16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Neem broeken met een hoge buikband, nu heeft het nog niet veel nut maar richting het einde zit het erg prettig vond ik. Daarbij vind ik de broeken van Mamalicious erg mooi en lekker zitten!

2. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Hey Denise, 5 februari al? Wat snel zeg! Met hoeveel % is dat zeker dan?

Welkom Ameroen, leuk dat je mee komt schrijven. Fijn dat de testen goed waren, jij ook al geslachtsbepaling zo vroeg. Leuk hoor.

Andere dames, wanneer staat dit bij jullie in de planning. Ik dacht dat dit meestal bij 20 weken pas was..:)

Mooie echo Annemarie!

@weekendplannen. Vanavond nieuwjaarsborrel met vriendinnen. Verder weinig gepland eigenlijk. Kerstboom en frutsels eruit en huisje weer lekker aan kant brengen :)

Nienske, wat leuk dat je al voor positiekleding gaat shoppen. Hier ook geen ervaring met positiekleding dus had al eerder online gekeken naar do’s and dont’s. Vond dit wel handig artikel. Tips voor zwangerschapskleding & positiekleding Veel plezier en laat je even weten wat voor leuks je hebt gekocht?? :D

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf nou net het meeste plezier gehad van mijn zwangerschapsbroeken zonder buikband maar met wat stiek in de zijkant.

Als je broeken of rokken met een buikband koopt zou ik wel een zo hoog mogelijke kopen en een hele dunne stof buikband. Anders krijg je dat je zo'n dikke streep over je buik hebt lopen straks die je super goed door je topjes heen ziet.

Ik vond zelf jurken erg fijn om te dragen, vooral richting het einde.

4. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Heeft iemand trouwens tips voor een comfortabel maar betaalbaar merk positie spijkerbroek? Zijn die van de H&M wat bijvoorbeeld? Ik draag eigenlijk nooit spijkerbroeken, heel soms voor mijn werk als ik casual naar een locatie moet. Ik wil hem dus wel in mijn kast hebben maar vind het beetje zonde om er veel geld aan uit te geven als ik heb 4x ga dragen.

5. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan trouwens geen extra geslachtsbepalende echo doen (denk ik). Denk dat we ons weer laten verassen na de 20 weken echo... :)

6. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen goedkope Zwangerschapsbroeken tip. Heb mijn broek in de VS gekocht (J-brand). Heb 'm wel vaak aangehad, ook nog wéken na de bevalling. Daarom vond ik het ook heerlijk dat ie geen buikband had :)

7. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Thanks Chocochick, ben net terug uit VS alleen! ;)

Wij overwegen ook om tot 20 weken te wachten. Zijn er kosten verbonden aan de extra geslachtsbepalende echo? Dit wordt niet vergoed toch?

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Die van de h&m zijn naar mijn idee wel goed, de band is zacht, dun en hoog

De geslachtsbepaling is met 16 weken, de normale periode hiervoor, als je de extra pretecho ervoor neemt dan.....het kan zelfs al met 15, ben dus nog laat haha

9. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Het is een pretecho, dus er zitten idd kosten aan die niet vergoed worden. Wij hebben het bij de eerste ook gedaan en vonden het heel erg leuk. De 20 weken echo draait toch meer om de gezondheid van het kindje dan om de 'pret' dus vandaar dat wij het los doen

10. Lennox

Lennox Lid

25 nov 2013
    37
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oeh spannend om het vandaag te gaan vertellen Catnip!
    Ik was wel heel blij verrast dat onze omgeving zo positief reageerde! Mijn vriend en ik studeren nog, en onze vrienden ook allemaal nog. Dus die zitten bijna allemaal nog in de ikgaveelopstap fase.

Ik heb net gebeld voor een pret echo, de goedkoopste die ik kon vinden was 35 euro, dus dat vond ik erg meevallen. Alleen wilde ik graag over een aantal weken een echo, vind het leuk om naar ons kindje te kijken, maar kreeg te horen dat ze dat normaal niet doen en ze moest navragen aan de echoscopiste of zij dat wel wilde omdat er vanaf 19 weken veel meer te zien was en datw as leuker want dan kon ze er meer bij vertellen.. Vond het een beetje vreemd, want als wij een mini hummeltje op het scherm zien zijn we al in de wolken, vond de echo met elf weken en een dag zo bijzonder! Maar ik word nog terug gebeld want ze kon de echoscopiste het nu niet vragen dus ben benieuwd. Ben ik nou zo vreemd dat ik dat graag wil? ;)

Weet iemand ook waar leuke zwangerschapsrokjes te koop zijn voor een betaalbare prijs? We waren gisteren even bij een babyzaak maar daar was de goedkoopste 60 euro, wat ik dan alweer veel vind :)

11. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Leuk dat je omgeving zo positief was Lennox! Kan me voorstellen dat het spannend is als je omgeving er nog niet echt mee bezig is :)

Mamma licious zit vaak iets lager qua prijs alleen momenteel niet heel veel keuze :( Zwangerschapsrokken - shop mamalicious rokken voor zwangere. Weet niet wat je zoekt maar misschien bij de Miss Etam Positierokken | Miss Etam anders H&M of Hema??

