16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Door de verstrooidheid helaas met mijn zijn auto een paal geraakt, zelf helemaal niks auto echter totaal los, onderkant erg beschadigd. Baal enorm!

2. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Gezellig dat je mee komt kletsen melkchocolaatje en gefeliciteerd :)
    Wel balen van je auto, maar belangrijkste is dat jij niks hebt!

Hier af en toe wat misselijk en mijn darmen doen wat gek, vooral na het avond eten.

Vanavond lekker even rustig aan, beetje ontspannen in bad denk ik!
    Morgen komt mijn man eindelijk weer thuis en kunnen we eindelijk samen blij zijn ipv aan de telefoon!

Fijne avond allemaal!

3. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Welkom melkchocolaatje! Volgens mij ken ik je nog van een nod forum, kan dat?
    Balen van je auto zeg! Maar blij dat je zelf niks hebt!

Marie: het is niet mijn zoon, maar de zoon van mijn man. Hij woont bij zijn moeder en om het weekend en in vakanties is hij bij ons. Vandaar dat wij hem dus op vrijdag middag halen en op zondag weer terug brengen. Voor mijn dochter ziet het er uit dat haar broer elke zondag echt weggaat. Ze heeft het er erg moeilijk mee elke keer, want ze is zo gek op haar grote broer!

Lekker Annemarie, dat manlief weer lekker thuis komt!

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Truus wat fijn dat jullie goed contact hebben met de ex van je partner, lijkt me zo erg als dat niet zo is. En wat leuk die kinderpraat haha! Zelf heb ik een neefje van bijna 5 en een nichtje van 2.5 ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren. Laatst zei mijn schoonzusje ( waar iedereen bij zat ) dat mijn neefje aan haar had gevraagd waarom wij geen kinderen hebben. ( mijn vriend is 9 jaar ouder en mijn schoonzusje 11 jaar ouder als ik ) dus ik heb maar rechtstreeks tegen mijn neefje gezegd dat zijn mama heel veel jaartjes ouder is als ik. En zijn Peetoom ook en dat dus zijn Peetoom ( mijn vriend ) maar moet wachten tot ik dat ook wil haha. Hij snapte het wel. Mijn zwager had zoiets van nou dat zeg je toch niet. En dat vond ik zelf eigenlijk ook. Waren ermee bezig maar had nogal lange cyclussen en zag het soms echt niet zitten. Maar goed dat ligt achter ons, ben dus heel benieuwd hoe ze gaan reageren!

@ dreamchild, aah wat een zielig verhaaltje zo eigenlijk he. Dat de oudste plaats moet maken voor de volgende.

@ Marievs ik ben ook heel benieuwd hoe ver ze zeggen dat ik ben. Dus we hebben dezelfde dag! Moet je overdag of? Ik savonds rond half 8. Ik heb zelf mijn banner op zijn laatst staan zeg maar. Dus denk dat ik eerder verder word gezet als terug. We schelen ongeveer een week dus ik vertel het 1.5 week eerder als jij in verhouding. Valt mee toch? Ik kan echt niet wachten dus wil het ook echt niet nog langer uitstellen haha. Mijn moeder zal straks wel reageren, goh dat je dat geheim hebt kunnen houden haha

Welkom melkchocolaatje! En gefeliciteerd meid, leuk een bekende naam!

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Marievs: hier ook veel witverlies. Had ik de vorige zwangerschappen ook, ik moet af en toe gewoon echt een schone onderbroek aan doen :)
    Wat een mooie testen! Hier nog geen buikfoto's. Ik ben bij de andere begonnen bij 12 weken en volgens mij dan om de 2 weken ofzo... Ik heb ze in mijn fotoalbums staan mocht je ze willen zien :)

Niekske: ik heb tot nu toe bij alle 3 vanaf dag 1 al groeipijn/bandenpijn, dus het kan al :) Maak je geen zorgen dat je geen kwaaltjes hebt, bij de eerste had ik ook vrij weinig dingetjes.

