16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Ik werk 4 dagen per week! Maar deze week werk ik een halve dag en maandag van de echo ook! Of helemaal niet! Kan mn hoofd er dan denk ik toch niet bijhouden! Ik moet dan eigenlijk nog 5 dagen en 2 halve dagen! 1 dag vergeten, het is pas dinsdag!

Ja he, zijn erg prijzig! Wij gaan ook altijd met korting!

Mn banden zijn weer aan uit uitrekken! Voel alles weer haha! Goed teken :)!

2. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ik voel me er toch wel raar onder, het moet wel gewoon zwanger zijn, want 5 vals posi gebeurd tochniet? En de eerste 4 waren vorige week, dus als die op mijn ei zouden reageren, zou ik nu toch niks moeten hebben? Maar hij was toch positief!

Musicals ben ik dol op, maar ik vind het ook prijzig. Ga dus eigenlijk nooit!

3. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Mag ik met jullie meekletsen? :D

4. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Welkom ik ben verliefd! :)

5. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Is het trouwens normaal om
    Zo snel al de verloskundige te bellen?
    Tja eerste zwangerschap zullen nog veel vragen komen ;)

Dit is trouwens mijn eerste test...

Jullie gaan zo snel! Hoop het een beetje bij te kunnen houden haha!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      6,2 KB
      Weergaven:
      10
  6. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    *Breekt in*

Ik wil je heel veel sterkte wensen!!
    Lijkt mij heel moeilijk wat je allemaal meemaakt..

*Breekt uit*

7. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Je kn altijd bellen met vk om je in te schrijven. Mocht er wat zijn, weten ze iig al van je af! Mss dat echo wat later komt.

Mooie test!!!

Btw, om even mijn laatste twijfel weg te halen, dit is de test vanvorige week en vanmiddag...

8. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    En natuurlijk vergeet ik de foto :) maar deze is wel duidelijk toch?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,2 KB
      Weergaven:
      10
  9. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    @ Dreamchild: Ja, vooral die linkse. Die is echt duidelijk. die rechtse is iets minder, maar ook duidelijk. Mooi rapport van je kindje! Super. Mooie klok en groeimeters. Ik kon ze op mijn telefoon niet goed zien. Nu op de laptop wel.
    Wat zei je man ervan? Het is ook echt raar. Hoop dat er volgende week meer te zien is. Ze zijn wel nog heel licht, dus je zou zeggen dat het echt nog heel pril is. Dat je misschien korter bent dan 4 weken en 6 dagen. Mijn test op 4 weken en 4 dagen was iets donkerder dan de linkse test van jou. Maar tis wel duidelijk dat het hcg hormoon in je lichaam zit.

@ annemariew89: Ja er wordt hier volop gekletst. Mooie test. Ik heb geen clearbleu testen gedaan. Alleen maar kv en eentje van mvm. Ik heb ook al gelijk gebeld. Wist donderdag dat ik zwanger ben en vrijdag gebeld. Wilde in de avond en niet te lang wachten, dus daarom gelijk maar gebeld. Heb je al weer een nieuwe test gedaan?

@ikbenverliefd: Welkom. Wauw, je hebt al vier kindjes en nu een vijfde. Volgens mij heb ik jou gefeliciteerd in je ik ben zwanger topic. Deze was onverwachts, maar welkom?? Of was het toch iemand anders? Ik zie dat er ook een tweeling tussen zit. Mooie namen ook.

@Flipske: welkom. 24 juli ben ik ook uitgeteld, als het goed is J. Hoop daar over 2 weken meer over te horen. Wij willen het ook met de kerst gaan vertellen. Nee, heb net niet teveel van mn lichaam gevergd gelukkig. Maar het had niet langer moeten duren. Als mensen die niet hebben meegemaakt of in de nabije omgeving hebben meegemaakt, dan is het ook moeilijk om je er iets bij voor te stellen. Het is gewoon een rot ziekte die in je hoofd zit. Je weet ook wel dat je er niet mooi uitziet, maar je wilt die controle houden.

@deniseG: heb jij ook wat kwaaltjes? Hoe voel jij je?

@Joyce: Ik ga je in de gaten houden wat het was bij de gyn. Misschien vertel je het wel in een of ander topic. Ik leef met je mee. Zeg niet dat het niet belangrijk is meis, wij zijn er voor elkaar.

@liesken: Ja, maar die man kent mij ook enorm goed. Hij is vier jaar lang mijn teamleider geweest en hij kan aan mijn gezicht zien hoe het gaat. Toen ik hem in september zag waren wij net bezig met zwanger worden. Toen vroeg hij ook iets aan mij en ik wachtte te lang met mn antwoord. En toen wist hij het. En nu straalde ik: zei hij. Het is echt een geweldige man. Was echt heel bijzonder om het hem te vertellen. Ik weet ook dat hij het echt niet door verteld.