Goed punt Denise wat betreft de twintig weken echo. Zal eens aan mijn vriend vragen wat hij ervan denkt.

12. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Nieuwe meiden, welkom! Gezellig dat jullie mee komen kletsen.

@Geslachtsbepaling, ik doe geen aparte echo ervoor. Anders is het inderdaad extra betalen. We wachten gewoon tot de 20 weken.

@Broeken, ik had van week een broek van Noppies besteld via internet. Maar dat is toch lastig van internet, model was echt te ruim. Denk dat ik het eerst maar bij de Prenatal probeer, daar hebben ze geloof ik ook Mamalicious broeken. Kan ik in ieder geval meteen passen. H&M broeken heb ik geen ervaring mee.

@Rokjes, je hebt nu ook veel van die stoffen rokjes. Vb bij Vila of Only. Die kun je ook je hele zwangerschap dragen. En niet duur, tussen de 10 en 20 euro.

Ik begin me echt weer beter te voelen! Minder moe, minder misselijk (wel nog steeds medicijnen) Maar volgens mij is het echt aan het afnemen.

13. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel wat online gekocht bij Asos.com en dat is wel goed bevallen.

14. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Ooh ChocoChick, wat een leuke jurkjes hebben ze daar zeg! Wordt er helemaal hebberig van! :D

15. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    @chocochick, vervelend he dat moe zijn! Dat is hier eigenlijk ook het enige waar ik echt last van heb! Ook soms gekke steken bij mijn lies en venusheuvel... ( of hoe ik dat moet omschrijven...)
    Heel erg veel plezier dit weekend met wat je allemaal gaat doen :)

@niekske en een beetje leuke kleding kunnen vinden. Ik heb 1 zwangerschapsbroek , verder nog mijn eigen kleding... Ik droeg al best veel langere shirt dus dat scheelt gaat het niet meteen helemaal omhoog kruipen..

@catnip, wij gaan geen geslachtsbepaling doen.. Ik wil het niet weten, een beetje slanning vind ik wel leuk :)
    Veel plezier bij je nieuwjaarsborrel!
    Ik heb trouwens een boek van de h en m en vind hem wel lekker zitten, als is die ik heb wel wat dun dus als het hard waait is het niet zo warm! , heb hem toen in duitsland gekocht en moest snel even wat hebben!

@lennox, tja meer te zien snap ik wel! Maar als ik naar mijn echo kijk zie ik gewoon al een mini baby, zo gek dit had ik echt helemaal nooit verwacht!!
    Wat fijn dat ze positief waren in de omgeving! En als jullie zelf nu helemaal gelukkig zijn is het toch helemaal goed :)

@liesken, wat fijn dat je minder moe en misselijk bent! Nu hooen dat dat snel helemaal over is! :) (zover dat kan natuurlijk)

@weekend, wij hebben weinig plannen, ik ben door al die feestdagen drukte best wel moe! We leven dus een klein beetje van dag tot dag :)

Fijn weekend meiden!

X

16. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij doen de geslachtsbepaling idd al vroeg met 14 weken. Bij dr papa in Amsterdam.

Ik heb al wat broeken bij de h&m gekocht. Zitten voor mij prima en een mooie prijs.

17. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, geshopt en geslaagd! We hadden niet zoveel tijd, dus even snel naar h&m, miss etam en prenatal. De prenatal is trouwens veel goedkoper dan ik veracht had!

Miss etam: basis overslag jurk zwart
    H&M: jeans en een donker rood shirt (die laatste vond ik zelf niet zo, maar mn man wel, en voor maar 15,00 heb ik m toch maar meegenomen...)
    Prenatal: zwarte huispak (nog nooit gehad, wat zit dit lekker zeg!), blauwe positiejurk met bloemen, zwart shirt met printje.

De buit is weer binnen!

18. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk geshopt hoor! Ik ben vanmiddag in babypark geweest. Niks gekocht, wel veel gezien.

Hebben jullie ook een angelsound?

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja ik heb een angelsound, vind het echt super! Kan al een ruime week het hartje vinden en heb dus al regelmatig geluisterd.

Wat fijn dat je geslaagd bent Nieske, kan je er weer even tegenaan

20. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    @Amaroen ja ik heb een angelsound en heb het al een paar keer gebruikt en hoor het hartje kloppen en je hoort het kindje ook bewegen echt leuk.

Wij willen ook een geslachtsbepaling echo doen en hier kan dat op zn vroegst met 15 weken dus nog even geduld. Met Jayden hebben wij het bij 16weken gedaan en was heel duidelijk te zien.

Deel Deze Pagina