16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jeetje Sab, balen maar zoals voorgaand al gezegd, het hoeft niets te betekenen. Anders morgen even de vk bellen.

De mijne werkt morgen over, ook cv-monteur maar in de grootbouw, leidinggevende en klus moet af. Ik ga dus lekker boodschappen met mijn moedertje doen

2. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Welterusten sab, lekker onder de wol!

3. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Slaap lekker meid!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

15
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    16
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Isabella82 - 31 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    17
    Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    18
    Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    19
    AnElisa: - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22
    Truus86 - 27 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    DeniseG1986 - 26 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    23
    Dreamchild - 31 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Jvs12 - 32 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    24
    Pharilla/Joyce - 35 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Marievs - 26 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    25
    Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Laupio - ? - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    27
    Memvan4 - 36 - 5e kindje - jongens/meisje/verrassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

November:
    Isabella82: - 14 november - gyn
    Sterre82: - 19 november - echo gyn
    Pharilla/Joyce - 27 november - echo gyn

December
    Isabella82: 2 december - intake & echo
    MadameV: 2 december - echo
    Marievs 2 december - echo
    Liesken 2 december - echo
    Sab1988 4 december - echo
    DeniseG1986 6 december - intake
    Sterre82: 7 december - intake verloskundige
    MadameV: 10 december - intake verloskundige
    AnElisa 11 december - echo
    Jvs12 12 december - echo
    Liesken 17 - verloskundige
    DeniseG1986 23 december - echo
    Dreamchild 23 december - intake & echo verloskundige

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Dreamchild: wat mooi van de band met je zus. Ik heb het al met mijn broertje gedeeld, kon het gewoon niet laten :p
    Oef ja zo'n zwembad is altijd bloedheet, succes! Hopelijk hou je het een beetje uit.

Liesken: hier ook een goede hulp in het huishouden :) Soms is hij nog preciezer dan ik :p

Marievs: kan goed bandenpijn/groeipijn zijn. Ik heb er ook elke zwangerschap veel last van. Bij de 2e heb ik er weleens paracetamol voor geslikt :)
    Ik had nu ook geen knaltesten maar die kruitvat 2v5 schijnen verandert te zijn en niet meer zo te knallen als voorheen.
    Ik ga wel meedoen met mvm, heb ik de vorige keren ook gedaan.
    Ik ben geen gelovige ( al bid ik soms wel, maf he ;) ) maar ik ben Nederland hervormd gedoopt. Waar kom jij vandaag dan?

Sab: hier ook onzekerheid door die kruitvat testen. Ook de cb nog verkeerd gebruikt... Maar 5 seconden in het potje gehouden ipv 20 wat ik dus pas zag toen ik m'n urine al weg had gegooid ;) Maar er kwam evengoed zwanger te staan :)
    Gefeliciteerd met de goede bloedwaarde!
    Onee lees nu van je lichte bloedverlies :( Houd moed, ik heb het ook gehad bij de 2e. Is niet leuk maar hoeft niet perse iets slechts te betekenen.

Mem: mooie test hoor! Zeker voor een test voor je nod.

Laupio: welkom en gefeliciteerd!

Truus: oeh lekker uitslapen, geniet ervan!

Kwaaltjes: misselijk gevoel met vlagen, wel de hele dag weeïg gevoel. Steken in m'n boobs en al flink groeipijn in mijn buik.

MadameV: leuk dat je zo'n band hebt met je tante!
    Haha you tube voor haken! Ik snapte er ook geen bal van maar daar wordt het echt goed uitgelegd en kan je het goed zien.

Mac: wel lekker op z'n tijd maar ik ben niet zo van de hamburgers hihi.

All: zo he he, ik ben bij met lezen enzo :D Vandaag flink druk gehad op het werk dus dat is wel fijn. Zo ben ik tenminste niet de hele tijd bezig met elk krampje en steekje.

