Super die mooie echo's Mama mus en Samantha Dat is idd een druk weekend Marievs In principe mag ik gewoon bevallen. Mijn dochter is met spoedks ter wereld gekomen omdat haar hartslag helemaal weg viel. Wanneer ik nu tijdens mijn bevalling merk dat de hartslag al iets wegvalt mogen ze me gelijk opensnijden
@marievs ik ben 7 weken en 2 dagen. En dat hij on de avond is vond ik wel fijn hoeft mijn vriend niet vrij te nemen en me zoontje slaapt lekker bij mijn ouders Wat een mooie echo's meiden Hier vannacht heel veel op de wc doorgebracht bleef gaan van onderen en ook al de hele dag misselijk heb wel 2 boterhammen op en heb geen trek pppffff best rot zo
Marievs ik woon daar niet in de buurt kom uit Zoetermeer maar was aan het werk en mijn werk is in vught vandaar. Was wel een hele lieve gyn.
Denise: herkenbaar dat je dochter nu niet wilt slapen. Mijn jongste zoon is ongeveer even oud en zit nu ook in de fase dar hij niet wilt maar het eigenlijk wel nog nodig heeft. Mama mus: gefeliciteerd met de goede echo! Marievs: veel plezier vanavond! Druk weekend inderdaad. Hier ook. Vandaag al van alles gedaan en morgen verjaardagsfeest van de oma van mijn vriend. Ze wordt 85 maar nog erg kwiek haha. Menstruatiekrampen kunnen ook groeipijnen zijn, lijken best veel op elkaar. MadameV: haha ja, ik wil m'n haar eigenlijk weer eens laten groeien. Heb nu al een hele tijd zo'n schuine bob zeg maar. Vind het nog steeds leuk maar wil stiekem ook weer eens wat anders.. Maar wat he haha. Samantha: wauw wat een mooie echo's! En gefeliciteerd natuurlijk Ik was vandaag ook 2 dagen minder ver. De jongste liep op een gegeven moment zelfs een week voor vanaf 16 weken ofzo maar de vk wilde de uitgerekende datum liever niet meer aanpassen maar ze had het wel in her dossier gezet mocht ik overtijd gaan. Maar goed, hij is toevallig ook een week eerder geboren haha. Denise: wat akelig als het hartje ineens weg valt Lili: beterschap! All: vanmorgen intake en echo gehad bij de vk. Zo leuk om haar weer te zien. Er zitten 2 vk's en die andere had ik maandag al gezien. Echo was ook weer helemaal goed met een mooi hartje. Ik ben op dit moment dus 2 dagen terug gezet maar goed, over 2 weken weer een echo en dan zal de definitieve uitgerekende datum wel bekeken worden denk ik?... Geen idee eigenlijk, ik ben bij de vorige 2 tot een week of 14 bij de gyn geweest en hij heeft eigenlijk nooit echt een termijnecho gedaan. Was zo'n grappige man, als ik zei dat ik mijn ei dan en dan had gehad en op die en die datum uitkwam vond hij het ook goed Meten deed hij wel maar dat was gewoon van; jah ziet er goed uit, laat em lekker groeien..oh kijk een armpje en een beentje, ja mooi mooi..
@Memvan4: Wat fijn dat alles goed is, pff wat een opluchting! @marievs: Mijn ouders, schoonouders en beste vriendin weten het al hoor Anders zou ik het ook niet zo lang volhouden. Na de termijnecho willen we het aan de rest van de mensen vertellen. Alhoewel, dat was het plan, inmiddels is mijn buik namelijk zo aan het groeien dat ik twijfel of ze het al niet eerder gaan zien op werk, er zit gewoon nu al een bolling Zullen vooral darmen zijn, maar toch. Ik heb mijn positiekleding maar vast opgezocht, want de gewone broeken zitten niet comfortabel meer. Ik reageer hier wat minder de afgelopen dagen, want ik ben zooo misselijk (sorry ff egoberichtje). Hoop dat het snel wat beter wordt
Marygirl. Niks is ego. Ik had het gisteren ook en heb het er ook opgezet. En van die bolling ken ik maar ik werk in uniform met wijde truien dus op mijn werk niks en thuis gewoon wijde blouse aan is gelukkig hip hihi
Marygirl: inderdaad, geen sorry hoor, misselijk zijn is echt blegh. Hier beginnen m'n broeken toch ook echt vervelend te zitten. Vandaag feest van de oma van mijn vriend maar poeh, ik zat de hele tijd aan m'n trui te trekken om die darmenbuik te verbergen Gelukkig hebben we nu niks meer op de planning staan qua feestjes en familie dus nog even "kluizenaar" spelen nu
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 15 Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 17 Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 19 Mama mus - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 21 Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 Truus86 - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing DeniseG1986 - 26 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Samantha89 - 23 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 24 Marievs - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Lili79 - 34 - 2e - verrassing 25 Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 26 Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing 29 Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 30 Babyboom - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 31 Marygirl - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Linda - 32 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: December Samantha89 9 december - echo Catnip 9 december - intake verloskundige Lili79 9 december - echo MadameV 10 december - intake verloskundige Mama mus 10 december - verloskundige Niekske 10 december - verloskundige Memvan4 10 december - echo Babyboom 11 december - gyn Jvs12 12 december - echo Melkchocolaatje 12 december - echo Isabella 12 december - gyn Linda 13 december - echo Knorretjuh 16 december - verloskundige Liesken 17 december - verloskundige Zwanger83 19 december - echo Lili79 20 december - intake verloskundige Sterre82 21 december - echo verloskundige DeniseG1986 23 december - echo Liesken 23 december - echo Marievs 23 december - echo Marygirl 24 december - intake & echo Chocochick 24 december - echo Truus86 27 december - echo Annemarie 27 december - intake verloskundige MadameV 30 december - echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild AnElisa Meiden met een echo morgen, succes!!!
