Sab oh wat fijn! Goed om te horen! Ik heb nog geen buik foto gemaakt. Ik zie het wel, vooral savonds maar aangezien ik weet dat het ( zie banner ) op dit moment zo groot als een erwtje is dus dat het niet door de grote van je kindje komt maar meer je darmen enz. Dus dat vind ik nog niet gelden haha. Had zelf gedacht vanaf week 10 elke 5 weken 1 te maken. Vind het leuk om het verloop te zien maar eerlijk gezegd hoef ik er ook niet 1 van elke week dan heb ik zoiets van wat moet ik ermee. Heb wel vandaag voor het eerst een zwangerschaps legging aangehad. Had maandag op mijn werk onder mijn werk jurkje nog een gewone legging aan, maar dan krijg je zo'n vetrollenscheidingslijntje. Dus daar voelde ik me niet zo prettig bij. Knelde een beetje en zag er gewoon ook niet uit haha
Sorry klinkt misschien een beetje bot hoe het hierboven staat. Ma dat is puur hoe ik erover denk. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening en mag doen wat ie wil
Wauw sab, wat een goed nieuws! Kan het geen tweeling geweest zijn? Mijn buurvrouw had die, volgens mij, ook! Schijnt wel vaker te gebeuren dat het een tweeling is in het begin en eentje al vroeg de baarmoeder verlaat! Ik was er zelf ook 1 van een tweeling, maar het andere vruchtje was al in een heel vroeg stadium niet meer levend! Fijn dat er in ieder geval nog iets zit sab! Ben ik echt heel blij om! Was best ongerust! Ik ga nu slapen! Reageer morgen op de rest!
Sab wat super! Hier voorlopig geen buikfotos. Ik ben heel dik en het zijn dus allemaal vetrollen. Krijg ook nooit mooie zwangere buik, er hagt altijd nog een rolletje onder
Goedemorgen dames! Ik vind het wel leuk om een foto te hebben van de beginsituatie. Ik hou ook elke week mijn gewicht en buikomvang bij. Vind ik leuk
Buikfoto:doe ik niet echt bijhouden, alleen fotoshoot met dikke buik. Had ik toen ook. Maar dat komt ook omdat ik mijn buik niet mooi vind haha. Ik snap het wel dat mensen dat doen! Sab! Super van je echo!!! Blij dat alles toch goed is. Mijn nichtje vertelde dat ze dit ook had. Fel rood bloedverlies, enorme krampen en toch bleek alles goed. Ze is nu32w! Vandaag ook weer opgestaan met krampen. Maar dit heeft te maken met mijn darmen, waar ik bekend mee ben. Gisteravond heb ik mijn vader gebeld en het verteld. We wilden het nog even stil houden, maar volgend weekend hebben we een doop feest van mijn petekind en mijn buik begint op te zetten. Ik wil niet in de belangstelling staan want het feest is voor mijn nicht. Mijn vader wist wel dat we nog een kindje zouden willen. Ik vertelde hem dat ik volgend jaar mijn verjaardag niet vier. Hij vroeg waarom en ik zei dat ik dan ga bevallen. Begint hij keihard te lachen, daarna even stil... Zegt hij: maar dan ben je nu zwanger!!!! Hij vind het enorm leuk! Mijn moeder en schoonouders vinden het ook enorm leuk. Ik denk dat ik het volgende week wel moet vertellen aan mijn dochter, met de echo. Het is na schooltijd en dochter moet wel mee. Ik zie wel hoe dat gaat! Straks als dochter op school zit heb ik tenminste even tijd om alles van jullie terug te lezen... Fijne dag iedereen!
Bedankt meiden voor jullie berichtjes. Ik ben nog wel bang hoor, het bloeden is wel weer gestopt. Tweeling denk ik niet want het was echt gewoon een stolsel, had het meegenomen naar de gyn. Ik ben niet zo actief hier nu ook, voel me zo onzeker en heb het enorm druk met me werk, 60 uur per week van huis voor het werk in deze tijd van het jaar (december nog meer) Dus als jullie even soms niks horen Vanaf januari als het allemaal goed gaat ben ik wat actiever want ben dan veel thuis Dreamchild, ik heb ook elke dag krampen, denk me darmen ook, niet fijn he.. Leuk dat je leuke reacties hebt gekregen
Goedemiddag allemaal, Vanmorgen even gewerkt. Voelde me wel weer enigszins fit nu ik de antibiotica gebruik. Heb een goeie nacht gehad en de pijn wordt minder Alleen........ ik ben misselijk.... en behoorlijk ook! Vanmorgen bij de cliënt voelde ik na een half bakje koffie alles weer omhoog komen. Heb 2 keer een mandarijn gegeten en dan zakte het even maar nu komt het weer terug! Net alweer wat gegeten, maar ook nu komt het weer terug Was even vergeten hoe dat ook alweer voelde...
