16 t/m 31 Juli 2014

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Mamaloe1973, Nov 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minimaus

minimaus Lid

Feb 18, 2014
    64
    0
    0
    NULL
    leeuwarden
    Arg niekske daar kan ik ook niet over hoor

Hihi ja jullie mogen de foto's zien :)

Dus bij deze tadaah

Attached Files:

2. minimaus

minimaus Lid

Feb 18, 2014
    64
    0
    0
    NULL
    leeuwarden
    En en en haha

Attached Files:

3. marievs

marievs Fanatiek lid

Sep 16, 2013
    2,118
    293
    83
    Wat is laag??? Hoe laag is die van jou?

leuk kamertje zeg. Nu al klaar??? Wij moeten nog beginnen. Hebben alleen de meubels gekocht. Oh en de vloer ligt er al. Maar die hebben we 2 jaar terug al gelijk meegenomen met de verbouwing van ons huis.

4. minimaus

minimaus Lid

Feb 18, 2014
    64
    0
    0
    NULL
    leeuwarden
    #2224 minimaus, Mar 12, 2014
    Last edited: Mar 12, 2014
    Had gisteren een bd van 130/ 50 het mooiste zou natuurlijk 120/70 zijn maar de vk zou al blij zijn met 130/60 ze kon niets raars aantreffen
    Ze zegt dat het er bij hoort vaak in het 2e trimester dus daar gaan we dan van uit voel me ook niet raar alleen moe maar ik doe ook genoeg haha

Haha ja nu al klaar! Vloer lag er al en alles is vrij vlot erbij gekregen met kerst een heleboel en daarna nog meer hihihi

5. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

Apr 26, 2011
    1,576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Vooralsnog niks, gelukkig! Luisterboeken is een goeie! Verder heb ik maar de radio aanstaan via de computer... De kindjes waren hier en dan mis ik ze wel heel erg om dan mijn grote wijsneus te horen zeggen dat ze niet op Emma en Sjoerd kan passen, want die wonen niet bij haar :D (Ilse en Lana zijn bij mijn ouders en de tweeling bij schoonouders) Moet me een beetje rustig houden dus ik heb nu bezoek van mijn kids en mijn man, opa´s en oma´s en een paar vriendinnnen. Mag ook niet té druk worden voor me, maar wel heel lief aangeboden Nieks! :) Ik lig in Beverwijk en hoop hier te blijven, dat ik een beetje in de buurt blijf van het gezin ...

Mooie foto´s! Als ik de 35 weken haal dan hou ik je eraan om een paar foto´s van mijn buik te maken :))

Met dat mooie weer heb ik wel steeds een beter humeur, gister was het bewolkt en had ik gelijk een pesthumeur ... Alleen jammer dat ik niet naar buiten kan. Ik heb nu gooische vrouwen de film, opgelicht seizoen 1 en flikken maastricht seizoen 1-5 ... Iemand nog andere tips? Bedankt voor al het duimen :)

6. Niekske78

Niekske78 Actief lid

Nov 18, 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk minimaus!!

@Ik ben verliefd: Ik volg(de) de volgende series, dus mij tips zijn:
    Once upon a time
    Criminal Minds
    Grey's Anatomy
    Blacklist
    Arrow
    The Following
    Vampire Diaries

Beverwijk is toch een beetje uit de buurt... ik kom uit omgeving Nijmegen.

7. marievs

marievs Fanatiek lid

Sep 16, 2013
    2,118
    293
    83
    Omgevig ny is voor mij ook niet heel ver. Ik hou het in mn achterhoofd :). Ik ga sowieso al een newbornshoot doen. Staat ook al vast. Maar je weet nooit voor een dikke buiken shoot.

Mijn tips:
    Vampire dairies.
    greys anatomy
    Csi
    bones
    castle
    heart of dixi
    hawai five o
    criminal minds
    Glee
    the originals (is ook leuk voor jou niekske)
    Switched at birth.
    Pretty little lairs

Volgens mij was dit het wel. Ik volg echt zoveel.
    fijn dat alles nog rustig is. Hopelijk blijft het zo. Heb je og genoeg vruchtwater?

