Annemarie wat jammer dat je man veel weg is. Mijn vriend gaat ook paar keer per jaar paar weken naar China, niet altijd leuk he! Dreamchild, mijn hcg stond deze X met 4.5 wk op 950. Vorige zwangerschap is mis gedaan en ben toen begonnen met een hcg van 92 die na een week 350 was, testjes liepen wel op maar heel langzaam. Ik wil je niet ongerust maken, de marge waartussen hij moet zitten is heel ruim dus daarin zit je goed. Ik duim voor je meis!
Sorry meiden verder kan ik het even niet bijhouden 😊 Druk weekend voor de boeg op het werk. Kon het al maar januari zijn........ Welterusten iedereen!
Annemarie: lekker aan het genieten met je mannetje? Balen zeg dat hij nog een keer terug moet Wat voor werk doet hij, of vertel je dat liever niet? Dreamchild: wat een ellende he die onzekerheid Goed dat je even je hart hebt gelucht! Klinkt niet best van je vriendin maar best logisch dat het dan voor jezelf nu ook even teveel is nu. Ik heb geen idee over waardes, hopelijk vindt je er nog wat over. Niekske: wat hebben jullie het leuk verteld Lees nu van je test, denk ook niet dat het vals is geweest. Denise: maak je maar niet druk hoor We weten allemaal hoe druk het allemaal is. Truus: fijn dat je je al wat beter voelt, Liesken: nog lekker genoten van je me-time? Mem: spannend dat je de echo eerder hebt! Zwanger83: gefeliciteerd en welkom Ik zet je gelijk op de lijst. Mama mus: leuk 5 december eerste echo Marievs: ik heb het ook zo koud, brrr. Succes morgen! Chocochick: haha moeilijk om op zo'n moment je mond te houden Sab: veel werken dit weekend? Klinkt alsof je een eigen zaak hebt All: hier weer een drukke werkdag achter de rug maar nu lekker weekend Ik heb de lijst weer bijgewerkt maar als iemand iets mist ofzo dan gil je maar even Net mijn schoonouders even op bezoek gehad en ondanks dat ik best tegen hun reactie op zie vind ik het wel heel grappig om nu dat geheimpje te hebben dat ik weer zwanger ben Ik moet bij mijn eigen moeder ook af en toe goed oppassen dat ik me niet verspreek.
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 15 Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 17 Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 19 AnElisa - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Mama mus - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 21 Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 Truus86 - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing DeniseG1986 - 26 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 Dreamchild - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 24 Marievs - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 25 Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 26 Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Zwanger83 - ? - 2e kindje - jongens/meisje/verrassing 27 Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: November: Truus86 - 26 november - echo & intake gyn Dreamchild 27 november - echo Isabella82 - 28 november - gyn December Isabella82 2 december - intake & echo MadameV 2 december - echo Marievs 2 december - echo Liesken 2 december - echo Sab1988 4 december - echo Mama mus 5 december - echo DeniseG1986 6 december - intake Sterre82 7 december - intake verloskundige Chocochick 7 december - gyn & echo MadameV 10 december - intake verloskundige Mama mus 10 december - verloskundige Niekske 10 december - verloskundige Memvan4 10 december - echo AnElisa 11 december - echo Jvs12 12 december - echo Knorretjuh 16 december - verloskundige Liesken 17 december - verloskundige DeniseG1986 23 december - echo Dreamchild 23 december - intake & echo verloskundige
Annemarie: wat vervelend dat je man weer wegmoet. Mijn man moest dateen paar jaar geleden ook en ik voelde me dan altijd zo alleen. Gelukkig vroeg mijn moeder ook niet door dus ik heb noet hoeven liegen. Ik heb alleen maar gezegd dat wij heel graag nog een kindje zouden willen, hihi. MadameV: is het je maag waar je last van hebt dan? Ik was vanmorgen heel vroeg wakker mAk ik ben daarna weer terug gekropen: heerlijk!! Als we het halen straks zwemmen maar anders alleen op kinderverjaardag. Fijne zaterdag meiden!
@Dreamchild: wel een vreemd verhaal hoor... Maar gelukkis is alles nog goed! Ik ben iig ook weer gerustgesteld... Ik heb net nog een test gedaan van het kruidvat en de streepjes zijn allebei hartstikke donker!! Gisteren was ook het controlestreepje heel licht, waardoor ook het andere streepje bijna niet te zien was. Maar gelukkig is alles goed!! Toch vervelend hoor, ik heb er bijna niet van kunnen slapen vannacht...
Wil je ons niet meer zo laten schrikken niekske ! Wat fijn zeg! Ik snap dat je weinig heb kunnen slapen! Zou ik ook hebben! Die test gister was vast niet goed! Ik durf ook niet meer te testen! Straks vallen ze ook weer lichter uit en dan zit ik ook in de stress! Heb gelukkig die misselijkheid haha! Ik had maandag al eentje waarvan beide net zo donker waren met avondurine! Dus had ik die met ochtendurine gedaan, was hij waarschijnlijk nog donkerder geweest! Fijne dag allemaal! Ik ga zo richting mn examen !
