Ze is niet weg te slaan... Bij de cattery hadden ze verwacht dat ze juist de grootste dondersteen was. Okee, ze is ook wel ondeugend (al sloopt ze niks hoor) en speels maar iedere avond komt ze trouw op schoot. Ze wisselt ook regelmatig tussen mijn man en mij. Een schatje! Die van jou is ook een brit?
Striae: gelukkig weinig last van. Wel wat natuurlijk maar het is redelijk bijgetrokken na verloop van tijd. Ik geloof ook niet dat smeren ertegen helpt maar het is wel fijn om het te doen Babyboom: oei de jongste z'n arm gebroken gehad... Dat soort streken zie ik hier ook nog gebeuren Grappig dat je ook in het zuiden woont Catnip: goeie vraag hoe het met de to is.. Ik heb nog weleens op haar pagina gekeken maar ze was toen niet meer online geweest. Wat leuk dat je vriend huispapa wordt. Dat lijkt me soms ook echt heerlijk...kom je thuis, staat het eten al klaar Waar komt je vriend eigenlijk vandaan? Awhhh die slofjes wil ik ook kunnen haken! Heb de link gelijk even aan m'n leeslijst toegevoegd Goed filmpje! Ik geloof er wel in. Een vriendin van me doet van alles, heeft zelfs een luchtzuiveraar in huis staan en haar kids zijn constant ziek Wij hebben een kat ( is 2 jaar geleden bij ons gekomen, was eigenlijk van de overbuurman maar die overleed plotseling) en 2 prairiehondjes in de tuin Jullie poes is echt mooi! Liesken: leuk een wikkeldeken! Ik moet ook echt eens gaan oefenen Chocochick: "grappig", zo'n mannelijke buikvoeler. MadameV: poeh ja, soms ben ik écht niet vooruit te branden. Ik geef er ook gewoon maar aan toe, dat is het beste. Sab: wat rot dat je steeds bloedverlies had Gelukkig gaat het beter! Hier ook zeurende pijn maar heb het iedere zwangerschap dus het is me niet vreemd... Maar wel vervelend Annemarie: lekker toch dat je in bed kon blijven liggen Niekske: haha wat schattig dar je man zo leuk mee zwangert Mooie foto's! Zo volgens mij heb ik behoorlijk wat tekst nu
1 van onze prairiehonden. Dit is het mannetje maar hij is helaas niet tam geworden. Waar hij geboren is, is hij te laat naar binnen gehaald om hem tam te maken. Het vrouwtje is wel tam. Zij heeft ook veel binnen gezeten in huis waar ze gewoon lekker rond liep Bekijk bijlage 370425
Eindelijk weekend! Ik heb even wat bij te lezen. Kan het nog niet geloven dat ik nu over de 13 weken ben.. Augustus staat mij nog zo dichtbij.
Wat een mooie dieren allemaal. Wij hebben 2 "hondjes", labradors. Een blonde van 2 en haar zwarte zus van 7 jaar. Ik ben heel benieuwd hoe dat straks gaat.
Jaaa 20 januari om 20.45uur geslacht bepaling Wij hebben 2 Chihuahua's Daisy en Kyra van allebei 3 jaar oud. Kyra (zwarte) moest nooit wat van kinderen of baby's hebben en sinds dat Jayden er is is ze helemaal omgedraaid en bewaakt ze Jayden heel goed en geeft hem kusjes enz, ze zijn nu echt lief voor kinderen.
Amaroen: heerlijk he, zo langzamerhand zijn we allemaal uit de "gevarenzone" aan het raken Nu lekker dik worden met z'n alle Samantha: leuk en spannend! Ben erg benieuwd
@sterre jij ook zuid holland? ja met kinderen zitten die ongelukken in een klein hoekje of een stapelbed, moet wel zeggen dat hij super bikkel was in het ziekenhuis toen. prairiehond? ik dacht echt aan een hond maar wat voor een beest is het precies? @huisdieren, wij hebben 2 schildpadden die nu nog winterslaap aan het houden zijn. Mijn jongste is allergisch voor dieren met haren helaas, maar de schildpadden zijn ook super leuk ze mogen ook regelmatig door het huis lopen (gelijk vloers) maar nu met de winterslaap natuurlijk niet.
