Niekske, ik vind het gewoon leuk om met namen bezig te zijn. Het kan altijd mis gaan, ook na die 13wkn nog. Gewoon nu proberen te genieten! Ik heb ook geen kwaaltjes!
Ik had deze naam al voor mn zwangerschap! De jongensnaam hebben we nog niet en die komt ook pas over een week of 20 hoor! Maar de meisjesnaam staat al een jaar vast haha! Ligt eraan, je kan ook al eerder bandenpijn hebben! Of hoe je het ook wilt noemen! Alles wordt in ieder geval uit elkaar gerekt! Heb best wel een gespierde buik (buitenkant zag je ze niet heel goed hoor), dus alles zit dicht bij elkaar! Had, moet ik eigenlijk zeggen! Is nu al weinig meer van over haha! Verder heb ik ook niet enorm veel kwaaltjes hoor niekske! Mijn ene zus is 9 maanden ziek geweest en mn andere zus heeft nergens last van gehad! Dus is echt niet erg! Soms voel ik ook niets en dan denk ik, ik heb het toch niet gedroomd?? Hopelijk blijft het bij jou zo dat je weinig kwaaltjes hebt!
@Sab, hopelijk valt het mee voor jou! Oh help heb 3 bladzijden gelezen maar echt niks onthouden... @kwaaltjes, dat is het maffe eraan, elk lichaam reageert anders op een zwangerschap. De een voelt niks, de ander voelt van alles of schrijft van alles toe aan de zwangerschap. Misselijkheid veel of weinig... Het kan gewoon erg verschillen. @namen, ben ik nog niet heel erg mee bezig. Net alsof, omdat het nu nog geheim is voor de omgeving, ik er nog niet mee bezig kan zijn ofzo. Maargoed, heb ook nog tijd genoeg natuurlijk. Vanochtend heb ik heel rustig aan gedaan, rustig opgestart met beschuitje en thee. Dat ging wel goed! Hoop dat ik dat elke dag red, maar dat zal wel niet met 2 ukkies die 's ochtends altijd héél uitgeslapen en energiek zijn.. Nu aan het werk.
Hoera stiefzoon heeft zijn a-diploma!!! Mvm heb ik het hele verhaal verteld en ook zij vond het apart. Na de test vond zij mij heel erg zwanger dus. Ook verteld waarom ik meedeed en toen moest ze haar tranen wegpinken. Sorry, ik heb echt alles gelezen maar nu weet ik het niet meer. Ik ga nog maar eens lezen! :-D Sab, hoe gaat het nu met jou??? Oh.... Na het afzwemmen gingen we boodschappen doen. Heeft manlief als eerste wat gekocht voor de kleine!!! En hij heeft het net ook zijn zoon verteld, dat er een brusje komt. Hij ging gelijk met zijn handen over elkaar en duimen draaien, hij wil graag een broertje!!!!
Sterre ik vind het ook fijn zo vaak de lijst! Blijven we lekker goed op de hoogte van alle afspraken. @ niekske, ik heb net als jij! Iets eerder na bed ma verder af en toe een steek thats iT, het is ook mijn eerste, maar ik denk als je ( we) een echo hebben gehad en alles goed is je alleen maar blij bent dat je nergens last van hebt toch. Wij zijn langzaamaan ook over namen aan het brainstormen. Mijn vriend heeft niet echt een makkelijke achternaam. Hier in de Achterhoek word het al heel snel een beetje boers zeg maar. Dus we willen iets wat dat ophaalt zeg maar ( snappen jullie wat ik bedoel? ) wel moet het gewoon Nederlands zijn want het past anders totaal niet bij de achternaam. En ik wil graag iets aparts. Niet zo apart dat je mensen moeten zeggen wat zeg je? Of hoe schrijf je dat. Maar zoals ikzelf heb een " gewone " naam maar met 1 letter anders als hoe die heel vaak voorkomt dus dat mensen zeggen van oh leuk bedacht! Zoiets wil ik voor mijn kindje ook wel. Vind trouwens niekske dat je over zoiets al best wel mag fantaseren toch? Het is ook een leuke tijd en je moet ook genieten. Als het mis gaat baal je daar supererg van en is dat heel moeilijk of je dan al namen hebt bedacht of niet daar word het denk ik niet anders van. Sab hoe is het nu?
