16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat je zo actief bent Marie! Volgens mij loop jij ook op wolkjes nu :) Zou het kunnen dat je wat verder bent?
    En blijf idd ook lekker in de wolken en lees alleen leuke verhalen. Geniet van alles, heerlijk. Zo vaak maak je dit niet mee in je leven. En we weten allemaal dat het mis kan gaan maar probeer toch te genieten (zo, heb ik dat ook weer even tegen mezelf gezegd).

En ja hoor, je mag gewoon seksen. Normaal gesproken kan dat echt geen kwaad. Hier wel twee zwangerschappen andere ervaringen maar dat is uitzonderlijk. Bij mijn dochter met 28 wkn premature weeën na een hele gezellige avond ;) Heb meteen week in het ziekenhuis gelegen aan de weeënremmers. En bij de laatste met een week of 10 een fikse bloeding na een vrijpartij. Maar dat kon verder geen kwaad, was toch echt baarmoedermond.
    Maar heel eerlijk? Voorlopig durven wij even niet ;) Wil eerst met de gyn overleggen want hij in ons geval adviseert.

Man en dochter liggen op de bank te slapen, zo lief...smelt.

2. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, ik heb 1 zus. Helaas heb ik momenteel geen contact met haar, ook niet met mijn ouders. Twee maanden geleden om niks enorme ruzie gehad en dit is dus het resultaat. Echt heel erg :( Ik hoop dat we spoedig het contact weer kunnen herstellen.
    Maar ook zonder dit hadden we niet z'n hechte band dat ik het ze nu al ging vertellen. Pas rond 10-12 weken. En mijn ouders waren de laatste keer verre van blij dus staan nu vast ook niet te springen. Tsja..wij gelukkig wel :)

3. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames ook ik wil me graag aansluiten bij jullie clubje :D

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Liesken: en, hoe vonden de kindjes de intocht?
    Leuk dat je gitaar speelt :) Vind ik altijd zo mooi.

Marievs: wauw wat een mooie test! Die vrouw heeft eigenlijk helemaal gelijk, lekker genieten. Ik word af en toe best onzeker door al die verhalen maar probeer ook in mijn hoofd te houden; het gaat vaker goed dan fout.

Ik heb nog 2 jongere broertjes en hier ook wat leeftijdsverschil. 6 en 12 jaar. Mijn moeder raakte helaas moeilijk zwanger, anders had ze meer kinderen gehad en was het verschil niet zo groot geweest.

Ik snap wat je bedoelt met je man :) Maar hier is de zin 0,0 door de misselijkheid en groeipijn. Maar er zijn natuurlijk ook andere manieren om je man een plezier te doen ;)

Mem: wat heb je gemaakt op de naaimachine? Mij lijkt het geweldig om zelf kleertjes te kunnen maken.
    Wat lief dat man en dochter samen liggen te slapen :)
    Oei wat rot dat je ouders niet blij waren de laatste keer :( Hier op zich geen slechte band met schoonouders maar of ze blij voor ons gaan zijn met onze 3e zwangerschap... Wij hebben er nooit een geheim van gemaakt 3 kinderen te willen maar vorig jaar gingen ze spulletjes weg doen want 'er komen er toch niet meer' en '3 kinderen is niks, moet je niet aan beginnen'. Heel vervelend. Ik zie er ook best tegenop om het hen te gaan vertellen ;)

MadameV: wat een leuk gedicht!
    :D Ik kan wel handwerken zegt ze :D

Mama mus: gefeliciteerd en welkom! Eerste kindje? Geef even je 'gegevens' ( leeftijd, uitgerekende datum) dan zet ik je gelijk op lijst :)

5. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje:D

Zwanger van een 2e kindje,ben 25 jaar en de uitgerekende datum is 19 Juli
    Over twee weken een controle afspraak bij fertiliteits- kliniek daarna kunnen we een afspraak maken bij de verloskundige :D Zoo spannend!

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

15
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    16
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Isabella82 - 31 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    17
    Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    18
    Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    19
    AnElisa - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Mama mus - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22
    Truus86 - 27 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    DeniseG1986 - 26 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    23
    Dreamchild - 31 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Jvs12 - 32 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    24
    Pharilla/Joyce - 35 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Marievs - 26 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    25
    Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Laupio - ? - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    27
    Memvan4 - 36 - 5e kindje - jongens/meisje/verrassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

November:
    Isabella82: - 14 november - gyn
    Sterre82: - 19 november - echo gyn
    Pharilla/Joyce - 27 november - echo gyn

December
    Isabella82: 2 december - intake & echo
    MadameV: 2 december - echo
    Marievs 2 december - echo
    Liesken 2 december - echo
    Sab1988 4 december - echo
    DeniseG1986 6 december - intake
    Sterre82: 7 december - intake verloskundige
    MadameV: 10 december - intake verloskundige
    AnElisa 11 december - echo
    Jvs12 12 december - echo
    Liesken 17 - verloskundige
    DeniseG1986 23 december - echo
    Dreamchild 23 december - intake & echo verloskundige

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mama mus: leuk zeg, hoe oud is je eerste?
    Welke kliniek zit je? Hebben jullie lang op een zwangerschap moeten wachten?

