Even een snelle reactie, hebben bezoek gehad. Welkom nieuwe meiden! En gefeliciteerd natuurlijk Zal zsm de lijst bijwerken en iedereen erop zetten. MadameV: ben benieuwd of je wat verder bent dan je zelf denkt. Al is temperaturen wel redelijk betrouwbaar. Heb je toevallig een kaartje? MvM: ik heb bij de vorige 2 keer meegedaan en als ik dinsdag een goede echo heb ga ik ook weer mee doen. Zo heb ik dat de vorige keren ook gedaan. Dan kan ik een week of 10 mee doen en dat vind ik wel genoeg. Op een gegeven moment was ik dat plassen in een kan ook wel weer zat Hier hebben ze een inleverpunt dus gelukkig niks aan de deur. Sporten: geen verstand van Vertellen aan de kinderen: dat doen we pas als (schoon)ouders enzo het weten want onze oudste is nog erger dan de krant, die verteld het gelijk aan iedereen Liesken: haha ja het woord zwanger is een redelijke bevestiging he Mijn vriend vond die streepjes maar niks dus toen heb ik de cb gedaan. Een test voor mannenogen zeg maar Ik begin wel aan mijn broeken te merken dat het wat krapper wordt. Mijn riem doe ik wel al een gaatje losser want die zit gewoon niet meer lekker tegen mijn onderbuik. Zo en nu richting bedje want ik ben moehoe...
Wij gaan het onze dochters pas vertellen na de 12 weken... vinden we veiliger... want ook hier 1 meid die rustig aan elke willekeurige voorbijganger in de winkel verteld dat mama een baby in der buik heeft. Ik ga ook lekker me bed in, welterusten dames!
Ik zou het ook pas vertellen na de termijnecho, ik heb het mijn zoon in juni verteld na de 8 weken echo en daarna kreeg ik een MA en toen moest ik mijn zoon weer vertellen dat de baby weg was, nou mijn moeder hart brak.
@ Sterre dit is de link 490b76 Ovulation charts on FertilityFriend.com Als ik hem zo weer bekijk word mijn gevoel alleen maar bevestigd dat ik gelijk heb hoe ik nu zit qua weken. Over kindjes vertellen kan ik niet mee praten
MadameV naar je kaartje kijkende is het overduidelijk hoor.. je bent inderdaad zover als je banner zegt! Duidelijkheid van strepen op de test zegt niet echt wat.. de 1 maakt meer hcg aan dan de ander...of als het bijv een tweeling is kan je ook meer hcg aanmaken. Dus al met al zegt dat helemaal niets, moet de echo uitwijzen. Mooi dat je getempt hebt deze ronde.. weet je precies waar je zit! X Joyce
Nou idd zeg, was me geeneens opgevallen, had nog gecheckt haha. Leuk zo'n tablet. Zit nog steeds te twijfelen over de vroege echo, vriendlief zegt dat ik gewoon geduld moet hebben hahah
Thnx meiden voor jullie reacties. Hardlopen blijf ik voorlopig nog even doen op rustig tempo. Was gister wezen yoga'en en dat schijnt goed te zijn als je zwanger bent. Vond er alleen niets aan XCO heb ik ook gedaan maar daar train je juist je buikspieren mee volgens mij en het is beter om die te ontzien. Ach denk maar zo, zolang het goed voelt.. Ik heb geen kids nog dus kan niet mee praten over wanneer hem te vertellen
Gm zwangere mutsen! Hebben jullie vk al gebelt? Ik zat aan tedenken om pas rond 5 a 6 weken zwangerschap pas tebellen. MvM heb ik al 2 x aan meegedaan nu ga ik niet meer aan mee doen. Wil gewoon lekker genieten van me zwangerschap Bij me zoontje wist ik wat het werd, bij me dochter wou ik het niet weten(dacht weer een jongen) maar na de tijd bleek toch een meid tezijn. Deze keer zou ik het wel weer willen weten, ook inverband met dingen kopen. Zo genoeg over mij, nu genieten van me koffie en broodje. Geniet zuh meiden! Voor je weet ligt het in je armen! Gr. Knorretjuh