Haha sterre nou wij gelukkig ook niet pas met de kerst en dan willen we het ook aan mijn schoon familie vertellen zeker omdat we daar slapen en ik een zuipschuit ben en rood vlees fanaat en dat doe ik dan precies niet valt denk ook teveel op haha
En dank je wel sterre ben best zenuwachtig omdat ik toch een mk heb gehad en hopelijk nu wel alles goed is
Lili: ik ben ook wel een wijn en rood vlees liefhebber.. ( dit jaar geen carpaccio tijdens kerst, meh ) Ook rauwe zalm e.d... Maar goed, wij gaan het ook met kerst vertellen dus dat komt goed uit Begrijpelijk dat je zenuwachtig bent voor de echo! Een mk heeft stiekem toch een behoorlijke impact volgens mij. Hoe laat mag je? Ik zal voor je duimen iig
Ik mag om 20.00 uur dus morgen nog ff de dag door komen. En heeft best een impact maar vooral als je weer zwanger raakt. En ga nu tukkie doen want morgen weer om half zes op voor me werk. Welterusten
Lili: oef dat is vroeg! Dat hoef ik deze week gelukkig maar 1 keer 20.00 uur pas, succes met de dag door komen morgen!
Zo het is weer maandag. Wat een weekend. Gister nog even bijgeslapen. Was echt moe. Deze week weer 4 dagen werken. Hoe kom ik ze door . Maar het wordt vanzelf weer weekend. Elke ochtend hang ik nu boven de wc :'(. Gelullig maar 1x en nier vaker. Anders verlies ik teveel stoffen en drinken die ukkie nodig heeft. Krijg er wel spierpijn van in mn buik zeg haha. Terwijlnik toch wel een beetje buikspieren had. Succes vanavond lili. Is zeker spannend. Ik geloof ook dat het enorme impact heeft. Hoop echt dat ik het nooit hoeft mee te maken en dat wena je ook niemand toe. Ik ga nog even verder werken.
goede morgen dames dames die vandaag een echo krijgen, veel kijk plezier hopelijk allemaal mooie echo's hier misselijk, ik weet dat ik niet mag klagen maar was helemaal vergeten dat het echt zo een K*T misselijkheid is, ik kan maar weinig luchtjes verdragen. Eten ook en dan lust ik juist SUSHI wat ik niet mag. gelukkig ook wel een lekkere salade en #slaathandvoorogen junkfood, en speklappen. waar hebben jullie zo'n trek in? carpachio zag ik voorbij komen en rood vlees
Het is erg druk en druk geweest, dus kan ik niet op iedereen reageren... Dan maar even iedereen weer succes wensen met de echo's van vandaag!! Ik ben morgen aan de beurt, spannend... Verder dan maar even een ego bericht... vanavond komt mvm. Heb natuurlijk vergeten vanmorgen om urine op te vangen, maar omdat ik ongeveer 8 weken ben, was dit geloof ik niet zo'n probleem. Gewoon weinig drinken vandaag... Verder merk ik nu wel dat ik dikker wordt. Helaas geen mooi baby-buikje (okee, kan ook nog niet...), maar het gevoel alsof de hele buik rondom opzet, terwijl ik nog maar 1 kg ben aangekomen... Een soort extra zwemband zeg maar . En wat ik tot nu toe mis?? Een wijntje in het weekend... Ik heb wel alcoholvrije wijn gekocht, maar dit lijkt net een soort wijnazijn, bah! Ik heb t zo door de gootsteen gespoeld. En dat voor 5,00 per fles! Nee, dan toch maar gewoon fris... Of heeft iemand nog een lekker alternatief met de kerst? Ik heb we hij de AH een perzik-drankje ontdekt wat wel lekker is bij een etentje. Het zit in een soort wijnfles, het bubbelt iets en smaakt licht naar perzik. Ze hebben het volgens mij ook in framboos of zo... Zo, ik moet helaas weer verder met werk! Doeg!!!