Marievs, wat vervelend dat je je nog zo misselijk voelt. Gaat het eten wel? Zijn jullie trouwens al wat aangekomen? Mijn buikje is wel boller maar ben eigenlijk nog niet aangekomen. Juist 3 kilo eraf na dat griepe. Ben wel benieuwd hoe dat bij jullie is. Bedankt voor de link madameV, zal het af en toe in de gaten houden. Leuk jurkje! Lekker fleurig. Ze hebben een mooi colbertje van love2wait. Beetje stom maar ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat ik mijn colbertjes gewoon kan blijven dragen. Ik draag ze altijd open en als ik niet te veel aankom rond de armen kan dat toch gewoon of onderschat ik hoe rond ik straks wordt? Ik heb net nog wat bij esprit besteld, veel dingen zijn in uitverkoop nu en had al poosje mijn oog op het roze topje hij was nu van 49.95 voor 19,99 dus kon hem niet laten liggen. Lekker fleurig voor het voorjaar straks Esprit - shirt, zijige materialenmix kopen in de online shop
Het is nog niet over, maar ach. Het komt vast een keer goed hoor. ik vind het aan de ene kant ook wel fijn, omdat ik weet dat het dan goed zit (het kan altijd nog fout zitten hoor, maar jullie snappen me vast wel). Het eten gaat wel. Wel met mate hoor. Lust nu ineens wel gebakken eieren haha. En pannekoeken vind ik heerlijk. Ik heb ook geen idee of ik aangekomen ben. Mijn bibs is wel wat groter geworden volgens mijn vriend en mn broeken van voor de zwangerschap pas ik echt niet meer, maar dat was ook echt maatje niks haha. Dat roze shirtje is erg leuk. alleen maat s is er niet meer . Ik heb vorige week bij de prenatal een rokje gekocht van spijkerstof met band en een vest. Oja ook nog een zwangerschaps maillot. Wat een heerlijk ding zeg. Die had ik eerder moeten ontdekken. Heb ook een jurkje van esprit en die kan ik nog best een tijdje doordragen. Is geen zwangerschapsjurk, maar er kan best een flinke buik in en heb hem expres een maatje groter genomen. S zat ook net niet lekker meer. Vooral bij mn borsten. Ik ga nog even een half uurtje werken. Voel me nu redelijk, dus moet het er nu van nemen. Ik ga ook zeker bij die sites kijken die jullie hebben doorgegeven. Denk ook wel dat ik een zwanger spijkerbroek mag van mezelf. Haha. Oh enne, uit de kinderwagen zijn we ook al uit. Het wordt een Joolz. Ja, heb een enorm dure smaak, maar hij rijdt gewoon echt het lekkerst. Nog niet gekocht, maar dit komt nog wel.
Leuk he al die dingen kopen? Wij gaan de spullen van onze kleine meid "hergebruiken" en qua zwanerschapskleding was ik ook niet van plan om wat nieuws te kopen eigenlijk. Heb vier broeken (spijker, wit, legergroen en joggingbroek) een bloemig rokje en meerdere jurken (lang wit met zwarte print, lang groen met zwarte print, korte bloemige jurk, zwarte kokerjurk boven knie en diepblauwe kokerjurk net over de knie) En voor m'n werk heb ik alleen maar witte t-shirts nodig omdat ik werkkleding heb dus ik heb ook niet zoveel nodig)
@ catnip wat een leuk shirt zeg! Eerlijk gezegd reken ik er ook wel op dat ik nog in mijn colbertjes kan haha. Draag ze toch al nooit dicht. Qua kleding heb ik eerlijk gezegd al best wat. Laatst mijn kast uitgemest en de dingen die nu niet meer fijn zitten op zolder gelegd. Ben ook een enorme marktplaats shopper dus ik koop een paar items nieuw en de rest via mp. Heb ook altijd veel kleding dus kan het niet laten om nu maar een paar dingen te kopen. Scheelt via mp is het vaak voor een prikkie.
@Marievs, ik snap wat je bedoeld, je voelt je wel echt zwanger zo. Ik voel me nu weer zo goed dat ik me soms afvraag of het allemaal wel goed gaat nog. Qua eten is het wel grappig hoe je nu sommige dingen helemaal niet lekker vindt of juist wel. Ik eet ook allemaal dingen die ik normaal niet eet. Pannenkoeken inderdaad en dingen van vroeger. Havermout, boterhammenworst, beschuitjes met huttekase. @kleding, ik heb gelukkig ook nog wat jurkjes die ik door kan dragen. Al lijkt het me wel leuk als mijn buik straks in die jurkjes ook een beetjel leuk uitkomt. Ik denk dat ik een paar van die Queen Mum koordriepjes ga bestellen Queen Mum koordriempje, manderin red die kan je later ook als gewoon riempje nog gebruiken lijkt me. Gister ook even op marktplaats zitten neuzen en wat leuke jurkjes gezien. Vind het wel altijd lasting inschatten hoe mooi een product nog is. De slechte fotos doen soms geen eer aan het kledingstuk. @madameV, sinds jij onze MP expert bent, waar let jij op met kleding kopen online? Hoe voorkom je een miskoop? @chocochick, fijn dat je de spullen nog kan hergebruiken. Handig ook dat je werkkleding hebt, dat scheelt echt in de hoeveelheid kleding die je nodig hebt!
