Liesken, wow 28 mei klinkt al zo dichtbij!! Je bent natuurlijk ook al iets verder maar toch, het gaat opeens zo hard! Nienske, wat een begin van de dag weer zeg met die baas van jou.. frusterend! Wat Liesken zegt, kriebbels krijg ik van die vent.. zou dat echt niet uit kunnen houden. Gewoon af en toe hier even je verhaal dumpen hoor anders wordt je gek daar J Fijn dat alles goed was gegaan. Daphne, vervelend dat je vriend opeens niet mee wilde, het is niet zomaar even een check. Heb je het nog uitgepraat? Fijn dat het toch een meisje is!! Was anders zo jammer geweest al die mooie pakjes van je moeder MadameV, hoop dat de buikband helpt.. vervelend dat je er zo last van hebt zeg. Merk dat ik zelf nu ook sneller ongerust ben als ik iets voel van oeeh als het maar blijft zitten JSv, jij ook meisje mooi! We staan weer bijna gelijk met jongens en meisjes. Marygirl, ooh wat lekker verlof tot januari! Heerlijk dat ze zo begripvol zijn op je werk. Sterre, wow even schrikken die politie maar goed die buurtpreventie! Mogen ze bij ons ook wel doen. hier moet er echt iets ernstigs gebeuren willen ze langskomen. Weet eigenlijk niet of Isabella82 nog schrijft, geloof het niet eigenlijk. Hier net goedkeuring gehad voor twee weekjes vrij in april! Dit keer richting zuid Portugal dus als het goed is lekker weer maar niet te warm. Lekker naar het strand en zwemmen enzo Dit is ook laatse keer richting schoonfamilie zonder de kleine nog even genieten dat we met 2 koffertjes afkunnen, volgende keer moet er waarschijnlijk toch iets meer mee
Slecht nieuws vanuit hier ... op zaterdag braken mijn vliezen en ik lig nu in het ziekenhuis met volledige bedrust ... Ze gaan het zo lang mogelijk proberen uit te stellen maar ons kereltje wil nu al naar buiten Ik voel me zo ontzettend KUT ! Ik weet dat ik er niks aan kan doen, maar toch voelt het zo. Duimen jullie dat onze kanjer zo lang mogelijk blijft zitten? Liefs Dorien
Ow neen, wat verschrikkelijk! Je bent nog maar net op de helft! Krijg je op deze termijn al weeenremmers of longrijpers? Wat moet dit verschrikkelijk voor jullie zijn! Sterkte meid!
Omg wat ontzettend schrikken zeg.. shit weet niet wat ik moet zeggen, verschrikkelijk! Wat kunnen ze op dit moment doen om het kleintje te laten zitten? Heeeel veel sterkte, heb je thuis hulp voor je gezin?? Als je er behoefte aan hebt kom gerust van je afschrijven hier.. *cyberhug*
Jeetje wat schrik ik hiervan! Lieve Ik ben verliefd (Dorien) heel veel sterkte in deze pittige tijd. Ik zal meebidden dat jullie mannetje nog minstens een paar weken mag blijven zitten, zodat hij zo sterk mogelijk is als hij naar buiten komt.
@ Marygirl, en nu werk je dezelfde dagen maar dan gehalveerd dus. Wat heerlijk zeg die 3 maanden ouderschapsverlof! @ Sterre ja i love marktplaats! Wat ben je toch altijd up2date met de lijst. Ideaal! @ Daphne idd heb je het nog uit kunnen praten met Vl? @ ikbenverliefd, jeetje wat een schrikken! Idd ook mijn vraag, kunnen ze er nu al wat tegen doen of? Is bedrust het enige? Hoe zijn jou andere zwangerschappen verlopen, verder geen vroeggeboorte etc? Is er ook een bepaalde oorzaak voor? Sorry voor mijn vele vragen. Heel veel sterkte gewenst. Wie had het hier laatst over pijn dat uitstraalt na de benen, was jij dat Marygirl? Wat een gezeur, ik had de eerste 20 weken nergens last van en nou?! Sinds een week is het hopeloos. Vandaag dagje vrij, ma de stukadoor kwam voor de berging, dus ik om 7 u al beneden ( op mijn vrije dag vind ik dat wel erg vroeg ) mezelf maar nuttig gemaakt. En de hele keuken en kamer gedaan incl alle keukenkastjes etc van binnen. Voelde al dat dat niet helemaal lekker wou ma toch stug doorgegaan dat moet ik nu bezuren. Men, toch ma iets meer leren luisteren na mijn lichaam nou straalt het de hele dag al uit na mijn benen. Maar als je zo lang zo goed kon en eigenlijk amper merkt dat je zwanger bent is dit wel even een stap terug zeg. Maar goed ik mag niet zeuren naast ikbenverliefd, nogmaals heel veel sterkte.