Liesken: hier ook 2 stuiterballen 's ochtends. Soms als de oudste bij me komt liggen houd ik expres nog weleens m'n ogen dicht want als ik hem ook maar even aan kijk begint de spraakwaterval :D

Dreamchild: gefeliciteerd voor je stiefzoon met zijn zwemdiploma!
    Wat leuk dat je het je vader hebt verteld :)
    Hopelijk gaat je dochter het spannend vinden. Veel praten dat ze niet weg hoeft als er een baby komt.

Sab: wat fijn te lezen dat alles goed is!
    Zo dat zijn behoorlijk wat uurtjes voor je werk!

Flipske: hier zat er 22 maanden tussen maar de oudste liep al veel zelf en de jongste had ik vaak in de draagdoek.

Chocochick: wat grappig dat jullie hond in het winkelmandje zit :D Wat voor hond hebben jullie?
    Ik houd ook de centimeters bij, erg leuk! En m'n gewicht natuurlijk ook haha.

MadameV: lekker toch zo'n zwangerschapslegging :)
    En begrijpelijk dat je het even uitgelegd hebt aan je neefje (en ook gelijk aan je schoonzus) hoe het zit. Is volgens mij gewoon vissen als je het op die manier even de groep in gooit ;)

Truus: fijn dat je je beter voelt! Maar vervelend dat je zo misselijk bent.
    Fijn dat jullie gewoon goed contact hebt met de ex van je vriend/man.
    Mijn vader is ook niet mijn biologische vader. Hij kwam in mijn leven toen ik 2 was. Hoewel ik hem altijd als vader gezien heb, heb ik hem ook nooit papa genoemd. Voelde heel gek op de een of andere manier.
    :D broertje maar weggooien..

Melkchocolaatje: gefeliciteerd en welkom :)
    Oei wat balen van de auto :(

Annemarie: fijn dat je man weer thuis komt morgen! Moest hij voor zijn werk weg?

All: vandaag gewerkt, moest om 5 uur al op pffff, viel best tegen :p Maar ik had het lekker druk dus de dag ging lekker snel. Morgen normale tijd maar ik heb evengoed geen zin :) Maar ja, daarna lekker weekend :)

Mijn oudste heeft het trouwens steeds over een zusje (paar weken geleden ook al) en hij weet het niet eens, best apart. Gister zei hij, ik vind mijn broertje lief en mijn zusje ook.. Ik zei; je hebt toch geen zusje? Maar daar zei hij niks meer op. Geen idee wat ik daarvan moet denken maar ik denk dat het misschien ook kan komen omdat hij pas op school zit en kindjes daar natuurlijk zusjes enzo hebben en hij niet.

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

15
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    16
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    17
    Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    18
    Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    19
    AnElisa - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Mama mus - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    21
    Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22
    Truus86 - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    DeniseG1986 - 26 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    23
    Dreamchild - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    24
    Marievs - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    25
    Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    26
    Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    27
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

November:
    Truus86 - 26 november - echo & intake gyn
    Dreamchild 27 november - echo
    Isabella82 - 28 november - gyn

December
    Isabella82 2 december - intake & echo
    MadameV 2 december - echo
    Marievs 2 december - echo
    Liesken 2 december - echo
    Sab1988 4 december - echo
    DeniseG1986 6 december - intake
    Sterre82 7 december - intake verloskundige
    Chocochick 7 december - gyn & echo
    MadameV 10 december - intake verloskundige
    Mama mus 10 december - verloskundige
    Niekske 10 december - verloskundige
    AnElisa 11 december - echo
    Jvs12 12 december - echo
    Knorretjuh 16 december - verloskundige
    Liesken 17 december - verloskundige
    DeniseG1986 23 december - echo
    Dreamchild 23 december - intake & echo verloskundige

7. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    @sterre82 mijn man moet idd voor het werk weg.. Nu toevallig 3x vrij kort op elkaar :( erg stil dan in huis.
    Gelukkig wonen mijn ouders dichtbij dus eet ik daar, maar als die weer terug is ben ik echt blij!

Nu moet hij dit jr nog 1x een weekend en dan zien we het volgend jr. Wel weer verder.

