16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Wat leuk Liesken dat je dezelfde vk heb.
    Het lijkt mij ook weer heel apart om een echo te krijgen hoor. De zwangerschap van mijn dochter is 6 jaar terug...
    Ik ga alleen niet bij dezelfde vk, ben ondertussen verhuisd en moet ook medisch nu.
    Had heel toevallig een week of 3 terug de zwangerschapskaart en gegevens en echo's van mijn 1e zwangerschap in mijn handen :) heel apart dat ik dat straks weer allemaal krijg. Ben echt ontzettend zenuwachtig :)

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja zeker liesken heb ook een goede band met d'r! Ben ook blij wat ik het heb gezegd, dat voelt niet zo stiekem ofzo.

Heb zelf ook 2 dec echo! Alleen daarna pas intake. Ben daar wel zenuwachtig voor, alleen al om het wegen. Heb toch wel aardig wat overgewicht.

@ pharilla ah nee! meid! Dat gun je niemand. Weet je zeker dat het geen innesteling oid kan zijn? Dikke knuffel xx

3. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Hoi meiden! Mag ik met jullie meekletsen? Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben! Met de berekeningen van het internet ben ik uitgerekend op 23-07-2014! Op mijn eigen verjaardag....

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Welkom! Op je eigen verjaardag nog wel ;)

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    #65 Sterre82, 12 nov 2013
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
    Juli mama's

Uitgerekende datums:

15
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verassing

16
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verassing
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verassing
    Isabella82 - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verassing

19
    AnElisa: - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verassing

22
    Truus86 - ? - 3e kindje - jongen/meisje/verassing
    DeniseG1986 - 26 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

November:
    Isabella82: - 14 november - gyn
    Sterre82: - 19 november - echo gyn

December
    Isabella82: 2 december - intake & echo
    MadameV: 2 december - echo
    Sterre82: 7 december - intake verloskundige
    MadameV: 10 december - intake verloskundige

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh sorry vergeten te zeggen heb 10 dec intake

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Zo jemig wat een werk zo'n lijst :p Wat vinden jullie ervan? Kleurtjes goed?

Dreamchild: gefeliciteerd en welkom! Grappig dat je op je eigen verjaardag uitgerekend bent :D

Pharilla: awh nee toch :( Heeft het echt doorgezet omdat je je banner hebt aangepast?

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    MadameV, staat er al bij sjat :D

Maar mezelf ben ik vergeten...pfff ;)

9. Isabella82

23 okt 2013
    69
    0
    0
    Ziet er goed uit!!!

10. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Bij ons betekend het een erg drukke periode in juli/aug! Manlief is ook vlak bij mij jarig... Maar goed, ben al blij dat er een beeb zit! En het maakt mij niet uit wanneer het komt.... :)

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh sorry niet gezien haha. Ziet er goed uit!

12. Isabella82

23 okt 2013
    69
    0
    0
    Pharilla: sterkte, dikke knuffel!!!

Dreamchild: welkom meid, dat zou een prachtig kado zijn voor je verdaardag ;)

MadameV: wat fijn dat je het al hebt kunnen vertellen aan je bazin :)
    Gisteren had ik een bijeenkomt op werk en vonden collega's het al verdacht dat ik geen zalm/medium gebakken biefstuk at en geen wijntje dronk hihihihi...

Wanneer gaan jullie het op werk vertellen?

XXX

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

15
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verassing

16
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verassing
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verassing
    Isabella82 - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verassing

19
    AnElisa: - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verassing

22
    Truus86 - ? - 3e kindje - jongen/meisje/verassing
    DeniseG1986 - 26 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

November:
    Isabella82: - 14 november - gyn
    Sterre82: - 19 november - echo gyn

December
    Isabella82: 2 december - intake & echo
    MadameV: 2 december - echo
    Sterre82: 7 december - intake verloskundige
    MadameV: 10 december - intake verloskundige

Even wat zonnetjes erbij gezet want juli is natuurlijk een mooie maand :D

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hoe is het met jullie? Hier echt moe, ik zie er ook echt niet uit als ik uit mijn bed kom ;) Ik heb ook een slechte zin..ohoh.. Heel erg :)

MadameV: fijn dat je het op je werk hebt kunnen vertellen!

Isabella: dank je :)
    Ik wil het op het werk zo lang mogelijk stil houden. Misschien vertel ik het wel aan mijn coƶrdinator als ik volgende week een goede echo heb gehad. Weet zij er iig van mocht er iets zijn...moe/slechte humeur ofzo hihi.

Dreamchild: hier was ik van de oudste uitgerekend 3 dagen na de verjaardag van mijn vriend. De bevalling is ingeleid (zwangerschapsvergiftiging) op zijn verjaardag maar zoonlief is de dag erna 'pas' geboren.
    Van de jongste was ik 4 dagen na de verjaardag van mijn schoonvader uitgerekend maar die kwam een weekje eerder, 2 dagen na de verjaardag van mijn eigen vader :)
    Bij deze ben ik een week na de verjaardag van mijn broertje en mijn petekindje uitgerekend :D
    Tis altijd wel wat he :p Ach, net wat je zegt, we zijn zwanger en daar gaat het om :)

15. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Prachtig lijstje! Alvast een aanvulling van mij: 2 december echo en 17 december afspraak verloskundige.

@Dreamchild, voor ons is juli juist een heel rustige periode qua verjaardagen. Maargoed, mijn dochter is 2 dagen na mijn verjaardag geboren en zal ook nog eens regelmatig op moederdag jarig zijn, dus ik ken het gevoel wel. Maar inderdaad, allang blij zijn dat er een beebje aankomt!