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    YouTube maakt het er niet beter op haha! Moet er ook gewoon overdag aan beginnen bij daglicht haha.

Dames nog tips! willen het met Sinterklaas ook schoonfamilie vertellen. Bij mijn familie was niet zo moeilijk, leuk gedichtje voor pap gemaakt om voor te lezen en voor iedereen een kadootje. We doen normaal geen kados dus is makkelijk. Bij mijn schoonfamilie zijn al 2 kleine kinderen. We trekken altijd lootjes onder de volwassenen en doen dan alleen kado,'s en maken er dan een ouderwetse pakjes avond van. Nou zei ik tegen mijn vriend, moet eigenlijk 1 van ons je vader hebben ( zijn moeder leeft niet meer ) en ja dat is gelukt! Maar nu?! Het idee van het fotolijstje lijkt me wel wat maar misschien heeft iemand nog andere ideeën over een gedichtje oid? Het moet namelijk wel zo zijn dat het van " Sinterklaas " af komt ivm de andere Kids. Alles is welkom!

Welterusten dames ik zoek ook mijn bedje op

7. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.117
    293
    83
    Even snel: kzit hier met allemaal rokers! Mooi balen!! Hoop dat dit niet al te schadelijk is :(!

Balen sab! Hoop dat je nu geen bloedverlies meer krijg! Sterkte!

8. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Madamev, ik ga ff nadenken voor je over een gedicht! Op de een of andere manier komt iedereen bij me omdat ze nog een gedichtje moeten hebben... :)

Marievs, dat zal wel meevallen. ;) uiteraard is roken slecht enzo, maar van een avond zal het niet erg zijn. Vroeger wisten ze niet beter dat roken goed was, en rookte men ook zelf met een zwangerschap. En ook wij zijn groot geworden ;)

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    MadameV: hmm misschien een gedichtje die verwijst naar een cadeautje en daar dan iets in doen wat verwijst naar jullie zwangerschap?

Marievs: oef dat is niet fijn. Echt schadelijk zal het nu nog niet zijn denk ik (vruchtje krijgt nog alles via de dooierzak) Ben je met vrienden?

All: ik heb echt behoorlijk haaruitval :( Bij de andere zwangerschappen had ik juist zo'n mooie volle bos en het ziet er nu, nu al niet meer uit. Nog meer meiden daar last van?

10. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.117
    293
    83
    Goedemorgen dames,

Allemaal goed geslapen? Ik wel, maar wel nare dromen. Droomde dat ik ineens bloed afveegde L. Droom heel vaak en nu nog veel meer.

@Mac: Das minder dat die magnum classic op was. Ik heb pas ook die bounty op, maar de m&m blijft mij favo.

@madameV: Leuk, zo`n jonge tante. Ik ben zelf een jonge tante en zelfs al oudtante. Ik vind het heel bijzonder om tante te zijn en om leuke dingen met mijn neefjes en nichtjes te doen. Ga ook regelmatig naar de film, op vakantie, winkelen enz. De jongste is nu bijna 5 en op hem heb ik heel vaak gepast. Zo leuk. Hopelijk kan je vanmiddag wel even lekker liggen en slapen.

Memvan4: Ja, stop nou is met testen ;). Het is moeilijk, wilde vanochtend ook weer testen. Maar toch maar niet gedaan. Ik heb wel de kruidvattest met die plus op de foto gezet en nu zie ik dat deze wel gewoon knalt. Net zo donker als het streepje. Ik had die van vorige maand er ook even bij gepakt en ik zag dus dat ik gewoon naar het verkeerde streepje zat te kijken haha. Wat ben ik toch ook een muts.

@weekendplannen: Vandaag staat er niets op de planning. Morgenmiddag heb ik eerst zondagschool (ben leidinggevende) en daarna bij vrienden op de koffie en met hen uit eten.

@deniseG: Al gestest met je CB test?

@laupio: Welkom.

@sab: Hoe is het nu?

