16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, ff ego... Nu rood bloedverlies :(

2. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Memvan4 oh wst erg! Wat een schok! Heb je de vk al gebeld! En lieverd je hoeft hier echt geen sorry voor te zeggen! Wij zijn hier om naar ieders verhaal te luisteren! Hopelijk is het onschuldig!

3. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Kijk ik naar buiten en wat zie ik?????????

SNEEUW!!!!!!

4. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier idd ook sneeuw! Wel natte troep :(

Gyn niet gebeld. Ben weer aan het werk dus geen tijd om langs te gaan. En ze zijn geen voorstander van vroege echo's hier. Het is ook zo'n onzekere termijn nu... Het kan alle kanten op :(

5. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    @memvan4 wat erg :( , hoop dat het snel stopt!

@sterre, nog steeds niks gehoord :( zucht... Vanmiddag maar eens even mailen!
    Balen dat je zoontje ziek was/is, hadden ze ook sinterklaas op school?
    Succes met werken vandaag en verder heel veel plezier :)

@mamamus, :( stomme files ook!! Jammer dat ze niet even konden wachten... Nu lekker morgen die kant op!

@marievs, vind het toch knap van je! Ik ben er nu een paar dagen rond half 8 uit en ben kapot! Die hormonen zijn niet goed voor me denk ik ;) Gelukkig heb ik sinds gister geen bruine afscheiding meer gehad, nu maar hopen dat het weg blijft!!
    Fijn dat je trouwens bijna vakantie hebt :) nog maar eventjes vol houden nu dus...
    Sneeuw hebben we hier nog niet.. Welke deel van. NL woon jij?

@medamev ik hoop echt voor je dat het alleen bij moeheid blijft! Hier ook nog niet super misselijk al begin ik het wel meer te merken in de ochtend! En verder last van mijn darmen en ook erg moe... Maar ja we moeten er wat voor over hebben! :)

@chocochick, :) leuk dat je hebt verteld hebt! Ik zit ook zo te twijfelen met oud en nieuw omdat ik mijn familie dan ook allemaal bij elkaar heb , maar wil eigenlijk eerst en echo en zolang ik nog niks weet denk ik dat ik niks zeg.
    Fijne dag vandaag, geniet van je vrije dag! En natuurlijk van je echo :)

@mvm net is er iemand geweest , mooie test gehad zei ze dus nu mag ik ook beginnen om in potten te plassen, ben benieuwt dus hoe ik dat ga vinden. Ook een mooie wikkeldoek gekregen en een tijdschrift, lekker even lezen dus :)

Vanavond gaan we eten bij een collega van mijn man, hopen dat ik iets minder moe ben... Maar misschien ga ik wel even slapen straks!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,1 KB
      Weergaven:
      13
  6. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Memvan4: dikke knuffel meid. Hopelijk houdt het snel op.

Annemarie: mooie test! Krijg jij pas volgend jaar je eerste echo dan?

Ik heb net wen goede echo gehad!!! Mooi kloppend hartje en alles zag eruit zoals het hoorde! Op 24 december mag ik weet naar de gyn voor m'n tweede echo.

7. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb toch maar gebeld en mag om 14u heen. Hoop dat ze wat kunnen zien.

8. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    @chocochick, ik ben bang dat het idd pas in januari word, denk dat de echo pas met 11/12 weken gemaakt word maar we zullen zien.
    Fijn dat je echo goed was! Op naar de volgende!
    Gekke vraag maar waarom zit jij bij de gyn?

@memvan4 fijn dat je vanmiddag terecht kan! Had je nu nog steeds bloed? X en sterkte!

9. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Memvan4: fijn dat je nu toch al terecht kan, ik zal voor je duimen!

Annemarie: bij mijn dochter ben ik zwanger geworden via IUI met ingevroren zaad van mijn man. Hij heeft een chemo gehad om de nierziekte die hij had tegen te gaan en hierdoor is hij onvruchtbaar geworden. Toen we nu weer zwanger wilden worden hebben ze de kwaliteit gecontroleerd en nu is heeft de vruchtbaarheid zich hersteld! Omdat mijn man in de tussentijd een niertransplantatie heeft gehad en nu medicijnen tegen afstoting slikt hebben we nog wel laten uitzoeken of we hiermee extra risico lopen op aangeboren afwijkingen. De gyn heeft hier geen aanwijzing voor kunnen vinden en toen hebben we het groene licht gekregen om te gaan hobbyen. :)

10. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    @Annemarie: Ik woon in het zuiden van het land. Daar sneeuwde het een paar keer flink. Wel natte sneeuw. Ja, ik herken het. Ga er vier ochtenden om half 6 uit. Die breken me ook echt op hoor. Om 9 uur zit ik al te tollen op de bank en om half 10 liggen wij 9 van de 10 keer al op bed. Fijn dat je geen bruine afscheiding meer hebt.

@Chocochick: Fijn van je echo! geeft altijd weer vertrouwen. Wel een heftig verhaal zeg van je man. Wel fijn dat hij nu weer vruchtbaar is :).

