Dreamchild, fijn dat je wat afleiding hebt en lieve mensen om je heen. Dat kan je dan zo goed gebruiken he! Nogmaals, denk aan je. Dikke knuffel. Ik heb om kwart voor 5 mijn tweede echo volgend op die van vorige week. Toen nog geen hartje, hopelijk nu wel! Verder is hier de misselijkheid ook aan het toeslaan dus dat zit wel goed En kwa bloedverlies alleen 2 dagen geleden nog een beetje dus ook dat geeft goede hoop... mem4. hihi nu je broeken al te klein dat wordt wat Hier alleen savonds dat ik weleens een knoopje durf open te zetten hihi chocochick. succes vanavond met mvm enne tja zwangerschapsdementie... hier ook hoor
Hoi Dames, Weer bijna een dag voorbij. Nog een uurtje of anderhalf werken en dan mag ik weer naar huis. Weet wel wat ik ga doen als ik thuis kom Op de bank neerploffen. @mama mus: ik heb ook enorm veel pukkels. Overal. Mn rug, mn armen, mn borst en mn gezicht. Heb echt geen idee wat het wordt. Het is ook de eerste, dus heb ook geen vergelijkingsmateriaal. @ChocoChick: Ik heb ook een beetje zitten kijken. Bij mij kwam er ook bij elke site wat anders uit. Bij de chinese kwam eruit dat ik een meisje zou krijgen. Heb echt geen voorkeur, maar een meisje is wel erg leuk J. Mn zussen hebben ook allemaal als eerste een meisje! Moet de traditie natuurlijk wel voortzetten. Maar met een jongen ben ik net zo blij hoor. Ben met beide erg gelukkig, als het maar gezond is. @sterre: Ik mag ook nog kleding gaan kopen. Heb helemaal niets. Heb nu de broeken aan toen ik een paar kilo zwaarder was. Zelfs daar moet ik de knoop al van open laten. Ze zitten zo niet lekker om mn buik. Mn benen en kont gaan prima, maar mn buik. Wanneer zou ik echt op kleding uitmoeten? Vind het nu nog wel erg vroeg eigenlijk. Ja, die boobs die weten het wel haha. Die doen bij mij ook pijn. Vooral niet aankomen. @mvm: Lekker he, die kannen op je nuchtere maag. De rest van de dag gaat het wel. Maar sochtends. Bah. Moet er eigenlijk om elke bus een labeltje? Of alleen om de volle bussen? @memvan4: Ja, dat is zeker belachelijk haha. Hier nog 1. Ik krijg mn broeken ook echt niet meer dicht. Nou ja, dicht nog wel, maar het zit gewoon echt niet lekker. @niekske: Ik ga ook eens bij die site kijken vanavond. Zijn er ook nog leuke app`s? @dreamchild: Fijn dat je wat afleiding heb kunnen vinden. Het is echt heel moeilijk en je voelt je waarschijnlijk ook leeg. Fijn dat je een fijne vriendin hebt en een man die lekker vroeg thuis was. Wat leuk, nieuwe meubels. Wij hebben net nieuwe meubels, dus voorlopig komen er geen nieuwe meubels bij ons. Hoop echt dat je snel weer zwanger mag zijn. Drink granaatappelsap, dan bevordert de innestelling enzo. @Sab: Oh spannend. Het zal nu toch wel kloppen? Vorige keer was je ook erg vroeg natuurlijk. Nu ben je al over de 6 weken. ik heb ook de echo op minimaal 6 weken en 4 dagen. Dus hoop ook dat er dan al iets klopt. Waarom zit het wel goed als de misselijkheid toeslaat? @ego: een super site is uit de lucht genomen. Balen zeg. Ik download altijd series en de ondertiteling haalde ik van bierdopje. Deze is nu uit de lucht, omdat BREIN dit wil. Baalmomentje vanochtend LL. Verder ben ik erg misselijk. Het houdt maar niet op. Ben gewapend met een rol king en veel eten. Wel gezond eten. Boterhammen en fruit. Water krijg ik echt niet weg. Aanmaaklimonade wel. Probeer minimaal 2 flesjes per dag te drinken, maar dit kost me enorm veel moeite. Savonds gaat het drinken me wel beter af, dus savonds maar iets meer drinken. En mn banden rekken zo afentoe weer eens lekker uit. Zo nu ook. Ik schrik er dan toch altijd nog een beetje van hoor. Tis ook allemaal zo spannend. Morgen ben ik minimaal 6 weken, dus dat is al een mooie grens. Volgens de laatste menstruatie ben ik al 6 en een halve week. Ik hoop maandag wat meer te horen. Gister een nieuwe telefoon besteld. Was die oude zo zat. Iedere keer liep ie vast. Zo irriterend. Als het goed is komt hij vandaag aan bij mn zus J. Zo happy! Kan ik straks mooie foto`s mee maken van de kleine. In welke ronde was het bij jullie raak? Vergeet ik heel de tijd om te vragen. Bij ons was het de 2e ronde al raak. Zo fijn en totaal niet verwacht. Dikke knuffel!
