Goedemorgen allemaal, Oh, weer een naar bericht! Stertke! Man, wat is het koud! Hoefde net niet te krabben! De achterruit was wel bevroren! De voorruit gelukkig niet! Vanacht minder geslapen! Was al om kwart voor 4 wakker en was misselijk tôt kwart over 5 wakker gelegen! Vanacht leg ik iets naast mn bed! Die gebeurt me niet meer! Ik wil het niet weten, mijn man is er nog niet uit! Bram vind ik ook een mooie naam, mijn man niet! Dus die wordt het niet ! Vind het fijn die lijsten tussendoor! Makkelijk voor de afspraken! Ik heb de afspraak ook vrij vroeg! Maar je hoort bij de meeste dat er dan echt al wat te zien/horen is! Bij ons doen ze anders een inwendige echo! Hebben jullie dit ook: iedere x als ik iets voel lopen uit mn vagina, wil ik gelijk naar de wc om te kijken of het geen bloed is?? Vraag maar raak meiden, doe ik ook ! Qua kinderen weet ik een hoop (neefjes en nichtjes), maar qua zwangerschap niet heel veel! Alleen de grote lijnen! Ik heb mn eetstoornis nu helemaal los kunnen laten! Heb ook altijd geroepen dat als ik zwanger ben, ik het niet erg vind om dik te worden! Dan wil ik dat graag! Ben echt verliefd op zwangere buiken ! Zijn hier ook meiden om omgeving den bosch? Ik woon in een klein dorpje vlakbij den bosch! Wil nog niet mn echt plaats zeggen, al kent niemand mij hier denk ik, maar voor het geval dat! Zo, ik zit weer achter mn pc! Met twee kopjes heet water! Koffie komt er niet meer in! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden! Ik vind het lijstje ook wel fijn. Soms wordt er zoveel gekletst dat je het niet makkelijk terug kan vinden. Ik woon in Den Bosch! En ik zit ook achter mijn bureau met twee bekertjes heet water ipv koffie. Dat helpt niet met het vermoeide gevoel dat ik heb... Maar goed even doorzetten.
Goedemorgen! Ik zit nu te wachten op mvm. Ben erg benieuwd wat er uit hun test komt! Als die goed opkleurt, zal ik die bij de vk onder haar neus duwen haha. Ik kom niet uit den Bosch, maar uit rotjeknor. Tenminste, daar wonen we sinds 3 jaar. Ik drink alleen in de ochtend 1 kop koffie, maar sinds een paar weken maak ik er wel cappuccino van. Zwarte koffie verdraag ik niet. Qua drinken verder ook geen cola meer voor mij. Ik vind dat nu zo vies!!!
Allemaal lekker geslapen? @Dreamchild, Ik denk dat ik ook mee ga doen aan mvm, maar nu nog heel even wachten.. ben ook pas (denk ik ) 4 weken en 4 dagen zwanger.. alles op z'n tijd. @ikbenverliefd, Grappig Bram staat bij ons ook op het lijstje Vandaag maar eens echt in het huis opruimen! Grote zooi haha! Fijne dag allemaal!
Mvm is net geweest, ik mag maandag starten. Ze vertelde me dat deze testen vanaf 5 weken gebruikt kunnen worden, dit is dus voor mij de eerste dag. Test knalt nog niet, maar duidelijk genoeg. Ik heb ook gelijk de kv nog even gedaan. Mooie wikkeldoek gekregen!
Sab1988: wat balen zeg!! Hopelijk kan je snel bij de Vk terecht! Dreamchild: wat fijn dat je met mvm mag gaan beginnen! Ik heb de 27e een afspraak staan.
Bah, sab echt?? Dat is niet fijn! Sterkte meis en laat het ons weten! heb je er ook krampen bij? Hoop dat het onschuldig is! @dreamchild: had je het verhaal ook tegen mvm verteld? Hoe was de kv test? Mooier dan gister?? Ben erg moe! Ga vanmiddag op tijd naar huis om even te slapen! Mn lichaam wil even wat rust! Ben ook erg misselijk vandaag en mn banden spelen ook weer op! Even een stapje terug doen! Alles voor de baby!
Bedankt voor jullie lieve woorden. Gelukkig is het al misgegaan met nog geen 5 weken, was er nog nauwelijks aan gewend!
Goedemorgen! Ikbenverliefd: hier nog geen namen. We hadden nog een wel een meisjesnaam en die vind ik nog steeds mooi. Jongensnaam...geen idee haha. Maar we hebben nog even Marievs: ja koud he! Brrr... Ik hoef gelukkig bijna nooit te krabben, mijn auto staat onder de carport. Al had ik vorige winter weleens pech en zat m'n auto onder het stuifsneeuw en zat het vast gevroren Ik heb dat ook, als ik iets voel lopen dat ik denk, ojee snel naar de wc! Ik herken het wel van de vorige zwangerschappen maar het blijft spannend. Ik woon trouwens in het zuiden Koffie: lust ik sowieso niet dus daar heb ik geen 'last' van. Annemarie: grote schoonmaak was hier ook de bedoeling maar het is toch de Franse slag geworden Sab: Onee wat lees ik nou Hopelijk kan je snel terecht bij de vk! MvM: ik heb me gister gelijk aangemeld dus even wachten tot ze belt voor een afspraak (of had ik dat al verteld ) All: de dag weer begonnen met een flink portie misselijkheid, blegh. Nou ja, na 2 weken went het al een beetje Eerst de oudste naar school gebracht en daarna gelijk de boodschappen gedaan. Net wat gepoetst en vanmiddag naar de tandarts Ik heb best last van mijn tandvlees sinds ik zwanger ben dus ik hoop dat hij niet al te veel gaat zitten porren met z'n haakje.
