16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Samantha heb je ooit een echo gehad? Inwendig is namelijk niet zo erg als je denkt hoor heb hem bij mijn mk gehad
    Madamev ja iedereen is een groot woord ja. Eigenlijk was de bedoeling dat niemand het nog wist hihi maarja mond houden is soms moeilijk haha

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Marievs: ik begrijp dat de onzekerheid je soms overvalt. Ik heb het ook, dan zou ik best wel even een potje willen janken hihi :)
    Sneeuw bij jullie?! Hier wat natte troep maar niks serieus haha. Oh lees nu dat je het zuiden woont, ik ook :p

MadameV: nu je het zegt, ik moet eigenlijk ook nog naar de kapper :D

Chocochick: leuk dat je het je familie hebt verteld! Waar is je nichtje op gepromoveerd?
    Wauw gefeliciteerd met de goede echo! Wat heftig van je man maar des te bijzonder is het nu :)

Mem: Onee roodverlies :( Oh fieuw lees nu van je goede echo! Gefeliciteerd! En wat fijn dat de gyn zo lief was :)

Annemarie: bij mijn zoontje op school hadden ze afgelopen maandag Sint op piet op school. Gelukkig gister niks gemist dus :)
    Mooie test! Is het slapen nog gelukt? Eet smakelijk iig :)
    Oei de relatie van je broer over.. Had hij al lang een relatie?

Samantha: proefpersoon zijn in zo'n geval zou ik ook helemaal niet erg vinden :p Veel plezier morgen!

All: wij zijn lekker uit eten geweest en wilden eigenlijk ook naar de bios maar dat hebben we niet meer gedaan, te moe en te rond gegeten :D
    Mijn vriend zei trouwens dat hij vond dat je al wat kan zien bij mij qua buik... Beetje opletten dus en toch maar eens gaan zorgen dat ik mijn "oude", te grote broeken verkoop en even nieuwe ga halen want ik weet dat het ineens zo kan zijn dat gewone broeken niet meer passen :p

Morgenochtend intake en echo bij de vk, heb er zin in :)

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja, Denise, hoe was jouw echo?

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

15
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    16
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    17
    Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    18
    Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing
    19
    Mama mus - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    21
    Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22
    Truus86 - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    DeniseG1986 - 26 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Samantha89 - 23 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    23
    Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    24
    Marievs - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Lili79 - 34 - 2e - verrassing
    25
    Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    26
    Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Catnip - 27 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    27
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing
    29
    Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    30
    Babyboom - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    31
    Marygirl - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Linda - 32 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

December
    Sterre82 7 december - intake verloskundige
    Mama mus 7 december - echo
    Samantha89 9 december - echo
    Catnip 9 december - intake verloskundige
    Lili79 9 december - echo
    MadameV 10 december - intake verloskundige
    Mama mus 10 december - verloskundige
    Niekske 10 december - verloskundige
    Memvan4 10 december - echo
    Babyboom 11 december - gyn
    Jvs12 12 december - echo
    Melkchocolaatje 12 december - echo
    Isabella 12 december - gyn
    Linda 13 december - echo
    Knorretjuh 16 december - verloskundige
    Liesken 17 december - verloskundige
    Zwanger83 19 december - echo
    Lili79 20 december - intake verloskundige
    DeniseG1986 23 december - echo
    Liesken 23 december - echo
    Marievs 23 december - echo
    Marygirl 24 december - intake & echo
    Chocochick 24 december - echo
    Truus86 27 december - echo
    Annemarie 27 december - intake verloskundige
    MadameV 30 december - echo

---------------------------------------------------------------------------------------------

Vlindermama's

Laupio
    Dreamchild
    AnElisa

5. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Sterre ik heb dat ook met mijn buik zegt mijn vriend hihi en pas mijn strakke broeken al niet echt meer zit niet lekker. Heel veel plezier morgen met je echo.

6. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    @Lili79 ik heb nu met deze zwangerschap nog geen echo gehad maandag eigenlijk voor t eerst. maar met Jayden genoeg echo's gehad dus echo's ken ik wel alleen niet inwendig. Het zal denk ik ook wel mee vallen en hopelijk heb ik een mooie echo met kloppend hartje :)

7. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Hoop ik ook voor je. Ik heb hem gehad in jvdb ziekenhuis in den bosch. Zat in een fijne stoel waarin ik in hing en zodoende had ik nergens last van. Maar weet niet hoe het ergens anders is. En hoop hetzelfde als jou want heb hem ook maandag maar dan 20.00 en jij?