Oja, datum afspraak, zet ik die er ook bij :)

8. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Hoi meiden,

Wat een leuk gedichtje madamev! En mama mus, welkom!

Ik heb alles gelezen, maar ik kan echt niks onthouden. Ik weet ook niet meer op wie of wat ik allemaal kan antwoorden.
    Vandaag is mijn zus hier geweest, later kwam mijn pleegzus ook even. Dat even werd dus gezellig tot 5 minuten geleden haha.
    Ik ga morgen toch maar nog een keer lezen wat jullie hebben geschreven, sorry.... Mijn hoofd is echt een zeef, misselijk, buikpijn en (nu al) pas ik een broek niet meer! Ik denk dat ik weer net zo snel ga groeien als met de eerste.... :( met 7 weken al aan de zwangerschapsbroeken.... Dat wordt dus geen geheim bewaren tot de 10-12 weken....

9. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een hoop geklets, niet bij te houden haha.

Kwaaltjes: hier echt helemaal niks en dat maakt me best onzeker.

10. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    #250 Dreamchild, 17 nov 2013
    Laatst bewerkt: 17 nov 2013
    Jvs, bij de eerste heb ik helemaal niks gemerkt van kwaaltjes. Alleen het snel buikje kweken dan. Het hoeft idd niet zo te zijn, dat je ergens last van hebt. Ik merk nu echt duidelijk verschil tussen beide zwangerschappen....

Maar ik snap het wel. Ik weet het nog bij de eerste dat ik niks raars voelde en het me ook onzeker makte. Heb je bij de vorige wel van alles gehad?

11. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee bij de 1e ook totaal niks, de hele zwangerschap niet.
    Maar naar de MA ben ik erg onzeker geworden.

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Dreamchild: gezellig dat je zussen op bezoek zijn geweest.
    Hier ook al een hoofd als een zeef :) En ook hier begin het buikje al te komen. Een broek zit al echt niet lekker meer. Op mijn werk zou de oplettende kijker al iets gezien kunnen hebben :)

Jvs: begrijpelijk dat je na je mk onzeker bent. Het is sowieso al spannend maar als je dat meegemaakt hebt lijkt het mij extra spannend.

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Gelukkig pas ik al mijn broeken nog prima, wel vind ik het savonds prettiger om lekker een jogging broek te dragen, waarom weet ik niet. Hoop niet dat ik met 7 weken al aand e zwangerschapsbroeken moet want die heb ik nog niet! Heb wel andere leuke positiekleding gescoord maar allemaal zodat je buik juist opvalt niet verhullend haha. Wil het nog 3 weken volhouden tot we het naaste familie vertellen. Dan heb ik ook mijn eerste echo gehad en dan begin we bij de familie en zo langzaamaan de rest.

Heb vanmiddag nog een feestje van een vriendin. Ik ga bobben want mijn vriend heeft vorige keer gedaan haha. Maar denk dat ik er toch zogenaamd 1 of 2 drink aangezien ik dat normaal ook deed. PDF dat word nog wat. Drink normaal Malibu cola, mijn vriend ook af en toe. Die zei al als het zelfbediening is doe je gewoon wat water bij de cola om te verdunnen en dan doe ik wel heel veel Malibu zodat er wel flink wat uit de fles komt haha. Wat een theorieën toch weer. Maar ik maak me er gewoon druk om, zeker omdat volgens mij niemand er nog mee bezig is, maar het de laatste tijd er wel vaak over gaat zoals bij zussen enz.

Verder heb ik ook nog helemaal geen kwaaltjes. Behalve moe dan. Ook niet misselijk ofzo. Hooguit af en toe wat rek en strek pijn. Ik ga er gewoon vanuit dat het goed zit eigenlijk. Het heeft geen nut om me druk te maken voordat ik ook maar een echo heb gehad denk ik dan. Al snap ik dat dat na een mk wel even iets gevoeliger ligt.

Fijne zondag dames!

