16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Annemarie wat een mooie echo en wij willen het ook niet weten.
    Welkom nieuwe meiden

hier dinsdag me termijn echo prof zo spannend hopelijk klopt het hartje nog. Maar alles voelt zwanger dus ga er wel vanuit.
    Wordt voor mij een drukke zomer want mijn vriend heeft me op oudejaars dag yen huwelijk gevraagd en dat doen we eind augustus!!!!! Zo happy

2. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lili: van harte, wat een leuk nieuws!
    @angelsound: ik heb er geen. Nog wel even over gedacht, maar ik lees op diverse sites dat de vk het afraad. Ze weten nog niet hoe schadelijk het is om vaak naar het hartje te luisteren (ivm de radiogolven).

@vertellen: bijna iedereen weet het nu. Ik kreeg wel 1 aparte reactie van een tante van mijn man. Ze vroeg hoe lang we getrouwd waren. Dit is bijna 5 jaar. Reactie tante: en dan ben je nu pas zwanger?? Nou ja! Voor hetzelfde geld zaten we al jaren in de mmm! Ik vond het iig erg ongepast...

3. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Inderdaad behoorlijk ongepaste opmerking zeg, sommige mensen denken daar gewoon njet over na.

Wat een super nieuws zeg, gefeliciteerd Lili, spannend hoor alles in 1 jaar. Onze datum staat op 2 juli 2015, we hebben dus nog even.

Ik heb het laatst gevraagd bij de vk of het kwaad kon en ze gaf van niet, het is een huis tuin en keuken apparaat wat idd gebruik maakt van geluidsgolven maar niet in die mate als bijv een echoapparaat....en zoals met alles met mate natuurlijk

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden ben ik ook weer eens :p... Het is te veel om overal op te reageren dus ik doe het even la-la :)

Lennox: gefeliciteerd nog en welkom :) Leuk dat jullie leuke reacties krijgen. Dat vind ik het wachten ook altijd meer dan waard maken :p

Catnip: hoe reageerde je vriendinnen?

Amaroen: welkom! Leuk zo'n vroege echo. In een ander topic is ook iemand naar dr papa geweest. Ben benieuwd bij jou!
    Ik heb een angelsound, al bij de eerste. Vind het wel fijn om af en toe te kunnen luisteren.

Annemarie: mooie echo :)

Chocochick: wat gaaf die theatershow van de sprookjesboom! Ben benieuwd hoe het was :)

Zwangerschapskleren: kleding van mamalicious vind ik erg fijn, vooral de broeken. Op zwangerschapsoutlet.nl (geloof ik) heb je ook een hoop leuk spul voor niet te veel geld. Ik heb nu zelf wat nieuwe broeken bij de wehkamp besteld. En wat Chocochick al zei: bij banden even opletten dat je inderdaad een hoge dunne hebt want anders heb je inderdaad zo'n dikke rand over je buik lopen ;)
    Op marktplaats heb je trouwens ook heul veul kleding. Ook rokjes lennox ;)
    Ik vind trouwens de positiekleding van love2wait ontzettend leuk maar wel duur helaas ;)

Liesken: fijn dat je je beter begint te voelen!

Niekske: goed geslaagd zo te lezen :)
    Geen handige opmerking van je tante ;) Wij hebben nu al 2 keer de vraag gehad of het wel gepland was :(

Lili: wat een leuk nieuws dat jullie gaan trouwen! Gefeliciteerd! :D

Marievs en MadameV: hoe gaat het met jullie?

All: hier al weer een paar dagen flink misselijk en moe :( Dacht net dat het minder werd maar helaas. Gister gewerkt en daar maakten een aantal zich zorgen omdat ik zo grauw keek ;) Sinds gister ook ontzettend hoofdpijn, pfff. Gaat lekker dus :p

Ik begin steeds meer te twijfelen of ik het geslacht wel wil weten. Van de ene kant wel en van de andere kant lijkt de verrassing mij ook wel weer leuk... Ach ja, ik heb nog even :)

Zo en nu even de lijst updaten :)