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Lili: stiekem wel leuk he :) Bij mij passen m'n broeken op zich nog wel maar wat je zegt, echt lekker zit het niet meer. Ik dacht het zelf trouwens ook wel van m'n buik maar dacht, zeg er maar niks van. Mijn vriend is altijd vrij nuchter in dat soort dingen dus als hij het zegt is het ook wel echt zo :p

Samantha: inwendig valt inderdaad erg mee. Ja, het is even vreemd dat je in je blote fruffel ligt maar ach, dat vergeet je heel snel als je de mini in beeld krijgt :D

9. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Wat je zegt sterre das die van mij ook dus als hun het zeggen is het gewoon zo hihi en ik vind het stiekem ook leuk ja.

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Lili: ik vind een zwangere buik zo heerlijk om te hebben :D Kijk er ook echt weer naar uit.
    Mooie tekst heb je trouwens onder je banner. Ik zeg altijd, leef je leven :) Maar die van jou slaat nu erg op ons. Vanaf januari beginnen we met onze droom, een eigen zaak :) We hebben er echt zin in, al zal het financieel even flink inleveren worden. Maar ach, komt vast wel goed :)

11. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Vind ik ook ja en het showen ervan ook al ben je hem aan het einde meer dan zat haha
    Oh wat gaaf in wat? En dan klopt ie zeker ook bij jullie ja

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Haha ik niet hoor, ik had het ook helemaal niet erg gevonden om overtijd te gaan :D
    Wij beginnen een accountants.kantoor. Echt heel spannend :) Mijn vriend zei vroeger altijd al dat hij directeur wilde worden, echt zijn jongensdroom dus. Best schattig haha :p

13. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Nou ik wel hihi
    En gaaf hoor alvast heel veel succes ermee

Ga nu wel mijn oogjes dicht doen morgen werken tot half vijf ongeveer hihi

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bedankt! Ik duik er ook in, weltrusten voor iedereen!

15. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Ik heb maandag om 16.30 uur mijn echo bij mijn eigen VK morgen ga ik na een echo centrum in Roosendaal.

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jeetje Mem, dat was even schrikken, gelukkig heb je een goede echo gehad.

Wat naar dat je zo misselijk bent Marievs, gelukkig geen last van maar snap dat je daardoor wel wat meer zekerheid hebt.

Annemarie, wat fijn nu hopen dat je snel ook voor je echo mag, de mijne is ook pas in week 10, wachten duurt erg lang.

MadameV, de vk zei gister tegen mijn dat je het moet delen met de mensen met wie je het ook zou delen als het fout gaat, dat is toch zeker je naaste familie. Ik heb het ook al aan een aantal mensen verteld, waaronder 2 collega's, is toch handig als er wat is.

Wat leuk zeg Samantha, ik zou ook wel proefpersoon willen zijn hahha, heel veel plezier!

Ik red dat ook niet meer hoor Sterre, bij gaat het lichtje uit rond 9 uur hahah, jammer genoeg ben ik dan wel heel vroeg wakker 'smorgens maar houd het gewoon niet langer vol haha

Broeken zijn echt een ramp, heb gelukkig allemaal lage broeken maar merk nu wel dat het behoorlijk begint te irriteren aan mijn litteken van de keizersnede. Ga ook maar snel aan de zwangerschapsbroeken denk ik.

Meiden met een goede echo, super!!! ik mag pas over 3 weken, duurt echt zo lang.

Gister geen echo gehad, alleen de intake, was met een half uurtje weer weg. Tot nu toe lijkt alles op mijn vorige zwangerschap, ben alleen iets vermoeider maar dat komt denk omdat ik er hier nog 1 rond heb lopen die niet meer wilt slapen overdag, mag toch hopen dat ze dat snel wel weer doet.

17. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D:D:D Een goede echo met een kloppend hartje!! Gelukkig maar een kindje en geen tweeling;) ze hoefde niet te zoeken. Ze stak de echo stok er inwendig in en het was gelijk in beeld.

18. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    @madameV: Ik snap het dat het opluchting geef. Ik zou het ook wel tegen de naaste familie willen zeggen, maar waar trek je dan de grens? Kom zelf uit een grote familie waarbij mn zussen ook al kinderen hebben en één van die kinderen heeft ook al een kind. Mijn man komt uit een iets kleinere familie. Maar goed, nog 3 weken J.

@samantha: Super fijn zeg. Proefpersoon is nooit erg. Zou ik ook wel willen zijn, maar ik ga al 1 keer in de 3 weken. Dus dan zou het helemaal veel moeten.

@Sterre: Het was ook meer natte sneeuw, maar het kwam wel mooi uit de lucht zetten J. Nu regent het hier. Miezeren. Bah. Heerlijk zeg uit eten. Ik wil ook nog een keer samen met mijn man. Wordt denk ik in de vakantie. Mijn man zei gister al; hoop dat je het nog 3 weken kan verbergen. Je wordt al aardig “dik”. Mn broeken zitten ook niet meer zo lekker, maar dat komt ook door de misselijkheid. Dan knelt het extra. Haha, blote truffel… Moest ik erg om lachen. Ik wil ook graag een zwangere buik. Hoop dat ik lang kan genieten van een zwangere buik.
    Oh, wat spannend zeg. Een eigen zaak.

@Lili: Jij woont dus ook in de buurt van DB? Als ik beval in het ziekenhuis wordt ik ook naar het Jeroen Bosch gebracht. Of naar Gorinchem. Wij mogen kiezen hier. Oh, 8 uur pas? Dat is laat L. Hoever ben je eigenlijk?

@Denise: Ja, ach. Het is echt niet lekker hoor die misselijkheid, maar het hoort er nu eenmaal bij. Ben wat dat betreft best hard voor mezelf. Altijd al geweest. Niet piepen, maar doorgaan. Al moet ik mezelf nu wel in de gaten houden, want nu ben ik niet meer alleen. Moet nu ook voor een kleintje zorgen. Smiddags gaat het meestal het best. Vanochtend al weer 2x boven de wc gehangen. Net wel gegeten en dat zit er nog in. Bij mij gaat het lichtje meestal ook om 9 uur uit hoor. Gisteravond lagen wij ook al om half 10 op bed en dat op vrijdagavond.
    Krijg je nu weer een KZ? Of nu niet?

@ Mama mus: Wat fijn zeg een goede echo. Gaf zij ook aan dat je 8 weken bent? Klinkt wel vreselijk: ze stak de echo stok er inwendig in haha. Super zeg.

@Ego: Straks naar een verjaardag en vanavond ga ik naar Guus Meeuwis in Rotterdam. Zin in. Zal wel moe zijn vanavond als ik thuis kom. Morgen ook een vrij drukke dag. Morgenochtend wordt de kleine van mn nichtje gedoopt. Daar wil ik naar toe en morgenmiddag zondagsschool. Daarna zal ik wel voor pampus op de bank liggen.

Fijn weekend allemaal!

19. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Iets wat lijkt op lichte ongikrampen hoeft niet verontrustend te zijn toch? Heb daar nu zo af en toe last van. Heel licht en niet continue.

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dank voor jullie reacties. Ik ben ook wel blij dat we het hebben gezegd. Net was je zegt. Als het misgaat wil je dat ook met naasten delen, tenminste ik wel.

Tja waar trek je de lijn. Dat is ook denk ik ieder voor zich. Bij ons weten mijn schoonvader en vriendin het + schoonzus en man ( haar kinderen nog niet ) mijn ouders broertje en zusje + vriend. Dat is echt naast. Dan heb ik ook nog wel de broer van mijn moeder en mijn oma die ik veel zie maar dat stel ik wel nog even uit.

Verder voel ik me nog steeds supergedelegeerden. Lig nu wel f op bed maar dat is meer in t vooruitzicht dat ik vanavond nog de hele avond moet haha

Ja hups Sterre na de kapper.. I love iT:)

Inwendige echo geen ervaring mee. Heb zelf afgelopen maandag mijn eerste echo ooit gehad en die was gewoon uitwendig dus.

Deel Deze Pagina