@ Sterre. Ik heb vanavond ook meteen een nieuwe afspraak gemaakt voor 12 weken echo. 30 december. Zou je dat binnenkort ook aan willen passen?
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 15 Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 17 Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 19 Mama mus - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 21 Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 Truus86 - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing DeniseG1986 - 26 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Samantha89 - 23 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 24 Marievs - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 25 Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 26 Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing 29 Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 30 Babyboom - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 31 Marygirl - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Linda - ? - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: December Sab1988 4 december - echo Mama mus 5 december - echo DeniseG1986 6 december - intake Chocochick 6 december - gyn & echo Sterre82 7 december - intake verloskundige Samantha89 9 december - echo Catnip 9 december - intake verloskundige MadameV 10 december - intake verloskundige Mama mus 10 december - verloskundige Niekske 10 december - verloskundige Memvan4 10 december - echo Babyboom 11 december - gyn Jvs12 12 december - echo Melkchocolaatje 12 december - echo Isabella 12 december - gyn Knorretjuh 16 december - verloskundige Liesken 17 december - verloskundige Zwanger83 19 december - echo DeniseG1986 23 december - echo Liesken 23 december - echo Marievs 23 december - echo Marygirl 24 december - intake & echo Truus86 27 december - echo MadameV 30 december - echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild AnElisa
Done Ik heb trouwens een soort gedichtje verzonnen om het blijde nieuws te vertellen. Graag jullie mening N.oah vraagt weleens om een zusje L.iam maakt het niks uit Maar met z'n allen Verwelkomen wij half juli Onze 3e spruit. Het is maar even zo opgeschreven maar ik zit nog even te kijken hoe ik dat het beste kan 'formuleren' zeg maar. En dan natuurlijk nog waar we het op gaan laten zetten... Tshirt, kerstbal.. Geen idee.
Wat een leuk gedichtje. Mijn familie weet het al, ik heb het op Jayden zijn verjaardag verteld dat hij het mooiste cadeau heeft gekregen maar wat nog 8 maanden zal duren voordat het er is en ze vonden het heel leuk en waren heel blij
@Sterre, Leuk gedichtje zeg! Ik heb vorige week al mijn 1e echo gehad Mijn 2e is 27 december, maar die staat er al op
Leuk gedichtje. Ik had ook een gedichtje gemaakt maar dan met Sinterklaas. Je kunt ook kleine kados voor iedereen doen en dan bij 1 iemand ( ik had bij mijn vader gedaan ) het gedichtje, dat ie eerst moet voorlezen voordat iedereen uit mag pakken.
@Sterre: Leuk hoor! @Kwaaltjes: Even een ego-bericht... ik heb het vaker genoemd, maar ik slaap erg slecht sinds een aantal weekjes. Ik ben erg onrustig 's nachts. In een ander topic kreeg ik de reactie dat ik blij moest zijn dàt ik zwanger ben, en het gewoon moet accepteren. Maar ondertussen breekt het me wel op. Ik merk dat ik minder funcioneer op het werk, en dat ik chagrijniger ben dan normaal. Alle standaard oplossingen helpen niet (al word ik iets rustiger als ik vlak voor het slapen warm ga douchen)... Ik weet ook wel dat ik verder niks te klagen heb hoor, maar het toch verschikkelijk vervelend! Zo... dat is er ook weer uit... @echo's: wat een mooie echo's komen er toch voorbij! Zijn dit uitwendige of inwenidge echo's? Ik heb m volgende week, maar ik zie een beetje op tegen een inwendige echo. Ik heb dit nog nooit gehad, en het lijkt me erg vervelend (een uitstrijkje is ook pijnlijk ivm een iets gekantelde baarmoeder, vandaar...).
Niekske, ik heb een gekantelde baarmoeder en de echo's voel je niks van. Ze moesten bij mij alleen wat meer zoeken. Een uitstrijkje voelt idd niet lekker, maar dit merk je niet. Vind het alleen altijd beetje gênant als je van de kleedruimte naar de stoel moet lopen. Dank jullie wel. Het is even afhankelijk van de echo donderdag of we het gelijk weer proberen. Omdat mijn baarmoeder gekanteld en iets verzakt is, is mijn hele herstel een langere periode. Als er nog wel wat zit en het weggehaald moet worden, wil ik het liever afwachten. Ondertussen geven de testen nog steeds het lichte streepje aan. Leuk gedichtje! Slecht slapen herken ik. Dat deed ik in het begin ook (nu nog steeds) overdag pakte ik als het kon nog even een uurtje mee.
Wacht nog maar even tot de volgende echo. Dan weet ik het echt zeker. En dat duurt toch nog maar 3 weken
@ dreamchild heel veel sterkte. @ niekske ik had gister echo met 7 w 5 d en die was gewoon uitwendig. Je kon het al heel goed zien en ook het hartje goed zien en horen kloppen. Al ligt het er ook wel aan hoever je bent natuurlijk. Weet je zeker dat je zover bent als je denkt? Oh en over het slapen idd probeer af en toe als je tijd hebt een uurtje te pakken. En probeer er rustig onder te blijven. Vaak heb ik zelf ook hoe drukker je erom maakt hoe erger het word. Als je savonds al denkt van oh dit word weer zo'n nacht dan gebeurd dat ook. Zelf ben ik vandaag eindelijk na de tandarts geweest. Heb er nu uiteindelijk 2 nachten last van gehad en ook op verschillende plekken links boven. Dus vroeg me af of het niet tussen mijn oren zat. Ma nee dus. Het is mijn verstandskies die zit helemaal niet goed en gaat er volgende week donderdag uit. Blij van haha
Het is mijn eerste zwangerschap, maar als ik terug tel weet ik wel nagenoeg zeker dat mijn banner klopt. Ik hoop maar dat ie uitwendig is, en anders is het niet anders...! En bedankt voor de slaap-tip, ik zal proberen er minder mee bezig te zijn, mischien helpt het...
