16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw, juli 2014 alweer! Een jaar geleden alweer voor mij. Gefeliciteerd dames!

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Madame: wat een leuk gedicht! Ik zou gaan janken als ik die voor zou moeten lezen :):D
    Ik zal het linkje even opzoeken van die kerstballen. Was iig heel leuk, met tekstjes en versierseltjes.

Isabella: gefeliciteerd en welkom! Spannend as donderdag en fijn dat je je goed voelt. Vandaag heb ik een redelijk dag maar ik heb dagen dat ik ontzettend duizelig, moe en misselijk ben. ( hihi net alsof ik al maanden zwanger ben :p )

Liesken: mijn ene eileider is helemaal gesloten en de ander is vernauwd. Dat kwam naar boven bij een kijkoperatie omdat ik zoveel buikpijn had tijdens mijn menstruatie. Mijn moeder had endometriose dus dachten ze dat bij mij ook. Ze gaven ons ook weinig kans om spontaan zwanger te worden maar nu toch voor de 3e keer spontaan in een best korte tijd :) Maar v.w die vernauwing heb ik dus wel verhoogde kans op een bbz.

Ik ben benieuwd wanneer je terecht kan! Ik wil eigenlijk ook dinsdag bellen maar ik weet het nog niet zeker. Ik wil het echt zo laat mogelijk doen, stom he :)

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat een leuk idee zeg met die kerstballen! Dat is wel een goeie!

Enneh ik laat niet voor niets mijn vader het gedicht voorlezen. Ik denk op zich dat ze het nog niet verwachten. En wel heel leuk vinden daar niet van, mijn ouders waren zelf ook jong toen ze mij ( de oudste ) kregen. Maar ik denk ook dat mijn vader wel even moet slikken zo'n typ is het wel. Hij word ook dit jaar pas 50 en is zo'n typ wie zich daar nog veel te jong voor vind haha. Dus hoop dat ie door het gedicht voor te lezen zelf het meest ontroerd is haha

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oh sorry ik had even niet in de gaten dat je hem je vader wil voor laten lezen, oewh wat leuk :D Dan zou ik evengoed gaan janken :):D

Mijn ouders hebben mij ook heel jong gekregen. Ik was 26 bij de eerste en hij pas 46. Hij was wel heel blij maar voelde zich ook gelijk een oude l*l zei hij :D

6. Isabella82

23 okt 2013
    69
    0
    0
    MadameV: die vermoeidheid komt mij heel bekend voor hihihihi

Lieske: dat lijkt me inderdaad pittig als je nog 2 ukkies hebt rondlopen.

Sterre82: Wauw wat mooi voor de 3e keer zwanger!!!!

Wat hebben jullie leuke ideeen om het te vertellen, ik zal ze onthouden.

7. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Goedemorgen dames,

Ook ik meld mij hier! Ik ken sommige misschien al van het NOD forum, maar vorige week donderdag had ik mijn 1e positieve test sinds maanden in handen! Zaterdag voor de herkansing en deze was mooi opgekleurd, dus ik ben ook zwanger! Na bijna 9 maanden geduld, is het nu beloond.

Volgens de berekeningen zou ik op 22 Juli uitgerekend zijn. Ik heb 27 oktober een knalpositieve ovutest gehad, dus ik weet ongeveer wanneer ik "bevrucht" ben.

26 November mag ik al naar de gyn, dit ivm mijn epilepsie en de medicijnen die ik daarvoor gebruik. Ik wordt extra gecontroleerd en moet helaas ook medisch bevallen in het ziekenhuis, wat ik minder prettig vind.

Maargoed, nu zit ik lekker op mijn roze wolk.
    Klachten heb ik nog niet heel erg extreem, last van mijn borsten, een beurs gevoel en veel koude vlagen wat mijn tepels niet fijn vinden!
    Beetje weeig gevoel in mijn buik, en steekjes en trekjes in mijn buik.
    Het lijkt ook wel of mijn broeken 's avonds strakker zitten, dan moet ik mijn riem en knoop al los doen... Hoop dat het buikje nog even wegblijft..... we willen het de kinderen pas rond de 12 weken vertellen. Sommige familieleden willen we het ook pas rond die tijd vertellen.. dat wordt dus nog even een uitdaging. Al vind ik het wel leuk als ik vrij snel een buikje heb :) Het liefst schreeuw ik het van de daken!

Natuurlijk alle andere meiden ook gefeliciteerd!
    Hopelijk verloopt het bij ons allemaal voorspoedig, en blijven de ergste kwaaltjes lekker weg!

8. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Jaaaa! Gevonden!

Goedemorgen dames, zou mij ontzettend graag met een kers erbovenop bij jullie voegen.
    Als ik t goed berekend heb kom ik uit op 25 juli 2014, ons eerste kindje.
    Zit vandaag op 11 dpo .. dus nog 2/3 dagen voor NOD maar testjes waren duidelijk genoeg om blij te worden.
    Hopelijk is dit een goede plakkerd!
    Oh ja... GEFELICITEERD allemaal!!

X Joyce

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hallo ladies, mij kennen jullie al, welkom! En nogmaals gefeliciteerd!

10. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Haaaai MadameV miste je al! :D

Kwaaltjes, nog niet heel veel, alleen eeeeeerrug moe, beetje metaalsmaakje, vol gevoel maar toch trek hebben(knap he) en af en toe wat steekjes in de buik.
    Oh en warm/koud/warm/koud :D

Hebben jullie al een lijstje gemaakt?

