@Babykleertjes. Je krijgt inderdaad best veel. Maar...is mijn ervaring dan, vooral in iets grotere maatjes. Veel 56, 62 en 68. Dus maatje 50, voor een gemiddeld kindje ongeveer 3 a 4 weken te dragen, zou ik lekker helemaal zelf aanschaffen. Die eerste weken maak je ook karrevrachten aan foto's, dus het is wel leuk als je dan kleertjes hebt die ook echt helemaal jouw smaak zijn en die waarde voor je hebben. Vond ik wel tenminste. Ik had ongeveer 6 stelletjes in maat 50 of 50/56, voor de eerste tijd. Daar heb je dan wel genoeg aan.
ik weet eigenlijk ook niet goed wat allemaal te kopen. Het is allemaal zo overdonderend. Zaterdag heb ik 30 minuten staan twijfelen in de winkel of ik nu 3 of 6 zuigflessen moest kopen. En dan had ik nog de keuze blauw of roze! Hoe begin je er in godsnaam aan als je nog nooit geen kind hebt gehad? Wat moet je allemaal kopen? en hoeveel stuks? Een uitzetlijst is wel goed maar is niet echt gedetailleerd vind ik. Mijn vriendin raadde me dit weekend aan om juist heel veel pakjes te kopen. (haar kindje gaf nogal veel over).
@daphne, ik zag door de bomen ook het bos niet meer. Ik heb van verschillende bronnen zo'n kraamlijst gepakt (pre-natal, de website van onze kraamverzorgster etc) die heb ik gecombineerd tot een lijst in excel. Vervolgens een aantal columns toegevoegd waar ik het merk/type, prijs en informatie / link toevoeg van wat ik wil hebben. Zo heb ik direct een budget en tergelijk alle informatie bij elkaar van wat voor leuks ik tegen ben gekomen in de loop van de tijd. Als ik een nieuwe tip hoor of op het forum lees voeg ik dit toe of pas ik de lijst aan. @liesken, dat is een goede tip voor de kleertjes van de eerste weken met foto's. Thanks!
Helaas weekend weer voorbij Heb echt 0,0 energie. Ik vind het ook lastig wat ik allemaal moet kopen. Ik heb echt geen idee. Je hebt van alles ook zoveel keus. Gelukkig horen wij vrijdag wat het is. Lekker gericht shoppen!
Hallo lieve dames, Het is alweer even geleden, maar heb het enorm druk gehad vorige week. Daarnaast ben ik erg druk met leren, want over 4 weken heb ik alweer een examen. Ik doe HBO Rechten. Heb er nu anderhalf jaar opzitten. Nu nog anderhalf jaar en dan ben ik klaar J. Ik ga ook naar de negen maanden beurs. Waarschijnlijk samen met mijn man. Moet alleen nog kaarten regelen. Ik wil het geslacht ook niet weten, maar mijn man is er nog niet uit. De meeste denken dat het een meisje wordt. Ik heb geen idee, maar als ik mn zussen volg dan krijg ik een meisje. Zij hebben allemaal als eerste een meisje gehad. @kraamzorg: ja, dat moet ik nu ook gaan kiezen. Echt geen idee zeg. Maar denk gewoon dat ik degene doe die mijn vriendin ook had. Verder ben ik nog weinig aan het regelen. @gewicht: Hier dus echt geen idee. Mn kont is wel iets groter, maar ach. Hij is nog niet erg groot. Heb wel al zwangerschapsbroeken gekocht en dat is gewoon maatje 36. Eentje wel van 38, maar diezelfde in 36 zat net niet lekker genoeg. Denk nu wel dat mn billen weer iets kleiner gaan worden. Snoep echt bijna niet. Wel een paar zuurtjes per dag, maar koek en chips echt zo geen zin in. Ook de friet op zaterdag is al minimaal. Vind het gewoon niet meer lekker. Daarnaast ben ik weer begonnen met hardlopen en ik ga over een paar weken zwangerfitten. Dus hoop dat mn bovenbenen en billen weer wat strakker wordenen ik daar op gewicht blijf. Maar als het niet zo is, dan niet. @daphnev: haha, ja bij mij dus ook. Maar ik krijg ook al een leuk buikje en daar ben ik enorm blij mee. @Striae: Nee, nog niet. Hoop ze ook niet te krijgen. Mn zussen hebben ze ook niet gehad. Ik smeer met één of andere olie en met iets van zwitsal. @vakantie: Vakantie is geboekt. Heerlijk. Even weg met mn man en mijn zus met haar gezin. @mammaloe: Ja, geen idee. Maar er staan meer meiden op die ik helemaal niet meer zie. @haken: Ik laat het me moeder gewoon doen. Haha. Die kan dat heel goed. Heb een heel leuk wiegdeken gezien. 