16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Een goeie echo gehad. Alles zit erop en eraan en het neusbotje was goed te zien en ze zei als je dat goed ziet is de kans al 75% dat het geen kindje is met downsyndroom.
    Ik ben vandaag 11weken en 6dagen dus ik ben uitgerekend op 24 Juli.

Samantha 24jaar 2e kindje 24 juli en 6 februari weer na de VK

20140108_100015.jpg

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo's meiden!

Ik kom uit de regio 's-Hertogenbosch.

3. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    FIjn dat het goed is gegaan Samantha! Mooie echo :)

4. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Is denk iets uit de regio want ik zit zelf bij partner en die is in Zoetermeer hihi
    Die van jou is ook mooi zeg

5. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik durf hier nu wat meer te kletsen, ben afgelopen weken erg angstig geweest vanwege de MA, afgelopen maandag extra echo gehad (12 weken) en die was goed. durf nu ook aan dingen te gaan denken om te regelen zoals kraamzorg enzo, dus ik begin nu pas met alles haha, maar veel hoef ik niet aan te schaffen hoor, gebruik veel van de zwangerschap van mijn zoon (uitzetlijst bedoel ik dan he want mocht dit een meisje worden moet ik toch andere kleertjes hebben hihi)

6. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Wat een prachtige echo's zie ik langskomen. Gefeliciteerd allemaal met jullie mini-kindjes!

@jvs12, ik kan me voorstellen dat je na een miskraam de volgende keer heel wat voorzichtiger bent. Fijn dat je inmiddels wat meer durft te genieten en te regelen!

Ik ben ook geslaagd voor een zwangerschapsbroek, van Mamalicious. Van de vorige zwangerschappen had ik nog wel 2 broeken, maar wilde nu nog wel graag een skinny jeans erbij. Die had je toen nog niet :) Ook een stoffen rokje gekocht met basic stretch shirtje erbij en nog een shirt met vest. Dus de komende tijd zit ik weer even goed in de kleren.

En ik kom uit de Zaanstreek.

7. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Wat een mooie echo`s allemaal. Ik mag nog tot maandag wachten :(. Dat is voorlopig ook de laatste geloof ik. Dan krijg ik er pas weer 1 met 20 weken. Ze doen die bij ons iets eerder geloof ik. Je hebt dan meer bedenktijd als het niet goed zou zijn. Maar ik weet nu al dat ik het toch niet weg laat halen.

@Samantha, jou banner staat nog op 12w1d. Ik neem die tip mee. Kijken of ze dat bij mij volgende week ook kunnen zien. Ik ben dan als het goed is 13 weken. Heb er zo`n zin in.

JVS12: Wat fijn dat de echo goed is. Wat een geruststelling. Nu ik jou onderschrift weer zie, wordt ik ook weer een beetje bang. Op 10w4d. Wat erg zeg. Hoop echt dat maandag alles goed is bij mij. De 10 weken echo was enorm goed, maar er kan altijd nog wat mis gaan. Soms ben ik gewoon nog bang om echt blij te zijn en vooruit te kijken.

Ik kom trouwens uit omgeving Zaltbommel. Voor de 20 weken echo ga ik waarschijnlijk naar Den Bosch of naar Gorinchem.

Gister en vandaag voel ik mn banden best aardig. Mn broeken knellen ook steeds meer. Of ik aangekomen ben weet ik niet, maar mn buikje is al goed zichtbaar :). Als ik wat straks aan heb is het zelfs een mooie beginnende zwangerschapsbuik. Strak en rond.

Ik ga nog even wat werken.

8. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    @marievs; we moeten maar van het positieve uitgaan hoe moeilijk dat soms ook is. Komt vast goed maandag.

Ik heb al sinds gisteravond kramp in de buik, gelijk weer in de stress, tis heel vervelend.

9. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Wat een berichten weer allemaal! Ik ga er maar een paar langs! Anders word het echt een te lang bericht ;)

@amaroen, wij hebben geen angelsound, denk ook niet dat ik er een ga kopen, maar je weet natuurlijk maar nooit....

@lili, tja zeker nu met een eerste kindje wil ik mij gewoon helemaal laten verrassen en het voor ons echt niet uit wat het word... Dan nu maar gewoon 2 namen verzinnen :) heeft ook wel wat...
    Gefeliciteerd met je verloving (zo zal ik het maar noemen) leuk joh dat jullie gaan trouwen! Ik ben 23 sept 2011 getrouwd...

