16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Niekske: fijn dat je test weer goed was! Logisch dat je er slecht van geslapen hebt!

Zwanger: ik heb het aangepast in de lijst :) Ach, 26, 29... Je bent zwanger en daar gaat het om :p

Dreamchild: nee toch :( Ik duim voor je dat het stopt! Voor nu een dikke knuffel.

Mem: poeh ja die darmen kunnen inderdaad akelig doen. Ik had van de week een flesje vifit gedronken... Nah ik borrelde 's avonds van de bank af :)

Flipske: ik herken je gevoel :) Vooral als mijn fantasie ook nog mee gaat spelen. Als ik dan naar mijn jongens kijk en me bedenk dat ik nog zo'n geweldig kind mag krijgen, nou dan sta ik in vuur en vlam hoor :D Als we nu 's ochtends nog even lekker met z'n 4-en in bed liggen zeggen we weleens, we liggen nu stiekem met ons 5-en... Zo leuk! Onze oudste gaat ook ontzettend blij zijn, ik kijk er zo enorm naar uit om het hem te vertellen :D

Marievs: fijn dat het goed is gegaan! Btw privaatrecht? Wat doe je, belasting adviseur?

Chocochick: balen van de accu! Gelukkig heb je nog een handige man.. Die van mij heeft echt 2 linkerhanden haha.
    Ik heb je afspraak aangepast.

All: hier een avondje voor mezelf, ook weleens lekker om baas te zijn over de afstandsbediening :D Ik wil een enge film gaan kijken.. In m'n eentje maar ik ben een beetje een schijtert hihi :p

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

15
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    16
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    17
    Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    18
    Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    19
    AnElisa - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Mama mus - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    21
    Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22
    Truus86 - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    DeniseG1986 - 26 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    23
    Dreamchild - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    24
    Marievs - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    25
    Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    26
    Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    27
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing
    29
    Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

November:
    Truus86 - 26 november - echo & intake gyn
    Dreamchild 27 november - echo
    Isabella82 - 28 november - gyn

December
    Isabella82 2 december - intake & echo
    MadameV 2 december - echo
    Marievs 2 december - echo
    Liesken 2 december - echo
    Sab1988 4 december - echo
    Mama mus 5 december - echo
    DeniseG1986 6 december - intake
    Chocochick 6 december - gyn & echo
    Sterre82 7 december - intake verloskundige
    MadameV 10 december - intake verloskundige
    Mama mus 10 december - verloskundige
    Niekske 10 december - verloskundige
    Memvan4 10 december - echo
    AnElisa 11 december - echo
    Jvs12 12 december - echo
    Knorretjuh 16 december - verloskundige
    Liesken 17 december - verloskundige
    DeniseG1986 23 december - echo
    Dreamchild 23 december - intake & echo verloskundige

3. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dreamchild: wat een naar bericht zeg... Ik hoop dat alles goed afloopt...

@zwanger: wat een goed gevoel hè, twee donkere strepen! Ik ken het ;)

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ chocochick geen id. of het mijn maag is. Het zit vrij hoog net onder mijn borsten. Nu gelukkig minder last van als gister.

@ niekske fijn dat je test goed was!

Dreamchild wat naar. Hele dikke knuffel. Hoe is het nu?

Hier.. Ik weet niet wat ik heb. Ben nog steeds niet echt misselijk, al merk ik wel dar ik sochtend wat moet eten. ( deed ik eerder niet ) maar tis niet zo erg dat ik het naast bed moet leggen ofzo haha. Verder gewoon af en toe zo'n naar gevoel in mijn buik. Ik weet niet kan het gewoon niet goed beschrijven. Misschien zijn het ook mijn darmen want kon vanochtend ook niet zo goed na de wc. Zal wel heel blij zijn dat we het over 2 weken gaan vertellen. Had een avondje met vriendinnen vanavond ma voel me dan gewoon niet zo op mijn gemak. Last van mijn buik en bang dat ze vragen gaan stellen en ik hou niet van liegen. Gelukkig hebben we volgend weekend 2 logeetjes dus kunnen toch niet uit. En blijf ik verder op mijn werk na zo ong lekker in mijn cocon thuis want daar voel ik me wel het fijnst

5. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Ik ben (waarschijnlijk) 18 juli uitgerekend.

6. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Dreamchild, hoe is het met jou?

Zijn er hier meer 36+ zwangeren? Ik ben 36 en kom dus in aanmerking voor een vlokkentest of vruchtwaterpunctie. Wie van jullie laat dit doen? We hebben nu helaas niet zomaar even geld vrij voor een nipt test, anders koos ik daar voor.

7. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Goedemorgen dames,

Deze zwangerschap noem ik apart. Sinds gisteravond geen bloeding meer gezien en de misselijkheid komt weer op gang. Mijn buik is gegroeid, ik pas nu twee broeken niet meer. Was het maar gewoon woensdag! Wat ik nu voel in mijn buik, herken ik van de eerste zwangerschap. Wat ik voor de bloeding voelde was heel anders.