65 euro . Maar mn ma gaat het maken J. Mijn ma is heel handig. Ze naait ook heel veel poppenkleertjes en dat met name voor b.aby b.orn. Erg leuk. Ze verkoopt ze ook via internet. Nou ja, dat doet mn zus dan haha. @sab1988: Leuk je weer te zien. Fijn dat het beter gaat. Wanneer heb je weer een echo? @sterre: Meeting is altijd leuk. Utrecht??? Das het midden van het land haha. Heb het idee dat ik de kleine gister ook gevoeld heb. Het waren zeker niet mn darmen, want die zieten ergens anders. Had mn hand op het kleine stukje baarmoeder wat al boven mn schaambot uitsteekt (eigenlijk al best ver) en ik voelde iets onder mn hand golven. Denk dat de meeste nu wel uit de gevarenzone zijn. Misschien nog een enkele, maar als je tussen de 11 en 12 weken bent, dan vind ik ook dat je uit de gevarenzone bent. @huisdieren: Mijn man??? Haha. Nee mijn man is een lieverd. Wij hebben geen huisdieren en als ze er ooit komen wordt het waarschijnlijk een vis ofzo. Geen honden of katten. Vind het echt leuk, maar bij een ander. @catnip: Hier ook afentoe bandenpijn. Voelt als lichte menstruatiepijn. Leuk dat badsetje. Nemen jullie ook een tummytub? Ik ben ook niet van plan om veel aan te schaffen. Heb al 2 pakjes in maatje 56 gehad. Dat is een goed idee zeg om alles in een lijst te zetten. Daar was ik nog niet opgekomen. Ga ik ook eens doen, als ik meer energie heb haha. Je kan ook, als je het niet wilt weten, een wit/creme of wat voor kleur dan ook broekje kopen en dan een shirtje voor een jongen en voor een meisje erop kopen. Dan heb je altijd iets leuks voor de 1e foto`s en niet een neutraal setje. @positiemode: Ja hier ook. En anders gaan mn knoop gewoon los. Niekske, ik zou echt een positielegging kopen. Dat zit echt veel lekkerder. Heb er nu ook 1 en het is echt een verademing. @samantha: geslachtsbepaling met 13 weken al? Kan dat al dan? Babydump ben ik ook geweest. Alleen dan in Sleeuwijk. Nog niets gekocht hoor. @Claudia: Gezellig. Welkom. Hoelang ben je al bezig? Vanaf je MA 7 maanden, maar voor je MA? Heftig zeg. Zie nu dat alles goed is. Je hebt een echo gehad vandaag. Leuk. Ik krijg hem vanavond. @madamev: Wat erg zeg van je vriend. Lekker even klagen hier. @Niekske; Wat balen zeg. Echt heel erg. Ik snap dat je verdrietig en boos bent. Werk van 5dgn in 2dgn kan gewoon niet. @daphnev85: Wat bedoel je met 3 of 6 zuigflessen?? Zit nogal een groot verschil tussen. Ik hoop BV te gaan geven. @ego: nog een paar uur en dan heb ik de 3e echo. Heb er enorm veel zin in, maar ook weer een beetje angstig. Dit wordt gelijk de intake. 3 kwartier daar zitten. Vandaag 13 weken zwanger. Wat een fijn gevoel zeg.
Net de echo gehad voor de combinatietest, we krijgen donderdagmiddag de uitslag. Wel mooi om ons beebje weer te zien. Ik ga ook weer voor borstvoeding. Zou echt zwaar teleurgesteld zijn als het niet gaat lukken. Ik zou niet teveel flesjes kopen. Je weet niet zeker of je kindje wel uit flesjes van dat merk gaat drinken. Ik heb echt vaak gehoord dat dit nog wel eens een probleem heeft opgeleverd of dat ouders verschillende merken flesjes hebben moeten uitproberen. Trouwen: gaan de meiden die besloten te hebben gaan trouwen eigenlijk nog gedurende de zwangerschap trouwen? En in welke maand? Niekske: wat super zuur van je werkgever zeg. Misschien even laten bezinken en je opties rustig bekijken...