@niekske, apart zulke opmerkingen! Trouwen is toch niet meteen een go voor beginnen om zwanger tr raken... Ik kreeg de opmerking toen ze (bij waar ik vrijwilligerswerk doe) de slaapzakken gingen uitzoeken dat ik ze niet wou omdat ik alles nieuw moet hebben :-S was ook een beetje een rare opmerking, heb het maar naast mij neergelegt en denk tja die vrouw word gewoon oud....

@sterre, ben je al wat minder misselijk of blijft het nog zo erg :(, hier is het echt alleen moe zijn en in de ochtend voor dat ik wat eet een beetje misselijk. Verder wel krampen in mijn darmen maar dat hoort er een beetje bij denk ik dan..
    Lastig trouwens zo'n buikvoeler, vooral omdat het nu pas een aantal weken is! Gek sommige mensen.

@liesken, grappig dat een bandlid het dan voorzichtig vroeg :) wel leuk zeker om het dan te kunnen vertellen,

@medamev wat super zeg van die kinderkamer! Moet je echt geluk mee hebben! Scheelt echt een hoop geld...
    Knap trouwens dat je het dan voor jezelf kunt houden, ik denk zelf dat als wij het weten het toch onbewust een keer verteld word... Omdat je dan snel over hem of haar gaat praten (ik dan)

@chocochick, vind het knap hoe jullie allemaal zo door kunnen gaan! Ben echt benieuwd als ik ooit een tweede krijg of dat bij mij ook allemaal lukt, nu als ik moe ben ga ik gewoon even liggen (als dat kan) met een tweede zwangerschap word dat natuurlijk een stuk lastiger als je er nog een rond hebt lopen...

@catnip , merk wel dat ik wat boller word, maar weeg nog steeds rond de 51,52 hoop wel dat het snel iets meer word, want de baby eet nu natuurlijk ook wat mee...

@kleding leuk al die tips voor kleding! Altijd handig om te weten allemaal! Ik hbe nu wel een bh zonder beugel gekocht want ik werd zo gek van die dingen die ik had.

@echo's meiden met een mooie echo gefeliciteerd! Echt super om te zien! Ik moet hier weer wachten tot een enig teken van leven... Word denk ik pas 21 jan bij de verloskundige als ze naar het hartje gaat luisteren

Jvs, wat fijn dat je goed nieuws hebt! Lijkt mij ook heel spannend zo'n periode! Nu (proberen) lekker te genieten van je zwangerschap :)
    Hoop dat die krampen snel verdwijnen!

Zo ik heb ongeveer op alles gereageerd! Nu moet ik het toch echt wel bij gaan houden! ;)
    Grappig dat hoe meer ik lees van jullie ik ook wel heel erg nieuwsgierig ben naar wie ik dan voor mij heb! Maar misschien ben ik gewoon heel erg nieuwsgierig aangelegt ofzo :p

Fijne middag/avond nog allemaal!

10. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    hallo dames

Ik heb mooie echos gezien, leukkk!!

Ik heb de mijne gisteren ook gehad :D baby was erg bewegelijk en ik ben een paar dagen terug geplaatst.
    Maar ben daardoor niet meer in juli uitgerekent :( (1 augustus) mag ik nog wel in de groep blijven?
    Aangezien mijn 2 jongens allebei ruim te vroeg geboren zijn ga ik er niet echt vanuit dat deze wel op tijd zal komen of zelfs later

volgende afspraak+echo is 6 februari

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wat een mooie echo's meiden!

Wat fijn zeg dat je echo goed was Babyboom!

Wachten tot het volgende teken van leven duurt altijd zo lang, maar is het altijd waard!

Je moet wel door als er eentje rondloopt, gaat vanzelf, tenminste bij mij wel. Gewoon wat eerder naar bed, heerlijk!

Ik woon regio Schiphol, wat zitten we leuk verspreid zeg

12. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Babyboom. Tuurlijk mag je in de groep blijven. Waarom niet? Is toch alleen maar gezellig. Fijn dat je echo goed was.

zit weer eens te leren met mn phone naast me. Geen goed idee :(.

Ja we wonen echt erg verspreid. Gaan er nog mensen naar de 9 maandenbeurs???

13. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    ik zat er toevallig over te lezen net :)
    ben er nog nooit geweest namelijk en lijkt me wel een leuke ervaring dus ik ga wel denk maar dan op de zaterdag.

Ga jij?
    Nee leren met mobiel naast je is niet verstandig hihi, wat leer je?

14. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik wil wel graag, je kan er een hoop krijgen voor weinig, ik ben 2 jaar terug geweest, toen was mijn dochter een half jaartje oud. Was dat jaar ervoor ook geweest maar toen was ik pas net zwanger en wist nog echt niet wat ik nodig had.

