Goeiemiddag dames, hopelijk heeft iedereen een leuke kerst gehad. Gisterenavond nog vlug een kaartje in elkaar geknutseld om het nieuws aan mijn ouders en grootouders te vertellen. Zij hebben kerstmis in België gevierd en ik woon in Frankrijk. Ik wou hen het goede nieuws vertellen met kerst en om klokslag 12u hebben ze mijn berichtje gelezen, met een glas champagne in de hand. Kerst kan toch niet magischer worden zo hè!
@Sterre, veel vertelplezier, hopelijk reageert je schoonfamilie verrassend leuk! @Chocochick, haha als het op facebook staat is het officieel he Ik denk dat ik het met oud en nieuw de wijde wereld laat weten. @Denise, leuk idee om foto's te laten maken. Bij mn dochter heb ik wel model gestaan als "proefkonijn" voor een zwangerschapsshoot. Maar ik weet niet of ik dat weer zou doen. Ik vind het best lastig, voor de camera haha. Ik zou nu wel graag een newbornshoot willen, ziet er zo schattig uit altijd! @Daphne, leuk hoor, de kaart met de echo!! Wordt vast een mooie verrassing. Vanochtend het nieuws aan vrienden verteld. Ze reageerden echt super enthousiast, werd er helemaal blij van. Straks gaan we naar mijn ouders toe, zijn we met mijn familie bij elkaar. En morgen de hele dag naar mijn schoonouders (met alle 8 broers/zussen van mijn man met heel veel kleinkinderen). Dus na morgen ben ik waarschijnlijk gesloopt.. Maar het wordt vast gezellig
Nou meiden mijn schoon familie vond het echt heel leuk. Mijn schoonzus had ook al een flauw vermoeden dat ik in juni een mk had gehad. Voor de rest 2 dagen me al vol gegeten en morgen nog met zijn 3tjes gourmetten. Heb er nu al zin in Daphne erg leuk zo
Even snel een paar reacties: @chocochick: ik loop 2x per week 5km. In begin nu weer richting mn oude tijden te komen. Voor 3 weken terug liep ik op deze ronde zeker wel een minuut of 7 langzamer dan normaal door de vermoeidheid. @daphne: wat een gave echo! Zo een hoop ik maandag ook te krijgen @sterre: en, hoe heeft je sf gereageerd??
Dames aller eerst; hele fijne dagen ! Onze kerst krijgt misschien een positief tintje. Vanmorgen een ovu test grdaan. Is vandaag precies 14 dagen na curettage.
Wat fijn Mama Mus, ik hoop voor je dat het deze ronde raak is. Erg fijn dat je cyclus zo snel op gang is. Op naar een plakbeeb en een super 2014!
Mamamus: fijn dat jullie nu weer vooruit kunnen. Hopelijk zijn jullie snel weer zwanger! Denise: ik heb bij m'n dochter ook een zwangerschapsschoot gedaan, met 32 weken volgens mij. Bij een goede fotografe, was best duur maar de foto's zijn super! Wil ik deze keer weer doen, en ik denk ook een newborn shoot.ik zit eerlijk gezegd zelfs wat na te denken over een bevallingsshoot, daar heb ik ook ooit spectaculaire foto's van gezien. Nieksek: goed bezig hoor! Ik heb na kniepijn bijna een week niet gelopen. Hopelijk kan ik straks weer zonder pijn vooruit. Lik: wat gaaf datze leuk reageerden! Liesken: ja echt hè? wat leuk dat je vrienden zo leuk reageerden! Daphne: wat een gave kaart en wat leuk dat je het zo hebt kunnen delen! Gisteren waren we echt laat thuis en m'n dochter ligt net op bed dus ik denk dat ik ook even gestrekt ga.
Ik waai even snel langs om te zeggen dat de reacties echt super leuk waren Ze waren verrast maar blij... Wat een opluchting Vandaag mijn familie verteld en die waren ook erg blij. M'n moeder had het in haar enthousiasme zo op fb neergezet dus dat was even lastig want verder wist niemand het nog maar toen in een klap dus iedereen. Heb gelijk maar wat goede vrienden gebeld enzo maar iedereen is super blij voor ons
Wat leuk dat iedereen zo enthousiast was sterre! Was je niet boos op je moeder? Ik had het idd echt niet leuk gevonden... Mijn moeder vind het niet leuk dat ze het nog niet bekend mag maken (ze wordt voor de eerste x oma), maar ik ben hier wel heel duidelijk in geweest: wij geven aan wannneer.
