16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Hoop dat je een klein beetje kunt slapen! En dvd's zullen je wat afleiden :)
    Nog maals heel veel sterkte en gewoon hier kletsen als je ergens mee zit, altijd wel iemand die reageert!

Kus en knuffel!

2. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Ik heb mijn laptop met wifi bij me ... Ik weet dat ik een voor een goed doel in bed lig, maar verveel me dood ... Met de andere kindjes totaal geen last gehad, zelfs de tweeling kwam pas met 38 weken ... Boeken is ook een goede tip! Thnx ... Verder met jullie wel alles goed?

3. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Stom he dat als je iets moet het meteen veel minder leuk is! Terwijl als je het zou willen je de kans er niet voor krijgt.

Hier gaat het zijn gangetje, soms ineens extreem moe en dan opeens gaat het weer heel goed... Wel nog wat draaierig maar blijkbaar moet mijn lichaam nog steeds wat wennen aan die medicijnen. Bloeddruk is nu ieder geval telkens netjes dus daar ben ik wel erg blij om :)

Zit je trouwens alleen op de kamer?

4. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Ja, kamer alleen, dat wou ik graag ...

5. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meid wat schrikken. Ik duim super hard dat je beebje blijft zitten! Kan me voorstellen dat je niet kan slapen.
    Boeken of films kijken is wel een goed idee, of anders spelletjes doen. Als je daar tenminste je aandacht bij kan houden.

Het zal ook wel zwaar zijn voor je man, met jou in het ziekenhuis en voer kinderen thuis. Heel veel sterkte meid!!!

6. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Wel fijn een kamer alleen, kun je je ook niet irriteren aan het gesnurk van een ander...

Heb je een beetje kunnen slapen ?

7. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Hier hetzelfde. Ook een voordragende placenta. Voel uk soms wel eens, maar nog niet zo heel vaak hoor. Soms een licht schopje, maar daar houdt het ook wel mee op. Wordt er ook erg onzeker van. Gister voelde ik uk bijna heel de dag niet. Vanochtend weer lichte bewegingen in mn buik. Net of uk door een tunnel naar de andere kant wil :).

Oh ik ben verliefd.... Heel veel sterkte. Ik bid ook voor jullie. Ik snap dat je niet kan slapen. In een vreemd bed, met al die spanning. Hoe moeilijk het ook is, probeer rustig te blijven. Dat is het beste medicijn.

8. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    @Ik ben verliefd, naast DVD misschien wat magazines of boeken. Of als je je ogen af en toe rust wilt geven een luisterboek ofzo, lekker ogen dicht en luisteren. Anders zoals lili ook voorstelde iets van een hobby, haken ofzo?

Wat ik begrijp is dat je vruchtwater vanzelf weer aanmaakt toch? Heb ook ergens gelezen dat je vliezen eventueel weer kunnen herstellen of kan dit niet bij jou?

@Akaper, wat jammer dat je de kleine nog niet voelt! Kan me voorstellen dat je daar wat onzeker van wordt. Was alles goed met de 20 weken echo of moet je nog? Misschien kan je een dopler ofzo aanschaffen dat je af en toe naar het hartje kan luisteren om je gerust te stellen?

@Sterre, ja heerlijk nog even weg in April. Zo kan ik ook weer even bijtanken, hopelijk hou ik het dan goed uit tot de start van mijn verlof.

Genieten jullie ook zo van dit heerlijk weer? Heb zoveel meer energie en zin in dingen opeens :)

9. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    @catnip: Ja, ik geniet erg van het heerlijke weer.... BINNEN grrrrr......

10. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ikbenverliefd: is het enige wat je nu kan afwachten? Ik hoop iig dat de kleine het nog een hele tijd vol houdt! En qua verveling... tja, wat hier al is gezegd: boeken, tablet, tijdschriften, dvd, tv... Waar lig je het het ziekenhuis als ik het mag vragen, mss kan een van ons zelf wel een keertje op visite!

@akaper: wat vervelend dat je je zo onzeker voelt. Ik voel de kleine ook niet erg vaak. En als ik iets voel, weet ik niet eens zeker of het nu frummel is, of gewoon iets anders. Maar toch schijnt dit normaal te zijn. Iedereen zegt ook tegen mij: dat komt vanzelf!

@Sterre: Misschien heb ik het helemaal gemist hoor (sorry...) maar had jij gisteren ook niet je 20-weken-echo? Hoe is het gegaan?

@Weer: Genieten doe ik ook hoor! Lekker veel buiten geweest de afgelopen tijd. Het is alleen lastig 'jassen-weer'. 'S ochtends na het werk moet ik nog echt de winterjas aan, terwijl dit na het werk veel te warm is.

@Foto's: iemand vroeg aan me wat voor een foto's ik allemaal maak. Het zijn eigenlijk alleen maar portretten (geen natuur, architectuur bijv.), maar dan wel van allerlei leeftijden en samenstellingen. Voornamelijk zijn het kinderen. Ik zal eens kijken of ik hier wat foto's kan posten (ik zet er dan alleen foto's op zonder herkenbare gezichten).