Ja en als ze het niet kunnen zien mag ik gratis terug komen maar tis al vaak gelukt bij dat echo bureau dus ben benieuwd.
Niekske wat balen zeg van je werkgever. Vanuit zijn oogpunt snap ik het wel. Marja je vind het bij die andere veel en veel leuker. Wat een eikel. Hier is het uitgepraat met mijn vriend maar ben er de hele dag chagrijnig van geweest en heb hem ook gewoon letterlijk gezegd dat ie mijn dag toch wel heeft verpest. Je komt zo leuk weer van de vk en dat is binnen een kwartier al weg. Hij heeft wel uitgelegd dat hij belde om te vragen van is het goed of niet en zo van de rest bespreken we vanavond. Maar ik denk dan dan kun je ook gewoon een sms'je doen. En ik had verwacht dat hij het ook gewoon meteen allemaal zou willen weten. Hij vroeg waarom mijn moeder morgen hier kwam lunchen. Toen heb ik als bitch geantwoord dat zij tenminste wel alles wil weten. Dat wil hij ook zei die toen en nog weer zijn verhaal hoe en wat. Nouja goed het is uitgepraat maar heb er geen leuke dag door gehad. Maar dat weet hij nou ook wel. Overal hoor ik 5 pakjes aanschaffen dus denk dat ik dat ook ga doen. Hou me grotendeels aan de lijst van prenatal die vind ik wel duidelijk en overzichtelijk. Vl wil toch wachten met geslachtsbepaling tot de 20 weken echo. Ook ivm extra kostenplaatje. Maar goed daar kunnen we dan nog even denken. Had denk ik ook gewoon gehoopt dat ze daar vandaag een datum voor zouden geven dan heb je ook wat om naartoe te leven.
Bekijk bijlage 370964 Ook hier weer een echo en 2 dagen vooruit gezet. Ze wilde eerst 3 dagen, maar het zijn er toch 2 geworden. Het zat een beetje tussen de 13w1d en 13w4d. Alles wat ze gemeten heeft gaf gem 13w2d. Mijn uitgerekende datum is nu dus 19 juli 2014. Hoe het kan? Geen idee, maar ze heeft nergens kleiner dan 13w1d gemeten. Denk dat mn eisprong dan toch eerder is geweest ofzo. Maakt me ook helemaal niets uit. Alles is goed en alles is mooi in verhouding. De volgende echo is 3 febr. Dan maken we gelijk een afspraak voor de 20w echo.
Catnip: prairiehondjes zijn niet heel groot, ik denk dat je aan maatje konijn moet denken Leuk badje! Ik moet er ook eentje nog ergens vandaan zien te toveren. Ik heb em nou 2 keer van m'n schoonzus geleend maar zij heeft hem inmiddels niet meer. Kleertjes: ik had bij de eerste van allebei de maten (50 en 56) een stuk of 5 a 6 pakjes. Je krijgt inderdaad ook heel veel, plus dat je altijd wat extra bij kan halen mocht het nodig zijn. Daphne: leuk zo'n stal! Hard werken maar mooi werk. Ik zou inderdaad niet te veel kopen wat flessen enzo betreft. Het kan goed zijn dat je nog moet wisselen. Lili: alvast veel plezier met de jurk uitkiezen! Bij prenatal kan je inderdaad leuk neutraal shoppen. Bij de V&D ook trouwens MadameV: niet tactisch van je vriend hihi. Fijn dat jullie het kamertje al hebben... Bij de eerste (en de tweede ook wel hoor) ben ik volgens mij wel een miljoen keer het kamertje opgelopen om gewoon te kijken naar alles en weg te dromen Niekske: wat vervelend zeg Ben je lid van een bond, FNV? Of juridisch bijstand bellen als je die hebt? Gewoon om even advies te vragen... Hij kan dat toch niet van jou verlangen? Ik vind dat "een andere oplossing zoeken" een beetje dreigend overkomen.. Wat bedoelt hij daar mee? Liesken: leuk dat je het toch op fb hebt gezet! Amaroen: balen dat je zo weinig energie heb Marievs: spannend dat je weer bijna een examen hebt! Loopt het wel goed of is het soms toch bikkelen? Lekker dat de vakantie geboekt is! Waar gaan jullie heen? Haha ja Utrecht is lekker in het midden mocht het een keer van een meeting komen Hoe was de echo? Oh zie nu de echo, mooi! En 2 daagjes erbij, fijn Chocochick: mooie echo! Ik wil ook weer bv gaan geven. Bij de eerste verliep het niet goed, hij was een huilbaby en had in zeer ernstige mate last van reflex Na 6 weken ben ik fv gaan geven. Achteraf had ik dat veel eerder moeten doen. Bij de tweede had ik zoiets van, als het niet lukt om de een of andere reden stap ik zo over. Maar het liep als een trein, echt een hele mooie tijd gehad Baby-uitzet: ik had volgens mij destijds ook het prenatallijstje en het lijstje van de kraamzorg bij elkaar. Ik had ook allerlei bestandjes in excel met prijzen van winkels enzo haha Maar goed, op alle lijstjes staan dingen die niet echt nodig zijn. Bij twijfel gooi je het maar in de groep Zo wisten wij dus écht niet wat hydrofiele luiers waren Hebben we aan de vk na moeten vragen en ook hoeveel we nodig hadden. Ik kan zeggen; sla daar genoeg van in