@Dreamchild, ik zou dan toch nog even wachten. Als ze 4 zijn dan kletsen ze natuurlijk zo hun mondje voorbij Mijn kindjes zijn 2 (bijna 3) en 1, dus ik twijfel nog een beetje. Denk dat ik nog even wacht met vertellen. Nu heeft mijn oudste het sinds het bezoek aan de verloskundige wel steeds over "baby" "buik", dus hij heeft al wel iets opgevangen denk ik. @Denise, ik denk dat wanneer je goed luistert naar je lichaam, je zelf wel een beetje door hebt wanneer je teveel doet. Klinkt best extreem, wat jij doet qua sport haha! (ken het niet) Geduld...wat is dat?? Lastig he.. @jvs12, oeh dat is wel pittig ja, als je je kindje moet vertellen dat de baby toch niet komt. Toch wel een goede reden om nog even te wachten met vertellen. @MadameV, da's duidelijk hoor, je temp kaartje. Ik heb hetzelfde, vk gaat gewoon uit van je laatste menstruatie, maar ik had een cyclus van 42 dagen, eisprong pas op dag 28. Maar bij de eerste echo komen ze er wel achter. Ik weet vrijwel zeker dat de termijn die ik aanhou de juiste is. @Knorretjuh, whaha jij gaat heel snel! Maar inderdaad, de tijd vliegt. Al ben ik er best blij mee dat een zwangerschap 9 maanden duurt, al is het maar als "mentale" voorbereidingstijd op de komst van een baby! Zo, en nu weer aan het werk
Morning meiden, Wauw wat hebben jullie lekker doorgekletst hihihihi Sporten: had ik de afgelopen weken op een laag pitje maar ga dat weer oppakken en weer lekker hardlopen. Vertellen aan de kids: wij willen het de kids het weekend voor kerst vertellen, zij zijn al wat groter en kunnen het wel een paar dagen voor zich houden. We zitten dan op 10 weken. MvM: ik twijfel om eraan mee te doen. Kleine update: vandaag hebben voor het eerst ini mini gezien bij de gyn. Hij groeit in mijn baarmoeder Verder was er nog niet heel veel te zien. Over 2 weken weer een afspraak bij de gyn en dan moet er een hartactiviteit zichtbaar zijn. Ik voel me nu een opgeluchter, nu ik heb gezien dat het goed zit
Goedemorgen meiden! Ooooh wat fijn isabella!! MvM: voor nu doe ik daar niet aan mee.. eerst maar eens lekker genieten en die spannende weken door Woon in een dorp ..ons kent ons.. dus.. nee voorlopig niet. Vanmorgen weer getest met zowel action als kruidvat test met zelfde urine.. net als op dag 12. Die actiontesten verschillen gewoon erg in gevoeligheid.. dus die doen we nooooooooit meer. Kruidvat maakt gelukkig een eind aan de onzekerheid, mooie stijging in 2 dagen. Nou geen testen meer in huis en wacht gewoon de echo's af! Tijd om er eens van te genieten! X Joyce
Ook ik ben vanmorgen onzeker geworden. Gister kv test gedaan, nog wel licht streepje. Dit was in de middag. Vanmorgen de tweede gedaan en die was lichter! wat moet ik nou denken? Had vanmorgen enorme klodder afscheiding (sorry hoor!) Ging het maar net zo makkelijk als bij mijn dochter, ik had een knaltest.... Daarna niet meer getest! Maar nu ben ik zo enorm onzeker!
Volgens mijn gyn kan t zeker de eerste weken nog erg schommelen.. en maakt het ook zeker uit of je de ene keer in de ochtend andere keer in de middag test. Sommige mensen testen in de middag beter als in de ochtend. (althans dat heb ik al vaak hier op t forum voorbij zien komen) Zolang je geen menstruatieachtige bloeding hebt en krampen.. zou ik ervan uitgaan dat t goed gaat hoor (ik weet t.. makkelijker gezegd) Anders nog eens in de middag testen? of over een dag of 2? Mijn testjes: die van kruidvat zien er zeker goed uit he! fijn dat ik t testen daarmee kon stoppen! die van action zijn echt waardeloos om t verloop mee te volgen. verschillen enorm per doosje. X Joyce
Heb nu geen testen meer in huis.... Ik wacht wel gewoon even af! Ik vraag me alleen af waarom ik nu zo onzeker ben, dit had ik dus niet toen.