@sab1988: Succes zo bij de echo, ik hoop dat er iets te zien is! @memvan4: Mijn spijkerbroek zit ook al niet prettig meer, bij de eerste was dit met 9 weken, bij de tweede met 7 en nu al met 5 . Het zullen vooral de darmen wel zijn @marievs: Wat balen van de site, zijn ze niet ergens anders te vinden? Ik PB je zo wel even de site waar ik mn ondertitels altijd vandaan pluk (weet niet of ik dat hier zo mag schrijven ) Bij ons was het dit keer raak in de 4e ronde
Oh, dat zou fijn zijn marygirl! Bierdopje kan ik nu rustig vermelden, omdat ze toch al niets meer doen met ondertitels! Volg jij veel series?
Broeken die nu al te strak zitten? Nee, kan ik (nog) niet over mee praten. Aan de ene kant wel prettig (hopelijk kom ik niet al te veel aan ) Maar ik zou het toch ook wel leuk vinden als je iets zou beginnen te zien. Is 6 weken sowieso niet vroeg voor een klein buikje?
@marievs: Ik kijk parenthood en the middle @buiken: Ik heb nog niet een echt buikje, maar merk wel dat mijn spijkerbroeken niet prettig meer zitten. Ze passen nog wel, maar het is niet meer zo comfortabel Bij mijn vorige zwangerschap kwam het buikje dan wel vroeger dan bij de eerste, maar uiteindelijk bleef mijn buik wel compacter en kwam ik minder aan, ik ben benieuwd hoe het deze zwangerschap gaat denk dat het verschilt per vrouw en per zwangerschap
@Buiken: zou het over het algemeen ook niet zijn, hoe slanker je bent, hoe eerder je broeken niet meer past?
@Sab, heel veel succes bij de echo! Hopelijk een mooi kloppend hartje voor jullie. @Marie, succes met de misselijkheid. Over sites met ondertitels.. ik heb mezelf aangewend om engelse ondertitels te gebruiken. Als je hoort en leest in het engels kun je het eigenlijk net zo goed begrijpen als dat je nederlandse ondertitels gebruikt, die niet altijd even goed vertaald zijn. Weet ook niet of ik sites mag noemen, anders moeten ze maar worden weggehaald. Ik gebruik addic7ed.com of tvsubtitles.net. @Buik, het valt hier nog mee met te strak zittende broeken. Maar heb net op de weegschaal gestaan en ben gewoon 2 kilo kwijt, denk door de misselijkheid. Misschien dat dat net scheelt, want een buikje heb ik, vooral 's avonds, wel. @Ronde, het was hier raak in ronde 2, maar in de eerste ronde hebben we niet geklust rondom de eisprong. Dus eigenlijk was het in de 1e ronde al raak Ik heb me vandaag ziekgemeld, kon echt mn bed niet uitkomen door de duizeligheid en misselijkheid. Doordat ik al 2 ukkies heb rondlopen kom ik ook niet zoveel aan mezelf toe. Nu dus maar even wel voor mezelf gekozen en heb gewoon tot 1 uur 's middags geslapen! Had het dus wel nodig!