Memvan4, geen 36+ hier... Dus ik heb er nog geen idee van!

8. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dreamchild: ik zal voor je duimen woensdag!

@memvan4: ik ben nu nog 35, maar als ik ga bevallen ben ik 36. Geen idee hoe ze in mijn geval met de vlokkentest omgaan... 10 dec moet ik naar de vk, dan zal ik wel meer horen.

9. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Dat ik goed nieuws Dreamchild, je niet wel vaker dat vrouwen bloedingen krijgen wanneer ze normaal ongesteld moeten worden, misschien dan toch een langere cyclus ofzo.

Hier geen 36+ dus ook geen ervaring helaas

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ dreamchild op zich goed nieuws dus! Zal voor je duimen woensdag.

Hier ook geen 35+ word zelf paar maand na de bevalling 25.

Zo hier voor het eerst net heel misselijk geweest. Waren met de auto weggeweest en ik heb al last van wagenziekte. Ma nou kwam het voor het eerst zover dat ik moest kokhalzen ( sorry dames ) gelukkig nog niet overgeven.

11. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 34 maar heb bij mijn vorige zwangerschap wel een combinatietest laten doen (valt onder m'n verzekering)

Wat is een nipt test?

12. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    @dreamchild! Wat apart! Maar wel fijn dat je geen bloedverlies meer hebt en je je nu zwanger voelt! Hoop dat alles goed mag blijven gaan!

@sterre; werk bij de sociale verzekeringen, maar wil bezwaar gaan doen! Daar heb je hbo rechten voor nodig! Vandaar dat ik dit doe!

@misselijk: vanochtend lag ik in bed en moest bijna overgeven! Wordt steeds erger :(! Maar ben er wel blij mee! Zo weet ik zeker dat ik zwanger ben en dit geen droom is! Had vanacht al raar gedroomd! Was bij de vk voor een echo en ik moest eerst nog een test doen die hartstikke positief is! Met de echo was er helemaal niets te zien! Zo raar! Gelukkig zijn dromen bedrog!
    Moet wel zorgen dat ik om de 2uur iets eet! Dan is het goed vol te houden!

@borsten: ze gaan steeds zeerder doen! Kan er amper meer op liggen!

@mac: nou, net weer een keer wezen macen! Lang geleden! Had een chicken sensation en ze waren toch een partij uitgeschoten met de saus! Dat was minder lekker!

Verder weinig nieuws hier! Gaat zn gangetje! Afentoe nog wat kraampjes in mn buik! Maar die zijn zo ook weer weg!

Nog 9 nachtjes slapen! Dan is het eindelijk 2 dec!!

Oja, hier nog lang geen 36. Duurt nog 10 jaar! Mn zus was wel 36, maar heb haar hier niet over gehoord!

13. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    He meiden!
    Van het weekend verder geen tijd gehad om te reageren. Was lekker druk met de band, etentje van mijn opa gehad, spelen met de kindjes.

@Dreamchild, gelukkig dat de bloeding weer gestopt is en het zwangere gevoel terug is. Ben heel benieuwd woensdag, hopelijk is alles goed!

@Memvan4, wil je zelf wel een vruchtwatertest of vlokkentest doen? Of twijfel je nog? Ik heb er geen ervaring mee.

Lees meer meiden waarbij de misselijkheid begint. Tis hier ook echt begonnen... vandaag voor het eerst overgegeven, daarvoor al kokhalzen. Pfff die eerste weken zijn lichamelijk echt niet fijn.. Vanmiddag heb ik even 2 uurtjes bijgeslapen, dat was wel heel lekker. Vanavond op tijd naar bed, ben ik hopelijk weer klaar voor de nieuwe week.

14. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Hee meiden!

Nog steeds geen bloed te vinden en ik kijk nu toch al de hele dag door om het half uur. Met afvegen een enkel dingetje. Van binnen zit er nog wel wat, maar het komt er niet uit. (sorry voor de details, maar merkte dit met douchen vanmiddag)
    De misselijkheid is keihard terug gekomen, alhoewel dat nu wel weer gaat omdat ik rustig lig momenteel.
    Ik hoop dat dit gewoon zo door blijft gaan!

Sorry dat ik de laatste dagen niet echt op jullie heb gereageerd. Ik heb het nu wel allemaal terug gelezen.... Ik ben weer helemaal op de hoogte. Het zat (en zit nog steeds) erg hoog bij me.

Welterusten voor iedereen!

15. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Goedemorgen dames,

Ik heb even een heel weekend bij gelezen, dit weekend weer een druk weekend, dus weinig tijd om te reageren of te lezen.

@Dreamchild, wat een heftig weekend zo voor je... hopelijk houdt het bloeden op en wordt je woensdag gewoon gerust gesteld, dit is ook geen pretje zo... zal voor je duimen!