Hij vond het trouwens niet leuk dat hij nu niet bij mij kon zijn, maarja nog maar 1 nachtje alleen :)

Slaap lekker allemaal!

8. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Hoi meiden,

Even heel kort van mij: ik zit er erg mee, alweer opnieuw bloedverlies. Nog niet veel, donkerder bruin dan woensdag. (Sorry voor evt details)
    Het knaagt gewoon aan me. Ik kan niet slapen ervan en weet ook niet of ik morgen weer vk moet bellen. Woensdag riep ze ook tussendoor of ze me niet door zou sturen naar gyn. Ivm die blaasjes wat ze zag.
    Ik lig er maar over te malen en om het half uur ga ik naar het toilet om te kijken. Ik begin ineens erg te denken over die blaasjes/cellen wat ze zag in mijn eierstok. Is het niet een bbz???
    Ik wil zo graag genieten van deze zwangerschap, maar ik kan het niet. Elke minuut denk ik er aan. Ook omdat ik een aardig Rot verleden heb met mijn buik (kijkoperatie voor endometriose, 1 maand in de overgang door injectie(alles stilleggen dus), spiraal wat 2,5 jaar niet goed heeft gezeten enz)

Het spookt en het spookt maar! Ik wil nu erg graag slapen, maar ik zak maar niet weg. Als ik even indommel, schrik ik weer wakker na 5 minuten.

Sorry hoor voor dit, maar ik trek het even niet meer... Ik probeer zo veel mogelijk positieve verhalen te lezen over bloedverlies en het hoeft natuurlijk allemaal niks te betekenen, maar voel me er gewoon rot bij!
    Nou is het toch een lang verhaal geworden!

9. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Lieve dreamchild,
    Hoe is het nu meid??
    Bloedverlies kan goed gaan! Zekerweten!
    Als jou gevoel zo is zou ik toch de verloskundige bellen hoor voor opnieuw een echo..
    Zo is het ook niks toch?
    Ben het verhaal even kwijt van jou eerdere echo? Blaasjes? Wat was er precies nog te zien ?

Dikke knuffel meid en als je het niet vertrouwd echt bellen!

10. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Woensdag had ik dus die echo. Er was nog niks te zien in baarmoeder, maar ze zag allemaal blaasjes/cellen in mijn eierstok. Ze zei: je bent niet zwanger, maar je krijgt je eisprong! Ik vragen dus waarom ik dan mijn ongi over had geslagen en 4 testen positief had. Toen moest ik thuis nog een test doen en terugbellen. En ja hoor, posi test thuis. Toen had ze het eroverdat ik woensdag terug moest komen voor een echo, ze had foto nog eens bekeken en het kon ook cysten zijn in eierstok. Maar nu vond ze me toch wel zwanger door die test.
    Ik kan er gewoon slecht tegen merk ik, want ze wilde me dus eerst doorsturen naar gyn, later weer niet...

Ik heb dus vannacht geslapen van half 5 tot half 6, toen stond dochterlief al naast me... Mss zo nog maar even proberen te slapen als ze op school is!

11. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Dreamchild idd bekende naam van NOD forum, hoe is het nu? Begrijp je onzekerheid, bloed hoeft niks te betekenen, hele dikke knuffel voor jou!

MadameV gefeliciteerd ook jou ken ik van NOD forum leuk om jullie hier te ontmoeten..

Alle andere dames jullie ook allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!

12. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dreamchild: ik zou ook gewoon bellen hoor... Daar is de vk immers voor. Ik hoop idd dat alles goed gast!

Bij ons wist niemand dat we bezig waren om zwanger te worden. Dir vanwege vruchtbaarheidsproblemen bij andere leden van de familie (lang verhaal). Omdat ik. 35 ben had ook niemand het verwacht. Dus zodra de test positief was, konden we het ook niet meer voor ons houden. We hebben een foto gemaakt van de test en hier een soort kaartje van gemaakt. Deze vast gemaakt aan een fles jip en janneke champagne en op de dop een babysokje gezet. Onder het mom van: alsjeblieft, hier een lekkere fles wijn, hebben we het gegeven. Zoals verwacht kregen we geweldige, emotionele reacties!

13. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    @dreamchild, dat klinkt niet leuk, snap dat je erg onzeker bent! Hoop dat snel alles beter gaat! En hoop dat je nog even kunt slapen.

@niekske wat een leuk idee om het te vertellen :) !

14. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Het hoeft ook idd niks te betekenen, maar die onzekerheid nekt me.
    Ik ga om 9 uur toch maar even bellen, al kan ze me telefonisch maar gerust stellen.

Wat leuk om het zo te vertellen en ik snap dat je het niet lang kan stil houden.
    Gister vanaf half 12 ook opgepast op een vriendinnetje van mijn dochter. Die zit nog op psz en gaat in februari over naar groep 1. Haar moeder, werd al ziek en is gister met enige spoed naar het ziekenhuis gegaan. Gister om 8 uur is haar dochter pas opgehaald. Vind het niet erg, natuurlijk doe ik het voor mijn vriendin, maar haar dochter is vest druk. Vandaag blijft mijn dochter over op school, hoop dat ik even wat bij kan slapen. Al moet ik hier nog wel toveren in huis ;)

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Snap wel dat je erg onzeker raakt voor Dreamchild, maar gewoon bellen voor, daar is de vk voor.

Wat een leuk idee Nieske om het zo te vertellen, dat idee pik ik mee voor de kerst.

Les wl veel mee hoor meiden, maar heb weinig tijd om altijd te reageren. Dat jullie niet denken dat het desinteresse is dat ik niet op iedereen reageer.

Merk wel dat er op het forum heel veel slecht verhalen staan, dat word ik echt verschrikkelijk onzeker van, probeer alle andere topics dan ook maar niet te lezen

16. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Die onzekerheid is idd niks. Voel helemaal wat jij voelt, rotbloed ook

17. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Nu toch weer wachten op een telefoontje van vk...

Dank jullie wel allemaal! Vind het wel enorm fijn, zo'n forum... Kon vannacht even van me afschrijven, want wilde manlief niet wakker maken. :)

18. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Lieve Dreamchild, goed dat je je onzekerheid van je afschrijft! Denk dat het ook goed is dat je toch de vk hebt gebeld. Je bent inmiddels weer een paar dagen verder en misschien kunnen ze nu wel iets zien. Hoop heel erg met je mee dat de zwangerschap goed zit en zich goed ontwikkeld!

@Slechte verhalen, niet te veel lezen hoor meiden. Het is een gegeven, het gaat bij een x aantal zwangerschappen mis, maar het heeft echt geen zin om je er van te voren als er niks aan de hand is al druk over te maken.

@Niekske, mooi hoe jullie het grote nieuws verteld hebben!

Zo, oudste naar de peuterspeelzaal en de jongste op bed. Ze is verkouden en daardoor best heel moe. Maar dat betekent even me-time voor mij :) Vanochtend weer heel misselijk, gelukkig trekt het rond een uur of 10 dan weer weg. Verder niet zo veel spannends vandaag.

19. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    @dreamchild, wat naar! Zal voor je duimen. Heb je ondertussen al wat gehoord van de vk?
    @niekske, erg leuke manier ook!

Slechte verhalen vermijdt ik ook liever.. je weet dat het mis kan gaan, maar dat lees je liever niet.

Hier verder alles wel ok. Voel me niet ziek meer, amandelen nog wat dik.
    Waar ik het meest last van heb is misselijkheid. .. vanmorgen tijdens het tanden poetsen kwam toch zo ineens alles omhoog. Koffie gaat er haast niet meer in. .. Me partner kan er wel om lachen... die maakt grapjes over haring enzo... :) nog ff en dan is het hopelijk weer weg.

Verder vandaag weer druk. Wasjes doen en weer zwemles. Nog wat was vouwen en beetje stofzuigen. Ga me vandaag niet uitsloven als assepoester *sorryschatje* :):)

20. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Nou meiden, ik zit nu in het ziekenhuis. Bloed laten prikken en nu wachten op de uitslag. Daarna gaan ze waarschijnlijk nog een echo maken.

Deel Deze Pagina