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 13 juli Liesken - 27 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Amaroen - 24 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 17 juli Sterre82 - 31 - 3e kindje - verrassing Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 juli Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 19 juli Marievs - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 20 juli Lennox - ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 21 juli Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Jvs12 32 - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 24 juli Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Lili79 - 34 - 2e kindje - verrassing Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 25 juli Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 26 juli Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Claudia88 - 25 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing 28 juli Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 31 juli Marygirl - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Linda - 32 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 1 Augustus Babyboom - 29 - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Januari Amaroen 15 januari - gyn Denise 16 januari - echo combinatietest Marygirl 16 januari - termijnecho Amaroen 17 januari - geslachtsbepaling Samantha 20 januari - geslachtsbepaling Liesken 21 januari - verloskundige Chocochick 21 januari - gyn Annemarie 21 januari - verloskundige Jvs 30 januari - echo Februari Marievs 3 februari - verloskundige Denise 5 februari - geslachtsbepaling Sterre 5 februari - verloskundige Samantha 6 februari - verloskundige Babyboom 6 februari - echo MadameV 10 februari - verloskundige Niekske 11 februari - echo verloskundige Liesken 20 februari - 20 weken echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
Op hydrofiele luiers moet je inderdaad niet bezuinigen. Tenzij je graag vaak wast? Maar flanellen luiers daarin tegen... Waarom je de 6 zou moeten hebben. Ik herinner me dat wij er één keer een gebruikt hebben. Maar ik weet al niet meer waarvoor, haha. Ik zie bij het prenatal lijstje ook "schrale troost crème" staan. Wat zou dat zijn? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord.
Heb vandaag een trainingsdag met werk in Eindhoven. Dacht even makkelijk met de trein te gaan maar ben nu in Boxtel gestrand ivm ongeluk met een persoon. Nou ja, ik heb m'n best gedaan om op tijd te komen. Het is alleen zo koud op het perron, ga denk ik maar eens wat warms te drinken scoren want ik ben bang dat dit nog wel eens een paar uur kan gaan duren...
Amaroen, heftig he zon maandag? Vind het ook lasting om weer op gang te komen. Ben in de weekenden ook echt ontzettend lui. Marievs, ik geloof dat ik het al een keer heb geschreven maar dat maakt niet uit: ik heb echt ontezettend veel respect voor je meid je studie zo samen met een kleintje enzo. Ik heb deeltijd hbo naast een fulltime baan gedaan een paar jaar geleden en vond het echt heftig. Mijn complimenten! Hoe ging je echo? @tummytub, bij ons badje zit zon emmer die je ook als tummytub kan gebruiken eventueel. Ik lees heel zoveel uiteenlopende meningen over zon tummy tub dus ik ga voorlopig geen officiele aanschaffen tenzij de kleine het echt helemaal geweldig vindt. @zuiglfessen, ik hoop ook BV te gaan geven maar ga na verlof ook weer fulltime aan de slag als alles goed gaat en moet dus kolven. Ik neem aan dat ik ondanks de BV dan ook flesjes moet aanschaffen? @echo, mooie echo Chocochick en marievs! Ik gister ook weer geweest en alles was ok! Ik ben ook een paar dagen naar voren gezet, joepie! Uitgerekende datum: 22 juli @babyuitzet, hydrofiele luiers hoor ik van heel veel mensen dat je daar niet genoeg van kan hebben ja J ik lees het topic beste aankoop/ grootste miskoop vaak mee. Het is natuurlijk heel persoonlijk allemaal maar vind het wel helpen een idee te krijgen wat je kan verwachten. @sterkte met het wachten chocochick! @ego, aangezien alles ok was op de echo wil ik het deze week aan mijn manager en een aantal collegas vertellen.. ik zie er eigenlijk wel een beetje tegenop maar zal het ook wel fijn vinden als nu echt iedereen het weet. Wish me luck!
