Hey meiden, de beste wensen en een gelukkig en gezond nieuwjaar!!! Denise: jullie hond ziet er ook uit als een echte goedzak Chocochick: fijn vuurwerk kunnen kijken? Marygirl: balen dat je oor nog steeds dicht zit Hopelijk wordt het snel beter. Bloedprikken: uhm... Volgens mij word bij mij met de combinatietest gelijk voor alles geprikt.. Geen idee eigenlijk Nou ja, volgende week even navragen bij de vk. Volgens mij voel ik de mini trouwens al Ik voelde de 2e ook al met 11 weken. De eerste pas veel later, 16 weken, maar toen lag de placenta aan de voorkant. Echt grappig
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 13 Liesken - 27 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 17 Sterre82 - 31 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 21 Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 24 Marievs - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Lili79 - 34 - 2e kindje - verrassing 25 Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 26 Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing 29 Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 30 Babyboom - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 31 Marygirl - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Linda - 32 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Januari Daphne 2 januari - termijnecho Sterre 6 januari - combinatietest Babyboom 7 januari - echo Lili 7 januari - termijnecho Niekske 7 januari - combinatietest Samantha 8 januari - echo Sterre 8 januari - verloskundige DeniseG1986 10 januari - verloskundige MadameV 13 januari - verloskundige Marievs 13 januari - echo Chocochick 13 januari - combinatietest Denise 16 januari - echo combinatietest Marygirl 16 januari - termijnecho Liesken 21 januari - verloskundige Chocochick 21 januari - gyn Februari Niekske 11 februari - echo verloskundige Liesken 20 februari - 20 weken echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
Wow Sterre wat leuk dat je de mini nu al voelt! Ben benieuwd wanneer die van mij begint te kriebelen Leuk hoor!
Bij mij in het ziekenhuis moet je eerst de combinatietest echo doen en daarna pas bloedprikken. Dit omdat ze na de echo info op het formulier voor bloedprikken schijven. Ik ben trouwens 12.3 weken bij de combinatietest.
Lees net dat je de kleine al voelt, Sterre. Ik heb ook het idee dat ik al wat voel maar het lijkt me daar nog zo vroeg voor...
Meiden, gelukkig nieuwjaar. op naar een mooi jaar met een lief, klein, schattige maar vooral gezonde baby voor ons allemaal.
Wil iemand de lijst voor mij aanpassen? (lukt me niet op 1 of andere manier) mijn uitgerekende datum mag naar 22 juli en ik heb op 9 januari een extra echo en op 30 januari weer een (gewone) 15 weken echo
Nou over de kleine al voelen...dat vermoed ik de laatste tijd ook! Heb al een paar keer als ik plat op mijn rug lig wat gefladder onder in mijn buik gevoeld. Eerste keer voelde ik de baby rond de 19 weken, tweede keer rond 16 weken. Dus voor mijn idee was dit zo vroeg dat het eigenlijk niet kon. Leuk dat meerderen hun uk al voelen bewegen!
De baby voelen? Nee, geloof het niet. Ik heb gelezen dat dit bijna ook nog niet kan en dat dit meestal de darmen zijn. Maar ja... Ik ben geen ervaringsdeskundige! @bloedprikken: omdat ik de combinatietest doe, kon ik de formulieren voor het 'normale' bloedprikken gewoon daar mee naar toe nemen zodat ik maar 1x geprikt heef te worden. 2 Vliegen in 1 klap dus.