Grappig idd die achternaam , mijn man heeft juist een friese achternaam dus ook beetje rekening mee houden! En dat jullie vergeten wat er getypt is ik denk dat iedereen dat heeft, soms gaat het ook enorm snel haha! @dreamchild, gefeliciteerd met zijn a diploma! leuk!! Hier was het plan opruimen, nou ben niet echt ver gekomen ! Zucht... Straks nog maar even wat proberen.. Wel gezellig even met een vriendin weg geweest even bij kletsen is ook belangrijk! Zij is de enige , op jullie na dan , die het weet... Tja moest het aan iemand kwijt ... Nu mag die tijd wel even voorbij gaan vliegen zodat andere het ook mogen weten!
Gefeliciteerd Dreamchild. Wat goed van hem. Bekijk bijlage 361677 Wil nog even mijn mooie testen showen hoor . Sorry als ik jullie daar mee spam.. Showen we ook buikjes hier? Of maken jullie geen foto`s van buiken? Ik heb de 1e al gemaakt . Mooi voor in het negen maanden dagboek.
Alleen maar leuk toch om te zien mooi die testen! En buikjes tot nu toe nog geen foto gemaakt, na het eten wel een opgezette buik maar echt zwanger ziet die er nog niet uit! Maar lijkt me wel leuk om te zien hoe het straks gaat bij jullie
Gefeliciteerd Dreamchild, leuk een diploma Sab, hoe is het met je, ik moet ook steeds aan je denken. Ik maak wel foto's elke week, heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan, gaat op een gegeven moment zo hard. Wij hebben al een hele tijd namen vast staan, meisjes naam twijfel ik nog wel over m maar ineens weer je het als het zover is.
He lieve meiden. Heb een goede echo gehad voor dit termijn. Nog geen hartje maar alles zag er prima uit. En dat ondanks vele bloed en groot stolsel van paar cm. Dus volgende week terug voor nog een echo.!
Fijn Sab, had ze een idee waar de bloeding vandaan kwam? Hier nog niet bezig met namen. Als ik wat hoor schrijf ik hem op. Bij mijn vorige zwangerschap pas met 35 weken de knoop doorgehakt. Ik vond de definitieve keuze zo moeilijk. Toen hij met iets meer als 36 weken geboren werd, heb ik geen moment meer getwijfeld. Ieder doet het op zijn eigen manier en daar moet je lekker van genieten. Ik kijk heel veel wat ik wil hebben, maar kopen doe ik pas later. Nu druk aan het oriënteren op duowagens. Iemand nog tips? verschil is zometeen 16 maanden.
Ik ga voor je duimen Sab! Gelukkig was het vandaag goed! Ik heb ook al 2 keer een buikfoto gemaakt Vooral 's avonds is hij erg opgezet, maar inderdaad ziet er nog niet echt zwanger uit..
Sab: wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Namen: bij onze dochter zijn we pas na de 20w echo gaan nadenken over namen. Ik heb nu wel een meisjes naam in gedachten die ik mooi vind. Buikfoto: ik heb er nog geen gemaakt maar wil er wel elke week een gaan maken, ik begin denk ik bij 5 weken.
@Sab, wat fijn dat de echo goed leek! Hopelijk volgende week weer een goede echo. @Marie, mooie testenverzameling hoor @Buikfoto's, heb de vorige keer elke maand een buikfoto gemaakt. Wil ik nu ook weer doen, is erg leuk. Elke week een foto gaat mij volgens mij niet lukken haha. @Flipske, tussen mijn kindjes zit ook 16 maanden, is een leuk leeftijdsverschil! Ik heb uiteindelijk geen duowagen aangeschaft, maar heb de jongste gedragen in een draagzak. Moet wel een beetje je ding zijn, maar ik vond het erg makkelijk, gezellig en het scheelt een grote aankoop
Wij hebben de Bugabo Donkey. Nu gebruiken we dus de enkele zitter en zit onze hond in het winkel mandje. Op vrijdag past mijn moeder op onze dochter en de kids van mijn zus en dan wordt ook de andere zitter gebruikt. Ben benieuwd of we de tweede stoel veel gaan gebruiken... Er zit dan 2,5 jaar tussen. Ons meisje vindt het plankje wat je bij een wagen kan hebben ook heel gaaf, maar dat is voor een 16 maanden oud kindje misschien nog wat lastig?