Poeh Truus niet fijn, als ik dat zo hoor dan mag ik echt van geluk spreken. Behalve moe nog steeds nergens last van! @ dreamchild wat leuk dat je vader zo leuk reageerde! Hier nog even geduld gaan het over 2 weken t weekend naaste familie vertellen. Maandag over een week heb ik eerste echo. Spannend!
Niet fijn Truus! Sab, ik snap je helemaal hoor! Ik ben ook nog steeds onzeker, ook al heeft vk me nu wel gerust gesteld. Heb nog steeds beetje bloedverlies, al is het niet veel meer. Vandaag nog niet veel gedaan, maar moet nu toch echt even met de was beginnen. Dus hup! *geeft schop onder eigen kont* en gaan...
Naar gevoel he Truus, die misselijkheid. Bleh hier ook de hele dag door. Heb mn crackertjes en koekjes steeds bij me, als ik misselijk word kan ik meteen een beetje eten.
Ik zit er over na te denken om het 2e kerstdag, als mijn stiefdochter ook weer hier is, te vertellen aan de kids. Dan ben ik net over de 10 weken en kan ik er met een pakje onder de boom misschien iets leuks van maken. Anders moet ik 2 weken wachten en dan is mijn stiefdochter jarig... en ik wil niet dat er dan minder aandacht is voor haar verjaardag. Moet nog even overleggen met het mannetje wat hij vindt en hoe hij het dan wil, zijn ex zullen we dan ook rond die tijd op de hoogte moeten brengen (hebben we gelukkig heel goed contact mee). Weet dat mijn dochter staat te trappelen om grote zus te worden voor het echt. Ze ziet mijn stiefdochter wel als zusje gelukkig, maar weet dat zij dat niet echt is helemaal. Zo noemt mijn dochter mijn partner ook geen papa, we hebben haar daar vrij in gelaten (zij kent haar biologische verwekker niet) maar zij heeft aangegeven dat als er dan een baby is hij dan de papa is van de baby en van haar stiefzusje, dus dan ook automatisch haar papa. Heel vreemd... want op school heeft ze het wel over haar vader en ze gaat ook echt met hem om alsof het haar papa is, alleen noemt ze hem nog niet zo. Dat gaat ze pas doen als er een baby is zegt ze. Wij laten dat gewoon lekker zo en laten haar zelf kiezen wat ze wil. Gelukkig zijn ze beiden echte poppenkindjes... dus daar heb ik straks denk ik wel genoeg hulp aan. Ook zijn beide meiden gewend om aandacht te moeten delen van ons. Min stiefdochter heeft enkele maanden terug bij haar moeder er een zusje bij gekregen, daar heeft ze echt maanden over gepraat dus die weet wat het is en natuurlijk heeft mijn dochter daar ook het een en ander van meegekregen. Wij zijn trouwens nog altijd blij dat ze daar een zusje heeft gekregen (ze wisten van te voren niet wat het zou worden) want een broertje wou ze niet, die moesten ze maar weggooien of het moest jurkjes aan
Wat kunnen kinderen heerlijke opmerkingen maken even weggooien, of jurkjes aan bij een jongetje. Ik kan daar zo van genieten! Ik ben alleen bang voor de reactie van mijn dochter, als het een beetje duidelijk wordt voor haar. Ze is gewend vanaf haar geboorte dat haar broer steeds "weggaat" Toen mijn zus was bevallen, vroeg mijn dochter gelijk of ze haar eerste kind weg zou doen, net als haar broer. Zij denkt dus dat de oudste weg moet als er een baby bij komt. Oude schoenen gooi je ook immers weg als je nieuwe hebt... En ze ziet het bij haar broer, als die op zondag weer weggebracht wordt. Ik hoop dat ze het spannend vind om nu ook een grote zus te worden!