Beste wensen allemaal! Ik ben weer terug van weg geweest. De week voor de kerst moest ik nog weg voor mijn werk en daar flinke griep opgelopen. Ik wordt zelden ziek en maak me ook niet snel druk maar nu vond ik het wel erg vervelend zo alleen in het buitenland in combinatie met de zwangerschap wist niet echt wat ik er mee moest. Met kerst eigenlijk alleen maar op de bank gelegen maar gelukkig lijk ik nu weer de oude en heb weer meer energie. Het lijkt zelfs weer op het niveau van voor zwangerschap te zitten, ik ben ook niet meer misselijk, zullen de eerste kwaaltjes nu weg zijn of juich ik te vroeg? Heb afgelopen dagen nog wat bijgelezen maar veel te veel om te reageren! Gefelicitieerd met alle mooie echo's en alle leuke reacties na de bekendmaking bij familie en vrienden. Ik was erg opgelucht te zien dat de lijst met vlindermamma's niet is uitgereid sinds laatste keer dat ik hier was. Fijn dat je af en toe komt kijken dreamchild, zou leuk zijn als het zo snel weer raak is meid Voor de kerst naar de VK geweest. Eerst kon ze niets vinden maar bij de inwendig poging kwam het kleintje wel heel goed in beeld. Het was zo druk aan het bewegen al. Mijn vriend was er ook bij.. echt heel bijzonder om dat zo samen voor het eerst te zien. Update voor de lijst: Volgende VK afspraak is 13 januari, ik geloof dat dat ook een echo is weer, enig idee waarom zo snel weer? Wij zien af van de prenatale screening dus dat kan het niet zijn. De uitgerekende datum is 2 dagen naar voren gezet op 25 juli. Tot zover mijn ego berichtje.. nu weer lekker met jullie meelezen
Hoi allemaal! Ik wil me graag bij jullie voegen Heb afgelopen maandag de eerste echo gehad, een mooi klein bewegelijk mensje gezien! Echt zo bijzonder. Ik ben een paar dagen vooruit gezet, ben nu elf weken en vier dagen zwanger en de uitgerekende datum is 20 juli. Dit wordt ons eerste kindje. De afgelopen dagen hebben we het aan vrienden en familie verteld, zulke leuke reacties gehad! Iedereen was wel verrast, ik ben de eerste in mijn omgeving. Omdat we het aan iedereen persoonlijk willen vertellen hebben we nog een hoop mensen te gaan, maar de reacties zijn het wachten meer dan waard!
Welkom Lennox! Leuk he al die reacties? In de familie ben ik juist de laatste die zwanger is! Alle 8 volwassen neven en nichten hebben bij elkaar al 13 kinderen en momenteel zijn er nog 2 zwanger. De nieuwigheid is er wel beetje vanaf zou je zeggen maar iedereen is heel enthousiast en blij voor ons en voor mijn ouders die voor het eerst opa en oma worden Morgen aan mijn vriendinnen clubje vertellen, ik de oudste dus meeste meiden zijn nog met studie/carriere bezig en gezinnetje staat totaal niet op de agenda, ben benieuwd hoe ze gaan reageren
Gelukkig nieuwjaar allemaal.. Mooie echo gehad 31 dec zo leuk om te zien!! Ben nu wel 2 dagen verschoven ik ben nu 28 juli uitgerekend Op 21 jan heb ik weer een afspraak bij de verloskundige. De familie reageerde heel positief ! Zo leuk en toch blijft het wat spannend! Hihi Lennox , welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap Kus
Welkom Lennox! Wat naar dat je zo ziek geweest bent Catnip, was het niet echt de tijd voor zo met al die dagen. Naar mijn weten zitten er behalve geen screening geen echo's meer tussen tot de 20 weken, maar het is altijd leuk om naar je kleintje te mogen kijken. Erg leuk dat er overal zo enthousiast gereageerd is, geeft toch ook weer een goed gevoel. En natuurlijk ook erg fijn te lezen dat alle echo's weer goed waren. Wij hebben op 5 februari de geslachtsbepaling, heb er nu al zin in hahah
Hi allemaal! Mag ik hier ook meeschrijven? Ik lees al een tijdje mee. Ik ben 24 jaar en 16 juli uitgerekend van ons eerste kindje. Maandag hebben wij de combinatietest gehad. Deze was goed! Zo mooi om te zien hoe snel alles groeit❤️. 15 jan. een controle bij de verloskundige en 17 jan. geslachtsbepaling.
Annemarie: mooie echo! Lennox & amaroen: welkom en gefeliciteerd! Denise: wat spannend om een datum te hebben voor de geslachtsbepaling! Catnip: wat leuk dat je familie zo enthousiast reageerde! Spannend dat je het morgen je vrienden gaat vertellen! Niekske: ik voel m'n darmen inderdaad ook goed, en de eerste bewegingen van een kleintje lijken ook super veel op darm bewegingen herinner ik me van mijn vorige zwangerschap, maar toch... Soms voelt het opeens anders. Dan is het echt een plopje. En dan twijfel ik weer. Hihi. Ik ben nog steeds super moe. Dat zal nog wel een paar weken duren, even doorbijten dus... Morgen nog een dagje werken en dan alweer weekend. Zaterdag gaan we shoppen in Maasmechelen en zondag gaan we naar de gigagantische theatershow van de sprookjesboom (Efteling). Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Wat een mooie echo annemarie! En nieuwe dames: welkom! Catnip, wat vervelend dat je zo ziek bent geweest, gelukkig gaat het weer beter! Vandaag ga ik dan toch maar wat positiekleding kopen... Ik heb nkg maar 1 broek die lekker zit, en de rest begint toch te knellen rond een uurtje of 4. Vind het stiekem wel spannend... Nog tips waar op te letten misschien?