Truus: oja zie je wel, ik dacht inderdaad dat je al een echo had gehad maar wist het niet meer zeker. Niekske: pff meen je dat nou, dat ze in je topic zeiden dat je überhaupt blij moet zijn dat je zwanger bent Lekker kort door de bocht weer, niks van aantrekken. Erg rot dat je zo slecht slaapt. Ik slaap op zich wel maar ik droom zo veel dat ik niet echt uitgerust wakker word. Heb je de mogelijkheid om smiddags bij te slapen? Afgelopen maandag konden ze bij mij uitwendig al een echo maken dus ik denk dat het bij jou dan ook wel lukt. Inwendig valt trouwens best mee hoor, is heel anders vind ik persoonlijk. Dreamchild: heel veel succes en sterkte donderdag! Annemarie: niet fijn die krampen Ik herken die onzekerheid. Vooral nu ik wat bloedverlies heb gehad en zo nu en dan nog wat bruinverlies ben ik er onzeker Ondanks de goede echo... MadameV: heb je de tandarts wel gezegd dat je zwanger bent ivm de verdoving? Verder... Brrr verstandskies trekken... Bedankt voor jullie reacties op het gedichtje!
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 15 Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 17 Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 19 Mama mus - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 21 Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 Truus86 - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing DeniseG1986 - 26 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Samantha89 - 23 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 24 Marievs - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 25 Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 26 Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing 29 Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 30 Babyboom - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 31 Marygirl - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Linda - 32 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: December Sab1988 4 december - echo Mama mus 5 december - echo DeniseG1986 6 december - intake Chocochick 6 december - gyn & echo Sterre82 7 december - intake verloskundige Samantha89 9 december - echo Catnip 9 december - intake verloskundige MadameV 10 december - intake verloskundige Mama mus 10 december - verloskundige Niekske 10 december - verloskundige Memvan4 10 december - echo Babyboom 11 december - gyn Jvs12 12 december - echo Melkchocolaatje 12 december - echo Isabella 12 december - gyn Linda 13 december - echo Knorretjuh 16 december - verloskundige Liesken 17 december - verloskundige Zwanger83 19 december - echo DeniseG1986 23 december - echo Liesken 23 december - echo Marievs 23 december - echo Marygirl 24 december - intake & echo Truus86 27 december - echo MadameV 30 december - echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild AnElisa
@ Sterre ja heb ik gezegd. Aangezien ik dacht dat die pijn misschien ook een kwaAltje was en er niks aan de hand was ofzo. Volgende week gaan ze ook een foto maken om te kijken hoe de andere kiezen liggen ( heb er na deze nog 2 ). Met zo'n schort. En die verdoving is zo weinig en plaatselijk dat dat weinig uitmaakt heb ik gelezen. Toch bedankt voor de reactie.
@Sterre: Wat een leuk gedicht! Als de echo op de 24ste goed gaat gaan we het op kerstavond aan de familie van mijn man's kant vertellen en op de 25ste aan mijn familie. Zo'n gedichtje vind ik eigenlijk wel een heel leuk idee @Nieske: Wat vervelend. Niks van aantrekken hoor, dat soort flauwe reacties gelijk naast je neerleggen Wat ik doe om in slaap te komen is dat ik helemaal uitgestrekt ga liggen op mijn rug. Vervolgens span ik mijn tenen aan beide voeten tegelijk aan (5 tot 10 seconden) en ontspan ze weer. Vervolgens doe ik mijn enkels, onderbeen, knieen, bovenbenen, heupen, onderbuik, navelgedeelte, bovenbuik, borsten, oksels, bovenarmen, elleboog, onderarm, hand, vingers, nek, oren, mond en ogen. Vervolgens draai ik op mijn zij en val dan meestal in slaap. En verder: Thee met honing, een extra fleecedekentje over je heen onder je dekbed, een kussen of knuffel pakken om tegen aan te gaan slapen (man kan natuurlijk ook, maar die zijn soms zo beweeglijk ). Ik hoop dat er iets gaat werken en dat je wat meer slaapt . @hier: De misselijkheid is sinds zondag toegeslagen, ik voel me belabberd en alles stinkt, jippiieeee Maar ben er toch blij mee, ik herken het van de vorige zwangerschappen en het geeft weer even een bevestiging. Mijn borsten zijn ook gevoeliger en de moeheid begint nu ook te komen. Ik kruip nu dan ook lekker mn bed in Slaap lekker allemaal
Hier erg onzeker. Beetje last van obstipatie en vorige week maandag en vandaag iets beige afscheiding..... Schrik ik toch van. Niet echt bruin en het is ook weer weg dus ik blijf voorzichtig positief. Vorige twee keer niet gehad in deze periode. Ook veel last van onderrug en zwaar gevoel in buik. Kan er allemaal bij horen maar ach wist je maar even of het goed zit. Wel gelijk lactulosesiroop gekocht sterre
Ondertussen ook nog een suffe gedachte... Stel het is goed volgende week dan gaan wij het ook met kerst vertellen. Ik zat al te denken straks bedenkt mn moeder biefstuk of zalm vooraf bij het kerstdiner.....lullig moet ik het dan toch niet eerder zeggen. Lekker belangrijk haha maar schoot door me heen.