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    #1215 Sterre82, 8 jan 2014
    Laatst bewerkt: 8 jan 2014
    Samantha: wat jammer dat je man geen vrij kon krijgen. Wel mooie echo :)

Catnip: mooie echo! Lekker he zoveel ruimte in je broek :p

Niekske: ik kom uit Limburg, woon in een dorp tussen weert en Roermond in.

Jvs: gefeliciteerd met de goede echo, dat zal inderdaad een enorme opluchting geweest zijn.
    Niet leuk dat je je zorgen maakt om die krampen.

Liesken: hier ook een skinny jeans erbij gekocht :) Is toch wel leuk nu.

Marievs: leuk dat je al een buikje hebt :)
    Ik wil wel naar de beurs, morgen even m'n moeder strikken om mee te gaan maar dat zal ze vast niet erg vinden :p

Annemarie: qua misselijkheid gaat het vandaag gelukkig goed. Ik krijg steeds meer betere dagen :) Al blijven veel dingen toch stinken enzo waar ik dan wel zo'n vlaag misselijkheid van krijg en soms gewoon van moet kokhalzen :)
    Wie weet in de toekomst een meeting :) Van een ander topic waar ik al bijna 5 jaar schrijf heb ik de meeste meiden al een paar keer ontmoet, erg leuk moet ik zeggen.

Babyboom: lekker hier blijven hoor :D Ik pas het gewoon aan in de lijst zodat je wel fijn je eigen uitgerekende datum hebt :)

All: vandaag bij de vk geweest, alles was goed. Kleintje doet het goed :) Het is wel een hele rustige in vergelijking met zijn/haar broers... Die lagen al flink te spartelen en ik heb zelfs weleens naast het bed staan springen om de oudste een beetje fatsoenlijk in beeld te laten krijgen ;) Deze mini ligt op het gemakje te liggen :D

Morgen ga ik met mijn moeder een stapelbed ophalen voor de jongens :) Ik ben erg benieuwd hoe ze dat gaan vinden. De oudste vindt het wel fijn want hij is best een beetje bang aangelegd ( voor het donker, geluiden e.d. ) dus dat hij dan niet meer alleen ligt vind hij allang best :)

Gister ook ons eerste gesprekje gehad op school voor de oudste, hij zit er nu 2 maandjes en hij doet het super goed. Trots :D

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

13 juli
    Liesken - 27 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    16 juli
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Amaroen - 24 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    17 juli
    Sterre82 - 31 - 3e kindje - verrassing
    Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    18 juli
    Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing
    20 juli
    Lennox - ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    21 juli
    Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22 juli
    Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Jvs12 32 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    23 juli
    DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    24 juli
    Marievs - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Lili79 - 34 - 2e kindje - verrassing
    Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    25 juli
    Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Catnip - 27 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    26 juli
    Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    27 juli
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing
    28 juli
    Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing
    29 juli
    Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    31 juli
    Marygirl - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Linda - 32 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    1 Augustus
    Babyboom - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

Januari
    Jvs 9 januari - echo
    DeniseG1986 10 januari - verloskundige
    MadameV 13 januari - verloskundige
    Marievs 13 januari - echo
    Chocochick 13 januari - combinatietest
    Catnip 13 januari - echo
    Amaroen 15 januari - gyn
    Denise 16 januari - echo combinatietest
    Marygirl 16 januari - termijnecho
    Amaroen 17 januari - geslachtsbepaling
    Liesken 21 januari - verloskundige
    Chocochick 21 januari - gyn
    Annemarie 21 januari - verloskundige
    Jvs 30 januari - echo

Februari
    Denise 5 februari - geslachtsbepaling
    Sterre 5 februari - verloskundige
    Samantha 6 februari - verloskundige
    Babyboom 6 februari - echo
    Niekske 11 februari - echo verloskundige
    Liesken 20 februari - 20 weken echo

---------------------------------------------------------------------------------------------

Vlindermama's

Laupio
    Dreamchild
    Anelisa
    Truus86
    Mama mus

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb trouwens toch besloten dat ik het geslacht niet wil weten.. Al ben ik wel heul nieuwschierig hoor :p Maar de verrassing lijkt me ook wel weer erg leuk :)

18. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterre: wil je toch bij de bevalling verrast worden? Haha daar heb ik het geduld echt niet voor! :p Wat leuk dar je mannen in een stapelbed gaan liggen!

Denise: was de 9maanden beurs een soort grote winkel dan? Heb echt geen idee wat ik van zo'n beurs zou moeten verwachten.