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

13
    Liesken - 27 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    16
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Amaroen - 24 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    17
    Sterre82 - 31 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    18
    Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing
    20
    Lennox - ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    21
    Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22
    Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Jvs12 32 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    23
    DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    24
    Marievs - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Lili79 - 34 - 2e kindje - verrassing
    25
    Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Catnip - 27 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    26
    Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    27
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing
    28
    Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing
    29
    Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    30
    Babyboom - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    31
    Marygirl - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Linda - 32 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

Januari
    Sterre 6 januari - combinatietest
    Babyboom 7 januari - echo
    Lili 7 januari - termijnecho
    Niekske 7 januari - combinatietest
    Samantha 8 januari - echo
    Sterre 8 januari - verloskundige
    Jvs 9 januari - echo
    DeniseG1986 10 januari - verloskundige
    MadameV 13 januari - verloskundige
    Marievs 13 januari - echo
    Chocochick 13 januari - combinatietest
    Catnip 13 januari - echo
    Amaroen 15 januari - gyn
    Denise 16 januari - echo combinatietest
    Marygirl 16 januari - termijnecho
    Amaroen 17 januari - geslachtsbepaling
    Liesken 21 januari - verloskundige
    Chocochick 21 januari - gyn
    Annemarie 21 januari - verloskundige
    Jvs 30 januari - echo

Februari

Denise 5 februari - geslachtsbepaling
    Niekske 11 februari - echo verloskundige
    Liesken 20 februari - 20 weken echo

---------------------------------------------------------------------------------------------

Vlindermama's

Laupio
    Dreamchild
    Anelisa
    Truus86
    Mama mus

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Zo fieuw dat was een boel :p Als ik iets vergeten ben dan gil je maar!

Oja... Ik had de eerste ongevraagde "buikvoeler" al ;) Ik vind dat echt niks hoor als mensen gewoon ongevraagd aan je buik gaan zitten. En nu al helemaal niet, tis toch nog alleen darm en vet hihi...

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik Lees elke dag :) maar om 1 of andere reden heb ik weinig geplaatst laatste tijd. Ben nu ook een weekendje weg met familie ma zal deze week weer even op iedereen reageren en een update geven over mezelf. Al valt er niet zo heel veel te vertellen.

8. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, net terug van een feestje... Dat vond frummel toch iet zo fijn geloof ik. De combinatie van hele harde muziek en heel veel rook voelde niet echt prettig. Ik kreeg het gevoel alsof de buik helemaal onder spanning stond. Heb om half elf ook bedankt, en we zijn gegaan... Nu nog even bijkomen en dadelijk lekker naar bed... Weltrusten!

9. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Toch knap hoe je lijf aangeeft wat wel en niet is voor je, snap dat je bent weggegaan.

Jeetje, nu al. Verschrikkelijk vond ik dat, hoop dat ik er deze keer niet zoveel last van heb.

10. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Lili, wat ontzettend leuk dat je ten huwelijk bent gevraagd. Gefeliciteerd en heel veel plezier bij de voorbereidingen. Wat een feestzomer wordt het voor jullie!

@Niekske, nou idd een niet erg gepaste opmerking. Maargoed, maar gauw van je af laten glijden.
    Hier gelukkig nog geen rare opmerkingen gehad deze keer.
    Duidelijk dat je lichaam aangaf klaar met het feestje te zijn!

@Sterre, balen dat je je weer wat minder voelt. Hopelijk van tijdelijke aard. En over het geslacht..je hebt nog even om er over na te denken. En anders is er altijd nog de optie van het op een briefje laten zetten, kun je later ook nog beslissen of je het wel of niet wilt weten. Het lijkt mij heel leuk om het te weten, voor mijn gevoel werd de baby al veel meer een "persoontje" toen ik eenmaal wist of het een jongen of meisje werd.

@MadameV, wel gezellig als je wat van je laat horen. Het is nu ook een beetje een gekke periode in je zwangerschap. Nieuws is de wereld in maar verder voel en zie je nog weinig aan je zwangerschap. Wordt straks vanzelf weer anders. Gezellig weekendje nog!

Hier ook niet veel spannende updates.
    Oja, gisteravond kreeg ik de eerste voorzichtige vraag van een bandlid waar ik samen mee speel, of ik misschien zwanger was? Want ik was ineens wel heel hard gegroeid. Dus..buikje begint langzaamaan op te vallen!

11. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    @ zwangerschapskleding. Fijn dat je geslaagd bent Nienske! Ik ben gister nieuwe BH’s gaan kopen, het was wel even zoeken, had eerst veel te kleine maatjes gepakt. Ik ben twee cupmaten gegroeid!! Uiteindelijk twee mooie BH’s met bijpassende slipjes gekocht allemaal met 50% korting. Vriendlief is erg happy uiteraard ;) Net ook online nog een spijkerbroek, zwarte pantalon en kokerrok besteld want die begon nu wat krapper te zitten. Alles bij Noppies, heb taille en beenlengte netjes nagemeten en voor zekerheid twee maten besteld van alle dus hoop dat het past!

@angelsound, ik mag er een doppler lenen van een vriendin, kan niet wachten!

@geslachtsbepaling, met vriend over gehad en hij zou het wel graag willen weten. Heeft iemand toevallig ervaring met een organisatie in regio Rotterdam.

Lili, gefeliciteerd met het aanzoek! Zo wordt het een dubbel bijzondere zomer voor jullie :)

Nienske, wat een rare reactie van die tante. Vind het erg ongepast. Hier gelukkig alle reacties positief. Mijn vriendinnen reageerde allemaal heel leuk. Eentje was wel erg geschokt, die had twee glazen wijn en halfuur nodig voor het een beetje doordrong, was erg blij voor me maar staat zelf beetje onder druk van haar man die graag kleintje wil terwijl ze het gevoel heeft er nog niet aan toe te zijn dus misschien wat gevoellig onderwerp voor haar :)

Sterre, wat vervelend dat de klachten toch weer erger worden.. ik hoop dat het alsnog wegtrekt. Ik had ook de eerste buikvoeler al! Ik ben zelf ook nogal van het knuffelen en zoenen bij begroeten enzo dus vond het niet zo erg :)

MadameV, geniet van je weekendje!

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Zo! Was ik weer.

Liesken je hebt gelijk. Het is nu de wereld in en er valt verder nog niet zoveel te zien. Dus het hangt er zo een beetje tussenin ofzo. Ik lees elke dag zo nieuwsgierig ben ik wel en dat is ook even zo'n momentje op de dag dat je er mee bezig bent. Niet zo snel bij stil gestaan dat jullie het ook leuk vinden wat van mij te lezen.

@ niekske wat een stomme opmerking zeg van je tante. Sowieso snap ik sommigen mensen niet waar ze het lef van halen bepaalde dingen te zeggen/vragen. Ons is al een paar keer gevraagd of het gepland was. Vind ik eerlijk gezegd best ongepast. Is dat omdat ik 24 ben ofzo? Iig denk ik dan bij mezelf JA hoezo?!

Qua feestje dat had ik vorige week ook. Bij een bandje was ik kijken. En ik was er al ruim anderhalf uur en t was net alsof het ineens genoeg was ofzo. Kreeg steken in mijn buik op het ritme van de muziek/bass en had neiging mijn buik vast te houden om het tegen te gaan, dus toen zijn we ook maar gegaan.

@ kleding, ik ben maandag wezen shoppen. Leuke grijze jeans bij h&m gekocht met een mooie hoe buikband ook helemaal niet duur 30 euro! En bij Miss etam een soort van jogging broek maar die je met een blouse en nette schoenen ook echt wel na een feestje aan kan ( weet niet zo goed hoe ik het anders uit moet leggen ) verder heb ik al wat items gescoord via zo'n outlet op internet en wat dingen via marktplaats! Wil er leuk uitzien maar het is maar tijdelijk dus ga er ook niet alles aan uitgeven. Oh en ik heb een fatsoenlijke winterjas gekocht. Was echt toe aan een nieuwe. En mijn vriend zei ook die kun je bij een evt 2e ook nog prima aan. En je kunt niet echt zien dat het een positie jas is.

@ kinderkamer wij zijn dinsdag bij mensen hier in de buurt wezen kijken en nemen een bij elkaar passende set ( bedje kast en commode ) over voor 250 euro! Ze hebben zelf 1 kindje en de set ziet er nog uit als nieuw en is helemaal onze smaak. Qua muren heb ik in gedachten iets met jip en janneke, heb een plaatje gezien voor naast een kast waarop de kat zit en j & j die proberen hem te pakken. Maar die kun ie niet in stickers krijgen dus misschien wil ik hem zelf gaan schilderen. Aan de andere kant, mijn vader is schilder en heeft een eigen bedrijf dus misschien ga ik wel voor een leuk behangetje maar daar moet ik me even in verdiepen. Het is wel een kinderkamer maar ik hou niet van dat hele zoete pastel achtige zeg maar.