Oke, ja das best laag. Ik had de vorige x 105/55 dat is ook vrij laag toch? Beter laag dan joog....

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Catnip: heerlijk he, dit weer. Ik geniet er ook ontzettend van :) En wat je zegt, het lijkt alsof je ineens een berg meer energie hebt.
    Ik heb wel redelijk wat foto's van mezelf als baby/kind. Ik heb ook zo'n uitvergrootte als baby en mijn oudste leek daar precies op, heel apart. Toevallig ken ik iemand die ook een Nederlands-Portugees mixje heeft, zijn mooie kindjes :D

Niekske: nee ik heb de 20 weken echo 2 weken geleden gehad, ik moest naar de verloskundige gister :)
    Leuke en mooie foto's zeg!
    Jeetje die baas van jou zou je toch het liefst even een keer voor z'n kop aan slaan zeg. Klinkt echt als een arrogante l*l die je nu gewoon zit te treiteren ;)

Minigirl: welkom, gezellig! Heftig zeg dat je zoveel last van de crohn hebt :( Hopelijk kan de gyn je morgen geruststellen.

Lili: succes alvast voor morgen voor de echo! Hoe laat mag je?

Minimaus: maar weer rustig aan dan maar :p Maar zo te horen klinkt het stiekem ook niet slecht nu je schoonmoeder er is ;)
    Leuk kamertje zeg. Die muurdingetjes zijn erg leuk!

Ik ben verliefd: gelukkig niks! Nu is elke dag er eentje natuurlijk. Heb je geen weeën verder?
    Leuk dat je kinderen even geweest zijn, zal een behoorlijk gemis zijn nu.
    Ik kan je helaas geen series aanraden, die kijk ik eigenlijk niet omdat ik dan vaak vergeet te kijken ofzo :) Ik lees wel veel maar zag de boekentip al voorbij komen. Misschien werken aan een candy-crush-verslaving? :p Ik heb heel lang happy fish gespeeld, ook best grappig.

Marievs: zo jij kijkt veel! Heb je nog wel tijd voor je man haha :D
    Jouw bloeddruk is laag zeg... Ik heb er totaal geen verstand van hoor maar merk je daar niks van?

All: gister was de controle bij de vk weer helemaal goed :) Alleen ligt de mini met dr hoofd omhoog :( Heb ik bij de jongens niet gehad maar het schijnt toch best vaak voor te komen. Ze heeft natuurlijk alle ruimte dus kan nog alle kanten op. Ik heb trouwens 2 vk's en die ik gister had vertelde dat ze ook zwanger is van haar derde, echt leuk.

Mijn vriend en zijn broer hebben net de "nieuwe" bank opgehaald, joehoe, ben echt ontzettend blij dat die andere weg is :D Deze is ook wat groter dus lekker liggen vanaaf :D

9. lili79

lili79 Actief lid

Sep 23, 2013
    395
    0
    0
    Aanraders van mij
    Scandal, serie
    Unforgettable, serie
    The blacklist, serie werd ook al eerder genoemd hihi
    Penoza, serie
    Divorce als je die nog niet gezien hebt
    Danni lowinski serie
    Enz

Leuk kamertje zeg minimaus en rot weer van je bd

Sterre zeker van genieten vanaaf hihi en fijn dat alles goed was bij de vk

Marievs je lijkt mij wel om met wat je kijkt hihi

10. minimaus

minimaus Lid

Feb 18, 2014
    64
    0
    0
    NULL
    leeuwarden
    Sterre: hihihi nee helemaal geen straf plus ze is schoonmaakster haha dat maakt het nog veel gemakkelijker mooi dat het bij de vk goed ging

Marievs: dat is inderdaad wel laag heb he geen last van duizeligheid enzo?? Of bij het opstaan van de bank of uit bed :eek:

Dank je wel voor alle leuke reacties op onze baby kamer hihihi

11. Niekske78

Niekske78 Actief lid

Nov 18, 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marievs: laat maar even weten via een pb als je nog interesse hebt in een bolle buiken shoot. Dan geef ik je wat meer informatie. Hou er wel rekening mee dat ik natuurlijk ook steeds minder mobiel wordt... :)

12. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Haha oké Sterre, * kijkt heel streng na mij * ga rustiger aan doen haha. Merk nu dat ik ook wel moet. Alsof de eerste 20 weken zooo vanzelf gingen dat ik het nu dubbel en dwars terug krijg.