@Isabella, oeh haha jouw collega's zijn wel oplettend zeg! Ik denk dat ik het mijn collega's in het nieuwe jaar ga vertellen. Meestal hebben we begin januari een nieuwjaarslunch met ons team, dus dat lijkt me wel een mooie gelegenheid. Al ben ik dan wel al zo'n 14 weken zwanger, hopelijk is het nog niet heel erg zichtbaar dan anders is de verrassing er al af. Mijn leidinggevende ga ik het denk ik wel eerder vertellen. Ik kan namelijk ook thuiswerken, en als ik weer erg misselijk ga worden dan is het misschien niet verkeerd om rustig eerst thuis op te starten.

@Sterre, balen van je vermoeidheid. Begint hier nu ook wel te komen! En vanochtend voor het eerst een beetje misselijk. Ik hoop echt dat het mee gaat vallen en dat ik niet weer tot 16 weken vriendjes wordt met de toiletpot...

Nu we 2 december de echo hebben, denk ik toch dat we het met sinterklaas al gaan vertellen aan mijn familie. Mijn moeder heeft altijd zo snel door als ik zwanger ben, maar tot sinterklaas het verborgen houden lukt misschien nog net en dan is het wel een keer een echte verrassing :)

16. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    #76 Pharilla, 13 nov 2013
    Laatst bewerkt: 13 nov 2013
    Morgen meiden,

Gister nadat ik gepost had was hier t internet weg.. dus heb niet meer kunnen kijken en reageren..
    Het lijkt erop dat t toch een onschuldige bloeding is geweest.. was ook wel erg druk gister.. heb lopen sjouwen..
    Was eigenlijk alleen een (sorry voor details) klodder/stolseltje en daarna 2 of 3 keer oud bloed bij t vegen.. en weer helemaal foetsie nu.
    Tis alleen zo moeilijk positief blijven na onze geschiedenis.. maar we gaan t toch proberen..

Ook de testjes maakten me onzeker.. ik heb elke dag een test gedaan.. en van 9 en 10 dpo is bijna niet te zien.. 11 dpo heel duidelijk .. 12 en 13 dpo lopen langzaam op vergeleken met 9 en 10 maar zijn minder duidelijk dan 11 dpo.. als je t nog volgt.. manlief denkt dat 11 dpo misschien goed geconcentreerde urine is geweest.. of een gevoeliger testje tussendoor.. blijven goedkope testen.
    Zie foto's

Maar goed.. volgens gyneacoloog kan hcg ook nog schommelen zeker in de eerste week.
    Hoe moeilijk het ook is.. ik moet proberen positief te blijven.. en ga nu gewoon belachelijk weinig doen.. rusten wanneer ik moe ben en dergelijke.

Hopelijk blijft dit kleintje bij ons.

Dus.. toch maar op de lijst

Pharilla/Joyce , 35 jaar, 1e kindje, geslacht e/d volgt, bevaldatum zou ong 23-25 juli zijn.
    1e echo 27-11-2013 10:35. (gelukkig lekker snel)

Dank voor de lieve reacties!

X Joyce

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Liesken: bedankt :) Ik zal de lijst straks even bijwerken.
    Wel fijn als je thuis rustig kunt opstarten. Ik heb soms vroege diensten dus moet ik er om 5 uur al uit, meh :(
    Leuk dat jullie het met Sinterklaas gaan vertellen! Hopelijk kan je het tot die tijd verborgen houden. Hier begint ook het een en ander wat strakker te zitten :p Vorige keer had een vriendin van mij het al gezien.

Pharilla: wat een fijn nieuws! Hopelijk houdt het bloeden snel helemaal op! Ik heb het bij m'n 2e ook gehad, is niet leuk :( Ik vind de testjes voor het termijn eigenlijk best mooi. Alleen die van 11 kan ik niet plaatsen.. Maar ik zie dat die van 's middags op 12 ook al iets donkerder is dan die eerste. En voor de middag vind ik het best een mooi streepje hoor :) Die van mij waren ook ongeveer zo en bij de tweede ook trouwens. Zal straks even mijn testen plaatsen vanaf m'n telefoon.

18. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Dank Sterre,

Bloeden is helemaal over ..was alleen een beetje gister...
    Die van 11 dpo kunnen wij ook niet plaatsen.. als je die ertussen uit trekt lopen de testjes gewoon geleidelijk op.
    Voor t termijn is t niet slecht denk ik.. vandaag NOD.
    Ik heb voor morgen nog een action test.. en vrijdag nog een 2v5 van kv en als die oplopen vind ik t goed.. kap ik met testen en wacht op 27 november.. zo niet.. tja weet ik ook genoeg :)

Maar moet proberen positief te blijven!

X Joyce

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Dit zijn die van mij met 2v5 vanaf 10 of 12 dpo ongeveer. Dat weet ik niet precies. 3 november was de eerste, waar niks op staat is van 5 november. Ik vind ze vrij licht maar schijnbaar is er wat verandert aan die kruitvattesten en vallen ze bij meer mensen licht uit. Nou ja, de cb test zei ook zwanger dus dan geloof ik het wel :D

Oh wat fijn dat het bloeden gestopt is!

Bekijk bijlage 360187

20. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Ja ook gehoord dat die testen enorm veranderd zijn.. ik heb gister ook nog een kv gedaan..
    Al wel helemaal droog.. maar best duidelijk voor 12 dpo geloof ik.

Maar goed.. zwanger ben ik hoe dan ook :) ik moet het wat meer loslaten.. maar is gewoon wat lastig.

Dank je voor je testjes showen meis!

X Joyce

Deel Deze Pagina