@Ik: ik heb eigenlijk deze keer niks te klagen of te zeuren! Mn baas is lekker rustig vandaag, en ik voel me goed!

11. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    meiden,
    ik meld me hier ook aan. 1e zwangerschap na een lang traject. Door de ziekte van crohn ontsteking lag ik tot 2 dgn geleden in het zkh. Nu nog steeds een behoorlijk actieve darmontsteking maar ik mag thuis met medicijnen weer verder. Ben vooral bang voor een extreme vroeggeboorte hierdoor. Morgen weer naar de gynaecoloog. ik hoop dat ik gerustgesteld wordt.

ik ben verliefd, wat een k^^^ situatie. Ik leef echt met je mee.

Denise, krijg je fysio voor je bekkenklachten? Heb ik zelf wel gehad en de tips waren wel nuttig.

12. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
  13. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
  14. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    @dorien hoe is je nacht geweest meis??

@nienske leuke foto's zeg. Dat kan je goed!

@akaper jammer zeg van je placenta. Gisteren op mijn werk tijdens een cursus dag voelde ik hem voor het eerst goed en veel

@hier wat een weertje zo lekker ff in de tuin zitten. Morgen herkansing 20 wrken echo kijken of hij nou wel wil meewerken haha.

16. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Marievs, hier ook binnen maar luxaflex omhoog en zonnetje lekker in mijn kamer staan, heb ook raam open staan voor frisse lucht maar met kantoor pal naast de A16 vraag ik me af hoe fris die lucht eigenlijk is.;)

Minigirl, welkom! Wat een heftige eerste periode van je zwangerschap, hoop dat je van de tweede helft meer kan genieten. Succes bij de gynaeceloog!

Niekske, prachtige foto’s zeg! Wat leuk dat je die straks van je eigen kindje ook kan maken. Ik ben zelf niet zo goed met de camera, vriendlief wel gelukkig :)

Lili, succes morgen!

Hebben jullie trouwens veel foto’s van jezelf als kind? Ik ga van het weekend mijn babyalbum maar eens opvissen bij mijn ouders lijkt me leuk om weer eens te zien :D Ook leuk voor als de kleine er straks is, ben zo benieuwd hoe ze er uit gaat zien. Vind het nog moeiljk voorstellen wat er uit ons Nederlands – Portugees mixje komt..

17. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    wat een geweldige foto`s zeg. Die zien er echt zo mooi uit.
    Vooral die drie kinderen boven elkaar is erg leuk. Wat een leuk idee.

Kunnen wij je ook inhuren ;).

18. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar natuurlijk Marievs! Alleen zal in binnenkort uitgeschakeld zijn ivm mijn zwangerschap ;)
    En voor sommige zal de shoot wat duur uitvallen door de reisuren... maar dat is dan ook alles! :p

19. minimaus

minimaus Lid

18 feb 2014
    64
    0
    0
    NULL
    leeuwarden
    Hoi hoi dames

Sorry ben even een tijdje off geweest!!!
    Goh wat een verhalen van iedereen!!
    Gisteren naar de vk geweest daar alles laten checken en ja hoor iedereen die zwanger is geweest in de familie had last van een hoge bd en deze muts moet weer een veel te lage hebben.... Dus weer het advies gekregen om alles met hulp of niet te doen... Gelukkig is mn skoonmoeke hier hihi dus de hele boven verdieping is schoon en de baby kamer is klaar :$ Jippiee hihihihi
    En nu maar in de rust in dat lekkere zonnetje ben al weer lekker verkleurd!! Maar ik beloof dat ik weer wat meer online ga zijn hihihi

Trouwens Waaaaaauwie mooie foto's

20. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom minigirl!! Wat een ellende zeg... ik hoop dat het vanaf nu wat beter met je gaat! Begrijp ik het goed dat je nu al zo'n 20 weken in het ziekenhuis hebt gelegen?? Jeetje... wat erg!

Wat fijn dat de babykamer al klaar is minimaus! Zet je er een foto op, ik ben erg benieuwd...!

En nog op de valreep... vanmorgen riep ik nog dat ik niks te klagen had, dat mn baas rustig was... Net heeft ie weer het bloed onder mn nagels vandaan gehaald. Mss zijn het soms ook wel hormonen hoor ;) Loop ik naar m toe omdat ik een dringende vraag had over een grote betaling. Ik zie m het kantoor van een collega binnen lopen (voor de duidelijkheid, er zijn maar 3 kantoren: die van mn baas, van mij, en van 3 andere collega's die bijelkaar zitten). Hij gaat zitten op een stoel (heeft dus nog niks gezegd tegen mn collega), en ik vraag of ik hem even kan storen. Hij zegt niks (doet ie eigenlijk bij iedereen), dus stel ik mn vraag (er moest nog een kleine uitleg bij). Hij kijkt me niet aan, en als ik klaar ben zegt ie: ik ben nu even in gesprek met (...), kom dadelijk nog maar even. En het irritante is... hij heeft me eerst uitlaten vragen, vervolgens had ie alleen maar ja of nee hoeven te zeggen. Het was echt geen ingewikkeld verhaal, maar ik had wel zijn toestemming nodig. Grrr...

*en het is er weer uit*

Deel Deze Pagina