Ik vind ook dat de langzaam gaat! Misschien doordat in morgen weer echo heb en daar kei zenuwachtig voor ben... Zucht
Denk ook idd dat van die "hoogtepunten" enorm lang duren! Nou ja bijna weer een dag voorbij... Morgen werken, dus gaat het ook wat sneller en daarna eindelijk dinsdag
@Ikbenverliefd, gefeliciteerd met de goede echo! En fijn dat het goed met je gaat. @Marygirl, oh dat is echt heel vervelend..een dicht oor. Hopelijk springt het gauw weer open. Je kunt je daardoor zo belabberd voelen.. @Sterre, lekker druk, wel gezellig! @Samantha, oh wat leuk dat je het hartje hebt gehoord! Bijzonder! @Wachten, ja het duurt lang he... Vooral als je nog moet wachten op een echo. Gelukkig gaat het alweer wat beter in de ziekenboeg hier. Verder een rustig dagje gehad.
Oh Sterre ik was echt uit mijn plaat gegaan. Mijn moeder is gelukkig niet van de social media, maar iedereen in mijn omgeving weet dat als het erop komt dat ik degene ben die het erop zet (of vriend maar die is zelden op fb). Misschien je moeder vast voorbereiden dat ze dit echt niet 'mag' na de geboorte. Fijn al die goede echo's! Hier ook een kloppend hartje en beweegt goed. 3 dagen achteruit gezet, maar dat is goed te overzien. Dit telde trouwens als de termijnecho (9.4 gemeten) maar voor mijn gevoel zag ze zo weinig. Van de eerste kan ik me herinneren dat de ruggengraat en ook wat andere dingetjes bekeken werden. Maar misschien ben ik het zelf even kwijt.
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 13 Liesken - 27 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 17 Sterre82 - 31 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 21 Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 24 Marievs - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Lili79 - 34 - 2e - verrassing 25 Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 26 Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing 29 Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 30 Babyboom - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 31 Marygirl - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Linda - 32 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: December MadameV 30 december - echo Niekske 30 december - echo Isabella82 30 december - termijnecho verloskundige Annemarie 31 december - echo Januari Daphne 2 januari - termijnecho Sterre 6 januari - combinatietest Babyboom 7 januari - echo Lili 7 januari - termijnecho Samantha 8 januari - echo Sterre 8 januari - verloskundige Marygirl 9 januari - termijnecho DeniseG1986 10 januari - verloskundige MadameV 13 januari - verloskundige Marievs 13 januari - echo Chocochick 13 januari - combinatietest Liesken 21 januari - verloskundige Chocochick 21 januari - gyn Februari Liesken 20 februari - 20 weken echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus Meiden die morgen een echo hebben, veel plezier!
Annemarie: achteraf zijn die weken best snel gegaan. Hopelijk is het snel dinsdag voor je! Samantha: leuk! Ik heb de mini nu ook 2 keer gehoord met m'n angelsound, echt bijzonder Liesken: fijn dat het weer beter gaat met je ziekenboeg. Flipske: ik heb duidelijk laten blijken dat ik het niet leuk vond van m'n moeder. Maar van de andere kant vond ik het ook wel zielig want ze had het natuurlijk met de beste bedoelingen gedaan.. Maar de volgende keer zal ze het niet nog een keer doen denk ik haha. Ik vind dat termijn opmeten eigenlijk ook best natte vinger werk. De ene keer had ze dit en de andere keer had ze dat. Ach ja, de kleine komt toch wanneer het hem/haar uitkomt All: vandaag fijn gehad bij de familie. Klein nadeel is het verre reizen maar goed, de jongens vinden het prachtig. Auto's, vrachtwagens, treinen en bij Schiphol natuurlijk vliegtuigen Op de terugweg een goed gesprek gehad met m'n manneke over het willen weten van het geslacht. Hij wil het liever niet weten maar als ik écht wil gaat hij met me mee. Nou ben ik dus aan het twijfelen geslagen of ik het nog wel wil weten. Ik vind het ook zo lullig om het perse te moeten weten en hem dat dan ook op te dringen op een bepaalde manier. Maar goed, we hebben nog tijd genoeg en als ik te lang blijf twijfelen komen we er vanzelf wel achter
Hier de mini ook al een paar keer gehoord, blijft heerlijk om te horen. Zet zelf niets over deze zwangerschap of FB maar een geheim is het ook niet. Snap wel dat je moeder het uit blijdschap deed Sterre, voor jou was het alleen een beetje lastig. Die termijnen vind ik ook wel vreemd, toen er met 8 weken werd gemeten kwam ik op 20/7 uit en vorige week kwam ze op 23/7 uit, scheelt toch een paar dagen, en als je dan kijkt naar de combi-test dat dat tussen een aantal weken moet gebeuren dan kan een paar dagen een hoop schelen lijkt mij, maar goed, ze zullen er wel verstand van hebben. Ik woon naast Schiphol hahah, kan altijd vliegtuigjes kijken maar voor kinderen blijft het leuk, dat zie ik nu aan mijn dochter. Wij wilden eerst de geslachtsbepaling laten schieten en dan wachten tot de 20 weken echo, maar vind het toch leuker om dit in het 'pret'pakketje te houden, vriendlief is het er gelukkig mee eens, onze beste vrienden die ook bezig zijn zwanger te worden gaan mee, gezellig haha. Meiden alvast een hele fijne jaarwisseling en geniet van de alcoholvrije bubbels hahah!!!
