16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Chochochick, ooh nee wat vervelend zeg.. kan je niet vanmiddag en morgen vrij nemen? Heel veel sterkte meid..:(:(:(

Minimaus, wow je kamertje al klaar! Ik moet nog beginnen.. is nu nog kantoor zelfs waar we eerst nog een alternatief voor moeten zoeken

Niekske, omg die manager van jou.. wat een enorme kwal zeg .. bah bah! :x

Ikbenverliefd, even aanvulling op wat al genoemd is: Better Off Ted is ook grappig (kantoorserie) en de Green Wing ook, gaat over ziekenhuis maar geen drama maar juist ontezetend melige humor. Kijk anders ook eens op IMDB -> Most Popular by Genre deze website geeft per genre een top 25 etc

Sterre, lekker op je nieuwe bank gelegen? Gister zei ik nog dat ik veel energie had maar gister om half 9 was het opeens op! Lag om 9 uur in bed wel lekker nachtje gemaakt tot 7 uur dus vandaag weer ris.

Daphne, balen zeg dat je pakket niet compleet was! Wordt nog wel gecorrigeerd toch? Je hebt nog even de tijd gelukkig :) Hier vliegt het geld ook de deur uit, had in Januari een hele mooie bonus en winstdeling gehad maar daar is erg weinig van over met al het werk wat we in het huis aan het doen zijn. Vorige week bumper van de auto tegen zo’n kl*te hobbeltje kappot gereden. 500 euro voor dat ding zonder spuiten en installatie… grrr!! Gelukkig krijgen we binnenkort weer vakantie geld.. :D

Hier alles goed.. ook mijn kantoor moet er aan de nesteldrang en lentekriebels geloven. Vanmorgen mijn kasten opeguimd, mappen netjes labels gegeven en kantoorspulletjes bijbesteld zodat mijn vervanger alles bij de hand heeft als iets op gaat. Duurt nog wel even maar toch :D

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ chocochick sterkte met jullie hond

Daphne ik vind wel dat het eruit vliegt. Maar goed heb het meeste dan ook al in huis gelukkig. Vanochtend ook weer slaapzakje en paar kleertjes gekocht. Kan het ook niet laten haha tis allemaal te leuk!

@ Denise wat fijn dat de physio zo goed gaat

@ lili jij ook al lekker in de tuin, hier ook heerlijk!

@ catnip wat herkenbaar die nesteldrang. Hier blijft het ook aanhouden haha.

Heb nou wel met mijn vriend afgesproken dat ik mijn lichaam meer in acht ga nemen, gister hele dag gewerkt en getennist daarna. Kon bijna niet meer lopen toen ik savonds van de bank af kwam. Maar kon 20 weken lang zo goed dat ik nou echt moet wennen. Toch maar stapje terug nemen. Vanmiddag doe ik dus ook lekker even helemaal niks meer! Genieten van de zon

3. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Baby In Buik, lil :D

Lief, Denise, je hoort van me :)

4. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    @ik ben verliefd boh oke hihi wel heel fijn natuurlijk maar ik verwacht ook niet anders wordt een gezonde baby :)

@madamev ja heerlijk he en zou zeker nasr je vriend luisteren hihi

@catnip hihi je kan het maar beter nop tijd op orde hebben ;)

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    MadameV: ik merk dat het na de 20 weken ook ineens een stuk minder werd lichamelijk, best een beetje balen :(
    Ja m'n bankie staat mooi hoor :D

Daphne: ah nee he, 1 colli verkeerd geleverd ;) Dat is inderdaad zo balen :(
    Qua uitgave; jup herkenbaar :):p

Chocochick: awh wat ontzettend rot dat jullie, jullie hondje toch moeten laten gaan :( Heel veel sterkte!!!

Ik ben verliefd: yay weer een dagje erbij!

Denise: is het nog gelukt om behang en een vloerkleed uit te zoeken?

Lili: fijn dat alles goed was met je manneke!

Catnip: haha grappig, ik ben om 22.00 ook naar bedje gestrompeld omdat ik moe was maar ook weer ontzettend misselijk ineens :( Vandaag ook nog, bleh...
    Jouw vervanger krijgt een fijn kantoor zo te lezen :D

All: nja ik ben weer misselijk, snif.. Maar of het nu weer van de zwangerschap is of ik heb wat onder de leden, geen idee.. Het is niks aan iig ;)
    Het bankje lag trouwens goed alleen jammer dat ik door de misselijkheid zo vroeg moest aftaaien hihi :p
    Vandaag wel gewerkt en dat ging gelukkig redelijk.