@bandenpijn: De pijn zit er nog steeds, maar minder aanwezig. Nu meer een drukkend gevoel in het midden van mn buik. Haha. S`avonds is het echt het ergst. Wel te dragen hoor, maar dan voel ik het goed. Denk dat ik dan gewoon te druk ben geweest. Misschien dat ik vanmidag ook wel even ga liggen, om toch mn rust te krijgen. S`ochtends voel ik het niet, todat ik wat ga ondernemen.

@Sterre82: Ik kom uit een klein dorpje vlakbij den bosch (weet niet of er mensen zijn die me zouden kunnen herkennen). Of bedoel je welke kerkrichting? Ik ben ook Nederlands Hervormd en nu Hersteld Hervormd (is opgesplitst). Ik was gister bij familie. Was erg gezellig, maar zij roken allemaal, behalve mijn man en ik.

@kwaaltjes: hier alleen misselijk als ik echt honger heb. Verder af en toe een vlaag van misselijkheid. En een beetje pijn in mijn onderrug, maar ik heb toch al een zwakkere onderrug.

Fijne dag allemaal!

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Heerlijk geslapen, wel ruim voor mijn vriend zijn wekker wakker, maar dat heb ik de laatste dagen elke keer.

Net gestest met cb, 2-3 weken en nog steeds zwanger :D

Wel heel vervelend die bandenpijn, heb ik gelukkig geen last van.

12. sab1988

sab1988 Niet meer actief

FF snel tijdens me werk, geen bloed meer gezien gelukkig, wel wat buikpijn.. afwachten maar :)

Fijne dag iedereen!

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen iedereen!

Marievs: gihi loeren naar het verkeerde streepje :p
    Ik kom oorspronkelijk uit Kat.wijk, zeer gelovig dorpje. Ik woon nu ergens anders en hier zijn ze allemaal katholiek. Mijn zoontjes zijn ook katholiek gedoopt. Leek me voor hun het beste zodat ze straks net als iedereen communie ed kunnen doen. Ik zal alleen tegen die tijd wel m'n schoonmoeder moeten raadplegen want daar weet ik dus niks van :p

Ik droom trouwens ook veel, nou ja, zeg maar gerust iedere nacht haha.

Denise: lekker hoor zo'n goede test :D

Sab: gelukkig is het bloeden gestopt! Werkse!

All: hier rustig aan doen want ik ben weer 'lekker' misselijk opgestaan :( De jongens kwamen eerst nog lekker bij ons in bed en hebben ons voorgelezen uit suske&wiske :D Vanmiddag een housewarming/verjaardag en morgen zal het intocht kijken zijn :)

14. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Sab, dat is super fijn om te horen! We duimen dat het gewoon een eenmalige actie was.

Dromen: dat deed ik de vorige keren ook enorm. Deze keer nog niet.

Sterre, vervelend dat je al zo misselijk bent zeg.

Denise, 2-3 weken!Mooi zo :) Wat kan je dan blij naar zo'n test kijken he!
    Ik heb toch ook nog een keer getest. Duurt met kruidvat tegenwoordig een eeuwigheid maar er staat een prachtige streep! Ik=blij hihi

15. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Laupio, welkom! Gezellig ook een jong gezinnetje :) Gefeliciteerd!

@Sab, ahh balen van het bloedverlies. Hopelijk valt het mee, gebeurt wel meer! Oh het is al gestopt gelukkig!

@Haken, youtube is een grote hulp. Zo heb ik het ook geleerd. En gewoon maar veel proberen. Je moet even de slag te pakken krijgen, en daar gaat wat oefentijd overheen. Maar als je het eenmaal door hebt is het heerlijk en hoef je amper naar je haakwerk te kijken. Ik haak bijna altijd als we tv kijken. Kijk ik wat en hebben mn handen meteen ook wat te doen haha.

@Marievs, ik geloof in God. Ga naar een chr geref kerk. Daar heb ik ook een eigen band waarin ik electrisch gitaar speel en zing. Erg leuk!