Catnip: Leuk badje! Ik heb voor mijn dochter ook zo'n kleurtje alleen een ander merk. Ik had voor mijn dochtervan allebei de maten (50 en 56) een stuk of 5 a 6 pakjes. Ik vond trouwens wel die wikkelpakjes het makkelijkst, dan hoef je niet een shirtje/rompertje over het hoofdje heen te trekken. Ben mij nu al wel aan het bedenken welk soort kleding ik voor nu moet hebben, midden in de zomer. Romper lange mouwen en dan nog een pakje lijkt mij wat warm. Qua flessen zou ik nu nog niet te veel kopen wat flessen enzo betreft. Het kan goed zijn dat je nog moet wisselen. Ik heb achteraf ruim 11 maanden borstvoeding gegeven, had aan 3 flessen (avent) genoeg. Ik had voor mijn dochter niet al te veel pakjes, stuk of 5 maat 50. Ik vond trouwens wel die wikkelpakjes het makkelijkst, dan hoef je niet een shirtje/rompertje over het hoofdje heen te trekken. Ben mij nu al wel aan het bedenken welk soort kleding ik voor nu moet hebben, midden in de zomer. Romper lange mouwen en dan nog een pakje lijkt mij wat warm. Marievs, pff moet er niet aan denken om weer examen te doen. Heel veel succes met leren.Wel weer een hele mooie echo zeg, hebben ze nu wel de datum vastgezet of gaan ze de volgende keer weer een datum bepalen. Bij mij hebben ze bij de officiele termijnecho alles vastgezet, hier wordt niet meer van afgeweken. MadameV, niet zo aardig van je vriend om zo kortaf te bellen, mannen snappen ook niet dat je gelijk je hele verhaal kwijt wil, ik heb er ook zo eentje rondlopen hier Fijn dat jullie het kamertje al hebben, ik heb ook wel wat kamertjes uitgezocht, wacht nog even met definitief kiezen Niekske, wat naar dat je werkgever zo reageert, heeft ie al eerder problemen gemaakt over je andere baan? Chocochick, jij ook weer zo een mooie echo, super zeg. Die troost creme zal dat voor schrale billen zijn? Lekker he dat ov, ik vind het echt een verschrikking. Ik moet ook zeggen dat ik tegenwoordig altijd met de auto ga, heb totaal geen vertrouwen in het ov. Sterre, ik hoop voor je dat deze keer de bv ook goed lukt, vond het ook echt een supermooie tijd. Nu hopen dat weer zo goed gaat. Willen er meer meiden bv (weer) gaan geven? Hoop dat ik niet al te veel mensen overgeslagen heb zijn er toch wel een hoop. Hier gaat het op zich wel redelijk, vanaf vorige week maandag al verschrikkelijke hoofdpijn, gaat af en aan. Volgens de VK hoorde het erbij, ik mag aan de pc maar dat doe ik liever niet, zo min mogelijk zooi in mijn lijf. Door de hoofdpijn ben ik ook super prikkelbaar en hormonaal, word echt om de kleinste dingen boos, heel vervelend voor mijn omgeving en voor mezelf, want ik reageer natuurlijk niet voor de lol zo boos Zit wel al lekker aan de positiebroeken, litteken van de ks irriteert aardig, komt waarschijnlijk door het groeien zei de vk, het is ook wel echt een flinke ivm spoed. Shirtjes gaan nog wel heel lang door hoop ik. Alleen bh's man, ik heb sinds gister maar weer mijn bv bh's aangetrokken, denk dat er zeker 2 cup bij is. Gelukkig nog maar 1kg aangekomen. Bij mijn dochter was ik ruim 27 kg aangekomen, was wel heel veel vocht ivm zwangerschapsvergiftiging. Pff heel verhaal
Ja dat soort dingen zijn vervelend om te vertellen Catnip, ben je bang voor de reactie? Wat fijn dat je echo ook goed was, ik mag donderdag weer! Hier voor mijn dochter ook geen tummytub gehad, badje en daarna het grote bad was voldoende.