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

13 juli
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen
    16 juli
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje
    Minigirl ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    17 juli
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje
    Minimaus 20 jaar - 1e kindje - jongen
    19 juli
    Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing
    21 juli
    Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen
    Danielle - ? - 2e kindje - jongen
    22 juli
    Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje
    Jvs12 32 jaar - 2e kindje - meisje
    Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje
    23 juli
    DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen
    24 juli
    Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen
    25 juli
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen
    Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen
    27 juli
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje
    Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen
    28 juli
    Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing
    29 juli
    Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje
    Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje
    1 Augustus
    Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22 september
    Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Meisje: 8 Jongen: 9 Verrassing: 2

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

Maart
    Denise 14 maart - verloskundige
    Liesken 15 maart - echo
    Baby boom 18 maart - 20 weken echo
    Niekske 18 maart - verloskundige
    Danielle 20 maart - 20 weken echo
    Marygirl 24 maart - verloskundige
    Marievs 28 maart - verloskundige

April
    Lili 3 april - verloskundige
    Jvs 3 april - verloskundige
    Liesken 8 april - verloskundige
    Sterre 8 april - verloskundige
    MadameV 10 april - verloskundige
    Daphné 26 april - 3D-4D echo
    Chocochick 29 april - 3D-4D echo

Vlindermama's

Laupio
    Dreamchild
    Anelisa
    Truus86
    Mama mus

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Na die 20 weken loopt het lichamelijk inderdaad af, maar voor de meeste van ons is het toch wel lastig om ons daar bij neer te leggen geloof ik
    Ik kreeg gister op m'n kip van de fysio, moet echt beter naar mijn lijf luisteren, gelukkig gaat het de afgelopen dagen erg goed.

Behang is goed gelukt, vloerkleed nog niet omdat weer nog niet helemaal uit het behang waren, nu wel!

8. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben verliefd; fijn dat je er weer een dag bij hebt. ik blijf duimen.

DeniseG: wauw mooi hoor.

Sterre; er heerst ook iets hoor, ik was afgelopen week ook steeds wat misselijk, maar ook aan de diarree.

Tis ook heel moeilijk om een stap achteruit te doen en rust te nemen, dat ben je niet gewend. Ik vond dat met de 1e ook heel moeilijk en heb toen ook op mijn kop gekregen, nu doe ik het zeker wel wil geen risico's nemen.

Ik voel me hier nog steeds goed, wel het vermoeden dat ik weer last krijg van Ischias dus ff wat oefeningen opgezocht en als dat niet helpt naar de fysio want het is best pijnlijk.

9. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denise, wat een gaaf behang! Helemaal mijn stijl!

Sterre, wat vervelend dat je je weer beroerd voelt... Ik hoop dat het snel voorbij is.

Jvs, vervelend van die ischias. Kan je er verder niks tegen doen?

Daphne, is het pakket bog aangekomen? Gelukkig heb je nog wel even, maar het toch vervelend.

Catnip, wat heb je toch weer veel gedaan! Neem je wel je rust op zn tijd?

Ikbenverliefd, hoe is her vandaag met je? Ongeacht dat we elkaar eigenlijk niet kennen, denk ik erg veel aan je! Ik hoop zo dat de kleine blijft zitten...!

MadameV, rust op zn tijd is inderdaad erg belangrijk, maar niet eenvoudig.

Chocochick, wat vreselijk dat het dan toch zo ver is... Veel sterkte...

Lil, het genieten van de zon is hier voorlopig voorbij. Het is al de hele ochtend mistig hier. Ik hoop dat het zonnetje nog even doorbreekt vandaag!

Ik heb vanmorgen een rondje hardgelopen (maar 2km), maar ik. Oet het nu toch echt toegeven... Het wordt te zwaar... Sinds deze week merk ik eigenlijk pas dat sommige dingen echt niet meer gaan. Alles lijkt opeens zwaarder te worden. Ik weet ook wel dat het erbij hoort, maar het valt toch niet altijd mee om hieraan toe te geven. Vanmiddag nog één fotoshoot, en dat de rest van het weekend lekker niks meer!

10. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Chocochick, sterkte, lijkt me moeilijk om je hondje te moeten laten inslapen.

@Catnip, goed bezig geweest met je nesteldrang op kantoor!