Verder heb ik maandag echo gehad ( alles was goed mooie foto's ) maar dat had ik denk ik al wel verteld. En morgen over een week moet ik na de vk. Deze week heb ik bloed geprikt dus dat hoor ik dan ook meteen. Al is dit gewoon voor routine. Wij doen verder geene extra testen omdat zoals de vk zelf zegt weinig aanleiding voor is qua ziektes etc in de familie en ik ben ook nog heel jong dus ook geen risico qua leeftijd. Dus wij zien daar verder vanaf maar daar heeft iedereen natuurlijk zijn eigen redenen voor.

Lili nog gefeliciteerd met je aanzoek! Helemaal super!

Sterre wat ongepast he als mensen dat zomaar doen. Al deed laast mijn beste vriendn het ook al bij mij alleen van haar kan ik het dan wel weer hebben. Ligt er ook aan wie dat doet denk ik he.

Wij willen wel weten wat het word. Maar houden het dan wel voor onszelf tot ik ben bevallen. We doen dat ook gewoon met de 20 weken echo want ik ga met mijn moeder na de 9 maanden beurs, en als ik het eerder doe dan weet ik het al en dan weet ik het zeker dat ik op zo'n dag ik het mijn moeder vertel. Terwijl mijn moeder het eig ook niet eens wil weten die snapt niet dat we niet wachten tot de bevalling ( mijn reden de techniek is zo dat je het eerder kan weten dus waarom niet haha )

Mijn weekendje was leuk maar vind het ook weer heerlijk thuis te zijn! Waren met de familie van mijn vriend dus f weer je eigen is ook wel Fijn.

Zo! Toch nog een heel verhaal, hebben jullie mooi wat te lezen he haha.

13. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, heb net alles wel gelezen maar ben te moe om op iedereen te reageren, sorry! :)
    Vanmorgen was de kleine muppet weer om half 7 wakker (gaap) en we zijn vanmiddag naar de gigagantische musical van de Sprookjesboom geweest. Er stond 3+ voor maar ons meisje van bijna 2 heeft genoten! Eerst braaf gezeten en daarna hyper staan springen/dansen. Heerlijk!! Daarna nog naar een pannenkoeken restaurant geweest met vrienden en nu ben ik gesloopt. Welterusten!

14. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel een update. Ik heb het nieuws net op het werk verteld (kort: ik heb 2 banen: 1x 3 dagen per week en echt niet naar de zin hebben, 1x 1 dag in de week waar het wel leuk is) waar ik het niet naar mn zin heb. Ik heb wel leuke collega's maar een vervelende baas.
    Ik vertelde het als eerste tegen mijn baas (hij was alleen). Hij reageerde toch wel aardig: hij feliciteerde me meteen (hij is wel zo'n man die me feliciteert omdat het 'moet'). Tijdens het ontbijt, waar al mn andere collega's waren, heb ik het aan de rest verteld. Dit zijn allemaal mannen, ongeveer 15 (loodgietersbedrijfs), maar ik kreeg een luid applaus en gejoel! Erg leuk! Nu weer verder...

15. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    @MadameV, fijn dat je ook geslaagd bent! Zou je de link willen delen voor die internet outlet? Kan je dan wel ruilen als het niet past? Ik hoef ook geen gigantische garderobe, heb liever een paar mooie basics die netjes blijven ook al was en draag ik het vaak en dan met accessoires de boel wat opleuken zodat je toch een beetje kan afwisselen.