@ niekske hoezo hoe slanker je bent dat je broeken sneller niet meer passen? Iedereen heeft toch een broek die gewoon past voor diegene dus dat lijkt me niks uit te maken. Geloof dat de buikjes van nu ook meer darmen etc zijn als wat anders. Ik ben vandaag 7 weken en zie banner het is qua grote een blauwe bes nu, dus zoveel is dat nog niet haha. Maar ook ik merk al verschil. Al kan ik nog prima in mijn broeken. @ dreamchild fijn dat je afleiding had. Geniet van je nieuwe meubeltjes en doe het rustig aan knuffel. Hier raak in ronde 4 maar wel in 7 maanden tijd! Nogal een }^]$~$?{\ cyclus waar je niks van op aan kunt dus vind het nog een wonder.
Nou echo met kloppend hartje gehad! Pieuww Wel 5 dagen minder ver maar is ook nog moeilijk te meten zo klein! Voor nu heel happy!
Sab wat fijn een echo met kloppend hard !! JOEHOE!! Even lekker genieten Mijn broeken passen nog wel, moet wel zeggen dat ik ook 2 vrij ruime broeken heb... Ben zelf slank van postuur dus wel door die darmen heel erg bang dat mensen het heel gauw gaan zien.. gelukkig ben ik niet zo van die hele strakke truitjes dus dat scheelt wel een hoop. Eind aug heb ik mijn spiraal eruit laten halen dus denk dan ongeveer na 2 rondes ? Vandaag lekker even een dagje gewinkeld met mijn moeder, even op jacht naar truien voor mijn man... hopen dat hij ze mooi vind nog maar even op wachten tot vrijdag avond of zaterdag.. Nu even genieten van een warm bad, merk wel dat ik heel moe ben! Fijne avond allemaal
Mvm en is net geweest en ondanks dat ik een knaltest had mocht ik toch niet meedoen Met de bevalling van m'n dochter heb ik een bloedtransfusie gehad en daarmee ben je uitgesloten van deelname. Daar baal ik wel van, ik mag ook al geen bloed donor meer zijn.
@Annemariew: wat fijn van je goede echo! @Chocochic: is wel balen zeg, maar je hebt t iig geprobeerd... @Buik: ik bedoelde mijn opmerking niet negatief hoor, ik ben zelf ook flink. Ik ken mensen die nog flinker zijn, en waar je jammer genoeg bijna niet zag dat ze zwanger waren.
Sab: wat heerlijk dat je een goede echo had!! Marievs: de eerste ronde die we wilde gaan testen sloeg ik opeens een maand cyclus over dus die tel ik even niet mee, dan zijn het er 4 (anders dus 6) Niekske: ik merk het nu ook al, net zoals bij mijn eerste zwangerschap. Duidelijk mijn darmen die een nieuw plekje zoeken in mijn buik. Wel vreemd inderdaad dat je een dikkere buik krijgt terwijl de baby niet groter is dan een blauwe bes. Liesken: als je zo lang hebt geslapen heb je het zeker nodig gehad. Beterschap! MadameV: met een onregelmatige cyclus is het zeker een wonder... Of heel veel klussen Annemarie: wat lekker een dagje shoppen! Heb je ook voor jezelf geshopt of alleen voor je man?
Oja en chocochick ik heb zelf 1 sjieke gekocht verder wou ik niet zO veel omdat ik toch ga groeien hè
@ chocochick veel klussen, heel veel klussen. Was echt niet leuk maar opt laatst ma goed je wilt wat he. En als je in 6 à 7 weken tijd maar 1 kans hebt wil je die niet missen. Maar goed. Ik klaag niet, het heeft zich geloond en vind het nog relatief snel. Balen van mvm, maar je hebt het geprobeerd. Ik respecteer iedereen erg die het probeert of mee doet. Zelf doe ik het niet omdat ik me er niet prettig bij voel, maar het is al goed dat je het hebt geprobeerd toch? @ niekske, over buik, mijn opmerking was ook niet lullig bedoeld hoor. Maar mij lijkt gewoon dat het per persoon verschild. En idd het is bij mij nu de grote van een blauwe bes. Vind mijn banner wel grappig elke keer als ie verspringt dan meet ik dat ong met mijn vingers haha. Volgende week na olijf!
@Annemarie en Sab: het begint nu al, die zwangerschapsdementie... Volgende poging...: wat fijn Sab dat je echo goed was! @MadameV: idd wat een leuke banner! Mijn prupke is volgende week een blauwe bes!