Nou, ik ga maar weer eens mn lesboeken induiken. L. Nog drie kwartier, dan gooi ik ze aan de kant.

Alvast welterusten en tot morgen.

10. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    @marievs heb al een andere test gedaan ja, dit keer gewoon zwanger of niet zwanger en er kwam zwanger te staan.

Heb nu voor volgende week woensdag een afspraak bij de huisarts staan, gewoon even kletsen (haha) en daarna maar eens bellen met de verloskundige..

@Dreamchild ik zie ook zeker een streepje :) !! gaat dus vast goed komen!

Pff zo spannend die eerste weken..
    eet nu een week bij mijn ouders omdat mijn man voor zijn werk weg is (en alleen thuis eten is ook zo saai), zo gek om het niet te "mogen" vertellen!

Nou ja de maanden gaan altijd erg snel met al die feestdagen! hopen dat dat nu ook zo is !

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ dreamchild zeker duidelijk!

Nieuwe dames welkom!

Over verloskundige, heb ik zelf op nod al gesproken. Sommigen doen het meteen sommigen pas na 6 weken. Ik wou en wil heel graag een eerste echo voor Sinterklaas ( omdat ik het dan wil vertellen aan naaste familie ) en had dus zoiets van kan beter op tijd bellen zodat er dan zeker genoeg plek ik, dan pas later bellen en dan binnen 2 weken een echo eisen omdat ik zo graag voor Sinterklaas wil.

12. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Ik mag toch echt van de lijst af, want heb een miskraam, helaas einde verhaal voor mij!
    Weer opnieuw probere nu!

13. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    @Laupio Sterkte :( hoop dat het snel weer raak mag zijn voor jou!

@MadameV Snap goed dat je het voor sinterklaas wilt vertellen.. Ik heb toch wel een beetje zoiets van nog maar even wachten.. Officieel halverwege januari maar weet nu al dat ik dat nooit ga halen.. dus misschien met oud en nieuw het vertellen dan ben ik (denk ik) 10 weken.. Maar we zullen zien hoe alles gaat lopen!

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ laupio dikke knuffel en heel veel sterkte.

@ Annemarie Het weekend na Sinterklaas willen wij het naaste familie vertellen ( ben dan 8.5 week ) en wilden rond kerst ( 11 weken ) de vrienden etc doen, ma mijn vriend wil graag een relaxte kerst en heeft zoiets van als de echo goed is dan beginnen we met naaste familie en dan in de 2 weken daarna langzaam vrienden en bekenden enz. En eigenlijk ben ik daarvoor wel blij om, vind het nou al super moeilijk! Ben blij als iig straks mijn moeder het weet haha!

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Heel veel sterkte Laupio! Geen woorden voor dit grote verlies.

Nee weinig tot geen kwaaltjes hier, hier een daar een vlaag van iets en een beetje moe, gelukkig maar.

16. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Laupio, heel veel sterkte!!! Knuffel!

Marie, ik heb de foto 3 minuten na het doen van de test gemaakt, dus hij was nog niet opgedroogd, een minuut later werd hij nog iets donkerder.
    Manlief vond het heel gek, dat ze nu nog niets konden zien en volgende week waarschijnlijk wel. Hij zegt, het is toch in het begin altijd klein?

Ik moet wel even wat rustiger aan doen merk ik. Gewoon in het dagelijkse huishouden en even tussendoor liggen. Het is zo een verschil tussen beide zwangerschappen!
    Wellicht zal het, als dit goed blijft gaan, het tweede trimester beter worden...

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Marie: wat leuk dat je het op het werk hebt verteld :) Ik ben alleen naar de echo geweest. Mijn vriend heeft gister vrij moeten pakken omdat ik met mijn moeder naar het zkh moest en vandaag had hij een cursus.

He getver maagzuur, dat mag wat mij betreft zo lang mogelijk weg blijven, al heb ik er wel al een paar keer last van gehad. En anders wordt het weer een abonnementje op gaviscon haha ;)
    Kan heel goed dat je broeken strakker gaan zitten al, heb ik ook aan het eind van de dag :)

Ik ben weleens naar musicals geweest en vind het ontzettend leuk maar eigenlijk gaan we gewoon veel te weinig. M'n laatste was Ariël de zeemeermin :p

Dreamchild: wat gaaf zeg die spiegel en de klok!
    Hier ook even een schietgebedje gedaan in de wacht kamer van de gyn en later in de auto toch even een bedankje.
    Wat vervelend dat er niks te zien was. Maar het is nog zo pril.. Bij mij was mini 3 mm dus dat is nog mega klein. En 5 valse testen geloof ik niet in hoor, je bent gewoon zwanger ;)

Mama mus: hopelijk kan je snel terecht bij de kliniek!