@Misselijkheid, ik lees ook inderdaad dat vrijwel iedereen hier nu last van heeft. Overdag hier ook bij vlagen dat mijn maag draait. Koffie ga ik ondertussen van over mijn nek. Maar het ergste vind ik nog.. als ik eten sta te koken. Dan heb ik zo een honger, maar zodra het klaar is en ik zet het op tafel en ga zitten.. dan ineens wordt ik misselijk en moet ik er niet aan denken om te eten! Hou dat maar eens verborgen voor 2 kindertjes :)

Moeheid heeft hier ook nog steeds de overhand, ik slaap het liefste 's middags nog een keer en 's avonds extreem vroeg op bed.

Afgelopen zaterdag de verjaardag gehad, gelukkig viel het niemand echt op en werkte het feit dat ik zei van de antibiotica.
    1 stel viel het wel op... die man die heeft een soort gave, die ruikt als hij de kamer in komt wie waar last van heeft dus toen ik ipv koffie een kop thee vroeg wist hij het gelijk! Hij vond het heel leuk en het moest allemaal stiekem want de kinderen waren er nog bij in de kamer.

Verder dit weekend lekker veel bezig geweest met de kinderen en elkaar. Samen met de kids besproken wat ze willen hebben van sinterklaas, dus toen gelijk maar op internet aan de gang gegaan 's avonds. Vandaag nog even erop uit voor 1 of 2 kleine dingetjes en dan zijn wij klaar voor 5 december.

Ben enorm zenuwachtig, morgen om 11:00 uur de intake met de 1e echo... :)

Fijne dag allemaal!

16. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Wat spannend de eerste echo!!! Sommige mensen hebben er echt een neus voor idd. Ik weet nog bij de eerste, waar ik op 1 januari achter kwam, dat 3 dagen later een collega van mijn moeder aan haar vroeg of ik zwanger was. Ik was nog geen 10 minuten bij haar werk geweest!

Hier dient nieuw bloed zich aan sinds vannacht. Ik moet het afwachten. Het is nu wel roze/rood/bruin, maar het komt er niet echt uit, alleen met afvegen.
    De afspraak van woensdag vervalt bij de vk, nu is het wachten op maandag 2 december. Nog een hele week!!!
    Ik moet wel bellen dus als het er met bakken uit komt, maar voor nu.... Duurt mijn onzekerheid langer. Dit vind ik niet leuk meer!

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Truus succes vandaag!

Ik mag vandaag over een week savonds. Alleen voor echo, intake is de week erop. Het komt eindelijk dichtbij!

Hier nog steeds niet echt heel misselijk. Al moet ik stichtende wel echt meteen wat eten. Terwijl ik eerder ( ja ik weet het heel slecht ) 9 van de 10 x ontbijt oversloeg.

Dus weinig kwaaltjes maar dat moe zijn breekt me wel op. Man wist niet dat dat zo erg kon zijn. Zo'n week werken duurt superlang, en gister hoefden we eigenlijk niks maar zijn we even in de stad wezen lunchen, paar Sint inkopen gedaan en even na de supermarkt. Stonden we in de supermarkt ik zei tegen mijn vriend ik kan echt niet meer. En dat gevoel heb ik elke dag wel een x Pfff... Hoop dat dat snel over is. Maar verder mag ik dus echt niet klagen!

18. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig hier nog geen misselijkheid te melden. Alleen wat vermoeider. Ik heb wel een ander probleempje... sinds ik weet dat ik zwanger ben, ben ik gezonder gaan eten: meer fruit, minder vetttigheid, vanzelfsprekend geen alcohol meer etc. Met het gevolg dat ik 1 of 1,5kg ben afgevallen. Maar ja... ik eet wel gezonder dan voorheen. Zou dit een probleem zijn...?

19. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    @dreamchild: wat een onzekerheid bij jou zeg! Leef met je mee! Dikke knuffel!

@niekske: geen idee of dit erg is, lijkt me niet zo enorm erg, tenzij je natuurlijk al enorm mager was! Gezond eten lukt hier redelijk, maar het weekend was een en al ongezondheid! Bah!

Hebben jullie nog tips voor die misselijkheid?

Merk wel dat het echt zwaar is hoor werken en zwangerschap! Vooral bij extreme misselijkheid en moeheid! Kan me moeilijk concentreren! Maar ben echt enorm blij met deze zwangerschap! Al hang ik maanden boven de plee! Het is vervelend, maar je krijgt er zoiets moois voor!

Nog 1 week! Dan de echo! Ben erg benieuwd!

20. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor, mager ben ik niet, ook niet echt heel dik, maar een paar kilootjes minder had ik wel prettig gevonden (onder 'niet-zwangere-omstandigheden' zeg maar).

Deel Deze Pagina