Hallo dames, Ook ik meld me hier, weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben. Vind het allemaal spannend gezien miskraam eerder dit jaar. Toch had ik nu een knallers die ik toen niet had? Ik ben 31 jaar en dit is mijn eerste kindje ik ben uitgerekend op 26 juli denk ik de echo zal het moeten bevestigen. Mijn man heeft samen met me getest en leeft helemaal blij mee ben ik echt heel blij mee. Heb verder nog niemand verteld!
Hallo dames, @madameV, voel me niet aangevallen hoor (buikfoto`s). Ik maar ook niet elke week een foto hoor. Maar elke maand eentje vind ik wel leuk. Leuk dat jullie het al zo vroeg vertellen. Mijn man en ik willen wachten tot de kerst. Maandag over een week ja, gelukkig is het dat al bijna. Dan weet ik ook gelijk hoever ik ben. Zelf denk ik dat ik vandaag pas 5 weken ben. Ik meen mijn eisprong de 31ste gevoeld te hebben of de 30ste. Maar als ik naar mn testen kijk, lijk ik wel verder. Dat zei die vrouw van mvm ook! We zullen zien. Het scheelt ook maar 3 daagjes en wat zijn nu 3 daagjes. Nu nog heel veel, want hoe eerder ik bij de 12 weken ben, hoe beter. @Dreamchild: Wat leuk hoe je vader reageerde. Ik ben benieuwd hoe mijn moeder en schoonouders gaan reageren. Mijn vader leeft helaas niet meer. Ik mis hem nog vaak. Elke dag kan ik niet zeggen, want het is al vrij lang geleden. Maar bij belangrijke gebeurtenissen mis ik hem wel. Wat bedoel je met, dat haar broer weggaat? Wil je hierover vertellen? @sab: Ik snap het. Ik ben ook nog erg onzeker. Wat werk jij veel zeg! En dan heb je ook nog een kleintje rondlopen en nu ook nog één in je buik! Hoe hou je het vol. Respect. @truus: Fijn dat het nu weer wat beter met je gaat. Die misselijkheid he, is erg vervelend. Heb ik ook erg veel last van. De hele dag door voel ik me misselijk. Tegen de avond zakt het altijd een klein beetje, om s`nachts rond een uur of half 5 weer terug te komen. Welkom Melkchocolaatje. Hoe voel je je? Vandaag weinig gekletst hier. Wil zelf ook wat minder op het forum komen. Ben er continue mee bezig en dat wil ik niet. Ik lees ook de mindere verhalen en dat moet eigenlijk niet doen. Ik lees ze niet allemaal hoor, maar soms valt je oog er ineens op. Ik ben zelf ook nog erg bang dat het mis kan gaan. Het kan ook mis gaan, maar het gaat gelukkig vaker goed dan fout. Dat moet ik echt in mn achterhoofd houden. Weet nu een week dat ik zwanger ben en ik vind het echt nog onwerkelijk. Nog steeds. Kijk dagelijks naar mn testen en die bevestigen toch echt dat ik zwanger ben. Wil zo graag nog een keer een test doen, maar ik doe het niet. Straks is die lichter en dan schiet ik helemaal in de stress. Die van maandag was gewoon knal en dat met avondurine! Dus waarom zou ik dan nu nog een test doen? Verder weinig nieuwe kwaaltjes hier. Word wel steeds misselijker en zo af en toe kleine steekjes in mn baarmoeder. Niet iets waar ik me zorgen om maak gelukkig. Maak me juist zorgen als ik niets voel. Ga nu lekker douchen en op tijd naar bed. Morgen nog de laatste puntjes op de i zetten voor het examen en dan zaterdag even knallen! Fijne avond allemaal en tot snel!
Dankjewel dames, ben alleen beetje verstrooid af en toe een vlaag van misselijkheid, beetje branderige ogen en blos op de wangen, verder weinig bijzonders..
Maar goed dat ik nog niet verstrooid ben haha. Dan zou het zaterdag met het examen niet goed komen . Nu ga ik me lekker installeren op de bank met één van mn favo series. Weet alleen nog niet welke.