@Ego: Wil het ook al zo graag vertellen. Weet zeker dat mijn moeder het ook door heeft. Vanochtend liet ze weer een paar dingen vallen. Maar goed, zolang ik nog niets zeg weet ze het niet zeker. Las nu net op facebook dat een vriendin van mijn beste vriendin ook zwanger is. Ik wil het ook zo graag vertellen. Wil eigenlijk ook wel wachten tot de 12 weken, maar dat ga ik echt niet redden. Dat is gewoon pas over 5 weken :(. Zit wel over de helft van de eerste periode! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan.

@memvan4. Succes. Ik duim voor je.

11. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    JOEPIE IK BEN GEBELD!
    27 dec mijn intake gesprek bij de verloskundige,
    Nu kan ik maandag bellen voor een afspraak voor een echo! Spannend... Hopen dat hun ook nog dit jr kunnen! Ze had het over rond de 10 weken maarja wij gaan net voor kerst een paar dagen weg... Stom achteraf gezien haha maar ja even op pad is ook lekker :)

Jeetje chocochick dat is niet niks, wel super dat je man nu weer vruchtbaar is! Mijn schoonvader heeft ook een nieuwe nier en is weer als herboren al moet hij wel vreselijk veel pillen slikken!

Hier wil ik het ook van de daken schreeuwen maar voorlopig hou ik stijf mijn mond dicht! Zeker nu de relatie van mijn broer over is vind ik het heel lastig om dit vrolijke bericht te melden :(, nu dus gewoon maar even wachten tot ik een echo in handen heb... En nu maar hopen dat dat voor oud en nieuw is.

12. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Oja en marievs ik ben blij dat hier nog even geen (natte) sneeuw is!
    Pff en sterkte met dat vroege opstaan maar eerst even weekend :)

13. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Yeahhhh kloppend hartje!!!!! Zooooo blij!!!!! De gyn was vreselijk lief. Zelfde gyn als die toen ontdekte dat ons meisje overleden was. Hij was zo warm en liefdevol. Top vent!!

14. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Wat super fijn memvan4!!

15. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Mem wat fijn zeg moet een hele opluchting voor je zijn

Chocochick jeetje zeg das behoorlijk heftig lijkt mij. Wel fikn dat het toch nog gelukt is nu extra feestelijk dus

16. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Wat fijn nieuws mem. Fijn dat alles goed is. Echt een opluchting.

@annemarie: Thanks. Ik ben het al gewend. Sta al jaren vroeg op. Werk al 5 jaar bij deze baas en daarvoor had ik een bijbaan waar ik ook al om 7 uur moest beginnen. Vind het veel fijner om s`avonds vroeg thuis te zijn. Oh, dat is minder van je broer. Dan snap ik het dat je het nog even niet verteld.

Zoals het er nu naar uit ziet gaan wij het over 3 weken vertellen, maar je weet nooit natuurlijk.

Vandaag een redelijke dag gehad. Scheelt ook omdat ik er niet vroeg uit hoefde. Wel misselijk, maar veel minder dan de afgelopen dagen. Je merkt wel dat als je moeier ben, je wel misselijker bent. Voel vandaag wel weer mn banden. Denk dat kleintje weer plek nodig heeft :). Ben nu al aan het aftellen naar de volgende echo :). Ben zo blij dat wij er over 2 en een halve week weer 1 krijgen.

Fijne avond allemaal.

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh fijn zeg mem, wat een goed nieuws.

Wij hebben het vorig weekend tegen beide naaste families gezegd. Ouders, broer, zussen. Wilden eigenlijk wachten tot morgen maar de gelegenheid deed zich voor en kon niet meer wachten haha. Moet zeggen dat ik daar totaal geen spijt van heb. Wanneer het mis gaat zou ik het namelijk ook graag met ze willen delen. Achteraf heeft het alleen maar opluchting gegeven dat er nou meer mensen naast mijn vriend zijn waar je het ermee over kunt hebben.

18. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Hier weten alleen mijn ouders het. Dat was meer omdat ik er met mijn hoofd niet bij. We hadden deze maand ff on hold gezet ivm plannen volgend jaar en ja hoor deze keer raak. Wij wachten eerst de echo af vanwege de mk in juni. Willen zekerheid hebben.
    Madamev ik snap het wel hihi wil het ook iedereen vertellen maar hou me nog in wil als ik nog een mk krijg niet weer allerei sores hebben van mensen vandaar

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja snap ik lili... Maar wat is iedereen natuurlijk he, heb het alleen ouders broer en zussen verteld. Dat noem ik niet iedereen ;) met de rest wacht ik ook echt nog wel even

20. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Ik mag morgen voor een echo.
    Hier bij de echo praktijk is iemand in opleiding en ze zochten proefpersonen en ik ben er dus 1 van. Hij zal misschien wel inwendig zijn maar dat heb ik er wel voor over. Mag morgen om 13uur. Zo spannend :)

@rest met goeie mooie echo gelukkig nu lekker genieten.

Deel Deze Pagina