Ik ken het gevoel, heb ook neiging om telkens te willen testen. Gelukkig heb ik niks in huis. Heb er in een week tijd 6 gebruikt, tussendoor niet meer gebloed of iets dus waarom zou ik eigenlijk. Maar goed dat zegt mijn verstand haha. Dames bedankt voor het reageren op mijn temperatuur. Dat versterkt mijn idee alleen maar dat ik het gevoel heb dat ik wel goed zit qua weken. Over 2.5 week heb ik eerste echo dan zit ik aan bijna 8 weken. Dan kunnen ze dus hartje enz al wel zien toch?! Wij zouden graag willen weten wat het word. Persoonlijk ( wil niemand aanvallen ofzo of beledigen ) maar zie ik gewoon echt er het nut niet van in om het niet te willen weten. Tlijkt me gewoon makkelijk met allerlei dingen. Zijn jullie al een Beetje namen aan het bedenken? Hier begint het langzaam te komen, bij een leuke naam op tv of wat dan ook. Dat gaat nog een groot punt worden ben ik bang! Vl kraakt tot nu toe alles af wat ik zeg, en wat hij noemt vind ik niks aan haha
Geslacht vooraf weten: wij willen het zeker van tevoren weten, handig bij de aanschaf van de spullen. Anders moet alles neutraal en dat vind ik zelf niet echt leuk. Hartje met 8 weken: volgens mij met 8 weten zeker!!! Bij sommige zelfs einde 5e week, lees ik hier. Babynamen: zelf zijn we hier nog niet echt mee bezig. Maar dat wordt straks nog wat hihihihi. Pharilla: testen zien er goed uit!!!
@Pharilla, testen zien er goed uit! Het geslacht willen wij wel weten ook.. kan ook niet anders eigenlijk... zal waarschijnlijk redelijk wat echo's krijgen.. en daar ga ik niet mijn hoofd voor wegdraaien dus dan komt het vanzelf wel een keer voorbij in beeld De namen... voor een jongen weten we al... dat weten we eigenlijk al heel lang, en voor een meisje wordt het puzzelen, dat moet dan weer matchen bij de dames die er al zijn.. dus ja Maargoed, zover is het nog lang niet Ik vanmorgen gewerkt, nu met mijn pootje omhoog op de bank. Even lekker niks doen. Ondertussen even wat leuke haakideetjes zoeken op internet (ben redelijk verslaafd aan haken ) Heb gister wol gekocht voor een poncho/sjawl voor mezelf voor de winter. Onze meiden hebben beide al een gehaakte sjawl voor de winter. En natuurlijk op zoek naar leuke patroontje voor babyspulletjes Mijn oma heeft vroeger een omslagdoek gehaakt waar ik als baby in heb gelegen. Deze omslagdoek heb ik ook gebruikt voor mijn dochter. Nu wil ik zelf een omslagdoek/deken haken voor de kleine op komst... dus ik ga lekker op zoek en ideetjes op doen!
Dank meiden, ik ben nu ook gerustgesteld... en gelukkig door mn testen heen Geslacht willen wij ook zeker weten, maakt alles makkelijker .. en verassing blijft t toch! tot aan de echo hihi Namen nog niets vasts.. maar wel een aantal ideetjes! Kwam net de bank tegen.. voetjes omhoog.. en ik was vertrokken.. steenkoud in slaap gevallen , 30 minuten later weer lekker warm wakker geworden. Truus.. ik ben ook echt haakverslaafd! Zit veel op pinterest, ravelry enzovoort.. heerlijk! Fijne dag lieve meiden! X Joyce