Ik ga geen bv geven heb ik bij mijn zoon ook niet gedaan catnip succes met het vertellen komt vast goed
Vind het ook erg lastig wat wel en niet te kopen. Waar zo'n forum al niet handig voor is, je hoort hier gewoon veel tips. Zo zei mijn moeder bv over de rompertjes dat ze ons alle3 altijd in een zonder mouwen had. Zomer en winter. Ze zei ik zag het gewoon als ondergoed/hemd achtig, en de leuke kleding doe je er dan overheen. In de winter lange mouwen,vest etc en in de zomer een hemdje of shirtje. Maar zo zijn er ook mensen die gewoon leuke rompers kopen en daar dan bv alleen een broekje overheen doen. Maar zegt ze het is wel een romper. En heb je allemaal witte die kun je ook mooi heet wassen worden ze vies. Dus ik denk dat ik maar op moeders af ga haha. Hydrofiele luiers weet ik als leek wel wat het is, maar mijn schoonzusje zei ook de flanellen luiers hoef je er niet zoveel van te hebben. Maar ik heb ook geen id wat dat is? Iemand die me uitleg wil geven? Niekske nog bedacht wat je wil gaan doen ivm je werk? Sterre bedankt voor het updaten van de data! Je bent er zo mooi snel mee ideaal!
@catnip, ik merk dat mijn spijkerbroeken ook steeds strakker gaan zitten... Heb er nog 2 die redelijk gaan haha! Leuk bad! Tja misschien is het te vroeg maar als iets via mp nu te koop is kun je moeilijk wachten! @clauia, leuk al die paarden, rij je zelf ook dan? @lili spannend Zo'n combinatie test... Je hebt het vast al eens verteld maar is er een speciale reden dat je die doet? Ik wil morgen even naar prenatal dus ben benieuwt naar de kleertjes! Omdat wij het dus ook niet willen weten @medamev dat is toch bijna geen geld! Leuk dat het al helemaal in elkaar staat , dan begint het toch echt werkelijkheid te worden! Balen dat mannen soms zo bot kunnen zijn... Merk ik hier soms ook wel! Af en toe gewoon echt een dag geen energie Dus Dan gebeurt er weinig, kan die het op dat moment heel goed begrijpen maar dan opeens gaat hij er over klagen... Zucht en kan niet echt wel hebben nu. @niekske, wat een vervelend gesprek zeg pff sommige mensen snap je echt niet! @liesken , leuk die berichten op Facebook, ik ga dat debk ik volgende week ergens doen ofzo haha @amaroen, vervelend die weinig energie , merk het hier ook wel al gaat het werken me nog wel redelijk af... Voordeel is wel als et bij mij echt niet gaat ik niet hoef te komen of wat later ga omdat ik het vrijwillig doe, maar voor het ritme wil ik graag blijven @marievs, knap hoor zo'n studie! Enne Utrecht is idd wel redelijk centraal denk ik ... Moeten over een poos maar is kijken wie dat zou willen. @chocochick, ook al een combinatietest ... Waarom doe jij die? Hier wil ik ook proberen borstvoeding te geven... Hopen dat mijn borsten nog een klein beetje groeien... Enne mooie echo trouwens!! @denise, vervelend zeg die hoofdpijn! Hoop dat je er snel weer vanaf bent! Lastig dat je die litteken zo voelt! Ik heb in 2011 een operatie gehad en heb 4 wondjes aan de zijkant van mijn buik/rug en die trekken soms ook behoorlijk! Hier voel ik mij op Moe zijn na nog steeds wel prima... Straks weer even naar de fysio en wat boodschappen doen. Morgen richting de prenatal ben erg benieuwt ! Morgen gaan we ook naar het theater naar een Belgische cabaretier ofzo haha... Nu maar weer is wat eten! Pff wat een vreetbuien heb ik soms zeg! X en fijne dag verder allemaal!!!