Even snel tussendoor, ik heb vandaag een goede echo gehad! Hij was volop aan t bewegen, en ik kon het harte goed zien kloppen. Zelfs mijn man werd emotioneel toen ie flink aan t draaien was. Jammer genoeg wilde ie niet zo mooi op de foto, maar ja, ik vind het belangrijker dat alles goed is! Ik ben nog steeds op 21-7 uitgerekend. Ik heb op 7-1 de combinatietest, en op 11-2 krijg ik weer een echo bij de vk.
Wat fijn dat de echo goed was, super! Hier wordt vl ook altijd een beetje emo van dit soort dingen, erg lief!
@ niekske waarom heb je begin januari alweer een echo? Zo vroeg op elkaar? Ik heb vandaag ook een echo gehad. Mooie fotos alles was goed. Bewoog goed en heeft ons nog aangekeken en gezwaaid hihi! Wat bijzonder zeg! Win gaan pas bij 20 weken weer. Ik ben bang als ik het met 16 weken doe ik het me moeder vertel op de 9 maanden beurs. Dus ik ga daar eerst heen en dan bij 20 weken maar laten vertellen wat het word. Puur uit zelfbescherming dus
Wat fijn dat de echo ook goed was madamev! En inderdaad, het is echt heel bijzonder om zo'n frutseltje met alles erop en eraan te zien bewegen. Dit maak het veel echter dan de echo met 8 weken. Op 7-1 heb ik de echo voor de combinatietest, dit moest perse tussen de 11,5 en 12,5 week, aldus de vk. Op 11-2 een gewone echo. De vk zei dat dit gewoon een controle-echo was, wat ze altijd doen bij 16-17 weken.
Denise: als wij bij Schiphol zouden wonen werden ze helemaal gek hier...of ja ik, want dan wist ik wel waar onze wandelingen naartoe zouden gaan iedere keer Wat leuk dat vrienden van jullie mee gaan En leuke hond trouwens Niekske: mooi van de goede echo! Al een hele draaikont dus, dat belooft wat Ja zelfs mannen worden week van zo'n echo Schattig MadameV: ook een goede echo, mooi! Oeh is er een 9 maandenbeurs, leuk! De vorige 2 keer liep ik het min of meer mis dus nu wil ik eigenlijk wel gaan All: vandaag helaas weer even een slechte dag gehad Had er al een paar dagen geen last van gehad maar vandaag weer flink misselijk, maagzuur en erg moe...bleh..
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 13 Liesken - 27 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 17 Sterre82 - 31 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 21 Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 24 Marievs - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Lili79 - 34 - 2e kindje - verrassing 25 Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 26 Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing 29 Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 30 Babyboom - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 31 Marygirl - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Linda - 32 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: December Annemarie 31 december - echo Januari Daphne 2 januari - termijnecho Sterre 6 januari - combinatietest Babyboom 7 januari - echo Lili 7 januari - termijnecho Niekske 7 januari - combinatietest Samantha 8 januari - echo Sterre 8 januari - verloskundige Marygirl 9 januari - termijnecho DeniseG1986 10 januari - verloskundige MadameV 13 januari - verloskundige Marievs 13 januari - echo Chocochick 13 januari - combinatietest Liesken 21 januari - verloskundige Chocochick 21 januari - gyn Februari Niekske 11 februari - echo verloskundige Liesken 20 februari - 20 weken echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
Hij is ook nog eens ontzettend lief voor alles en iedereen. Ik heb 16-1 de echo voor de combitest. Bij ons moet de combinatietest tussen 11.4 en 13.4 weken, ook raar dat ze overal wat anders aanhouden. Ik heb mijn echo pas met 13.1 week. Heb wel vandaag bloed laten prikken, 6 buisjes op een nuchtere maag pffff.
Waar heb je bloed voor laten prikken? Ik ben vandaag lekker een dagje thuis aan het werk. Heb van 3 tot half 6 wakker gelegen en zag het niet zitten om dan alweer om 6 uur op te staan. Dan zou ik echt al na het avondeten instorten. Gelukkig had ik mn laptop bij dus nu ben ik om 8 uur achter de laptop gekropen. Nog even een paar uurtjes werken en dan lekker thuis op de bank uitjaar. We wonen 6 hoog en ik hoop van het vuurwerk te kunnen genieten. Hebben jullie nog plannen voor vanavond?
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!! Hier nog een beetje hetzelfde, nog misselijk/kokhalzen en nog steeds een dicht oor maar ik heb goede hoop dat hij een dezer dagen open gaat, dat moment moet toch een keer komen Mijn termijnecho is een week verplaatst, ik had hem per ongeluk gepland op een dag dat ik cursus heb van werk en kan dan geen vrij krijgen (oeps ). Hij is nu een week later, op 16 januari
Pfff nog langer wachten Ik moest bloed laten prikken voor de combitest en er wordt door deze vk altijd bloedgeprikt HB en allerlei andere dingen. Annemarie, hoe was je echo gister? Iedereen een leuke jaarwisseling gehad? Alle vingertjes nog?
Een prachtig en bijzonder nieuw jaar gewenst voor iedereen! Inmiddels hebben we het nieuws ook aan onze vrienden verteld, dus nu is het echt bekend. We hebben een gezellige oud en nieuw achter de rug. Bij mn schoonouders geweest en daarna naar vrienden toe. Oja bloedprikken moet ik ook nog steeds doen. Heb er de afgelopen 2 weken nog geen tijd voor gevonden. Ook voor hb en suiker geloof ik.