Dreamchild, wat spannend zeg. Ik duim voor goed nieuws! Ik heb vandaag zo'n raar onrustig gevoel, bah. Voor de zekerheid nog een digi test gedaan en die zei 2-3 weken! Zwanger stond er snel trouwens maar die 2-3 weken duurde eeuwigheid! Heb mijn echo laten verplaatsen naar 10-12 omdat 17-12 mij niet uit kwam. Ben dan nog maar 7wkn2dgn. Assistente vond het eigenlijk ook te vroeg. Zucht, als we maar iets zien dan! Negatieve verhalen: ja die zijn er altijd. Na 12ekn kan het helaas nog mis gaan. Maar gelukkig gaat het vaker wèl goed!!!!!
En op het moment dat ik het schrijf word ik naar binnen geroepen. Zit nu te wachten in zo'n verloskamer. Er werd door assistent van alles gevraagd, nu is het wachten op het lab...
@dreamchild: en, weet je al iets?? Ik wordt ook met de dag onzekerder. Ik heb weinig/geen last van van kwaaltjes. Aan de ene kant fijn, maar het gekke is dat ik begin te twijfelen aan de zwangerschap. 1 Week geleden heb ik een clear blue digital test gedaan die vrijwel meteen 'zwanger' aangaf. Deze test heb ik gedaan omdat een eerdere, simpele test mij niet kon overtuigen. Vanwege mijn onzekerheid heb ik vandaag nog zo'n kruidvat 2v5 test gedaan. Ik was in de veronderstelling dat de test nu veel duidelijker zou moeten zijn. Maar je raadt het al... Eigenlijk was er bijna niks te zien... Zou de clear blue een vals positief hebben gegeven?? Morgenochtend nog maar eens testen met ochtendurine...
@ niekske, een streep is een streep, hoe licht ook. Wanneer je niet zwanger zou zijn kan de cb ook geen positief aangeven toch?!
Oh niekske, wat schrikken. Het is geen vals positief geweest, je was sowieso echt zwanger. Maar raar dat er nu bijna geen streepje meer staat. Met 5wkn heb je geen ochtendurine meer nodig Bah, niet leuk. Ik zou vandaag nog een nieuwe digiyale doen en kijken wat die zegt. Heb je ook een foto?
@dreamchild... duim nog steeds voor je! Weet je al wat? @niekske... vreemd... zou idd nog een digitale doen of een andere kv morgen. Wat een nare berichten zo voor het weekend
Hoi dames, vandaag maar weer een test gedaan..en ja hoor 2 strepen... de teststreep nog licht, maar heb ook geen ochtend urine gebruikt.... dus morgen ochtendje nog een testje doen...Maar 2 strepen zijn 2 strepen!!! Als het goed is rond de 26ste juli uitgerekend, mocht allea goed gaan!!!! Wat een geluk..
Ik ben weer thuis. Nu ben ik wel weer iets positiever, maar het ziekenhuis is eruit. Mijn cyclus is RAAR.... Ze vinden mij wel zwanger, maar waarschijnlijk priller dan de normale cyclus berekening. Even uitgelegd; Mijn hcg staat nu op 80. Komt overeen met de testen die ik heb, wat lichter. Ik had nog geen echo gehad en de gyn dacht dat ik vorige maand een miskraam heb gehad. Maar, testfreak heeft uiteraard elke maand getest, alles was negatief tot 12 nov.... (Wel posi ovutest op 28 oktober) Dus dat kon het niet zijn. Dus daarna de echo. Zien ze in mijn rechter eierstok wat zitten. (Ik vertellen van de vk woensdag, cysten?) Na flink lang een echo gehad hebben, lieten ze me weer alleen om te overleggen met een echte gyn (ik had assistent en een daaronder weer) Komen ze terug: mevrouw, hoe u het heeft gedaan weet ik niet! Maar wij vinden dat u nog steeds zwanger bent. Volgende week nog wel even een echo hier, want we willen het wel even op controle houden. Kortom, ik ben dus nog steeds zwanger, maar minder ver dan de berekeningen aangeven.
Ik lees zometeen bij en ik zal vanavond laat reageren. Heb nu eindelijk bevestiging van fertiliteit kliniek. 5 december eerste controle daar met echo.
@ dreamchild je dacht zelf dus 12 nov 4 weken en het blijkt minder te zijn? Vind het wel vreemd heb je verhaal wel 3 X gelezen haha. Wel fijn dat het iig positief is!