Mijn geslachtsbepaling krijg ik op 5 februari...spannend hoor. Moet zeggen dat ik het vanaf 10 weken wel snel vind gaan, het wordt allemaal echter. Wij hebben een engelse bulldog en aquarium met goudvissen. Bolle is echt heel lief met mijn dochter, maar daar staat het ras ook wel om bekend
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 13 juli Liesken - 27 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Amaroen - 24 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 17 juli Sterre82 - 31 - 3e kindje - verrassing Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 juli Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 20 juli Lennox - ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 21 juli Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Jvs12 32 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 24 juli Marievs - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Lili79 - 34 - 2e kindje - verrassing Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 25 juli Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 26 juli Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing 28 juli Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 31 juli Marygirl - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Linda - 32 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 1 Augustus Babyboom - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Januari Jvs 9 januari - echo DeniseG1986 10 januari - verloskundige MadameV 13 januari - verloskundige Marievs 13 januari - echo Chocochick 13 januari - combinatietest Catnip 13 januari - echo Amaroen 15 januari - gyn Denise 16 januari - echo combinatietest Marygirl 16 januari - termijnecho Amaroen 17 januari - geslachtsbepaling Samantha 20 januari - geslachtsbepaling Liesken 21 januari - verloskundige Chocochick 21 januari - gyn Annemarie 21 januari - verloskundige Jvs 30 januari - echo Februari Denise 5 februari - geslachtsbepaling Sterre 5 februari - verloskundige Samantha 6 februari - verloskundige Babyboom 6 februari - echo Niekske 11 februari - echo verloskundige Liesken 20 februari - 20 weken echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
Babyboom: ja ik bedoelde in het zuiden, Limburg Jij? Ja ze heten prairiehonden maar dat komt omdat ze "blaffen". Maar dat vind ik eerlijk gezegd ook niet echt. Ze komen uit Amerika, van de prairie. Ik zeg altijd dat het de dikke versie van een stokstaart is. Ze staan ook zo rechtop e.d. maar ze zijn gewoon dikker Maar ze zijn super gaaf hoor. Je kan er heel veel mee. Ik heb er eentje gehad die zo tam was dat hij nog nauwelijks in z'n hok zat. Die sliep op de bank, liep mee naar boven e.d. Mijn oudste zei van de week "hé mam zullen we een hamster nemen". Ik zeg nee, vind ik je te klein voor bla bla. Vraagt hij wanneer hij oud genoeg is. Ik zeg, met 18 jaar... Maar hij vond het goed
@sterre ik zit wat verder "rotterdam" leuk joh had er nog nooit eerder van gehoord aaaaw 18 hahaha. ik had ze voor mijn jongens gehaald omdat ik bijna dagelijks in discussie was over een baby, mijn oudste vond steeds maar dat ik nu maar gelijk een baby moest maken. Het heeft overigens niet geholpen om van die discussies af te komen maar ze zijn r wel blij mee vooral hoe ninja turtles nu weer helemaal hip is hihi.
Wat hebben jullie mooie en soms ook exotische huisdieren! Gaaf joh! Wij hebben en hond, een Cavalier King Charles spaniël. Echt een schatje en hij laat onze dochter lekker haar gang gaan. Dan trekt ze aan zijn oren en hij geeft geen kik. Echt bizar.
Leuk al die huisdieren! Hier niks maar heb wel een paard (niet aan huis hoor) Ik woon in essen (bij Roosendaal) Zag ik bij iemand Babylook voorbij komen? Daar ga ik ook heen voor pretecho ! Dragen jullie al positiemode?
Leuk al dis huisdieren! En ja, ik draag al positiekleding. Eerst dacht ik dat het nog niet zo nodig was, maar tegen het einde van de middag is het echt een verademing! Ik twijfel of ik nog een positie legging of dikke panty ga kopen, of dat ik gewoon een maatje groter koop, aangezien je deze toch wel helemaal over de buik kan trekken. Vandaag weer verder met het uitruimen en opruimen van één van de kamers boven... Ml wil ook nog even kijken bij babydump in eindhoven, een druk dagje weer! Vanavond lekker samen op de bank met een lekker hapje. Iemand lekkere tips?