14. Isabella82

23 okt 2013
    69
    0
    0
    Goedemorgen meiden'

Jullie hebben lekker doorgekletst :)

Voor de nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd!!!

MadameV: daar heb ik dus ook enorm moeite mee, de feestjes!!!! Normaal drink ik ook 1 à 2 glaasjes, dus dat zal de overige mensen ook opvallen. Binnenkort hebben we ook een feestje en dan moet ik maar met mijn zusje afspreken dat zij 1 keer mijn wijntje opdrinkt hihihi.

Lijst: ik heb op 28 november nog een afspraak bij de gyn.

Hier lekker rustig aan doen vandaag en jullie?

15. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Gister kon manlief er ook niet omheen om uit te leggen waarom ik op de wc zo lang zat.... Hihi, dus zussen weten het. Pff, nu nog twee stiefzusters te gaan en 2 broers. Dan de opa's en oma's nog... Maar wil de echo afwachten. Dus buikje, blijf nog even klein!

Madamev, ik denk dat je je er niet druk om moet maken.misschien let wel helemaal niemand op als je drinken pakt ;)

Jvs, ik snap het ook wel hoor, na de miskraam. (Zelf nooit meegemaakt, maar kan het me voorstellen)

Sterre, ben Dus niet de enige met een zeefhoifd! :)
    Ik heb net lunch gemaakt voor manlief. Broodje ham met verse prei, mayonaise en peper en zout. Alleen denk ik dat manlief niet zo blij is, want volgens mij ben ik bij 1 de ham vergeten..... En dat is niet lekker haha. Straks maar even de was wegwerken en daarna aan de puzzelschilderij van dochterlief beginnen. Ze heeft een grote puzzel gekregen van tinkerbell en die wil ze aan de muur.

16. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze is zoon is 7 en halve maand. Wij zitten bij Geertgen in Elzendorp(ergens in Brabant). Deze keer was het gelijk de eerste iui poging raak. In augustus besloten weer opnieuw te beginnen,maar allemaal geklooi met ovulatie testen. In september werd ik ziek tijdens ovulatie en moest aan de antibiotica en op aanraden van arts geen iui. In oktober dus gelijk raak :) Voor de datum van afspraak moet ik nog even wachten,word ik over terug gebeld.

17. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Hihi, moeilijk al die feestjes. Ik weet nog wel dat ik daar in een ver verleden bij vriendinnen ook altijd enorm op lette hahaha. Maar toen waren we zelf ook bezig met zwanger worden. Als een ander dat niet zo is, dan valt het veel minder op.
    Ik drink wel vaker niet dus hier valt het gelukkig niet zo op.

Buikje: nog ik heb al een hele buik van mezelf ;) Maar toch zie je snel dat ie groeit! De laatste keer rond de 8 weken al dat mijn broeken niet fijn meer zaten. Maar met een positiebroek valt je buik meteen zo op. Ben benieuwd hoe dat nu zal gaan. Nu uiteraard nog nergens last van.
    Uberhaupt nergens last van....alleen van onzekerheid haha. Is dat ook een zwangerschapskwaaltje?

Dreamchild, dan maar snel zelf die met ham op eten hihi/

Man ligt ziek op bed en ik ben aan het opruimen..bleeehhh.

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haha ja pfff die feestjes, misschien zit ik mezelf wel gewoon gek te maken hoor. Maar straks Smste 1 vriendin om te gaan fietsen, neeeej! Daar gaat mijn smoes. Heb er nu maar van gemaakt dat we daarna nog na mijn schoonzus moeten dus met de auto gaan. Misschien hebben ze wel totaal niks door, die ene vriendin die het weet zei ook van jij denkt dat, maar ik heb nooit gedacht dat jij ermee bezig zou zijn. Het zou gewoon zo leuk zijn dat het over 4 weken nog echt een verassing is ipv dat dachten we al.... Maar goed. Volgende week weer 2 feestjes met vriendinnen, maar ik geloof dat ik deze week aan de antibiotica moet ;)

19. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Haha, de ham zit allang in mijn buik!!! ;)

Veel plezier in ieder geval op alle feestjes!

Ik ga nu eerst maar even liggen, ben moe! Daarna maar puzzelen.... :)

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Nou ik had wel gelijk over die feestjes, had de thee net op toen kwam mijn vriendin die het feestje gaf aan met een fles Malibu, hier! Speciaal voor jou. Heb er dus maar 1 gedronken, met heel weinig Malibu en heel veel cola. Wou het gewoon echt niet verdacht laten lijken, zo'n 2 slok kan niks doen toch?

Deel Deze Pagina