16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Ach Pharilla, wat ontzettend naar. Heel veel sterkte met dit verlies. En misschien wel goed als jullie het bij de gyn aankaarten, hopelijk kan uitgezocht worden waarom het meerdere keren is gebeurd of dat het misschien stom toeval is.

Dreamchild, fijn dat je meteen vandaag een echo kan krijgen. Hoef je in ieder geval niet lang in onzekerheid te zitten. Ik zou ook zo enorm schrikken als ik nu bruin of rood zou hebben... Natuurlijk hoeft het allemaal niks te zeggen, dus voor nu gaan we er gewoon vanuit dat het nog goed zit!
    Gaaf hoor, de gegraveerde groeimeter en klok. Best een kunst!

Annemarie en Niekske, gefeliciteerd en welkom!

@Sterre, veel succes vandaag bij de echo. Spannend hoor!!

@Marie, mooie tekst en heel erg waar! Haha, grappig, een man die aan je ziet dat je zwanger bent. Dat hoor je ook niet vaak ;) Leuk dat je het kon vertellen.

Zó, ik had me toch een opvlieger vanochtend! De kindjes waren wakker dus ik mn bed uit. Dacht, maak eerst even ontbijt voor de kindjes en dan eet ik zelf wel wat. Maar dat was dus niet de goede volgorde! Had echt het gevoel dat ik flauwviel, begon helemaal te zweten en duizelig te worden. Pfff, even een paar minuutjes op de bank toen zakte het weer weg gelukkig. Voortaan maar een pak crackers naast mn bed zetten.

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Veel sterkte Joyce, blegh naar meid :(
    Hopelijk kan de gyn toch iets voor je betekenen.

Dreamchild succes straks bij de echo!

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik reageer straks even goed, moet zo de jongens van school en psz ophalen. Ik had een goede echo mét een kloppend hartje :D Poeh he, ben ik even opgelucht!

4. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Wat mooi sterre!! Ben blij voor je! :)

5. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Sterre, wat fijn! Krijg tranen in mn ogen! De 1e echo van ons clubje en die is goed! Super! Wie is de volgende??

Balen Joyce! Echt erg dit! Digiknuffel!! Ook hier krijg ik tranen van! Hoop dat je wat te horen krijg van de gyn en dat jullie snel weer zwanger mogen worden en dat het dan wel goed gaat!

Welkom nieuwe dames! Denk dat mijn telling qua zwangerschap niet erg klopt! Ben ook 5 weken en pas de 24ste uitgerekend! hoop 2 dec te horen hoever ik echt ben en of het er 1 of 2 zijn :p!

Last van mn maag vandaag! Geen idee wat dit is! Het voelt niet gevaarlijk hoor, meer een brandend gevoel! Zal wel maagzuur zijn ofzo! Mn buik is ook opgezet! Lijk wel of ik al een week of 10 ben! Mn broek zit ook echt strak en vanochtend nog niet :)! Wat is het toch fijn om zwanger te zijn! En dit meen ik echt!

6. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Haha Marie, ik mag vanmiddag :p. Maar bij mij zullen ze nog niet veel zien. ;)

Over het bidden gesproken, ik bid nooit en doe dus eigenlijk ook niks met het geloof. Heel soms, als ik het wil, bid ik dus wel... (bijv. Op de begrafenis van mijn opa heb ik gevraagd of ze goed voor hem zullen zorgen)
    Vanmorgen dus ook even gedaan....

7. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Ik zal je meenemen in mijn gebeden dreamchild! Heel veel succes! Komt goed! Heb vertrouwen!

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ooh Joyce, ben er echt even stil van, heeel veel sterkte.

Wat fijn Sterre dat je al een goede echo gehad hebt, helemaal super.

Nu hopen dat je de jouwe ook goed is Dreamchild, succes.

9. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Weet je al iets dreamchild?? Zit enorm in spanning hier!!

10. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Wat was dat raar! Nog niks te zien op de echo, alleen zag ze in mijn eierstokken veel blaasjes, ze dacht dat mijn ei zou gaan springen. Noemde me niet zwanger, hoe vervelend ook. Nog een keer kijken, zag ze wel wat in mijn baarmoeder, maar nog geen zakje oid. Alleen een streepje (baan van eitje naar baarmoeder toe)

Ik moest van haar gelijk thuis nog een test doen, want ze dacht Mss een bbz. Ik test gedaan en ja hoor, duidelijk positief!
    Ik haar weer gelijk bellen, zij had ondertussen echo nog een keer bekeken. Ze denkt dat die blaasjes in eierstok een paar kleine cysten zijn. En ze noemde me nu ook gewoon weer zwanger!

Volgende week krijg ik nog een echo, want ze zei dat er dan wel iets kleins te zien zou moeten zijn! Het bloed noemde zij ook oud bloed, kan nog van de innesteling zijn....

11. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Dat is wel heel raar zeg! Dit is heel vreemd! Een bbz moeten ze toch ook kunnen zien op de echo? Waar zou die test dan op reageren? Kunnen ze ook op die cysten reageren? En later noemt ze je wel weer zwanger?? Twas misschien nog veel te vroeg om iets te zien! Misschien ben je ook wel minder ver dan dat je denkt! Al is dat ook wel vreemd!

Meid wat is dit naar zeg! Hoe ben je er onder?

12. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Even een andere vraag: kan ik in de 5e week al een dikkere buik krijgen?? Mn broek zit echt niet meer lekker!! Vanochtend zat hij gewoon goed en nu heb ik de knoop losgemaakt!

