16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ff paar dagen niet geweest, ik ben ff lekker weg geweest met mijn man.

Marievs: wij hebben ook geen combinatie test gedaan.

bv: ik heb bij de 1e bv gegeven en vond het heel bijzonder. Iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt, misschien wel ff een goeie tip.
    In het begin is het echt ff prutsen en wennen en een gedoe maar dat heeft ff tijd nodig, daarna is het echt heel mooi, dus niet zomaar opgeven als het 'even niet lukt'

Liesken: ik persoonlijk zou dan niet meer hardlopen maar dat kun je zelf het beste inschatten en bepalen.

Meeting: leuk, misschien kunnen we een lijstje maken waar iedereen woont en kunnen we op den duur carpoolen.

2. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zojuist een afspraak gemaakt voor de nipt test in Leuven. De test is hier 130,00 goedkoper dan in Antwerpen. Ik moet er op 27 januari om 16.00 zijn. Spannend...

3. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    @Lili, gefeliciteerd met je jurk! :D

@Sterre, als alles goed verloopt kom ik inderdaad weer fulltime terug. Hihi, je hebt wel gelijk, ik ben een flinke workaholic ,de laatste jaren gaat mijn laptop trouw mee op vakantie. Maar wie weet, zo’n geboorte is wel een life changing event. Misschien dat ik wel wat minder fanatiek ben na de zomer ;)

madameV, ik had juist heel erg last in het begin. Het deed echt zeer met omkleden enzo, ik had ‘s nachts een strak hemdje aan en voor overdag nieuwe goedpassende bh’s gekocht. Het gaat nu beter maar nog wel gevoellig. Bedankt voor de tip voor de crème Zwitsal ruikt ook zo lekker!

@Combinatietest , Marievs, lasting he die combinatietest.Wij hebben het ook niet gedaan, achteraf misschien wel prettig om te weten dat alles goed zit maargoed.. ga er niet meer over twijfelen. Uiteraard geleficilteerd met de mooie test uitslagen dames. Nienske, lasting hoor.. een nipt test is veiliger dan een punctie toch?

@chocochick, gefelciiteerd met je d ochter :)

@babyuitzet, mooi prijsje MadameV voor zo’n set!
    mooie meubeltjes Nienske! Heb wel zin om ook al aan de kamer te beginnen maar wij moeten eerst nog verven en behangen. Wel al lekker plaatjes aan het verzamelen enzo :)

@9 maanden daboek, heb ik ook! Vergeet alleen elke keer erin te schrijven en dan zit ik met mijn agenda ernaast te bedenken wat ik 3 weken geleden aan het doen was ;)

@geslachtsbepaling. Is het normaal dat VK’s er bij de 20 weken echo niet naar kijken? Anders moet ik ook aan een extra denken want wij willen het wel graag weten.

@kinderwagen, ben er nog niet uit, lijkt me best persoonlijk ook weer. Binnenkort maar eens naar de winkel om te kijken wat we mooi/handig vinden.

@ ammaroem, ben zo benieuwd wat het is! Leuk hoor om het zo snel te weten :)

@ego, nog half dagje werken en dan voor een weekje naar schoonouders in Portugal. Ik werk helaas gewoon door maar ‘s avonds en in het weekend wel tijd om gezellige dingen te doen. Zondag lekker shoppen voor een leuk pakje of kinderboek, zijn jullie ook van plan om veel voor te lezen of doen jullie dit al voor je kindje?

4. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meisje!!

5. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan de nipt zit helemaal geen risico. Het enige wat ze doen is bloed afnemen... Toch zonde dat het zo lang heeft moeten duren voordat ze in NL met deze test kwamen...

6. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Gefeliciteerd en veel shop plezier! ;)

7. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Met je eens. Dat hield mij ook beetje tegen, als de kans hoger was dat het niet goed zat zag ik punctie dus niet zitten ivm met risico en dan zit je in twijfel je hele zwangerschap.

8. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, wat leuk zeg.

9. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    oh wat leuk. Gefeliciteerd. Ik vind het zo knap dat ze dat nu al kunnen zien.

Heb die skully theorie op mn eige echos toegepast. Op elke echo vond ik het wel weer anders. En ik wil het niet eens weten haha.

10. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk!

11. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Lijst, misschien is het een idee om te wachten tot iedereen een beetje rond de 20 weken is? Dan geven we de eventueel meelezende (en meelevende) meiden nog even de kans om wat van zich te laten horen. Als er dan nog niet gereageerd is dan kunnen we de lijst wel wat opschonen.