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 15 Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Isabella82 - 31 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 17 Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 19 AnElisa - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Mama mus - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 21 Niekske78 - 35 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 Truus86 - 27 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing DeniseG1986 - 26 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 Dreamchild - 31 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Jvs12 - 32 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 24 Marievs - 26 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Flipske - 30 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 25 Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 26 Annemariew89 - 24 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 Memvan4 - 36 - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: November: Truus86 - 26 november - echo & intake gyn Isabella82 - 28 november - gyn December Isabella82 2 december - intake & echo MadameV 2 december - echo Marievs 2 december - echo Liesken 2 december - echo Sab1988 4 december - echo DeniseG1986 6 december - intake Sterre82 7 december - intake verloskundige Chocochick 7 december - gyn & echo MadameV 10 december - intake verloskundige Mama mus 10 december - verloskundige Niekske 10 december - verloskundige AnElisa 11 december - echo Jvs12 12 december - echo Knorretjuh 16 december - verloskundige Liesken 17 december - verloskundige DeniseG1986 23 december - echo Dreamchild 23 december - intake & echo verloskundige
Goedemorgen dames, Heb de cursus gisteravond overleefd! Stond stijf van de paracetamol en het zweet brak me regelmatig uit. Thuis gelijk mijn bed in gedoken. Vanmorgen me ziek moeten melden op het werk, stond te trillen op mijn benen en heb elk uur de klok wel gezien... zweet liep in straaltjes van mijn rug. Uiteindelijk de huisarts gebeld en mocht gelijk komen. Heb zwaar ontstoken amandelen, dus heb er nog een antibiotica kuurtje bij.... Vanmiddag kijken of ik de dapperheid heb om met mijn dochter naar zwemles te gaan, helaas kan niemand mijn plek innemen en ik wil haar de zwemles niet afnemen. @Sterre, ik gebruik medicijnen voor epilepsie. Ik ga nu nog even een uurtje liggen voor ik mijn dochter weer van school moet halen... Fijne dag allemaal!
@sab1988 Sterkte! ik hoop dat het allemaal meevalt! @dreamchild, leuk dat je mee mag doen met mvm en ook dat je een wikkeldoek hebt gekregen @sterre82, ach ja schoonmaken franse slag doe ik eigenlijk vrijwel altijd haha, nu toch echt maar eens mijzelf boos maken en alles doen , zal wel zien waar het eindigt..
Sab nee! Ik hoop zo voor je dat het meevalt! Ik duim!!! MoedervMoeders: ik heb me gisteren ook aangemeld. Ik ben niet zoveel thuis dus veel urine zal het niet zijn... Hier ook weer belabberd geslapen helaas. Namen: we hebben gisteren een erg leuke meisjesnaam gevonden. Zochten eigenlijk alleen een tweede naam maar ik denk dat dit de eerste naam gaat worden! Voor jongetje hebben we nog maar 1 naam, moet nog een tweede bij. Liefst iets scandinavisch.
Oh, heel veel mvm mensen hier! Super goed!! Vraagt er net iemand of ik al zwanger ben! Op mn werk, dus heb nog maar even nee gezegd! Voel me wel schuldig tegenover het kleintje! Maar wat had ik dan moeten zeggen??? Heb al 10x sorry gezegd tegen kleintje! Hebben jullie ook veel witverlies?? Ik wel! Vandaag vooral! En kleine steekjes in mn baarmoeder! Alles is zich aan het klaarmaken voor een, nu nog, 8 maanden durende taak! !
Marie, ik zou ook nee zeggen als mensen het vragen hoor. Je mag het best nog even jullie geheimpje laten. Vind de baby vast prima
@sab1988: Sterkte!! Ik hoop van harte dat het niks ernstigs is... Ik lees bij dit onderwerp vanalles over bandenpijn, namen verzinnen... Is het nog niet veel te vroeg voor dit alles? Komt bandenpijn niet pas wanneer de baby echt wat meer aan het groeien is? Ik wil eerst even zeker weten dat alles goed is voor ik aan namen begin... ben er nog veel te bang voor dat het niet goed zou kunnen gaan (dit hoor je immers zo veel...) in die belangrijke 1e 13 weken... Eigenlijk heb ik nergens last van. Okee, ik ga een halfuurtje eerder naar bed, en voel soms wat steken in de onderbuik, maar thats it... En dat maakt me ook onzeker!! Heb ik niet te weinig last van kwaaltjes?? Mijn verstand weet ook wel dat dit niet kan, maar toch... Hebben jullie wel dat als jullie druk zitten op de buik (niesen, ontlasting) dat je dan een steek voelt bij de bekken (ongeveer)? Tja... dit soort vragen en onzekerheiden krijg je bij de 1e zwangerschap