Veel succes met je examen Marievs! Wat fijn dat deze test wel goed was Nieske, logisch dat je niet goed geslapen hebt!
hoi Allemaal, En 2 dikke strepen vanochtend!! Jippie! Ik had het alleen bij 1e berekening mis, ben pas de 29ste uitgerekend.. maar ach die paar dagen! hahaha.. @dreamchild, wat vervelend allemaal, maar probeer je er niet te druk over te maken. Je kunt er toch niks aan doen! Geniet gewoon van het feit dat je zwanger bent en ga je geen zorgen maken over HCG waarden.. @Chicochick, ben blij dat wij het hier ook nog even voor ons kunnen houden.. Is toch altijd een spannende tijd! @ Marievs, succes met je examen, ook al weet ik niet waar voor het is.. @sterre82, het is de 29ste..(als het goed is..) en ik ben 30! groetjes
Marie, succes! Niekske en zwanger83, wat goed van die testen! @hier: ik ben me toch aan het voorbereiden dat het misgaat. Vanmorgen bloeden weer beetje begonnen, maar nu met allemaal stukjes erin. Heb een zwaar gevoel in mijn buik. Het voelt als de harde buiken en beginnende weeeen. Maar dan constant. (Ik herken dit van met de zwangerschap van dochter) als ik voorover zit, voelt het alsof er een zwangere buik van 8 maanden in de weg zit. Verder ben ik erg verdrietig vandaag..... Waarom weet ik niet. Ik ga vandaag maar even rustig aan doen, morgen ook.
Fijn dat de testen toch donkerder worden! Voelen jullie je ook zo gelukkig. Ik heb echt een basis van gelukkig zijn nu. Elke keer dat ik even niks doe voel ik het door me heen stromen, echt heel apart en ik ben helemaal niet zweverig ingesteld. Maar ik vind het zo bijzonder en een voorrecht om (weer) zwanger te zijn.
Dreamchild, wat schrikken weer Klinkt niet echt goed helaas, helemaal niet in combinatie met die vage echo's. Hoop dat het meevalt, sterkte! Niekske, wat fijn dat de test nu wel goed was. Grr, dat je dan net zo'n mislukt exemplaar treft he. Logisch dat je de hele nacht niet hebt geslapen. Ik ben sinds gisteren al misselijk en voel me niet echt lekker. Gisteren ook enorm buikpijn maar dat bleek later gelukkig van mijn darmen te komen Het borrelde nogal van binnen! Pfieuw, je schrikt toch altijd.
Hallo dames, Examen zit erop! Kon me gelukkig concentreren! Bedankt voor jullie steun! Het was btw privaatrecht II! Dreamchild wat erg! Vind dit echt sneu voor je! Weet niet wat ik moet zeggen! Leef met je mee! Knuffel Flipske, dat heb ik ook! Ben misselijk, maar wel enorm gelukkig! Ik neem alles voor lief ! Zwanger: Nice, dus ook jij 2 dikke strepen! Ik had dat ook op 4w4d! In de avond! Daarna niet meer getest! Hoeft natuurlijk ook niet meer! Voel me echt zwanger ! Straks slaat ie lichter uit, omdat mn urine net wat verdund is en zit ik ook in de stress! Kmag de zaal bijna verlaten! Fijn weekend nog! Liefs en een dikke knuffel!
Dreamchild: dat klinkt inderdaad niet goed niet leuk, hopelijk is het niet waar je bang voor bent. Dikke knuffel meid. Marievs: wat fijn dat je examen erop zit! Top dat je je kon concentreren, ik kan me er niets bij voorstellen, ik ben zo warrig hihi. Flipske: ik ben ook erg gelukkig, of beter in balans. Wij waren net klaar om naar een kinderverjaardag te gaan is de accu van de auto leeg, of wat later bleek: kapot. Dochter ligt op bed, ik lig op de bank en manlief is aan het klussen in de garage. Hopelijk krijgt hij de nieuwe accu er snel is. Verder ben ik veel misselijker dan bij mijn eerste zwangerschap
@ dreamchild, Dat klinkt niet leuk! hoop echt dat het toch nog positief is voor jou! @Marievs, mooi dat die examen erop zit en je je kon concentreren... duurt het lang voor je de uitslag krijgt.. Mijn man moet de laatste tijd nogal veel weg, tja het is niet anders.. hij programmeert robots ofzo.. snap het zelf ook niet helemaal Sterkte trouwens met jullie misselijkheid en andere kwaaltjes allemaal.. Hier valt het mij allemaal nog mee maar vandaag ook pas 5 weken.. we gaan het beleven allemaal.. Lees trouwens wel mee maar weet niet hoeveel ik dit weekend tijd heb om te antwoorden, even lekker van thuis genieten
Ááh nee hé Dream, wat erg ... duimen draaien door hier voor een goede afloop ... De rest ben ik alweer kwijt