@Sterre, ja hier ook haaruitval.. Flink balen, hoop dat het snel ophoudt. Jammer van de misselijkheid bij jou...

@MadameV, ehhh, ga er even over nadenken!

@Denise, fijn als bevestiging :)

@Memvan4, haha ook nog een keer getest. Gelukkig een mooie streep.

Heerlijk geslapen vannacht! Onze kindjes zijn nog best vaak wakker maar nu weer een nachtje goed doorgeslapen. Vanmiddag gaan we naar de sinterklaasintocht. Ben benieuwd of ze het wat vinden :)

16. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.117
    293
    83
    Hallo,

Net moeders voor Moeders al op bezoek gehad en ik mag meteen beginnen. Ze was enorm tevreden over mijn test. Binnen een seconde stond het 2e lijntje er. En hij werd steeds donkerder.

Bekijk bijlage 360835

Mooie omslagdoek gehad en een sleutelhanger. En een tijdschrift. Zo leuk dit.

@haaruitval: wat voor vitamines slik jij? Kijk even of er vitamine B in zit? en dan met name B12. Zo niet, dan kun je deze slikken tegen haaruitval. In mama compleet zit het er gewoon in.

@misselijk: Het valt hier wel mee, behalve als ik honger heb. Dan moet ik ook echt eten.

@rugpijn: Net ook nog aan die mevrouw gevraagd en zij zei dat het door de zwangerschap komt. Ik mocht me niet meer druk maken en geen "enge" verhalen meer lezen op internet! Als het komt, ja dan is het niet anders. Maar ik moest nu gaan genieten en mijn test was zo mooi, dat ik dat gewoon moest gaan doen van haar. Hij is ook veel donkerder dan die van de kruidvat donderdag.
    Stom he, dat ik naar het verkeerde lijntje zat te kijken. Blond haha.

@kerk: Leuk in een band. Wat voor nummers spelen jullie allemaal? Speel zelf dwarsfluit, maar niet in een band. Heb de bundel : op toonhoogte. Fijne bundel is dit.

17. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Marievs, die is super duidelijk! En ja mag dus meteen al starten!
    Ik twijfel eerlijk gezegd nog. Ik werk 32uur en dan blijft er zo weinig tijd over om te verzamelen. En ik vond het de vorige keer zo stinken :(
    Vervelend dat je nu al zo'n rugpijn hebt zeg.

Door jullie haakverhalen krijg ik ook weer zin! Maar eerst nog even een week of 12 wachten zodat we het geslacht weten. Kan ik weer een dekentje haken.
    Vandaag ook nog even achter de naaimachine gezeten en dat was ook weer fijn. Ook maar weer wat meer mee doen dus :)

Heb verder nog steeds helemaal geen kwaaltjes. Komen vast vanaf volgende week hahaha.

18. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.117
    293
    83
    @memvan4: en nu moet ik je dus ompraten van die vrouw haha. Elke druppel telt. Ik werk ook 32 uur en ik doe het op mijn werk ook niet. Maar ze zijn blij met elke druppel. Er komt zo weinig uit wat ze kunnen gebruiken, dat ze enorm veel nodig hebben. Dus meiden die nog niet aangemeld hebben, denk er nog eens goed over na. En je krijgt een mooie omslagdoek!
    Het stinken valt wel mee. Alleen als je die blauwe bus opendraait. Dan stinkt het even. Verder niet. Ik hoop gewoon dat ik er andere mee kan helpen. Vind het zoiets moois dat zoiets kan. Ik wist eerst niet of ik mee wilde doen ivm mijn geloof. Echter heb goed geïnformeerd en heb er een goed gevoel bij.

Denk het ook je, ik heb ook pas kwaaltjes sinds ik een positieve test in handen had. Ineens begon het. Denk ook dat ik echt al verder ben, gezien de testen. Die vrouw dacht dat ook. Denk dus dat ik toch echt al bijna 5 weken ben (maandag).