Hallo, @Melkchocolaatje: Echt? Wat balen zeg. Wel fijn dat jij niets hebt. @dreamchild. Oke, nu snap ik het. Dat is echt minder voor dat kleine meisje. Balen van je bloedverlies. Je kan hier alles van je afschrijven. Daar is dit forum voor. Hoe is het afgelopen? Snap dat je helemaal in de stress zat vannacht. Dikke knuffel! Lees nu je bericht! Wat een fijn nieuws. Al blijft de onzekerheid. Ze hebben in ieder geval niet gezegd dat je niet zwanger bent. Soms is het menselijk lichaam echt een wonder. Misschien heb je een hele vroege miskraam gehad. Voor de 4 weken en dat de testen daar al niet op gereageerd hebben? Dat het maar net aan was? We leven met je mee! Konden ze niet zeggen hoever je dan zou kunnen zijn? Nu ben je waarschijnlijk niet op je verjaardag uitgerekend L. Maar je bent iig nog zwanger! Dat is positief. @madamev. Ik moet savonds om kwart voor 6. Ben echt benieuwd. Ja, het valt mee ja. Het lijkt alleen allemaal nog zo ver weg, maar we zitten er zo. Ik kan ook niet wachten, maar mijn man is echt een ster in het wachten. Ik heb mijn banner een beetje in het midden staan. Weet het gewoon echt niet. Denk dat ik iets minder ver ben, terwijl mijn testen wel enorm knal zijn. Echt geen idee haha. @sterre: Waar kinderen het soms vandaag halen. Haha. @slechte verhalen. Ik probeer ze ook echt zoveel mogelijk te vermijden. Lukt niet altijd, maar probeer het toch. @truus: Fijn dat het beter gaat. Koffie gaat er bij mij ook niet meer in. Vanochtend een bak koffie bij mn moeder gepakt, maar de helft laten staan. Vond het gewoon echt niet meer lekker. Zelfs de m&ms smaken met niet meer L. @memvan4. Ik ga ook als in 7 weken ben. Het kan net zo goed zijn dat ik iets minder ver ben. Dan ga ik dus al met 6 weken en een paar dagen. Bij de meeste is er dan al wel wat te zien hoor. Stond het de vorige keer er snel dan? Ik heb die digitesten niet gedaan. Wilde het nog wel doen, maar vond het eigenlijk zonde van mn geld. @niekske: Clear blue is wel erg betrouwbaar hoor ik. Wat lastig zeg. Die kv zou wel een mooie streep moeten geven, maar misschien toch maar met ochtendurine testen. Zo erg die onzekerheid. Heb je een foto van je test? Hoop morgen op een mooie test. En net wat madameV zegt, een streep is een streep. @zwanger: Welkom. Hoever ben je? Ben benieuwd naar je test van morgen. @ego: Wat een dag. Heel de dag misselijk geweest, maar wel enorm gelukkig! Vanmiddag nog even zitten leren en verder heel weinig gedaan. Ben ook zo ontzettend moe. Hoort er allemaal bij. Oh en koud .. Het is zo koud. Vanavond ook lekker chillen, want morgen mag ik aan de bak L. Komt vast goed, tenzij mn geheugen mij ineens in de steek laat. Fijne avond dames en Dreamchild, ben echt blij dat het positief is. Leef erg met je mee! (ook met de rest hoor ).
Marievs misschien een hele domme vraag he. Maar wat bedoel je elke keer met die letter L.? Iig veel succes morgen
Haha, is geen domme vraag! In typ een lang stuk via word en dat moeten voorstellen! Denk dat er iets misgaat bij het copy/paste! Thanks!
Ik blijf vanaf nu gewoon echt positief, woensdag gewoon naar vk voor een echo. Misschien kunnen ze dan wel wat zien en/of uitrekenen hoever ik wel ben. Tenzij er iets veranderd, hou ik het nog even op de 5 weken. Ik merk het wel. Maar als ik nu ga testen, ze blijven wel steeds iets donkerder worden, ook al is het niet veel. Mss ben ik wel een trage hcg maker haha. Madamev, ik vind het ook nog steeds erg raar hoor... Was het maar zo makkelijk als bij mijn dochter toen.... Ik snap nog steeds een aantal dingen niet. Ik kan normaal op mijn cyclus een klok zetten, waarom is het deze keer dan zo anders geweest? Waarom heb ik dan op 28 een knaller gehad van ovutest? Zo lang kan een of toch niet zijn? En dit soort dingen vond de gyn ook zo vreemd.
Ja idd dreamchild. Ben heel benieuwd woensdag! Kan zelf ook niet meer wachten. Als ik jou verhaal zo lees dan is alles nog mogelijk. Ben benieuwd of ik gelijk heb qua tijd. Oh ik heb sinds vanmiddag toch last van mijn buik! Maar niet bij mijn bm maar heel hoog, net onder mijn borsten, wel in het midden. Heel naar gevoel. Beetje alsof je heel erg spierpijn hebt van een paar dagen hoesten, maar dan lager. Vraag me af wat het is. Misschien heb ik wel een griepje onder de leden. Heb ook het idee dat deze werkweek ook niet voorbij wil gaan. Nog 1 dagje.....
Dat kunnen je darmen zijn. Dat weet ik nog van vorige keer. Omdat ze nu wat meer moeite hebben en wat minder ruimte, kan het op die plek waar jij aangeeft wat last geven. Kan ook een misselijk gevoel geven. Hebben nog meer meiden eigenlijk bloed laten prikken op hcg? Ik ben benieuwd nl naar waardes, wat ongeveer gelijk loopt met het aantal weken... Ik kan het maar niet vinden, of mijn internet doet raar, dat kan ook...
Dreamchild: wat een raar verhaal! Marievs: succes morgen! Ik ben zo moe! Mijn ogen branden de hele dag! Vandaag was ik bij mijn moeder vraagt ze als ik binnenkom: "Ik heb een brutale vraag en je hoeft geen antwoord te geven, maar jullie zijn een tijdje terug toch bij de fertiliteitsarts geweest? Willen jullie een broertje of zusje voor je kleine meid?" Ik moest echt zo mijn best doen om niet te gaan grijnzen! Hihihi... Nog even wachten, zondag gaan we het vertellen!
@dreamchick wat super dat het positief is! Nu de op naar die volgende echo!! @chocochick, fijn he die nieuwschierige mama's die van mij vraagt gelukkig nog niks! Nou meiden spreek jullie maandag weer denk ik , ga nu (hij is bijna geland ) genieten van mijn mannetje! Helaas te horen gekregen dat het project nog niet af is dus moet hij di t/m vr weer naar polen... Zucht ben er nu wel even zo klaar mee!! Gelukkig heeft hij met straks in dec 2 weken vakantie X en fijn weekend alvast allemaal!