Ikbenverliefd wat fijn dat je wel een kamer alleen hebt. Tip een spelletje op telefoon of tablet, candy crush etc. Als je eenmaal begint is het verslavend en iig tijdverdrijf. Ma net wat je zegt tis voor een goed doel, misschien een serie op dvd gaan kijken diE je nog niet kent? Vaak smaakt 1 aflevering na meer. Iig veel succes en sterkte ermee.

@ niekske ook wel eens fijn dat je baas niet zeurt he! En wat een mooie foto's! Kun je hier ook niet een x komen;) je woont geloof ik niet 'n de buurt he, heb ook wel interesse in zo'n bolle buiken shoot. Vind het eigenlijk niet heel nodig, zo van wat ga ik er dan mee doen, maar ben bang dat ik spijt krijg als ik het niet doe. Ik was gister even in de stad daar zag ik jouw luiertas haha! Grappig dat je dan denkt aan "niekske" iemand met een rot baas en net zo zwanger als ik die je kent van een forum haha

@ catnip ik geniet ook zeker vant weer! Als de zo'n schijnt kan ik niet wachten op mijn verlof haha!

@ minigirl welkom! En beterschap. Hoe lang heb je in t ziekenhuis gelegen? Heeft het verder ook met de zwangerschap te maken? Werken is ook niet mogelijk denk ik hé

@ catnip, heb wel veel babyfotos. Was thuis de eerste dus dan weet je het wel. Bij de meeste foto's die mijn zusje ziet zegt ze mam dit ben ik he, en 9 van de 10 x is het antwoord nee, dat is je zus haha. Oneerlijk maar waar van mijn broertje zijn er echt het minst.

@ niekske, ik trek mijn verhaal weer in over die klote baas van je ;)

Sterre en staat de bank mooi in je kamer?

Mooi kamertje minimaus hier alle meubels in huis. Nu nog wachten op het behangetje maar tijd zat. Mijn vader plakt het er toch op dus hoef er verder niet veel aan te doen, alleen het leuke werk het inrichten haha. Mijn moeder was vorige week zo slim om de vraag te stellen wanneer de kamer af moest zijn. Eeeuuhh voor juli?!?! Hahaha

13. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

@ Ik ben verliefd: hopelijk kom je de dagen een beetje door. Candy crush verslaving is een goed idee :p kan ik over meespreken ;)

@ hier: gisteren de kinderwagen ontvangen. Wat is ie prachtig, ik glunderde helemaal. Alleen jammer dat er nu nog geen beebje in ligt! In totaal waren er 5 colli's. Maar ik hem er maar 4 ontvangen. Toen ik op de site keek stond er: "het spijt ons maar 1 van de pakketten is jammer genoeg op de verkeerde plaats geleverd". HOE KUN JE NU ZO STOM ZIJN!!! 5 pakketten voor 1 adres, maar neen, het laatste moeten ze verkeerd afleveren. Het gaat natuurlijk om de maxi cosi en de draagmand. Hadden ze nu de luiertas of parasol vergeten ja... maar neen, ik was helemaal in paniek gisteren * pfff, die hormonen hé *

Hier nog niks klaar in het kamertje. Ik heb nog niks gekocht. Ik wacht op mijn bonus in mei. Hoop dat die de moeite is :p

Hebben jullie ook de indruk dat al het geld de deur uitvliegt nu je al die spullen moet kopen? Ik heb nog niet zoveel gekocht maar nu midden de maand moet ik al beginnen opletten. Ik zal mijn levensstijl een beetje moeten aanpassen vrees ik... Maar al die spulletjes zijn zo mooi!

14. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, even een ego berichtje.

Gisteren met ons hondenkindje naar de dierenarts geweest. Hij heeft weer een spuitje gehad om het vocht af te drijven. Nu lag ik vannacht weer eens wakker (van 2 tot half 6) en merkte dat hij ook niet aan het slapen was. Nu hij zo ziek is kan hij ook op de slaapkamer. Hij heeft alleen maar gezeten en gestaan al die tijd. M'n man heeft hem middel in de nacht nog uitgelaten en vanmorgen heel vroeg weer.
    Maar m'n man en ik hebben besloten dat dit voor hem geen doen meer is. Net belde m'n man dat morgen om 15u de dierenarts langs komt om hem in te laten slapen. :(
    Het is wel het beste voor hem maar wat zal ik hem missen :(

Zit de hele morgen al als een wrak achter m'n pc en zit nu al 20 min te huilen op de wc. Zal er wel heel flosisant uitzien met m'n rode ogen en rode neus (leuk in een kantoortuin ook).

:( :( :(

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

Apr 27, 2010
    3,070
    0
    36
    AAh wat zielig Chocochick, maar wat je zegt, misschien wel het beste voor het hondje.
    Kan je niet lekker naar huis, nu met je hormomen is het allemaal extra emotioneel lijkt mij.
    Heel veel sterkte in ieder geval!

16. Ik ben verliefd

Apr 26, 2011
    1,576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Nog steeds BIB hier

17. minimaus

minimaus Lid

Feb 18, 2014
    64
    0
    0
    NULL
    leeuwarden
    Getver choco heel veel sterkte ik heb mn hond vorige maand in moeten laten slapen :(
    Dus begrijp je rode ogen en neus heel goed hoor!!! Nog maar veel knuffelen met de hond en aan de mooie dingen denken

18. Ik ben verliefd

Apr 26, 2011
    1,576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Sterkte Choco! Ik heb het vorig jaar moeten meemaken

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

Apr 27, 2010
    3,070
    0
    36
    Ik ben verliefd! Ik woon trouwens in Hoofddorp, mocht je een keer behoefte hebben aan visite ;)

Ik mag straks weer naar de Bekkenfysio, gister en eersgister zijn erg goed gegaan, merk dat het niet ligt aan wat en wanneer ik doe, de last is zeg maar willekeurig.

Vanmiddag gaan we ook even behang en vloerkleed uitzoeken voor de kamer, dan kunnen we over een paar weekjes echt gaan beginnen.

Wat stom zeg van die pakketpost, zullen ze gewoon een doos uit de vrachtauto vergeten zijn ofzo. Erg jammer dat je nu nog niet alles hebt.

En lekker genoten van je nieuwe bank Sterre?

Wat een ontzetted leuk kamertje Minimaus.

Nieske die baas van jou, wat is dat een l*l. Heb je nog wat gehoord van die andere baan, bij de accountant toch?

20. lili79

lili79 Actief lid

Sep 23, 2013
    395
    0
    0
    @chocochick das geen leuk nieuws. Verwen hem nog maar ff goed dan en heel veel sterkte morgen ermee lijkt me heel moeilijk zoiets

@ik ben verliefd uuhh wat is bib?

@daphne wat een sukkels dan zeg

@denise succes bij de bekken fysio. Ik mag volgende week weer naar mijn fysio voor mijn kaken. Knarsetanden nogal veel weer de laatste tijd in de nacht en geb al onze een bitje maar krijg weer heerlijk koppijn dus maar weer terug.

@hier zit nu lekker in onze open tuin, haha nieuwbouw he dan krijg je dat nog, heerlijk te genieten van mijn sprite met reine claude siroop en dol gelukkig dat alles sc goed is met ons menneke. Op de herhaling van de 20 weken echo was nu alles goed te zien en goed gekeurd.

Share This Page