Babyboom: gezellig als je mee blijft kletsen! En wie weet is de kleine er alsnog in juli... ;)

Annemarie: met een kleine moet je inderdaad door maar ik moet bekennen dat ik ook wel eens op de bank ga liggen en het stokje aan m'n man geef... ;)

Jvs12: wat fijn dat je nu wat meer kan genieten! Hopelijk gaat de kramp snel over!

Liesken: leuk een skinny jeans! Ik heb alleen zoveel dat ik echt niets meer mag kopen van mezelf, hihi.

Ik lig weer eens wakker 's nachts. Weet wel dat ik m'n telefoon zou moeten laten liggen maar na een tijdje verveel ik me zo... Misschien toch nog even proberen te slapen, mag er om kwart over 6 weer uit.

19. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    @ Jsv12, welcome back! ik kan me voorstellen dat je wat voorzichtig bent met regelen en meeschrijven na de MK.. fijn dat je nu goed nieuws hebt, ik hoop dat je er toch gezellig bij blijft :)

@regeldingetjes, Ik vind het zelf ook allemaal erg spannend nog en hou er rekening mee dat het nog altijd mis kan gaan maar probeer er wel van te genieten en ben ook al het een en ander gaan regelen. Kraamzorg is voor elkaar, heb al babydozen en kraampakker aangevraagd, erkenning aan het regelen (vriend is niet Nederlands, komt nog berg papierwerk bij kijken pfff.. volgende week naar Ambassade enzo), en de open dag van kraamafdeing van het ziekenhuis al in de agenda gezet. :)

@9maandenbeurs, We zitten allemaal erg verspreid inderdaad. Leuk hoor! Wat Annemarie al zei het zou leuk zijn om elkaar te ontmoeten maar ik zit die week precies in het buitenland voor werk weer dus dat gaat hem helaas niet worden deze keer, zijn er nog soortegelijke events?

@annemarie, wow wat een gewicht! Slanke dame! :D Grappig he dat je zoveel van elkaar weet van klachtjes. zorgen, gewicht etc maar elkaar eigenlijk niet echt kent.

@babyboom, blijf er lekker bij meid!! Ik verwacht dat een aantal van ons tegen het einde aan ook in Augustus zullen bevallen, maakt niet uit..

@chocochick, respect hoor, zo vroeg op elke keer en met kleine erbij al en da nook nog zo weinig slaap..

@sterre, wat grappig dat springen om kleine beter in beeld te krijgen! Dat het kleintje deze keer wat rustiger is kan dat zijn dat het nu een meisje is ofzo ipv de twee keretljes die je al hebt of zegt dat dus echt helemaal niets? Edit: lees net dat je het geslacht niet wilt weten dus ik zal nog even moeten wachten tot ik antwoord heb op mijn vraag ;)

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik kom uit regio Achterhoek, en ga ook na de 9 maanden beurs. Op de donderdag met mijn moeder.

Vind het eerlijk gezegd juist wel fijn hier zo anoniem alles te kunnen zeggen zonder dat iemand je echt kent.

Qua gewicht ik ben een kilo afgevallen met 8 weken geleden. Ik denk dat het komt omdat ik veel minder zin heb in snoep, chips enz. Al kun je niet echt zien dat dat eraf is haha. Vind dit echt een rot periode het lijkt echt alsof ik een vetrol onderaan mijn buik heb hangen. En die zat er ook al met 5 weken dus. Gister was ik aan het werk in de kapsalon en een klant verteld wie ik bijna elke week zie maar die heeft het niet doorgehad vind het gewoon een wonder.

Qua dingen regelen heb ik eigenlijk nog niks gedaan. Moet as maandag weer na de vk en dan begin ik er ook maar eens aan. Wek heb ik contact opgenomen met een kinderdagverblijf bij ons in de buurt voor 1 dag straks tzt.

Vraagje hoe zit het bij jullie met striae? Ik had altijd al wel wat op mijn buik. Ben niet de slankste en dan weer iets eraf en dan weer iets erbij werkt niet echt mee. Nu smeer ik elke dag met bephanten tegen zwangerschapsstriemen en van Zwitsal mama zalf voor een soepele buik en huid, maar ik zie het gewoon nu al komen! Had van mezelf alleen net boven mijn broekje zeg maar maar nou begint het al boven mijn navel, en ik smeer al 2 x per dag! Wat zou ik er verder nog tegen kunnen doen? Maakt me wel onzeker. Gelukkig is mijn vriend echt de liefste en die vind me gewoon leuk no matter what. Ma toch ...

Deel Deze Pagina