hier is ook nog een leuke link, morgen beginnen de solden hier, ik wacht nog even af om mijn zwkledij te bestellen Vêtements de grossesse tendance, vêtements pour les femmes enceintes - Envie de Fraises De site levert ook in België en Nederland (8 euro verzendingskosten).
@ catnip ik denk altijd een risico blijft het toch, daarom scoor ik ook echt koopjes vind ik het dan niks dan zet ik het weer online. Of gooi ik het weg. Zo had ik laatst een paar shirts een broek en een leren jasje in 1 pakket van iemand overgenomen. De jas is superleuk voor de winter maar hij is me net te klein dus die heb ik weer online gezet . ⥠Jas mamalicious xl - Positiekleding - Marktplaats.nl Mensen kunnen wel bij zetten nieuw of bijna nooit gedragen ik denk altijd ik hoef er niet de hoofdprijs voor te betalen het is toch 2e hands. En als iemand iets te klein groot of wat dan ook koopt daar kan ik niks aan doen. Je kiest er zelf voor het op mp te zetten, Ook kijk ik qua foto's alleen de kledingstukken ( of andere items ligt eraan wat ik zoek ) die alleen op de foto staan. Dus voor een witte muur of op tafel of wat dan ook. De halve inboedel van mensen of andere items die op zolder liggen hoef ik punt 1 niet te zien en punt 2 geeft het me een beetje een slordige indruk alsof er geen moeite is genomen om het netjes op internet te zetten. Ook vind ik altijd als je vrij mag bieden, mag je vrij bieden. Anders moet er een vraagprijs gegeven worden. Als ik 10 euro op iets bied en iemand stuurt dan voor 25 euro excl verzenden mag je hem hebben dan denk ik ja doei. Dan moet je er een vraagprijs aan linken. Dan weet je als koper ook dat je iets waar mensen 25 euro voor willen toch nooit voor 10 euro krijgt. Dus niet te snel akkoord gaan! Tenzij je het echt graag wil natuurlijk! Vaak kun je dingen wel op waarde schatten.of je zoekt vergelijkbare items op internet. Zo heb ik jet een jip en janneke boek ontvangen die nog in folie zit voor 10 euro minder dan wanneer je hem nieuw besteld. Je betaald dan nog 15 euro maar die boeken zijn gewoon duur en als je op de foto al ziet dat de folie er nog om zit. Hopelijk heb je wat aan mijn tips. Ik kan die koordjes trouwens moeilijk zien zo op de site zijn dat gewoon stoffen koordjes met een veertje er aan? Ik heb ook nog veel leuke jurkjes die ik nog een hele poos aan kan, alleen op dit moment lijkt het meer of ik er een vetrol bij heb ipv zwanger ben. Dus ik hou het nog even bij iets wijdere kleding haha
Daphne, bedankt voor de link. Dat 3 delige huispak van hun ziet er echt super relaxed uit.. Kit grossesse et allaitement Homewear 3 pièces leuke jurkjes ook voor mooi prijsje. MadameV, bedankt voor je tips! De omgeving zegt vaak ook wat over mensen, als het een zooitje is rond het kledingstuk dan zegt dat al genoeg voor mij over hoe iemand met zijn spullen incl kleding omgaat.Ik denk dat ik ook maar gokje ga wagen. Van dat riempje kan ik zo snel geen andere foto vinden maar volgens mij is het gewoon een gevlochten koortje, van die zilveren veertjes eraan.
@marievs: wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent... Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je! @aankomen: hier zit ik nog steeds op 1kg, terwijl mn broeken echt niet meer lekker zitten. Het voelt als veel meer! @kleding: ik koop nooit kleding via mp. Niet uit principe of zo, maar gewoon simpelweg omdat kleding uit kledingzaken ook vaak niet meteen goed zitten; ik moet het echt passen. Ik heb een smalle taille, maar flinke heupen. Dit is best lastig, omdat truitjes vaak goed bij de taille zitten, maar de strak om de heupen, of goed bij de heupen en veel te wijd bij de taille. @combinatietest: ik heb vandaag de combinatietest gehad. De nekplooi was 1,4mm. Alles zat erop en eraan. We hebben ook voor de eerste keer het hartje gehoord , wat is dat bijzonder! Gezien mijn leeftijd houd ik rekening met een verhoogde uitslag, maar we moeten nog een weekje wachten.