Niekske: welkom en gefeliciteerd! Wanneer kan je bij de vk terecht?

Annemarie: ook welkom en gefeliciteerd! Als je even je gegevens geeft zet ik je op de lijst :)
    Gooi je vragen maar gewoon de groep in hoor :) En nee hoor, helemaal niet gek om nu de vk al te bellen.

Pharilla: jeetje wat verschrikkelijk rot :( Sterkte! Inderdaad goed om het eens aankaarten want het is toch wel vreemd.

Liesken: he bah wat akelig dat je je zo naar voelde. Inderdaad eerst maar even eten!

Truus: ik heb je afspraak op de lijst gezet :) Succes vanavond en beterschap! Waar slik je medicijnen voor?

Ikbenverliefd: welkom en gefeliciteerd :) Wauw 5e kindje, leuk!

Laupio: awh nee toch :( Heel veel sterkte!

All: bedankt voor de felicitaties! Ik ben er erg blij mee :D Gyn was ook heel positief over hoe het eruit zag. Mini kwam ook snel in beeld en we zagen ook gelijk een knipperlichtje :) Ook kwam het termijn precies overeen. Ik hoefde ook niet onder controle te blijven bij haar dus nu gewoon lekker bij m'n vk :)
    Ik heb me vanmiddag gelijk weer aangemeld voor mvm. Ik hoorde dat de informatrice die ik bij de andere 2 heb gehad er nog steeds is, wel leuk.

Even wat anders; zal ik de vlindermama's onderaan de lijst zetten of ..? Geen idee of daar behoefte aan is. Niet stom bedoeld hoor trouwens :)

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

15
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    16
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Isabella82 - 31 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    17
    Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    18
    Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    19
    AnElisa - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Mama mus - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    21
    Niekske78 - ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22
    Truus86 - 27 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    DeniseG1986 - 26 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    23
    Dreamchild - 31 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Jvs12 - 32 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    24
    Marievs - 26 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Flipske - 30 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    25
    Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Chocochick - 34 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    27
    Memvan4 - 36 - 5e kindje - jongens/meisje/verrassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

November:
    Truus86 - 26 november - echo & intake gyn
    Isabella82 - 28 november - gyn

December
    Isabella82: 2 december - intake & echo
    MadameV: 2 december - echo
    Marievs 2 december - echo
    Liesken 2 december - echo
    Sab1988 4 december - echo
    DeniseG1986 6 december - intake
    Sterre82: 7 december - intake verloskundige
    Chocochick 7 december - gyn & echo
    MadameV: 10 december - intake verloskundige
    Mama mus 10 december - verloskundige
    AnElisa 11 december - echo
    Jvs12 12 december - echo
    Knorretjuh 16 december - verloskundige
    Liesken 17 december - verloskundige
    DeniseG1986 23 december - echo
    Dreamchild 23 december - intake & echo verloskundige

Ik heb de meiden die het gevraagd hebben van de lijst gehaald. Heel veel sterkte voor jullie!

19. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen woorden voor alle dames die slecht nieuws hebben...;(
    Ook al is het voor ons weer even geleden,het blijft elke keer opnieuw erg verdrietig als het andere mensen om je heen treft..Heel veel sterkte!!

Aan de gene die een goede echo had: Van harte proficiat:D
    Geen mooier moment dan dat je dat knippertje ziet!

Weet eigenlijk weinig te vertellen nu..Merk dat ik me super onzeker voel en over alles en nog wat zit te piekeren.

Ook ik merk dat savonds mn broeken strakker zitten;) Van morgen even gauw een positie broek aangeschoten,zat stiekem toch wel lekker. Had hem maar gauw uitgedaan haha want ik ging shoppen met mn schoonzus.

Willen jullie het geslacht weten van jullie kindje?
    Zijn er al dames met een duidelijk voorgevoel over het geslacht?

20. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Mag je gaviscon tijdens je zwangerschap dan? Ik kreeg te horen dat alleen maalox mocht? ( als ik de tekst goed neer zet hoor!) ik weet het ook niet meer haha.

Over de lijst, zou dat wel even vragen via een pb aan de vlindermama's. Wat zij er van vinden, of het niet confronterend is als ze hier toch nog eens komen. Ikzelf zou het fijn vinden, want ondanks dat er vlindertjes zijn, hoorden ze toch bij ons...

Over voorgevoel..... Ik denk een baby! ;) nee, gister dacht ik een meisje, de dag daarvoor een jongen... Ik twijfel elke keer aan mijn voorgevoel. Bij de eerste wist ik dat het een meisje was, vanaf dag 1. Nu zou ik het echt niet weten.

Deel Deze Pagina