16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik heb geen idee wat het word. Wel willen we het allebei graag weten. Heb het al net zo ene dag denk ik jongen andere dag meisje . Vandaag denk ik jongen haha

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamchild: wat een goed rapport, leuke spiegel groeimeter en klok! Wat een rare echo uitslag. Heel wazig gewoon. Ik zie ook duidelijk een streepje op je foto.

Sab1988: bloedverlies hoeft inderdaad niet erg te zijn. Hopelijk is dat bij jou ook zo!

Marievs: wel heftig dat je een eetstoornis hebt gehad. Lijkt me toch moeilijk als je zwanger bent, je staat er volgens mij wel goed in!
    Ik heb ook al echt een opgezette buik. Dat had ik bij m'n eerste zwangerschap ook en nu dus weer.

Sterre: wat fijn datje een goede echo had! :)

Niekske: gefeliciteerd! Leuk dat je mee komt kletsen

Annemariew: gefeliciteerd! Ik heb het ziekenhuis direct gebeld toen ik wist dat ik zwanger was. Daar is het standaard dat je met 7w een echo krijgt.

Liesken: wat lastig dat je zo'n opvlieger had.

Ik ben verliefd: gefeliciteerd en wow, 5 kids!

Lampio: dikke knuffel meid

Ik ben kapot meiden... Ik lig al dagen tussen half 9 en half 10 op bed. Nou ja, ik zal het wel nodig hebben hè ;)

3. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    @Medame V Snap heel erg goed dat jullie het zo willen doen! lijkt me ook heerlijk, Het moeilijkste is idd om mijn moeder niks te vertellen... Maarja het is nu maar even ons geheimpje :)

@Sterre82 Bedankt :) en lief dat ik alles kan vragen, tja eerste kindje blijft spannend, ook al heb ik wel ervaring in de kinderopvang.. maar iets van jezelf is dan toch heel anders.
    als ik goed heb gerekend ben ik op 26 juli uitgerekend en als ik een afspraak heb dan horen jullie het!

@mama mus, ik denk op dit moment dat ik het geslacht niet wil weten, maar misschien dat ik zo nieuwsgierig word dat ik het uiteindelijk niet vol hou! op dit moment nog helemaal geen voor gevoel!

4. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Natuurlijk kun je alles vragen Annemarie! Ik kijk nu even naar je onderschrift. Hoe bedoel je spiraal plaatsen vanwege vermoeidheid? Helpt het spiraal er tegen? Of had je dit van de pil en daarom overgestapt?

5. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sterre82: ik moet 10 december naar de vk. Mss een gekke vraag hoor... Maar zou ik dan al het hartje kunnen horen of is dat nog veel te vroeg? Nu is het nog allemaal zo onwerkelijk...
    Oja, ik ben trouwens 35, al hou ik al jaren vol dat ik 28 ben :)

6. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    @dreamchild, er is nogal wat gebeurt (in het kort) 2 auto ongelukken achter elkaar in nog geen maand tijd in 2010 en in 2011 geopereerd aan mijn nier vanwege een vernauwing! Hierdoor enorm moe. Toen ik stopte met de pil (omdat we een kindje wilde) voelde ik mij daarna stukken beter zo zonder hormonen, wel merkte ik nadat het een aantal maanden niet lukte ik zo moe was dat ik beter gewoon even kon stoppen en eerst mijn leven beter op de rit moest hebben.. En ja omdat ik condoom vrijen niet echt prettig vind hebben we toen voor het koper spiraaltje gekozen omdat hier geen hormonen in zitten :)

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mama mus: bij de eerste had ik duidelijk een jongens gevoel en was het ook zo. Bij de tweede dacht ik in het begin een meisje omdat de zwangerschap in de eerste weken totaal anders was. Later verliep het wel hetzelfde en vlak voor de 20 weken echo dacht ik toch, nee dit is een jongen en dat was het ook.
    En nu... Geen idee.. Al neig ik naar een jongen maar dat is waarschijnlijk omdat we al 2 jongens hebben en ze aan mijn vriend zijn kant geen één meisje geboren wordt. Zijn alleen maar kerels haha. Ik zeg ook altijd dat hij geen meisjes kan maken :p

Dreamchild: oja verrek je hebt gelijk! Het is maalox, hihi sorry, hoofd = zeef :)
    Ik zal de vlindermama's inderdaad even pb-en.

Chocochick: truste!

Annemarie: graag gedaan hoor :) Het is fijn om er voor elkaar te kunnen zijn.