@MadameV, herkenbaar hoor, dat het na 20 weken pittiger wordt voor je lichaam. Ik heb ook dat ik minder hard kan lopen/wandelen dan voorheen, en als ik actief bezig ben beginnen mijn buik en bekken al vlug te protesteren.

@Sterre, hopelijk was de misselijkheid er maar even eenmalig 1 dagje..

@Denise, heel gaaf behang, stoer!!

@Jvs, ischias kan inderdaad best pijnlijk zijn, hopelijk helpen de oefeningen wat.

Ik zie in de lijst dat de echo van mij bij 15 maart staat, maar ik had hem gisteren al. Ze gingen nog een keer extra kijken naar het buikje van de baby omdat die bij de 20 weken echo toch wel wat groot leek. Gelukkig bleek dat een moment opname te zijn, buikje is nog steeds ietsje groter dan gemiddeld, maar in de verste verte niets om je ongerust over te maken (liep nog maar 1 week voor) Mijn zusje was mee, en er werd nog best uitgebreid gekeken en gemeten. Hartstikke leuk dus eigenlijk. Nog een keer naar het geslacht, en dat was wel héél duidelijk zichtbaar ;) Kan geen misverstand over bestaan dat er een jongen in mijn buik zit.

Vandaag een rustig dagje, mijn dochter zit gezellig naast me. Ik had een sjaal om vandaag, en dan wil zij dat ook meteen. Net als mama's schoenen aan, mama's tas dragen... Het is zo'n meisje meisje, zo grappig om het verschil met mijn zoontje te zien.
    Vanavond bij mijn pasgeboren nichtje op kraambezoek, zin in!!
    En...net een draagdoek besteld: een Little Frog. Kijk er nu al naar uit om weer een klein hummeltje te dragen.

11. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nieske78; ja wat oefeningen en fysio dus hopen dat het helpt.
    Knap hoor dat je het zolang vol hebt gehouden het hardlopen, ik deed het gelijk al niet meer, durfde ik niet.

Liesken; leuk zeg dat ze echt een meisje meisje is, dat hoop ik ook straks.

12. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    @madameV, wat herkenbaar zeg. Eerste 20 weken gingen ook super bij mij maar sinds gister opeens last van pijn in mijn bil met uitstraling naar mijn been enzo.. werd er ‘s nachts zelfswakker van bij het omdraaien enzo. Volgende week maar even ostepaat naar laten kijken.

@denise, leuke behangetjes, zit een glittertje in of niet?

@niekske, wasinderdaad iets te druk denk ik vandaar ook de pijn ‘s avonds. Goeddat je nog bent gaan hardlopen zeg!
    @liesken, fjn dat alles toch goed is! Hihi leuk zo’n meid.. samen lekker tutten :D

@chocochick, heel veel sterkte vandaag meid :(

@ikbenverliefd, gaat het nog goed allemaal? Blijft het babytje lekker zitten? Hope so.. :)

@vandaag lekker van huis aan het werk, had geen zin om naar kantoor te gaan. Nog 3 uurtjes en dan weekend! Lekker helemaal niets gepland nog.

Ik kreeg trouwens een rekening van mijn zorgverzekeraar voor het bloedonderzoek bij 12 weken. Ik dacht eigenlijk dat alle zwangerschap gereleateerde kosten vollgedig vergoed waren en niet van eigen risico afgaan maar na een belletje met Zilveren Kruis kwam ik er achter dat dit dus niet het geval is. Vorig jaar heb ik geen aanspraak op verzekering gemaakt en eigen risico was nog helemaal intact, ik moet dus gewoon betalen. Jammer jammer…

13. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit klinkt als Ischias, je kunt wat oefeningen daarvoor vinden op internet en anders is een fysio ook goed (osteopaat kan misschien ook wel, geen idee)

14. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Gister weer naar de gynaecoloog geweest, Met onze kleine mini gaat het goed... wel had ik wat krampen rechts onder in mijn buik, maar toen we met de echo gingen kijken bleek die kleine daar helemaal te zitten (niet zo gek dus)

Daarna moest ik nog mijn bloeddruk laten meten, de onderdruk was 95, dus die verpleegstertjes (sorry dat ik ze zo noem) waren helemaal in paniek, terwijl ik alleen maar dacht, ja duh... ik hou niet zo van ziekenhuizen ;)
    Uiteindelijk dus toch weer een half uur aan zo'n apparaat gehangen en toen was de bloeddruk al weer veel beter :), dus de dokter zei : het is goed zo hoor, maar dat wist je vast al wel ;) ... Toch grappig dat die dus helemaal niet in de stress zat en tja ik ook niet...