Niekske spannend!! Ik heb de test op maandag en begin nu al de zenuwen te voelen! Catnip: dat koordje is gaaf, daarmee zou ik m'n outfits ook wel kunnen opleuken! MadameV: jij bent echt een volleerde mp shopper! Goed hoor! Daphne: ik heb toen ik zwanger was ook een bikini gekocht. Een gewone maar dan wel twee maten groter dan ik had anders liet ik wel heel veel koud worden Ik ben nu 1,3 kg aangekomen. Maar ook 5 cm bij m'n buik en da's toch een kledingmaat...
Hey meiden, ik heb alles gelezen maar even te moe om op alles te reageren. Ik zie een hoop leuke sites voorbij komen, bijna jammer dat ik zoveel heb Alhoewel ik best wat weg doe al omdat het gewoon te groot is Dus als iemand nog interesse heeft in wat broeken maat 42/44 Gister hebben we de nekplooimeting gehad en het zag er goed uit. Was ook erg leuk om te zien dat het nu alweer zo'n compleet mensje is. Blijft erg bijzonder en speciaal. Niekske: wij hadden ook een meting van 1,4 en dat is echt heel netjes hoor. Ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken. Bij de andere 2 hadden we volgens mij meer, bij de 2e weet ik het nog zeker, die zat rond de 1,8. Marievs: hier ook een joolz, echt een super wagen
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 13 Liesken - 27 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Amaroen - 24 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 17 Sterre82 - 31 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 20 Lennox - ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 21 Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Jvs12 32 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 24 Marievs - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Lili79 - 34 - 2e kindje - verrassing 25 Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 26 Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing 28 Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 30 Babyboom - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 31 Marygirl - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Linda - 32 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Januari Samantha 8 januari - echo Sterre 8 januari - verloskundige Jvs 9 januari - echo DeniseG1986 10 januari - verloskundige MadameV 13 januari - verloskundige Marievs 13 januari - echo Chocochick 13 januari - combinatietest Catnip 13 januari - echo Amaroen 15 januari - gyn Denise 16 januari - echo combinatietest Marygirl 16 januari - termijnecho Amaroen 17 januari - geslachtsbepaling Liesken 21 januari - verloskundige Chocochick 21 januari - gyn Annemarie 21 januari - verloskundige Jvs 30 januari - echo Februari Denise 5 februari - geslachtsbepaling Niekske 11 februari - echo verloskundige Liesken 20 februari - 20 weken echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
Hey meiden, Vandaag de bestelling van noppies binnen gehad. Ik had jeans in twee maten besteld. (https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding-detail/jeans/skinny/trousers-denim-skinny-boston/b290g1c407o3925s5) 1 sluit heel netjes aan en de ander is iets ruimer. Nu twijfel ik welke ik moet houden. De broek is van 98,5% Katoen en 1,5% Elastomee. Worden deze broeken erg veel wijder bij het dragen? In dat geval moet ik misschien de passende houden, of moet ik rekenen dat ik echt nog meer aankom ook rond billlen en heupen en misschien wat ruimer nemen? Ik begrijp dat dit verschilt bij mensen maar wat denken jullie? Zou het zonde vinden als ik over paar weken weer opnieuw jeans moet kopen..
Leuke broek! Ik zou voor de passende gaan. Ze schrijven zelf al op de site dat ze rekening houden met het veranderen van je lichaam dus zou ik daar ook vanuit gaan. Mijn ervaring is ook wel dat de broeken best wat "rek" hebben mocht je wat dikkere billen krijgen Oja, als je nu echt twijfelt over die passende dan zou ik wel voor de andere gaan. Als een broek nu al niet lekker zit of echt aan zitten dan vooral niet doen
Lili: op de kop of niet, er is een prachtig kindje te zien hoor Gefeliciteerd! Ik zal de lijst straks even aanpassen. Ik mag dadelijk naar de vk
@combinatietest, fijn dames dat de uitslag tot nu toe postief is! @Sterre, bedankt voor je advies. Toch maar voor de goed passende gegaan. Heb hem vandaag aan.. heerlijk zeg wat een ruimte! @lili79, wat eem ooie echo meid! Gaaf hoor Zie trouwens dat je bij Bovenmaas zit, woon jij ook in regio Rotterdam? Voor de 20 weken echo moet ik of naar Bovenmaas of naar het IJsseland Ziekenhuis. Hoe is je ervaring met Bovenmaas? @samantha, success met je echo! Had mijn echo er nog niet opgezet dus toch maar even showen al mag ik maandag alweer voor een nieuwe (het was een inwendige echo, het wite is de weerspiegeling door foto van foto)
Mooie foto's dames! Waar komt iedereen eigenlijk zo'n beetje vandaan? Ik las dat Catnip uit omgeving Rotterdam kwam. Ik kom uit de buurt van Nijmegen. En voor idereen die vandaag naar de vk moet: veel plezier!