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    #368 Sterre82, 19 nov 2013
    Laatst bewerkt: 19 nov 2013
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

15
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    16
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Isabella82 - 31 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    17
    Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    18
    Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    19
    AnElisa - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Mama mus - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    21
    Niekske78 - 35 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22
    Truus86 - 27 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    DeniseG1986 - 26 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    23
    Dreamchild - 31 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Jvs12 - 32 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    24
    Marievs - 26 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Flipske - 30 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    25
    Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Chocochick - 34 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    26
    Annemariew89 - 24 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    27
    Memvan4 - 36 - 5e kindje - jongens/meisje/verrassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

November:
    Truus86 - 26 november - echo & intake gyn
    Isabella82 - 28 november - gyn

December
    Isabella82 2 december - intake & echo
    MadameV 2 december - echo
    Marievs 2 december - echo
    Liesken 2 december - echo
    Sab1988 4 december - echo
    DeniseG1986 6 december - intake
    Sterre82 7 december - intake verloskundige
    Chocochick 7 december - gyn & echo
    MadameV 10 december - intake verloskundige
    Mama mus 10 december - verloskundige
    Niekske 10 december - verloskundige
    AnElisa 11 december - echo
    Jvs12 12 december - echo
    Knorretjuh 16 december - verloskundige
    Liesken 17 december - verloskundige
    DeniseG1986 23 december - echo
    Dreamchild 23 december - intake & echo verloskundige

9. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Niekske, het is mogelijk, maar schrik niet als ze het nog niet kan vinden. Dat is heel normaal.

Jeetje Annemarie, dat is ook behoorlijk wat! Gaat de vermoeidheid nu wel over?

Sterre, geeft niks hoor! Het viel me ineens op en herinner het me... (toch niet zo"n zeefhoofd dan ik dacht dus!) ;)

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D grappig, ik ben ook al een tijdje 29 :p

De 10e ben je rond de 8 weken toch? Dan moet er op een echo zeker een hartje te zien zijn.

Annemarie: zo jij hebt nogal wat voor je kiezen gehad zeg :(

Vinden jullie mij trouwens niet irritant met het lijstje... Ik gooi hem volgens mij best veel ertussen door :)

11. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    @sterre82 ik ben trouwens 24 ;) en word in april 25.

@dreamchild, gaat gelukkig al veel beter, kan weer lekker mijn eigen dingen doen zolang ik maar optijd rust neem :) !

12. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Mooi zo Annemarie!

En sterre, nee hoor. Zeker in het begin komen er steeds dames bij... ( helaas ook mensen weggegaan :( )Dan is het prettig. En ook om te kijken naar de afspraken lijst. Zo weet je toch van elkaar wanneer er iets is en kan je elkaar even succes wensen. Dus kom maar op met die lijstjes! ;)

13. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Hee bedankt :D Mag ik ook op de lijst?

Alle mama´s die hun wodertje hebben moeten laten gaan heel veel sterkte ... :( Heb zelf ook 1 miskraam gehad ...

Iets over mezelf: Ik ben Dorien, getrouwd, mama van 4 prachtige bengels, ik ben net 26 jaar oud ...

Ik denk zelf dat ik nu zwanger ben van een jongetje ... Zou het wel zielig vinden voor Marco (ml) en Sjoerd als het wéér een meisje zou zijn :D

Bedankt voor de complimenten over de namen. De meeste mensen vinden Sjoerd te oudbollig in het rijtje, maar ik vind hem prachtig. Hebben jullie al een naam voor jullie frummel? Als het een meisje wordt is het waarschijnlijk een Bo en een jongetje Bram of Lars waarschijnlijk :D

14. Ik ben verliefd

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Mem van 4 welke auto hebben jullie?

15. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een Dacia logan. Passen dus 5 kinderen in!
    De naam van mijn oudste lijkt erg op de naam van jouw oudste zoon, grappig!

Drukke dag gehad en er nog niet aan toe gekomen om te schrijven. Wel gelezen!

Wat vreselijk dat er al miskramen zijn :( Sterkte voor jullie.
    En ook al een positieve echo, wauw wat vroeg. Hier doen ze het pas vanaf 8 weken. Ik mag 17 december heen!! Zooo spannend. Mag gelukkig naar dezelfde gyn als de laatste keer. Dat is zo'n schat!

En alle nieuwe zwangeren: welkom!!!!

16. Ik ben verliefd

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Wij hebben de Citroën C8 voorin zitten wij, in het midden de tweeling en achterin de tweede mama van Ilse samen met Ilse :D Ongelovelijk hoe hecht zij samen zijn. Ze weet precies wat er aan de hand is als ze huilt :D Begint ze te huilen: speen erin, aai over haar bol en sussende woordjes .. Zo lief! Ik ben benieuwd naar de namen van jouw kinderen ... Wil je ze pb´en?

17. Ik ben verliefd

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Wij lopen precies gelijk memvan4

18. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad! Wat leuk!!! Wat een mooi gewicht had jouw tweeling trouwens!
    Wat genieten dat die 2 zo op kunnen schieten he. Wij hebben dat met de 2de en de 4de. En die zitten dus ook naast elkaar in de auto ;)

19. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ikbenverliefd, ik zie dat je uit Haarlem komt. Ik ben bijna 3 jaar geleden uit Haarlem vertrokken!

20. Ik ben verliefd

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Dream :D Goeie van jou, we zijn verhuisd, zal het ff veranderen :D

Deel Deze Pagina