Verder doe ik lekker rustig aan... Ben best moe de laatste tijd, dus moet maar een beetje op mijzelf passen...
    Voordeel is dat ik het moe zijn wel ken van voor de zwangerschap.. dus dat ik het ook wel kan (luisteren naar mijn lichaam)

@Wat het word, Tja ik word nu toch wel steeds meer nieuwsgierig naar wat het nu word, al kan ik ook nog wel wachten.. We zullen gewoon nog even gedult moeten hebben. En wat ik denk dat het word... pff lastig ene moment heb ik sterkt het gevoel het word een jongen en dan opeens praat ik er tegen of het een meisje is.. zo stom...

@Voelen, Helaas voel ik ook nog niet zo veel behalve krampen, wel af en toe een plopje maar dat is dan ook zo weer weg... ach de gyn zei dat ik er nog maar even van moest genieten want dat ik er straks nog knetter gek van ga worden ;)

@Dreamchild, Mooie buik zeg!

@lili, Als je het ziet is er inderdaad niks meer aan te doen. Wij hebben het echt nog helemaal niet gezien.. ben niet zo goed in echo's kijken denk ik haha

@sterre, Inmiddels zul je al wel antwoord gehad hebben op je vraag van die pijn links, bij mij was dat dus rechts en je kon op de echo echt heel goed zien dat die kleine met zijn handjes en voetjes aan de rechterkant zat.. en het liefst allemaal bij elkaar... ik weet dus niet wat het bij jou was, maar ik denk dat het best kan zijn dat het je kleine meid is!
    Leuk een ander bankstel... altijd fijn om dingen te veranderen!
    Wel schrikken van die politie! maarja nu zijn jullie weer even gewaarschuwd

@medamev , 10 pond! help... daar moet ik dus even echt niet aan denken!, Was dat verder wel een goeie bevalling?

@Denise, ik hoop dat die fysio je kan helpen met die klachten, ik zelf heb alleen af en toe wat last van mijn nek.. maar dat komt niet zozeer door de zwangerschap.. daar heb ik al langere tijd last van.. verder tot nu toe nog geen bekken klachten..

@weer, het was idd heerlijk, af en toe wel even buiten gezeten, maar vooral de deur open vind ik zo fijn! kan alles even lekker doorluchten :), helaas ziet het er naar uit dat het dit weekend niet zo mooi gaat worden!

@kleertjes, tot nu toe heb ik eigenlijk alleen nog maar 2 rompertjes met korte mouwen.. maar denk dat ik van alles een beetje koop... ik blijf er bij dat ik op dat moment wel zie wat ik nodig heb.. en omdat de winkels tegenwoordig toch zoveel open zijn komt het dan wel goed.. pas op dat moment weet je ook of de zomer ook echt de zomer is ;) misschien is het in juli wel herfst, je weet het maar nooit in nederland haha..

@verlof, Ik ga niet echt met verlof, omdat het vrijwilligerswerk is stop ik gewoon zodra ik vind dat dit moet.. denk dat dat wel zo begin juli is. misschien dat ik dan nog wel af en toe wat ga drinken daar maar verder ook eventjes tijd voor mijzelf :)

@Catnip, Wat vervelend zeg die kiespijn! ik hoop dat die inmiddels gewoon weg is!
    En tja die bevalling moet ik ook niet aan denken! maar we moeten er maar gewoon voor gaan... haha
    Volgens mij gaan bloedonderzoeken altijd van je eigen risico af.. tenminste bij mij wel...

@niekske, Echt die baas van jou! dat je het nog volhoud zeg! Vind ik heel knap van je.... Sterkte er maar mee... enne lekker blijven klagen hier! Altijd goed om even je hart te luchten..
    Mooie foto's maak je :)

@marygirl, Wat super lekker dat je zolang verlof kunt nemen! kun je dus lekker lang genieten van die kleine!

@belasting, is er iemand van jullie die een beetje ervaring heeft met een vennootschap? Word echt gek van al die dingen op internet!

@20w echo, Fijn dat de echo's weer goed waren! altijd fijn om te horen..

@minimaus , wat vervelend een lage bloeddruk! hoop dat je jezelf de rust gunt :)
    Leuk kamertje trouwens! wij moeten toch echt nog even wachten tot half mei

@daphne, vervelend dat er dan een pakketje niet bezorgt word... hoop voor je dat die snel komt...
    En geld dat gaat idd wel erg hard, al hebben wij in januari een hele hoop gekocht dus dat was in een keer veel geld en nu hoeven we nog maar een paar dingetjes..