Sterre wat leuk dat ze zo positief reageerden! Ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent van je moeders actie. Dat is natuurlijk niet zo handig. Het illustreert natuurlijk wel hoe blij ze dan echt is... Maar toch! Wij hebben het beide zwangerschappen vroeg verteld (op de dag van positief testen en met 5 weken). Ik heb mijn moeder nu gezegd dat ze het best tegen een vriendin mocht zeggen of tegen collega's. Mijn vader is overleden en dan heeft ze wekenlang niemand om het leuke nieuws mee te delen.
Hallo meiden, Ik heb vandaag een goede echo gehad, pffff ik moest zo huilen. Wat zijn we blij, we kunnen eindelijk een beetje gaan genieten. Fijne afsluiting van 2013.
Hoi allemaal, Word even niet op alles reageren er is zoveel Gezegd. Wij hebben heerlijk genoten van een paar dagen Duisburg en de kerstdagen zijn we goed doorgekomen haha, ik heb mijn mond weten te houden Vandaag de eerste intake bij de verloskundige , toch wel spannend en dan dinsdag een echo en als die goed is gaan we het aan de familie vertellen! Gefeliciteerd met de mooie echo's en fijn dat familie/vrienden zo positief reageren Zal het nu weer bijhouden zodat ik kan reageren X
@Sterre, fijn dat ze lekker enthousiast reageerden! @jvs12, gefeliciteerd met de goede echo! @Annemarie, lekker hoor een paar daagjes weg geweest. Nog maar even geduld en dan de echo, spannend! Volgens mij is iedereen gesloopt na de kerstdagen ik wel in ieder geval. Nog steeds flink moe, en mn zoontje was gisteren ziek en vandaag is mijn man ziek.. Hopelijk morgen weer een betere dag. Morgen in ieder geval een mijlpaal: 12 weken!
Na héééél lang laat ik ook iets van me weten ... Ik zit nu in Tsjechië bij mijn broer, heb nergens last van ... Ik had nog een strip antibiotika mee, zodat ik een goede smoes had om niet te drinken Wij maken het met oud en nieuw bekend Ik heb mijn eerste echo gehad en de kleine lag prima op schema Gelukkig nieuwjaar en dat alle kindjes gezond en wel geboren mogen worden
@Chocochick: Wat leuk alle positieve reacties en begrijpelijk dat je je moeder het laat delen. @Sterre: Wat is het vertelcadeautje leuk geworden! En fijn dat iedereen goed reageerde @jvs12: Wat een opluchting voor je, nu maar genieten @Liesken: Hopen dat iedereen snel weer beter is! Hier hebben we leuke kerstdagen gehad. Wel helaas het kerstdiner met de schoonfamilie moeten overslaan, want zowel manlief als ik zaten in de ziekenboeg. Mijn oor zit nu al een week dicht. Ik hoop dat hij snel weer openbubbelt, ik hang nu hoopvol boven een stomende kop thee
Zwaai! Druk druk druk hier Gister gewerkt, vandaag schoonmoeder jarig en morgen naar familie aan de andere kant van het land. Niekske: nja boos is wat veel gezegd maar ik vond het niet leuk dat m'n moeder dat gedaan had. Ze had het natuurlijk puur van blijdschap gedaan maar wij hebben 2 goed bevriende stellen die kinderloos zijn om bepaalde redenen en die hadden we het gewoon persoonlijk willen vertellen. Jvs: gefeliciteerd! Liesken: beterschap daar! Wauw het eerste mijlpaal Ikbenverliefd: gefeliciteerd! Marygirl: dankje! Hopelijk is je oor snel weer open, lijkt me erg lastig
@liesken, wat fijn die 12 weken, moet ik nog heel eventjes op wachten... @ik ben verliefd, veel plezier nog in Tsjechië en ook met het vertellen! Spannend! Als wij een goeie echo hebben doen wij dat ook Vervelend telkens als die zieken! Het heerst blijkbaar behoorlijk! Mijn vader was ook al ziek! Pff wat duurt wachten nu opeens lang! Doe 6 welen zijn bijna voorbij gevlogen maar nu die laatste dagen kruipen voorbij! Hoop dat het snel dinsdag is!