OMG wat heftig zeg, ik ga heel hard duimen dat hij toch nog heel lang mag blijven zitten. Heel veel sterkte. Knuf
Jeetje Ik ben Verliefd, wat verschrikkelijk. Ik hoop echt voor je dat je ventje nog een hele tijd blijft zitten, ik ga in ieder geval voor je duimen. Mijn bekkenpijn straalt van mijn billen door mijn benen MadameV, krijg op een gegeven moment het gevoel van een houten kont zeg maar! Erg irritant
O nee toch!! Wat verschrikkelijk! Ik zal heel hard voor jullie duimen, en vanavond een kaarsje opsteken. Ik hoop dat jullie kereltje zo lang mogelijk blijft zitten... Sterkte!!
Zo dat is even schrikken !!! Heel veel sterkte hoop dat je die kleine nog lang kan laten zitten! Zal voor je duimen! Kus
Hey Heb me hier wel eens aangemeld geloof ik, maar goed ik lees wel mee.. Dorien wat erg, weet niet wat ik ervan moet zeggen!! Heelveel sterkte!! Heb je al weeen?? Nog een vraagje, Ik draag me placenta voor, en ik voel de beeb daardoor heel heel weinig nog.. Vind ik zo'n domper, met me zoontje droeg ik de placenta aan de rugkant, en voelde ik het ook pas met 22 wk duidelijk omdat ik niet wist wat ik moest voelen en nu had ik me ingesteld op dat ik het eerder zou voelen omdat ik weet wat ik moet voelen... en dat is dus niet zo door die voorliggende placenta.. word er soms zooo onzeker van.. maar goed nog even wachten dan maar...
Dankjulliewel meiden ... Weeenremmers doen ze pas vanaf 25 weken en longrijpings pas rond de 26 weken Nu volledige bedrust ... Ik hoop zo dat hij blijft zitten ... Ik hou jullie op de hoogte .. Liefs
Lueve dorien ik duim met alle vingers die ik heb dat jou lieve wondertje blijft zitten. Heel veel digitale knuffs van mij voor jullie en van je bed maar je beste vriend maken. Liefs en sterkte
Niekske: fijn dat alles goed was bij de echo Catnip: blijkbaar zijn de inbraken erg gestegen ( gelukkig niks van gemerkt hoor ) hier in de buurt, vandaar de buurtpreventie. Lekker zeg, nog even weg met z'n tweetjes in april! MadameV: haha ja ik probeer die lijst iedere dag bij te houden want ik ken mezelf als ik het laat sloffen Tuurlijk mag je ook klagen! Doe maar rustig aan en volgende keer wel naar je lichaam luisteren hoor *kijkt streng naar madame* Akaper: je had je hier inderdaad aangemeld Balen he dat je met de placenta voor zo weinig voelt. Hier heeft het ook lang geduurd maar nu voel ik haar toch goed, gelukkig. Hoe gaat het verder met je? Ik ben verliefd: Onee wat een ontzettend kl*te!!! Mijn duimen draaien en ik hoop echt dat hij zo lang mogelijk blijft zitten! Hele dikke knuffel!
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 11 juli Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 13 juli Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje 17 juli Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje Minimaus 20 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 21 juli Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen Danielle - ? - 2e kindje - jongen 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 32 jaar - 2e kindje - meisje Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen 24 juli Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen 25 juli Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen 28 juli Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 september Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 8 Jongen: 9 Verrassing: 2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Maart Amnemarie 13 maart - gyn Denise 14 maart - verloskundige Liesken 15 maart - echo Baby boom 18 maart - 20 weken echo Niekske 18 maart - verloskundige Danielle 20 maart - 20 weken echo Marygirl 24 maart - verloskundige Marievs 28 maart - verloskundige April Lili 3 april - verloskundige Jvs 3 april - verloskundige Liesken 8 april - verloskundige Sterre 8 april - verloskundige MadameV 10 april - verloskundige Daphné 26 april - 3D-4D echo Chocochick 29 april - 3D-4D echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
Lieve schat kom op he moet goed komen en snap heel goed dat je niet kan slapen. Wou dat ik naast je kon zitten om je te steunen maar dat gaat helaas niet maar probeer het zo wie weet helpt het een ienimienie beetje
Lief! Ik probeer een beetje te slapen ... Mijn man brengt morgen een stapel dvd´s, zodat ik een beetje series kan kijken ... Nog tips? Morgen middag komen de kindjes ook een half uurtje kijken ...
Dvds goed idee voor afleiding. Lees je graag? Anders een boeken en tijdschriften. Hebben jullie een laptop of tablet. Mssn die daar bij je hebben mits er natuurlijk wifi is hihi. Weet zelf niet of je een hobby hebt die je nu kan doen? Dat dan mssn. Verders weet ik het niet hihi