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Marievs dat kan heel goed. Dat zijn dan meer ue darmen/maag als het embryo want dat is zo ong een rijstkorrel groot op dit moment.

@ pharilla nogmaals dikke knuffel.

@ dreamchild hmm raar. Nou weet je eigenlijk nog niets zeker. Maar ben je wel een beetje gerust gesteld?

Poeh! Er werd hier zoveel gekletst sorry als ik iemand voor het hoofd stoot om niet op jou verhaal in te gaan.

Hier alles prima. Alleen moe verder 0.0 kwaaltjes. Kreeg gister gewoon een stortvloed twijfel over me heen. Zo van wat nou als er niet eens wat zit maar ik gewoon niet ongesteld ben geworden ( heb niet voor niks 6 x positief getest ) maar goed. Soms maak je jezelf helemaal gek. Ik dacht dus ook vanochtend als ik nou een test doe en dat stelt me iets meer gerust waarom niet. Wat is dan 5 euro voor kv2v5 dus ja, dikke knaller al supersnel te zien. Opzich geen nieuws ben vandaag of morgen 6 weken maar het stelt me wel enigszins gerust en daar ging het me eigenlijk om. Zou blij zijn als ik ook een echo heb gehad! Dan is er meer duidelijkheid en word het allemaal wat echter!

14. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Stom he, dat je dan toch een echo nodig hebt voor het "bewijs"
    Hier het zelfde verhaal en ik moet echt nog wel even wachten!

15. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    @Sterre, wat goed! wat een opluchting! :)

@Pharilla, ik snap dat je niet meer verder wil lezen, wat ontzettend balen! Ik zal voor je duimen de volgende keer en hopelijk kan de gyn wat voor je betekenen.

@Dreamchild, wat vreemd, dat is wel een hele aparte afspraak geweest... hopelijk volgende week gewoon een duidelijke echo! Zal voor je duimen.

Ik sta trouwens nog niet in de afsprakenlijst. Ik heb 26 november mijn eerste echo+intake bij de gyn.

Van zwangerschapskwaaltjes merk ik vandaag niet echt veel... ben sinds gistermiddag behoorlijk ziek. Extreem koud en heet en veel pijn in mijn keel en oren. Heb vanmorgen al een paracetamol gehad. Ik baal wel, want ik moet op cursus vanavond. De laatste cursusavond die ik niet mag missen anders krijg ik geen certificaat en kan ik bepaalde dingen op mijn werk niet meer doen. Dus voor ik die kant opga neem ik nog een paracetamol en ga gelijk als ik terug ben maar naar bed :)

16. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Ja, maar ik denk dat dan ook echt het besef pas komt, je hebt nu een streepje! Ja leuk, maar je ziet niets! Ben blij dat ik wel wat kwaaltjes heb, anders had ik het helemaal niet geloofd! Voor mij is het ook de 1e, dus dan is het denk ik ook weer anders!

Ja, die testen he haha! Ik heb er nu nog 1 liggen, maar die ga ik niet meer gebruiken! Gisteravond al gedaan ha! En net als bij jou madamev! Gelijk streepje en binnen 5 min vette knaller! En dat met avondurine haha!
    ik snap dat je die test heb gedaan! Soms voel ik nu even niets en denk dan ook: oh, is het wel echt! Maar dan zit ik even aan mn borsten en dan weet ik het weer! Zo doen ze gin zeer, maar kom er niet aan haha!
    Wanneer moet jij voor een echo dan madamev? Dacht te menen ook 2dec!

17. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Zie trouwens dat ik niet de enige ben die een vroege echo heeft! Dacht dat ik al redelijk vroeg was met 6 en een halve tôt 7 weken! Nog 4 hele en 2 halve werkdagen! En nog een paar vrije dagen! Dan is het zover!

Heel ander onderwerp: zijn hier musicalsliefhebbers?

18. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Oh, en succes vanavond truus! Even doorbijten en daarna lekker naar bed!

19. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Dankje marie, heb vanmiddag ook gewerkt, was maar 1,5 uur. Dat ging redelijk. Merk nu dat de paracetamol is uitgewerkt van vanmorgen, maar ik wacht tot half 6 met de andere, dan heb ik mijn opleving tijdens de cursus.

Moest vandaag mijn medicijnen halen bij de apotheek, de vrouw kwam terug met een heel briefje met vragen omdat wij eerder hadden aangegeven een kinderwens te hebben. Nu kon ik vertellen dat ik zwanger was :) Ze wou weten of dat kon met de medicijnen en of mijn arts dat wist en of ik extra in de gaten werd gehouden.
    Heb natuurlijk alles in overleg gedaan en uitgelegd dat er extra controles zijn, dan kon zij het gelijk in der systeem aanpassen. Zodra ik een uitgerekende datum wist moest ik dat doorgeven voor eventuele medicijnen tijdens de borstvoeding en verdere zwangerschap.

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Marievs ik heb idd ook eerste echo 2 dec. Staat savonds gepland mijn vriend wil ook graag mee. Lijkt me Heel bijzonder moment. Als alles goed is dan natuurlijk. Nog 4 hele en 2 halve dagen werken tot aan je echo? Of wat bedoel je? Hoeveel werk je dan in de week? Als ik het goed begrijp dat je tot aan je echo bedoelt dan moet ik nog 4 hele en 6 halve haha

Ik hou zeker van musicals maar vind het ook wel prijzig dus ga niet al te vaak.

Deel Deze Pagina