@chocochick, sterkte met het verlies van jullie hond :( lijkt me erg moeilijk!

op 1 april heb ik weer een nieuwe afspraak bij de gynaecoloog, mijn verjaardag! :D , krijg ik mooi altijd cadeautje dat ik mini kan zien :)

Fijn weekend allemaal dames!

15. Ik ben verliefd

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Hier nog steeds baby in buik.

Ik zou dat niet kunnen, niet weten wat het wordt :) Bij alle zwschappen wisten we het ...

16. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Fijn dat de baby nog erin zit! Houden zo de komende weken!!!
    Hoe voel je je verder?

Ik kan het tot nu toe nog wel hebben dat ik het niet weet, we wachten met spanning af :)

17. Ik ben verliefd

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Uhm lichamelijk gaat het wel goed, verlies geen vruchtwater meer en psychisch spoken er allemaal dingen door mijn hoofd die mij gek maken

18. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Ja dat snap ik ! Is ook niet niks nu je pas met op de helft bent.. Ik hoop echt dat die kleine nog lekker mag blijven groeien in je buik!

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Denise: wat een gaaf behang zeg!

Jvs: pijnlijk he die ischias :( Ik heb er ook zo'n énorm pijn van gehad bij m'n jongens. Nu lijkt het nog mee te vallen (of ik ben nu wel wat slimmer om bepaalde dingen niet te doen :) )

Niekske: wauw nog 2 km gelopen... Knap!

Liesken: fijn dat het toch meevalt met het buikje! En heel duidelijk een jongen haha. Mijn tweede liet ook niks aan het toeval over bij de echo dus ik kan me er wel iets bij voorstellen :D
    Leuk dat je een draagdoek besteld heb. Ik vind de little frog's erg leuk.
    Veel plezier vanavond bij je nichtje!

Catnip: balen zeg van die rekening :( Labratoriumkosten worden inderdaad niet 100% vergoed (weet niet of dat altijd zo is) maar hier dus ook niet.
    Osteopaat hielp mij goed bij ischias ( als je daar last van hebt iig )

Annemarie: gelukkig alles goed met je bloeddruk.
    Hier was het inderdaad ook de kleine die links in m'n buik lag te porren :p
    Hier een en al ervaring met vennootschap op m'n bank zitten dus vraag maar raak :)
    En leuk verjaardagscadeau :)

Ik ben verliefd: fijn zeg! Inderdaad, houden zo!

Chocochick: hoe is het?

All: joehoe weekend :) Misselijkheid is weg dus ik denk dat het toch iets anders is geweest.
    Ik heb via mp wat kleertjes gekocht en heb ze vandaag gekregen. Ben er helemaal blij mee, ze zijn echt leuk :) Ik kan me alleen nog niet helemaal voorstellen dat daar straks echt een klein meisje in zit hihi :)

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

13 juli
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen
    16 juli
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje
    Minigirl ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    17 juli
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje
    Minimaus 20 jaar - 1e kindje - jongen
    19 juli
    Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing
    21 juli
    Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen
    Danielle - ? - 2e kindje - jongen
    22 juli
    Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje
    Jvs12 32 jaar - 2e kindje - meisje
    Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje
    23 juli
    DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen
    24 juli
    Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen
    25 juli
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen
    Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen
    27 juli
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje
    Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen
    28 juli
    Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing
    29 juli
    Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje
    Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje
    1 Augustus
    Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22 september
    Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing

Meisje: 8 Jongen: 9 Verrassing: 2

Afspraken:

Maart
    Baby boom 18 maart - 20 weken echo
    Niekske 18 maart - verloskundige
    Danielle 20 maart - 20 weken echo
    Marygirl 24 maart - verloskundige
    Marievs 28 maart - verloskundige

April
    Annemarie 1 april - gynaecoloog en jarig :D
    Lili 3 april - verloskundige
    Jvs 3 april - verloskundige
    Liesken 8 april - verloskundige
    Sterre 8 april - verloskundige
    MadameV 10 april - verloskundige
    Daphné 26 april - 3D-4D echo
    Chocochick 29 april - 3D-4D echo

Vlindermama's

Laupio
    Dreamchild
    Anelisa
    Truus86
    Mama mus

Deel Deze Pagina