heb last van mn onderrug, maar ik blijf lachen! Het is voor iets moois!
mcflurry bounty.. wou eigenlijk die magnum classic.. maar was op boooehooe.. maar deze ook erg lekker Voedzaam avond eten he... tsk tsk maar goed.. komen er nooit.. dus wel eens lekker.
Haha ik heb ook net patat op! Maar wij eten dat elke vrijdag met mijn hele familie bij mijn schoonvader. Dus niks raars aan haha. Heb ook niet extreem honger ofzo. Ja dat mijn tante wist dat we ermee bezig waren is ook toevallig hoor. Vind het echt leuk om nog een verrassing te kunnen brengen maar in april ( tien ik net met de pil gestopt was ) ben ik met haar uit eten geweest ( ze is nog vrij jong voor een " tante " en kan erg goed met d'r op schieten ) en na de film. En toen waren we zo aan het kletsen en toen zei ze van ik denk dat het bij jullie ook niet lang meer gaat duren, leuk stel, al een hele tijd bij elkaar blablablabla.. Dus ja, ik kan niet liegen dus toen wist ze het al. Ik ben vanmiddag voor de eerste keer gaan liggen. Kan ik niet slapen lekker is dat. Telkens zo moe en dan geef ik er eens een keer aan toe. Jongejonge. Xx
Ik ben ook wel heel moe, merk dat dat wel lastig is als je nog een dwerg rond hebt lopen. Wij hebben zelf gemaakte kipburgers met zelf gemaakte guacemole gegeten, heerlijk. Wat leuk zeg dat je zo goed met je tante op kan schieten, het is toch wel erg prettig dat je je vreugde met iemand kan delen Gefeliciteerd Sab, super dat je bloed zo goed was.
Sab, echt super! Blij voor je!!! Ik heb lekkere pastasaus gemaakt voor bij de spaghetti. Deze keer gezond dus hihi. Hier echt helemaal geen kwaaltjes en in combi met vage testen (stop nou met testen!) en het feit dat ik nog voor nod zit, maakt me dat rete onzeker. Bleeehh. Waren we eerst maar eens een week verder! Jullie nog leuke weekendplannen?
Ik heb ook heel stiekem een cb test gehaald Ga morgenochtend testen. Morgen week boodschappen doen en een verjaardag. Zondag trouw locatie bekijken en mss naar intocht van de sint. En jij?
Ik mag me ook hier melden! Vanmorgen positief getest, zou 25 juli uitgerekend zijn, voor mij het derde kindje. Wat is het toch onwerkelijk nog!! Zal wel niet veel aanwezig zijn, erg druk met al 2 kleintjes, gastouderen en handel ook nog in kinderwagens! Maar gezellig is het altijd wel hier!
Sab wat goed! Hier hebben we gewoon groente gegeten en nu mag ik weer aan het witbrood haha. Dochterlief vertelde me dat ze moe was en naar bed wilde, dus die ligt al ruim een uur lekker te snurken. Wel erg leuk dat je zo goed met je tante op kan schieten. Heb ik ook met een tante, maar de afstand is best groot. Het is ook mijn vraagbaak, voor als ik ergens niet uitkom en als mijn moeder niet te bereiken is. Morgen met zus naar de intocht van Sint kijken op tv. Maar eerst in de ochtend stiefzoon ophalen bij zijn moeder en dan lekker bij het warme zwembad zitten voor de zwemles. Pfff, zie er nu al tegenop, want vorige week werd ik ook al zo ziek daar.
Laupio, jij ook gefeliciteerd! Ik wil morgen ook even naar de Sint intocht, vind dat zo leuk altijd. Vrees alleen dat mijn dochtertje het echt niet leuk vind hihi. Vorige week waren we bij een clown en toen was het ook brullen. Mijn man moet helaas werken. Ik ben nu lekker aan het crea bea'en. Ben een spiegeltje aan het pimpen voor mijn nichtje die bijna jarig is. Vind ze vast leuk! En ik kan lekker mijn gedachten verzetten.
Welkom laupio! @Sab, goedzo! dat is vast een hele geruststelling! Vandaag best druk geweest, vanmorgen werken, vanmiddag me huis gesopt en opgeruimd. Dan nog zwemles met de oudste. Vanavond alvast boodschappen gedaan met mijn partner, aangezien hij morgen de hele dag op cursus is. De kindertjes zijn dit weekend lekker bij oma logeren, dus moeders kan morgen uitslapen! Morgenavond ook weer druk, en zondag ook. Verder ben ik nog niet extreem misselijk. Beetje weeïg af en toe en mijn tieten zijn gevoelig en groot! Voor nu ga ik nog even lekker hangen op de bank met het mannetje. Heb hem de hele week moeten missen dus wij gaan lekker knuffelen Fijne avond allemaal!
Hou moed sab! Het kan er bij horen natuurlijk. Even afwachten en evt vk bellen morgen? Morgen moet manlief waarschijnlijk ook werken, maar hij heeft net gezegd wel eerst mee te gaan naar zwemles. Hij heeft storingsdienst, dus is niet zeker dat hij weg moet. Denken het wel, want hij is cv monteur en het is koud buiten.....
Nee! Jee, dat verwacht je toch niet! Maar hart onder de riem: ik heb zelf meerdere keren bloeding gehad en toch alles goed! Hoop het zo voor je!!!
Dikke knuffel sab. Hopelijk is het niks om je zorgen over te maken, al doe je dat toch snel. Was het in dit topic dat we het over haken hadden, of een ander topic? Anyway, vanavond van alles gekocht maar ik snap er geen zak van haha!
Was hier madamev.... Ik wou dat ik het allemaal nog kon! Mss ook maar aan de YouTube? Zal vast wat te inden zijn over beginnen met haken.
Ja. Ik heb het bij Jonas ook gehad dus het zal er misschien bijhorende bij mij. Nou ik hoop het beste.. Die mk van vorige maand heeft me niet echt gerust gesteld.. Ik hou het voor vandaag voor gezien, welterusten alvast meiden!