Ben al heel de dag nergens anders mee bezig, dan met deze pagina. Maar probeer wel zo min mogelijk "enge" verhalen te lezen. Eigenlijk helemaal niet! Alleen maar leuke verhalen en een beetje zwangerschapstesten bekijken haha.

19. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.117
    293
    83
    ben ik (al)weer. Net lekker wezen douchen. Vanmiddag even bij mn ma koffie wezen drinken. Kon de koffie (gelukkig) goed hebben, maar lekker was hij niet. Toch maar door gedronken, want anders valt het te hard op. Mijn ma weet niet dat we bezig waren, maar mijn zus (die er ook was) wel.

Hebben jullie broers en/of zussen? Ik heb drie geweldige zussen. Allemaal stukken ouder. En ook al een aantal keer tante! Geweldig.

Even een wat andere vraag: ik weet dat het mag, seksen terwijl je zwanger bent. Maar ik durf het nu nog niet zo goed. Toch wil ik het wel doen, anders denkt mijn man straks dat hij alleen maar goed is als "zaadmachine" haha. Nee geintje, maar hebben jullie ook nog gewoon seks?

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dames bedankt! Maar ik ben er al uit, kwam er straks ineens uit rollen haha! Pakken in 1 kadootje voor hem chocola pepernoten en speculaas in en daarmee beginnen we ook het gedichtje:

Net zoals pepernoten, chocoladeletters en speculaas
    Hoort ook een gedicht bij Sinterklaas

De pieten hebben jou gekozen om deze voor te dragen
    Dat doen ze heus niet om je te plagen

Want toen ze nog in Spanje waren heeft ..... ( Vl.) met hen zitten mailen
    En nu wil Sint persoonlijk dit nieuws met jullie delen:

De familie .......(achternaam)..moet nog tot juli volgend jaar wachten
    Maar dan zijn jullie met negen in plaats van met zijn achten!

@ Marievs ik droom ook veel! echt ver van alles! van oorlog dat ik en mijn vriend van ernst Daniël smid ( jaja heb ook Tvoh gekeken haha ) mensen neer moeten schieten, tot aan dat ik meedeed aan het programma van BNN die de gastvrijheid van mensen testen haha. Maar moet zeggen dat ik altijd al heel veel droom dus wat dat betreft is dat niet anders.

Wel denk ik dat ik maandag ofzo ook nog f ga testen. Soms dringt het gewoon niet door, imdat ik nergens last van heb behalve moe. Off. Nog 2 weken en dan echo, blij van, dan word het iets meer werkelijkheid.

Marievs Heb vandaag ook niet gelegen hihi, werk ook altijd op zaterdagochtend, maar dat werd vandaag de hele dag. Zo maar even een uurtje liggen anders dan moet ik echt om half 10 al na bed en dat zou jammer zijn. Vl en ik hebben lekker wat hapjes gemaakt en in de kelder staan voor een gezellig avondje samen.

Ik heb een broertje en een zusje. Zitten allebei nog op school, mijn zusje woont net sinds 1 november samen en mijn broertje woont nog thuis. Ben echt zo benieuwd hoe ze gaan reageren. Heb wel een hele goede band met ze, maar ook een totaal ander leven haha. Mijn broertje die leeft voor bier en de kroeg haha

En qua seks Marievs dat heb ik net zo! Ik weet dat het gewoon kan, maar ik las laatst dat iemand een klein bloedlinkje had gehad maar dat kwam meer door de seks dan dat er iets was ofzo, maar daar zou ik dus echt mega van schrikken. Vandaar dat we iets meer " handwerk " doen haha. Ik durf gewoon niet zo goed.

Dus zie! Ik kan wek handwerk hihi alleen geen haken. Maar dat komt vast goed moet gewoon veel oefenen ;)

Deel Deze Pagina