Ik doe mee! Een mooi gebaar voor een ander forumlid. Heel veel sterkte morgen, Ik ben Verliefd, er wordt ontzettend met je meegeleefd, hier op het forum maar ook thuis!
@ikbenverliefd, heel veel sterkte voor morgen maak je niet druk om het reageren. Als behoefte hebt om te schrijven zeker doen, als je geen behoefte hebt voel je niet verplicht je hebt genoeg aan je hoofd. @Nienske, goed idee voor morgen dit topic op zwart. Ik doe mee. Liesken, grappig dat de kleine duidelijk reageert op de muziek. MadameV, vervelend die pijn ook bij jou. Herkenbaar hoor.. dat rustig aan doen is toch lastig. JsV, mochten de klachten echt blijven dang a ik wel naar speciale bekken fysio maar voorlopig tevreden met de ostepoaat. Een ostepoaat bendaderd het hele lichaam als een geheel en kijkt niet alleen naar botten of gewrichten, maar naar alle systemen en hoe die op elkaar zijn afgestemd en functioneren. Voorbeelde is dat door zwangerschap veel harder kunnen werken ivm met het afvoeren van vruchtwater. De overuren die de nieren maken heeft weer invloed op andere delen van ons lichaam zonder dat we dit door hebben. Vond dit stukje tekst, die legt het beter uit : ) In 't Wateringse Verloskundigen Lili, Sterre wat grappig dat je dit zo duidelijk ziet bij je kindjes. Kan me er nog niets bij voorstellen, zon klein meisje die op jou of je partner lijkt of allebei Babyboom, wat leuk zeg een meisje zo na twee jongens? Zal even wennen zijn! Je maakt het lijstje mooi gelijk. Dreamchild, hoe is het met jou dan gaat het allemaal goed?
Hier gaat het wel! Heb behoorlijke last van mijn heupen en ik denk dat dit een zware zwangerschap gaat worden. Maar dat maakt niet uit! Net kreeg ik enorme menstruatie krampen. Heb een heel klein beetje gekleurde afscheiding toen ik even ging controleren. Maar ik maak me nog geen zorgen. Verder gaat het wel goed hier! Ik maak me momenteel wel zorgen om mijn schoonvader. Het gaat even niet zo lekker met hem. Hij is onder controle bij een arts, vanwege onregelmatig heden bij zijn hart. Ze kunnen nog niet vinden waar het vandaan komt.
Ik doe ook mee. Mooi gebaar. Heel veel sterkte morgen Ikbenverliefd. wij denken met zn allen aan jullie. @dreamchild: fijn dat alles goed gaat en dat je je niet druk maakt om je zwangerschap. Super om te horen. Van je schoonvader is minder. Hopelijk is het niets ernstig. @voelen: Voel de kleine nu ook steeds vaker. Maandag was hij heel druk, maar gister en vandaag weer veel minder druk. Dit baart me dan wel weer zorgen. Vandaag nog weinig beweging gevoeld. Zo afentoe heel lichtjes. Het scheelt dat je het nu nog niet elke dag hoeft te voelen. gisteravond was hij ineens weer wakker . Hopelijk voel ik hem vanavond ook weer.
Catnip: osteopaat is heel goed idd die mensen kunnen echt veel. Fijn dat het zo nog gaat. Dreamchild; goed te lezen dat het goed met je gaat. Voelen; ik voel de kleine echt heel veel, ze is erg druk dat zei de vk en de echoscopiste ook haha kleine druktemaker nu al. Ik doe ook mee morgen uit respect. Ikbenverliefd: heel veel sterkte en kracht, ik denk aan jullie. Knuf
heel mooi gebaar ik doe morgen ook mee ! voelen : goh praat me der niet over meneer is zo druk en mama krijgt geen rust hahaha ! momenteel veel zorgen maar komt wel weer goed positiviteit is alles
Ik ben verliefd: heel veel sterkte gewenst alvast voor morgen. Hier gaat alles verder z'n gangetje. Deuk op werk, al bast veel last van buik en onder rug en ik geniet ontzettend van m'n dochter. Dat is echt een figuur!
Hartstikke bedankt voor het medeleven, het doet me goed om alle lieve berichtjes te lezen. Ik vind het zo superlief van jullie van morgen. Het allerlaatste dagje samen met onze vechter, het allerlaatste nachtje. We laten morgen hele mooie balonnen op voor ons ventje. Bedankt voor alle lieve woorden en steunbetuigingen. Xx Door
@ ikbenverliefd, excuses nergens voor nodig veel sterkte morgen @ niekske goed idee ik doe natuuuuurlijk mee.
Dreamchild: fijn te lezen dat het goed gaat. Hopelijk word de zwangerschap niet al te zwaar. Rot van je s.vader, hopelijk komen ze er nog achter. Marievs: Leuk dat je de kleine nu goed voelt! hier ook dagen dat ze minder beweegt maar dan zit er ineens weer een dag tussen dat ze het weer helemaal goed maakt Catnip: ik ben ook meer van de osteopaat. Maar het allerliefst ga ik naar een acupuncturiste. Jvs: leuk dat de kleine zo lekker druk is Minimaus: ojee veel zorgen hebben is niet leuk Chocochick: nu ben ik wel benieuwd wat je dochter uitspookt Niekske: heel mooi gebaar! Uiteraard doe ik ook met jullie mee! Lieve Dorien, ontzettend veel sterkte en kracht voor morgen! Ondanks het énorme verdriet hoop ik dat jullie er morgen een mooi afscheid van kunnen maken.
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 13 juli Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje Minigirl ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 17 juli Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje Minimaus 20 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 21 juli Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen Danielle - ? - 2e kindje - jongen 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 32 jaar - 2e kindje - meisje Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen 24 juli Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen 25 juli Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen 28 juli Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - meisje 22 september Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 9 Jongen: 9 Verrassing: 2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Maart Danielle 20 maart - 20 weken echo Marygirl 24 maart - verloskundige Marievs 28 maart - verloskundige April Annemarie 1 april - gynaecoloog en jarig Lili 3 april - verloskundige Jvs 3 april - verloskundige Liesken 8 april - verloskundige Sterre 8 april - verloskundige MadameV 10 april - verloskundige Daphné 26 april - 3D-4D echo Chocochick 29 april - 3D-4D echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus ik pas de lijst nog aan voor Dorien en Koen*
Ikbenverliefd, veel sterkte morgen bij het afscheid nemen van jullie zoontje. Moeilijke dag. Ik doe ook mee morgen.
Goeiemorgen allemaal, Hoe gaat het nu met iedereen? @ikbenverliefd, was het een mooi afscheidt van jullie kleine mannetje? Ik had kleertjes besteld maat 56 (ben bang dat anders onze kleine er meteen uit gegroeit is...) maar het ziet er best groot uit vergeleken met het rompertje die ik in maat 50 heb gekregen. Verder voel ik de kleine nog maar weinig... Eigenlijk alleen als ik rustig in bed lig... Dus dat maakt me soms wel onzeker... Het zal wel goed komen. Op wat moe zijn na merk ik wel dat mijn lichaam steeds meer went aan die medicijnen.. Echt duizelig ben ik dus niet meer , denk dat dit ook komt omdat ik er minder over nadenk en dingen toch maar gewoon doe, ik zie wel waar het strand... Nou fijn weekend allemaal... (Hopen op een zonnetje en niet het weer van gister ochtend!) X
Annemarie, ik weet niet of je het gezien had, maar er is een nieuw topic voor ons gestart als iedereen het er mee eens is. Dit omdat jullie over de helft zijn! En het een moment was voor een nieuw topic. Staat onder dezelfde naam!