X Joyce

11. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Welkom Pharilla! Ook vanuit het Nodforum :)

Ik ben ook erg moe en kan nu nog heel goed eten :) En mijn humeur... ja, die is niet al te best eigenlijk. Ik ben ontzettend opvliegend.. :(
    Hopelijk blijft de extreme misselijkheid weg, bij mijn dochter ben ik echt vanaf week 7 tot week 12 ongeveer non-stop misselijk geweest. Hield niks meer binnen en lag alleen maar op bed. Toen niet zo een probleem, ik werkte niet en had nog geen kinderen. Nu met mijn dochter en in de weekenden mijn stiefdochter erbij wordt dat lastig, en ik werk nu ook nog eens 12 uur per week...
    Ik las wel iets over bandjes om je polsen bij misselijkheid. Mijn dochter heeft ze voor wagenziekte, maar ze schijnen er ook te zijn voor zwangerschapsmisselijkheid. Dat hou ik dus even in de gaten. Misschien ook alvast een tip voor de andere dames ;)

12. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Sterre, wauw echt bijzonder dat je dan 3x spontaan zwanger bent geworden! Hopelijk zit het deze keer ook helemaal goed. Wel lastig, vroeg of juist niet vroeg bellen. Maar misschien kun je wel overleggen over de echo datum of kun je een extra echo krijgen?

@MadameV, helemaal een leuk idee om het door je vader te laten voorlezen!

@Jonge ouders, mijn moeder was 50 toen ze oma werd. Tijdens de hele zwangerschap moest ze er wel wat aan wennen, ze voelde zich nog jong en werd oma.. Maar toen de baby er was was dat meteen verdwenen en draagt ze de naam oma met trots!

@Truus86, welkom en gefeliciteerd! Haha, bekend dilemma.. Het van de daken willen schreeuwen maar het tegelijk nog stil willen houden voor de omgeving..

@Pharilla, ook welkom en natuurlijk ook gefeliciteerd! Test is duidelijk hoor!

@Lijstje, is er nog niet. Wil iemand dat op zich nemen? Is wel leuk natuurlijk :) En er zullen vast nog wel een hoop meiden bijkomen de komende tijd.

Ik heb mijn zusje het grote nieuws al verteld. Kon het niet laten, moet het toch aan iemand kwijt! Ze was echt superblij. Echt leuk dat we nu samen in het geheim kunnen babykletsen ;)

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Truus: welkom en gefeliciteerd! Fijn dat je al snel bij de gyn terecht kan.
    Die bandjes voor misselijkheid, daar heb ik ook weleens van gehoord. Goeie tip want ik was het alweer vergeten :p
    Mijn humeur is ook niet al te best :)

Pharilla: jij ook welkom en gefeliciteerd! Hopelijk nu een goeie plakkert voor jullie!
    Herkenbaar dat warm/koud/warm/koud. Vooral 's avonds heul koud en 's ochtends bezweet wakker worden ;) Had ik bij de eerste ook.

Liesken: dank je wel!
    Ik heb het ook al met mijn oudste broertje gedeeld, moest het ook even aan iemand kwijt :D Hij was ook helemaal blij. Kan ik lekker tegen hem klagen over mijn kwaaltjes :p

Lijstje is inderdaad wel handig. Op zich wil ik het wel doen, mits iemand anders het heel graag wilt doen?

14. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Van mij mag je :)

15. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Ga je gang sterre ;)

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Haha bedankt hoor ;)
    Als jullie even gegevens doorgeven... Wat zetten we er eigenlijk in? Leeftijd, hoeveelste kindje, uitgerekende datum en jongen/meisje/verassing? Oja en een afsprakenlijst?

Ik heb net toch maar de vk gemaild met de vraag of zij die vroege echo willen doen. Eerder hadden ze daar geen goede apparatuur voor maar ik hoorde van een vriendin die vorig jaar een kindje gekregen heeft dat ze nieuw spul hebben. Ben benieuwd.

17. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Hmm, eens kijken.

Pharilla/Joyce, 35 jaar, 1e kindje, uitgerekend 24 juli 2014, geslacht volgt, 1e afspraak moet ik morgen nog voor bellen.

Oh en was 1 kwaaltje vergeten( of 2..vergeetachtigheid meerekenend) ben zo emotioneel als wat!

uitrekenen bevallingsdatum is lastig.. al die calculators zeggen weer wat anders.. of zijn gebasseerd op 14 dagen lf .. 14e dag eisprong ;)
    Ik hou het maar op 24 juli voor nu.. banner zegt weer wat anders.. maar die is weer gebasseerd op 14 dagen lf haha... de 3 weken en 5 dagen klopt.

18. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Truus86, 3e kindje, 22 juli uitgerekend, geslacht is in aanbouw ;)

19. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Oh toch wel beter denk, eerst een een vroege echo Sterre.

Mijn gegevens voor het lijstje:
    Liesken, 27 jaar, 3e kindje, 16 juli uitgerekend, geslacht nog onbekend :)
    Afsprakenlijst is ook leuk. Hopelijk heb ik daar morgen een aanvulling op!

20. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hoi meiden, mag ik ook mee kletsen.

Ik ben Denise, 26 jaar en zwanger van ons 2 kindje.

Morgen is mijn nod pas maar ik heb vrijdag positief getest, dit ivm een gezellig weekendje weg en het drinken van een wijntje of 1,2,3 enz ;).

Maar ik had dus al een posi test, cb-test zei 1 à 2 weken dus reden genoeg om nu al blij te zijn. Zoals de berekingen nu zijn ben ik 22 juli uitgerekend.

Heb niet echt last van zwangerschapskwaaltjes maar die heb ik bij de eerste ook niet gehad. Heb eerder gevoel alsnog ongesteld te worden dus momenteel nog erg onzeker.

Deel Deze Pagina