@Lili, werk ze!

@Niekske, hmm op zich is het (ook gelet op je leeftijd) volgens mij wel een goede uitslag. Maar als je er zelf niet gerust op bent en geld is geen probleem, misschien toch de Nipt om het zeker te weten? Oh lees het al, afspraak is al gemaakt. Ik denk dat het je wel meer rust geeft als je het weet.
    Gaaf kamertje trouwens!!

@Jvs, lekker hoor er even uit geweest een paar dagen.

@Catnip, hier wordt veel voorgelezen. Kids vinden het ook prachtig en komen steeds zelf met boekjes aanzetten. (vaak dezelfde haha, dus ik ken ze zelf inmiddels uit mn hoofd) Veel plezier in Portugal, ondanks dat je nog moet werken toch leuk om even bij je schoonfamilie te zijn.

@Amaroen, leuk!!! Gaaf dat je het weet. Haha en nu lekker shoppen inderdaad!

@Skull theorie, ik ga em eens even opzoeken ;)

12. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Wel lastig te zien hoor, die skull theorie. Ik gok op een meisje.. Nouja, nog 5 weken geduld dan weten we het.

13. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Wat leuk! Gefeliciteerd! en nu maar roze gaan shoppen!

@combinatietest: hier wel de test laten doen, ondanks goede nekplooimeting. 27 januari krijgen we de uitslag ervan. Wij komen er eerlijk voor uit dat wij niet in staat zijn om voor een gehandicapt kindje te zorgen. De gyn veroordeelde ons enigsinds daarover. Maar het is ons leven, onze beslissing.

@20w echo: hier hoort geslachtsbepaling er ook niet bij. De gyn zei me dat als hij het ziet het zal vertellen, maar hij gaat niet speciaal gaan zoeken erna.

14. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Inderdaad moeilijk, er is hier wel een lid die er heel goed in is. FleurSylvano. Als je es kijkt in het topic skulltheory bij onderzoeken en echo's dacht ik. Ik heb mijn foto daar ook geplaatst. Ze voorspelde een meisje.

15. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
  16. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi marievs!

17. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    @amaroen gefeliciteerd!!

@marievs mooi buikje heb je al

@mary mooie echo!!

@uitzet ik heb echt letterlijk nog niks gekocht ik wacht daar liever mee tot mijn volgende echo

Ik heb woensdag in de nacht (dus donderdag) bloed verloren tijdens het plassen, maar ik was zo slaperig en zoveel levendige dromen laatste tijden dat ik niet het benul had dat het echt was dus ik ben met mijn slaapdronken kop weer gaan liggen en de volgende dag was er niks.
    Tot in de middag zag ik wat bloed bij het vegen en 2 sliertjes toen drong het ook pas tot me door dat het geen droom was geweest, ik gelijk het ziekenhuis gebeld en kon er een uur later terecht.
    In het ziekenhuis eerst echo gemaakt baby was volop actief dus dat was een gerust stelling toen met de eendenbek om naar de baarmoeder mond te kijken en die zag er volgens haar goed uit ze heeft nog een kweekje genomen wat totaal niet prettig voelde maar kon niet zien waar het bloeden vandaan kwam en was inmiddels al gestopt er was alleen nog wat oud bloed te zien.

Ik maak me best een beetje zorgen en ik hoop zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo erg dat dit klein frummeltje blijft zitten.

Misschien was het door de drukke dag die ik toen had gehad ik weet het niet :( sex heb ik ook al een tijdje niet gehad dus dat kan het niet zijn.
    ik heb dit niet gehad bij mijn vorige zwangerschappen.

Zo dat moest ik echt ff kwijt

18. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo eindelijk tijd om te reageren. Wat een ervaring vandaag. Een meisje, zo blij zijn wij. Alles heeft hij zo duidelijk uitgelegd, echt top! Zelfs een stukje 3D. Hier ons mooie meisje.❤️❤️

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,8 KB
      Weergaven:
      5
  19. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    En nog 1

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,8 KB
      Weergaven:
      4
  20. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Daar hoef je niet aan te twijfelen Amaroen, dat is overduidelijk een meisje! Gaaf hoor.

Je buikje is al flink gegroeid Marie!

@Baby boom, poeh schrikken zeg. Gelukkig dat je meteen een echo kon krijgen, hopelijk dat het je wel heeft gerustgesteld. Hou het vertrouwen he!

Deel Deze Pagina