@Kinderkamer, mijn ouders gaan even in de opslag spitten wat ze nog van mij vroeger hebben, de rest koop ik tweedehands. Behalve dingen zoals matrasje enzo dat wil ik wel nieuw uiteraard.
    @MadameV, wat betreft je Jip en Janneke afbeelding. Bedoel je deze? : (Jip en Janneke kinderkamer - thema's vind je op Kidskamers.nl) HIj is echt leuk inderdaad! De muursticker link werkt niet maar misschien kan je Stickerop even bellen om te kijken of ze het patroon nog hebben? Zowel met https://www.stickerop.nl/ en MUURSTICKERS | meer dan 600 muurstickers |101WOONSTICKERS.NL heb ik hele goede ervaring, netjes geholpen en snelle levering. Anders kan je zelf misschien wat van het web plukken om als sticker te gebruiken?

@chocochick, wat leuk dat je kleine muppet de musical zo leuk vond!

@Nienske, fijn dat er positief gereageerd is op je werk.

16. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Hallo dames,

Vandaag 12 weken zwanger. Een mijlpaal bereikt en nog steeds een enorm zwanger gevoel zeg. De misselijkheid is er nog steeds. Maar het is voor het goede doel. Vandaag weer werken, na 2 weken heerlijk vakantie te hebben gehad. Heb net alles bijgelezen, maar wat is het veel. De laastste paar dagen was het een beetje een rommeltje. Heb zo weinig gedaan en ook achter de computer zitten was al een drama. Vandaar de weinige reacties van mij.

Leuk al jullie verhalen. Het enige wat ik nu nog weet is dat het over de angelsound ging. ik wilde ook zo`n ding aanschaffen, maar ik las ergens dat ze nog niet zeker weten of het schadelijk is. Vooral als je het vaak gaat gebruiken en ik ken mezelf. ik wil dan elke dag wel even luisteren, dus nee. Voor mij geen angelsound.

volgende week weer een echo. Heb er echt weer zin in. Wij krijgen er in het begin ook best veel om ons door die onzekere periode heen te helpen. Hoop dat ik na die echo een beetje kan genieten. Ben soms nog zo bang dat het misgaat, maar ben al zo blij dat ik op die 12 weken zit, volgens de laatste echo dan.
    Wij doen ook geen extra testen en of we een geslachtsbepaling doen weten we ook nog niet. Ik denk het zelf van niet. Maar ik ben natuurlijk niet alleen :).

Ik ga weer even wat doen. Anders komt mijn werk nooit af :).

groetjes.

Leuk al die reactie`s van andere. wij hebben ook alleen maar leuke reactie`s gehad. Mn schoonzus vond het wel erg leuk, maar was ook wel verdrietig. Zij heeft een miskraam gehad in juli.

17. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marievs: ik ben vandaag precies 12 wk! Het valt me alleen op dat onze uitrekendatum niet overeenkomt... Hoe zou dat komen?

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Catnip Goedkope positiekleding en zwangerschapskleding online | Positie-Outlet tis niet allemaal even geweldig maar je moet even goed kijken. Als je kijkt bij sale xl heb ik de love2wait tunidress satijn gekocht ( met roze paars rood jurkje ) en love2wait zwangerschaps tuniek met centuur in antraciet. Ook nog een vestje en een helmpje voor geloof 52 incl verzenden en heb alles gehouden, maar het kan ook terug.

En het is idd dat jip en janneke olaatje vind hem zo leuk! Ben helemaal niet zo van de thema's zoals Woensel en pip winny THE pooh etc maar jip en janneke is zwart wit. Leuk voor kinderen maar toch ook zo stoer. Vond hem zo gaaf! Heb al gekeken op stickerop en die andere site, maar kan nog niet echt zo ontdekken hoe ik dat dan ga en moet doen. Wil dan ook op een andere muur alleen het hoofd van jip of janneke ( ligt aan jongetje of meisje ) met de naam erbij. Maar thanx voor de tip.

@ niekske fijn dat je baas toch nog enthousiast was. Ik heb gelukkig een heel fijne bazin heb echt niks te klagen.

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik bedoel bij sale XXl catnip

20. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    dat komt omdat ik in eerste instantie de 24ste uitgerekend was. Volgens mij eisprong (die ik naar mijn idee de 31ste okt heb gehad) zou dit ook moeten, maar bij de 2e echo ben ik vooruit gezet. En dat komt dan weer overeen met de laatste mensturatie van 14 okt. Wil eerst volgende week de echo afwachten om te kijken of ik dan nog steeds de 21ste uitgerekend ben. Dan laat ik het aanpassen in de lijst.

Deel Deze Pagina